Gedeeltelijk mee (on)eens. Hamilton is hierin de gebeten hond. Hij heeft van McLaren gewoon de opdracht gekregen een valse verklaring op te leggen. Nu is hij hier zelf ook wel schuldig aan, maar McLaren mag van mij een geldboete krijgen van minimaal 5 nullen voor de komma.quote:Op donderdag 2 april 2009 11:38 schreef franklop het volgende:
[..]
DAt trulli zn plek terugkrijgt is wel logisch, maar Hamilton dan uit uitslag halen vind ik zelf beetje overdreven
Eens isquote:Op donderdag 2 april 2009 11:28 schreef bloodymary het volgende:
Wat een loser zeg die Hamilton. Uit radio-opnames blijkt dat hij gewoon gelogen heeft. Lekker sportief. Schumacher 2!
Nee nog niet, maar hij zit in het buitenland. Hij stuurt hem zodra hij weer in het Lage Land is. Was vooraf al afgesprokenquote:Op donderdag 2 april 2009 10:27 schreef Automatic_Rock het volgende:
Heb je je kratje bier al gehad Sanger?
Uiteraardquote:Op donderdag 2 april 2009 13:59 schreef Peterselieman het volgende:
Wauw zeg![]()
Dat is echt fantastisch![]()
Ga je dan ook weer zo'n toffe reportage maken?
Ik vraag me af wat nu wel en niet waar is. We weten wat Hamilton tegen de media heeft gezegd, dat hij van McLaren Trulli voorbij moest laten, maar dat heeft McLaren bij mijn weten nooit bevestigd (eerder het omgekeerde, dat ze het vreemd vonden dat Trulli weer voorbij Hamilton ging). En we weten niet wat Hamilton tegen de FIA gezegd heeft en wat er over de boordradio is gezegd. Dus wie nu eigenlijk schuldig is (Hamilton of McLaren) weten we niet.quote:Op donderdag 2 april 2009 12:25 schreef Ared het volgende:
gezien het feit dat hij meteen na de race tegen journalisten wel de correcte versie van de gebeurtenissen heeft verteld, neem ik aan dat het team hem wel verteld zal hebben dat het handiger zou zijn om niet te vertellen dat hij Trulli er opzettelijk langs heeft gelaten. Dom van Hamilton en dom van het team dat ze dachten dat ze er mee weg zouden komen. Tig duizend man op de tribunes die het gezien hebben, radioverkeer, telemetrie...
Ook onbegrijpelijk dat de FIA niet meteen radioverkeer en telemetrie opgevraagd heeft toen Hamilton en Trulli tegenstrijdige verklaringen aflegden, maar respect dat ze toch nader onderzoek hebben gedaan en een foute beslissing hebben teruggedraaid. Ik vraag me af hoe ze foute beslissingen gaan terugdraaien als zoiets tijdens een SC-periode aan het begin van de race gebeurt, en de drive-through al gegeven is. Gaan ze dan de rest van het veld een drive through geven om het weer gelijk te trekken? Er is een reden dat deze straffen procedureel gezien eigenlijk onherroepelijk zijn...
Hier is de verklaring van de FIA:quote:Op donderdag 2 april 2009 14:41 schreef sasquatsch het volgende:
Ik vraag me af wat nu wel en niet waar is. We weten wat Hamilton tegen de media heeft gezegd, dat hij van McLaren Trulli voorbij moest laten, maar dat heeft McLaren bij mijn weten nooit bevestigd (eerder het omgekeerde, dat ze het vreemd vonden dat Trulli weer voorbij Hamilton ging). En we weten niet wat Hamilton tegen de FIA gezegd heeft en wat er over de boordradio is gezegd. Dus wie nu eigenlijk schuldig is (Hamilton of McLaren) weten we niet.
Hij was niet de enige.quote:Op donderdag 2 april 2009 14:57 schreef Cavalier1 het volgende:
Overigens wel dramatisch slecht van Trulli dat hij van de baan raakt tijdens een SC situatie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |