Hoe zou je de techniek van Nadal dan omschrijven?quote:Op zondag 29 maart 2009 17:54 schreef Norrage het volgende:
Ik ben een onwijze Nadal fan hoor, en hij is op zijn eigen manier waanzinnig indrukwekkend...Maar Federer is vooral op tennis gebied veel indrukwekkender. Nadal zal nooit van zijn leven zo MOOI tennissen (perfecte techniek) als Federer.
Dan heb je het mis want die slat hij wel. Hij heeft behoorlijk wat touch. [...]quote:Hij zal nooit fantastische dropvolleys slaan,
Completer dan Nadal? Ik ken geen bal die Nadal niet goed kan slaan.quote:Of ondanks een minder harde service toch vaak vele aces slaan. Federer is veel en veel completer en doet daarom veel neer recht aan de titel "beste speler" van de wereld.
Ik hoop dat hij nog een aantal GS'en wint. Maar niet als dat is doordat Nadal geblesseerd is.quote:[...]
Maar goed Nadal moet het nog maar eens zien vol te houden zolang als Fed dat heeft gedaan. Fed zal ook de komende 3 jaar nog wel in de top 3 te vinden zijn....
Ja, maar hij zei er wel nog "asshole" achteraan...hoorde je dat?quote:Op zondag 29 maart 2009 19:12 schreef TheGeneral het volgende:
Roddick biedt toch nog even zijn excuses aan aan de umpire![]()
Dat is wel zeer netjes.
Lomp, zwaar (veel kracht vereist), maar o zo effectief?quote:Hoe zou je de techniek van Nadal dan omschrijven?
Roddick was toen ook wel ietsje beter dan nu. De nederlagen die Nadal op hc lijdt zijn (waren in ieder geval tot nu toe) te talrijk en tegen te 'slechte' spelers.quote:Op zondag 29 maart 2009 18:36 schreef sven2345 het volgende:
Scorebordjournalistiek...Federer had geweldige jaren van 04 t/m 07 idd...maar kijk voor de grap eens Roddick - Toersonov wat nu bezig is....die Roddick is zon beetje de grootste concurrent geweest van Federer in die jaren. De concurrentie is tegenwoordig wel even wat sterker. Bijna onmogelijk met de concurrentie in het huidige tennis om zon jaar als Federer toen deed neer te zetten
Als ik het over compleetheid zou hebben zou ik doelen op het feit dat Fedje zowel van achteruit als serve-volley tot de top van de wereld behoord. Nadal is van achteruit een beest, maar als hij verplicht serve-volley zou moeten gaan spelen krijgt hij het zwaar.quote:Op zondag 29 maart 2009 19:12 schreef Federer-fan het volgende:
Completer dan Nadal? Ik ken geen bal die Nadal niet goed kan slaan.
Roddick van nu beterquote:Op zondag 29 maart 2009 19:35 schreef sven2345 het volgende:
Roddick was vroeger beter dan nu? nee ik vind de Roddick van nu juist beter dan ooit...meeste wedstrijden al gewonnen dit jaar 25 in totaal, halve finale australian open met voor zijn doen zeer goed tennis, en vorige week nadal lastig gemaakt.
Waar kijk jij? Op Sport1 zie ik regen.quote:
Robredo en Dent lijken iig weer te beginnen en er lopen wat wedstrijden op het scoreboard.quote:Op zondag 29 maart 2009 19:41 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Waar kijk jij? Op Sport1 zie ik regen.
Robredo en Dent is van eerder vandaag zeiden ze.quote:Op zondag 29 maart 2009 19:42 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Robredo en Dent lijken iig weer te beginnen en er lopen wat wedstrijden op het scoreboard.
Dit is nu 100% live hoor.quote:Op zondag 29 maart 2009 19:44 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Robredo en Dent is van eerder vandaag zeiden ze.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |