Door de OP vanuit HIER te kopieren.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 20:52 schreef jojomen4 het volgende:
Hoe laat ik die plaatjes zien?
Ik weet de reden niet, maar wel dat bij het vorige MS toernooi er bij ADTHE pas vanaf de 2de of 3de ronde wedstrijden waren. Dus niet vanaf het begin.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 21:06 schreef Federer-fan het volgende:
Iemand enig idee waarom er geen livestreams zijn?
Oke, bedankt, ik dacht dat ze altijd vanaf dag 1 livestreams hadden. Morgen in elk geval op Sport1.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 21:10 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Ik weet de reden niet, maar wel dat bij het vorige MS toernooi er bij ADTHE pas vanaf de 2de of 3de ronde wedstrijden waren. Dus niet vanaf het begin.
Misschien morgen of zondag dus.
Ja, en niet op streams, dat is echt heel lang geleden hoor.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 21:29 schreef sven2345 het volgende:
haha het word zeker wel gevolgd door cameras.....alleen niet live op tv:p
Laten we daar niet op hopen zeg. Dan staat de uitslag helaas al van tevoren vast en het is daarnaast ook nog eens een saaie finale.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 20:49 schreef jojomen4 het volgende:
En dus hopelijk een finale Rafa - Fed!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vamos campeones!![]()
Kevin Kim is echt een wanstalig slechte tennisser...hij moet zich schamen dat hij tegen zo iemand 5 BP tegen krijgt, maargoed..hij zal wel weer aan het experimenten zijn geweest met serve-volleyen, vroeg raken of hard rakenquote:Op vrijdag 27 maart 2009 22:16 schreef Ambrosius het volgende:
Federer wint op z'n sloffen met 6-3 6-2 van Kim, maar kreeg toch 5 BP tegen.
Youzhny in de finalequote:Op vrijdag 27 maart 2009 22:26 schreef TheArt het volgende:
[..]
Laten we daar niet op hopen zeg. Dan staat de uitslag helaas al van tevoren vast en het is daarnaast ook nog eens een saaie finale.
Doe maar eens een compleet andere finale. Dus ook geen Murray, maar dat zal ijdele hoop zijn helaas.
Het is bij de vrouwen dit jaar spannender dan bij de mannen en dat zegt heel veel
quote:
Simon won meer punten op de service van Hewitt dan op zijn eigen servicequote:Op zaterdag 28 maart 2009 00:24 schreef wimderon het volgende:
Paupertje Lllleyton maar liefst 1x z'n service gehouden
*3-2 tegen Schuettlerquote:Op zaterdag 28 maart 2009 00:41 schreef de_boswachter het volgende:
En Nieminen? Daar al tekenen van leven van?
Die Dent ziet er op die foto uit alsof er net een Heimlichmanoeuvre bij hem is uitgevoerd.quote:
Is dit weer zo'n game waar ik niks van weet/ snap ?quote:Op zaterdag 28 maart 2009 09:41 schreef de_boswachter het volgende:
Miami: 30 pts - 2841st out of 15562.
Circuit: 202 pts - 689th out of 18879.
Game Set March van de ATP Tour site.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 09:50 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Is dit weer zo'n game waar ik niks van weet/ snap ?
Misschien een idee om nieuw topic te maken ?quote:Op zaterdag 28 maart 2009 09:53 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Game Set March van de ATP Tour site.
Voorspel je van een 10-tal toernooien na de loting "het schema". Dus je voorspelt vooraf alle rondes.
http://challenge.atpworldtour.com/
Je vraagt er toch om na mij postquote:Op zaterdag 28 maart 2009 10:00 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Misschien een idee om nieuw topic te maken ?
Blijft het hier over tennis gaan snap je ?
Wilde je niet meteen afzeiken of een nette suggestie doenquote:Op zaterdag 28 maart 2009 10:02 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Je vraagt er toch om na mij post![]()
En bovendien zitten hier meer spelers die de bracket spelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |