Relaxed lijkt me dat.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 21:15 schreef motorbloempje het volgende:
Bier![]()
zo eens even mn vent bevelen om bier voor me te halen
Nee maar moet je die Hester nou eens in je hoofd verplaatsen naar de American Idol show oid.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 21:15 schreef Jerruh het volgende:
wat vond ik hester dit keer een openbaring! ze zag er goed uit, zag er een stuk minder nerveus uit en het leek er op dat ze de muur om haar heen zelf aan het afbreken is! super!
We krijgen uiteraard ook nog een nederlandstalige ronde.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 21:15 schreef Karina het volgende:
Toch jammer dat niet iedereen een Nederlandstalig nummer zingt.
quote:
Die altijd tegenvaltquote:Op vrijdag 27 maart 2009 21:17 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
We krijgen uiteraard ook nog een nederlandstalige ronde.
Jewelquote:
Zo werkt dat natuurlijk niet hequote:Op vrijdag 27 maart 2009 21:15 schreef motorbloempje het volgende:
Bier![]()
zo eens even mn vent bevelen om bier voor me te halen
quote:
Ja, wel met je borsten schudden dan ook enzo he?quote:
Dat hoef ik niet te oefenen heur!quote:Op vrijdag 27 maart 2009 21:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, wel met je borsten schudden dan ook enzo he?
Heb je je rock-chick gezicht alvast geoefend?
Neequote:
Ze valt best wel mee, anders hadden ze haar vorige week ook niet in een legging gezet.. Ze heeft gewoon een flinke kassaquote:Op vrijdag 27 maart 2009 21:19 schreef Frasier het volgende:
[..]
Te zwaar, wel degelijk. Stijl, daar valt nog wel wat aan te sleutelen. Maar die stem
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 21:20 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Neeze is automatisch door naar volgende week
Una Paloma Blanca was gewaagder geweest, idd.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 21:19 schreef sbientje het volgende:
ik vind de keuze voor anouk bij lisa eigenlijk wel iets te makkelijk.. en girl vind ik een kutlied
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Atb is lief, groetjes Peri."
Tuurlijk niet, al sinds Idols 3 is die er niet meer.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 21:17 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
We krijgen uiteraard ook nog een nederlandstalige ronde.
Whatever gaat I would stay doenquote:Op vrijdag 27 maart 2009 21:21 schreef shiNinG_staR het volgende:
ROAN!!!!!!!
whatever gaat trouwens Abel - Onderweg doen of Krezip met Sweet goodbyes
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 21:20 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Neeze is automatisch door naar volgende week
Of die twee gasten, ehm....quote:Op vrijdag 27 maart 2009 21:21 schreef shiNinG_staR het volgende:
ROAN!!!!!!!
whatever gaat trouwens Abel - Onderweg doen of Krezip met Sweet goodbyes
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 21:22 schreef Steve het volgende:
B&BOeh baby, that ain't gonna workSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Mijn eigen Weblog-bericht O+! - Mijn eigen Fotoboek-bericht O+!
ik loop - hij loopt - jij loopt - loop jij
ik word - hij wordt - jij wordt - word jij
Veldhuis en Kemper.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 21:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Of die twee gasten, ehm....
"Ik wou maar dat ik jou was...".
Leuk zo die backstage informatiequote:Op vrijdag 27 maart 2009 21:22 schreef Steve het volgende:
Die ene van B&B vond het lied van vorige week een kutlied.
En Laurens en die ene kunnen het gewoon goed met elkaar vinden.
Bij Idols 4 ookquote:Op vrijdag 27 maart 2009 21:22 schreef Svensational het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, al sinds Idols 3 is die er niet meer.
ik ookquote:Op vrijdag 27 maart 2009 21:23 schreef NoNickOne het volgende:
Ik vermoed een exit voor Roan vanavond..
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 21:22 schreef Steve het volgende:
B&BSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja doei.
Ja sorry... vond het een erg domme vraagquote:
Tuurlijk niet, alle geilende huisvrouwtjes stemmen wel op hem...quote:Op vrijdag 27 maart 2009 21:23 schreef NoNickOne het volgende:
Ik vermoed een exit voor Roan vanavond..
Toen was het toch ook al Nederlands product?quote:
dat zei ik net ook al hier in de woonkamerquote:Op vrijdag 27 maart 2009 21:24 schreef Cee het volgende:
Wat voor suflul ben je ook als je hier 'boe' om gaat roepen, je hebt toch OREN?
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 21:24 schreef Inu het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, alle geilende huisvrouwtjes stemmen wel op hem...
Ja die! Thanks!quote:
Gelukkig maar dat het al bekend is, hoeven we niet meer te speculeren.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 21:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja die! Thanks!
Zoiets. Of Acda en de Munnik.
Dat soort dingen passen bij die twee gekke chickies!
Je hebt niets gemist hoorquote:Op vrijdag 27 maart 2009 21:24 schreef babette21 het volgende:
Fuck ik zat nog zo in het interview met Eva dat ik helemaal niet doorhad dat Roan al bezig was!!
En nu is ie al klaar en alles....
Je weet gewoon dat, wanneer het commentaar begint met "Je ziet er lekkah uit!! OMGquote:Op vrijdag 27 maart 2009 21:24 schreef motorbloempje het volgende:
en weer dat opgedreunde commentaar van Stacey
Wat is [/n]?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 21:25 schreef Zhenar het volgende:
Hoe vaak zou Stacey het zinnetje "'t Was gewoon [/b]top[/n]" hebben geoefend voor de spiegel, en dan zoveel mogelijk nonchalance erin hebben gestopt?
dat wel ja. Het was beneden niveau (zijn niveau) maar hij kan véél beter..quote:Op vrijdag 27 maart 2009 21:26 schreef Chell het volgende:
Oh, ik hoop niet dat ie er uit gaat hierdoor! Echt zonde!
Ohquote:
Hij is knap.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 21:26 schreef Dupje het volgende:
Hmmmm ik vind hetsneu voor Roan, want het is een leuke jongen!
Welke 'tard deed dat?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 21:27 schreef Poison-Ivy het volgende:
uhm Roan vergelijken met Otis Redding????![]()
Sorryquote:Op vrijdag 27 maart 2009 21:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh![]()
Ik vind het eigenlijk helemaal niet zo leuk om dat steeds iets van te voren te horen
Maar dan ben ik vast een zeikerd.
Dan zeg ik dat Girl - Anouk gewoon een gok van mij is hoor! Ik heb geen idee wie welk lied gaat doenquote:Op vrijdag 27 maart 2009 21:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh![]()
Ik vind het eigenlijk helemaal niet zo leuk om dat steeds iets van te voren te horen
Maar dan ben ik vast een zeikerd.
Ik zit me aan te stellen, sorryquote:Op vrijdag 27 maart 2009 21:28 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Sorryik las het net in het topic...
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 21:29 schreef sbientje het volgende:
dit kan toch echt nietkan ie niet gewoon in bushokjes reclame maken voor ondergoed?
oeh en dan posters gaan jattenquote:Op vrijdag 27 maart 2009 21:29 schreef sbientje het volgende:
dit kan toch echt nietkan ie niet gewoon in bushokjes reclame maken voor ondergoed?
quote:
Ga je oren uitspuiten.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 21:30 schreef shiNinG_staR het volgende:
Laurens zingt na Hester het beste van iedereen tot nu toe
* motorbloempje geeft S_S een gratis orenuitspuitsessie cadeauquote:Op vrijdag 27 maart 2009 21:30 schreef shiNinG_staR het volgende:
Laurens zingt na Hester het beste van iedereen tot nu toe
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 21:30 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
* motorbloempje geeft S_S een gratis orenuitspuitsessie cadeau
zeeuws vlaanderenquote:
Dat betekent dat je je lompe bek moet houden, knurftquote:
Lisaquote:Op vrijdag 27 maart 2009 21:33 schreef Chell het volgende:![]()
Er mag er van mij nu wel weer eventjes eentje van het podium spetteren
cccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccquote:Op vrijdag 27 maart 2009 21:33 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ben het niet vaak eens met een ajaxied
maar nu wel!
Lucas Sander misschin?quote:
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 21:34 schreef marky het volgende:
Stacey weet dat er meer in Laurens zit en het is wittig en plakkerig en ze wil dat graag hebben.
Gohquote:
Ik denk dat ze dat na z'n optreden vrijwillig al hebben gedaan.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 21:34 schreef borisz het volgende:
[..]
Tijd om de dijken daar open te breken.
Ohquote:
Eensquote:Op vrijdag 27 maart 2009 21:36 schreef Greys het volgende:
Ik vind het in deze versie geloof ik toffer dan van Kane
ze lijkt op dat dikke wijf van french and saundersquote:Op vrijdag 27 maart 2009 21:35 schreef Svensational het volgende:
Ze maken haar echt 40 kilo dikker met deze outfit/
Ik ookquote:
Omdat Lisa beter zingt dan hem?quote:
Lange Frans & Baas B met een nieuwe versie van Het Land Van treden op.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 21:39 schreef sbientje het volgende:
och, gaat die ook nog optreden zeker, nikki
tegen je broek?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 21:39 schreef Brighteyes het volgende:
Shit... Lisa gemist omdat mijn @(*@($*($# kutkat tegen mijn broek aan stond te zeiken!![]()
dit zijn hakken van de schoenenreusquote:Op vrijdag 27 maart 2009 21:39 schreef babette21 het volgende:
tja je hebt natuurlijk hakken en hakken....
whut?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 21:39 schreef Brighteyes het volgende:
Shit... Lisa gemist omdat mijn @(*@($*($# kutkat tegen mijn broek aan stond te zeiken!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |