abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_67640865
quote:
Op donderdag 2 april 2009 11:38 schreef franklop het volgende:

[..]

DAt trulli zn plek terugkrijgt is wel logisch, maar Hamilton dan uit uitslag halen vind ik zelf beetje overdreven
Gedeeltelijk mee (on)eens. Hamilton is hierin de gebeten hond. Hij heeft van McLaren gewoon de opdracht gekregen een valse verklaring op te leggen. Nu is hij hier zelf ook wel schuldig aan, maar McLaren mag van mij een geldboete krijgen van minimaal 5 nullen voor de komma.
  FOK!Fotograaf donderdag 2 april 2009 @ 11:58:47 #152
842 Zorro
Z
pi_67641111
quote:
Op donderdag 2 april 2009 11:28 schreef bloodymary het volgende:
Wat een loser zeg die Hamilton. Uit radio-opnames blijkt dat hij gewoon gelogen heeft. Lekker sportief. Schumacher 2!
Eens is
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
pi_67641177
sjeezus, McLaren, wat zijn jullie weer aan het prutsen. Ten eerste: als je toch een budget van een half miljard hebt, neem dan verdomme in ieder geval een nerd aan die alle regels kent. Ten tweede: lieg niet. Als ze gewoon meteen toegegeven hadden dat ze het zelf ook niet wisten en Trulli voor de zekerheid maar voorbij hadden gelaten waren ze er waarschijnlijk een stuk beter vanaf gekomen dan nu.
  donderdag 2 april 2009 @ 12:02:17 #154
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_67641217
quote:
Op donderdag 2 april 2009 10:27 schreef Automatic_Rock het volgende:
Heb je je kratje bier al gehad Sanger?
Nee nog niet, maar hij zit in het buitenland. Hij stuurt hem zodra hij weer in het Lage Land is. Was vooraf al afgesproken
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
  donderdag 2 april 2009 @ 12:02:47 #155
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_67641234
Sukkel die Hamilton.
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_67641250
Hmm, ik weet het zo nog niet. Zoals ik al heb gezegd, ik denk dat McLaren als team hier veel schuldiger aan is dan Hamilton zelf. Ik ben geen fan van hem, maar ik heb gewoon m'n ideeen over de wanpraktijken van dat team. Ik denk dat Hamilton gewoon zijn woordje wilde doen over dit voorval, wat hij er zelf van vond. En dan vind ik het dus wel weer sportief dat hij gelijk open kaart heeft gespeeld.
En misschien heeft hij zijn mening hierover wel duidelijk gemaakt, juist omdat hij ook tegen deze hele situatie was. Want een beetje coureur wil deze punten helemaal niet in de schoot geworpen krijgen, als hij weet dat hij zelf ook fout zit.

McLaren
Hamilton voor eventjes nog
  donderdag 2 april 2009 @ 12:09:38 #157
249783 Jezza
Since: niet zo lang
pi_67641429
Ik ben een behoorlijke Hamilton fan, maar vind dit toch wel behoorlijk dom idd Of hij het zelf bedacht heeft om een ander verhaal als de waarheid te vertellen is de vraag, heb zelf het gevoel dat het team hem die order heeft gegeven.. maarjah.. daar komen we toch nooit achter..

Lewis moet in Sepang maar ff winnen!
"Supercars are designed to melt ice caps, kill the poor, poison the water table, destroy the ozone layer, decimate indigenous wildlife, recapture the Falkland Islands and turn the entire third world into a huge uninhabitable desert.
pi_67641898
gezien het feit dat hij meteen na de race tegen journalisten wel de correcte versie van de gebeurtenissen heeft verteld, neem ik aan dat het team hem wel verteld zal hebben dat het handiger zou zijn om niet te vertellen dat hij Trulli er opzettelijk langs heeft gelaten. Dom van Hamilton en dom van het team dat ze dachten dat ze er mee weg zouden komen. Tig duizend man op de tribunes die het gezien hebben, radioverkeer, telemetrie...

Ook onbegrijpelijk dat de FIA niet meteen radioverkeer en telemetrie opgevraagd heeft toen Hamilton en Trulli tegenstrijdige verklaringen aflegden, maar respect dat ze toch nader onderzoek hebben gedaan en een foute beslissing hebben teruggedraaid. Ik vraag me af hoe ze foute beslissingen gaan terugdraaien als zoiets tijdens een SC-periode aan het begin van de race gebeurt, en de drive-through al gegeven is. Gaan ze dan de rest van het veld een drive through geven om het weer gelijk te trekken? Er is een reden dat deze straffen procedureel gezien eigenlijk onherroepelijk zijn...
  donderdag 2 april 2009 @ 12:34:36 #159
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_67642094
Kut Mclaren, Kut Hamilton. Geef ze maar weer een dikke boete en laat die klootviool maar van de laatste plek starten de komende races
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_67642246
Denk/hoop wel dat de FIA hier ook wel lering uit trekt en niet meer zo snel met een tijdstraf gaat komen of dergelijks. Een hoop gezeik over iets dat makkelijk voorkomen had kunnen worden. Dankzij McLaren
  donderdag 2 april 2009 @ 12:51:11 #161
67174 Dos37
Come on Twente
pi_67642404
Mooi zo

Pisventje
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
  donderdag 2 april 2009 @ 12:51:45 #162
126146 Garudo
Kaizo Konpaku
pi_67642415
Trulli!
pi_67643776
En terrecht.. Als de auto niet snel genoeg is liegen we ons wel naar de top.. lekker team..
pi_67644283
En iedereen maar tekeer gaan heir tegen mij en dat Trulli terecht terug gezet was

Net goed

McLaren
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
pi_67644375
KUT

Maar wel net gebeld door de mannen en Woking dat ik er bij de Italiaanse GP er weer bij mag zijn. (zoals vorig jaar afgesproken als Hamilton wereldkampioen zou worden)
<>
  Redactie Frontpage / Sport donderdag 2 april 2009 @ 13:59:16 #166
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_67644439
Wauw zeg

Dat is echt fantastisch

Ga je dan ook weer zo'n toffe reportage maken?
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_67644448
quote:
Op donderdag 2 april 2009 13:59 schreef Peterselieman het volgende:
Wauw zeg

Dat is echt fantastisch

Ga je dan ook weer zo'n toffe reportage maken?
Uiteraard
<>
pi_67645752
quote:
Op donderdag 2 april 2009 12:25 schreef Ared het volgende:
gezien het feit dat hij meteen na de race tegen journalisten wel de correcte versie van de gebeurtenissen heeft verteld, neem ik aan dat het team hem wel verteld zal hebben dat het handiger zou zijn om niet te vertellen dat hij Trulli er opzettelijk langs heeft gelaten. Dom van Hamilton en dom van het team dat ze dachten dat ze er mee weg zouden komen. Tig duizend man op de tribunes die het gezien hebben, radioverkeer, telemetrie...

Ook onbegrijpelijk dat de FIA niet meteen radioverkeer en telemetrie opgevraagd heeft toen Hamilton en Trulli tegenstrijdige verklaringen aflegden, maar respect dat ze toch nader onderzoek hebben gedaan en een foute beslissing hebben teruggedraaid. Ik vraag me af hoe ze foute beslissingen gaan terugdraaien als zoiets tijdens een SC-periode aan het begin van de race gebeurt, en de drive-through al gegeven is. Gaan ze dan de rest van het veld een drive through geven om het weer gelijk te trekken? Er is een reden dat deze straffen procedureel gezien eigenlijk onherroepelijk zijn...
Ik vraag me af wat nu wel en niet waar is. We weten wat Hamilton tegen de media heeft gezegd, dat hij van McLaren Trulli voorbij moest laten, maar dat heeft McLaren bij mijn weten nooit bevestigd (eerder het omgekeerde, dat ze het vreemd vonden dat Trulli weer voorbij Hamilton ging). En we weten niet wat Hamilton tegen de FIA gezegd heeft en wat er over de boordradio is gezegd. Dus wie nu eigenlijk schuldig is (Hamilton of McLaren) weten we niet.

Wat betreft het terugzetten van Trulli is inderdaad vreemd, omdat tegen een drive-through (of 25 seconden tijdstraf) inderdaad geen beroep mogelijk is. Dus lijkt het me beter om alleen Hamilton uit de uitslag te laten en de rest zo te laten.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
  donderdag 2 april 2009 @ 14:57:17 #169
164953 Cavalier1
Geen basketbal fan!
pi_67646218
Overigens wel dramatisch slecht van Trulli dat hij van de baan raakt tijdens een SC situatie.
pi_67647222
quote:
Op donderdag 2 april 2009 14:41 schreef sasquatsch het volgende:
Ik vraag me af wat nu wel en niet waar is. We weten wat Hamilton tegen de media heeft gezegd, dat hij van McLaren Trulli voorbij moest laten, maar dat heeft McLaren bij mijn weten nooit bevestigd (eerder het omgekeerde, dat ze het vreemd vonden dat Trulli weer voorbij Hamilton ging). En we weten niet wat Hamilton tegen de FIA gezegd heeft en wat er over de boordradio is gezegd. Dus wie nu eigenlijk schuldig is (Hamilton of McLaren) weten we niet.
Hier is de verklaring van de FIA:
"During the hearing, held approximately one hour after the end of the race, the Stewards and the Race Director questioned Lewis Hamilton and his Team Manager David Ryan specifically about whether there had been an instruction given to Hamilton to allow Trulli to overtake.

Both the driver and the Team Manager stated that no such instruction had been given. The Race Director specifically asked Hamilton whether he had consciously allowed Trulli to overtake. Hamilton insisted that he had not done so."

Ik blijf het zwak vinden van de FIA dat ze niet meteen het radioverkeer hebben teruggeluisterd, en blijf het vreemd vinden dat McLaren en Hamilton er zo keihard over zouden liegen zoals in de verklaring van de FIA wordt gesuggereerd, terwijl alle data over wat er echt gebeurd is voor de stewards beschikbaar is.
pi_67647483
oh ja, McLaren zegt dat Trulli Hamilton inhaalde op het moment dat Hamilton en McLaren in debat waren over of hij Trulli er weer langs moest laten of niet. Oftewel dat het gesprek ongeveer zo is gegaan:
Lewis: "ik heb Trulli ingehaald"
team: "dan moet je hem er weer voorbij laten, er is een safety car"
Lewis: "waarom zou ik, hij reed van de baan af?"
[Trulli haalt Hamilton weer in]
team: "oh, in dat geval hoef je hem er niet langs te laten"
Lewis: "te laat, hij reed me net voorbij"
team: "oh, dan gaan we het aan de FIA vragen of je hem weer voorbij mag"
team [tegen FIA]: "mag Hamilton Trulli weer voorbij?"
FIA: "sorry, we hebben het te druk om er naar te kijken"
(herhaal verzoek & afwijzing een paar keer)
team [tegen Lewis]: "ok Lewis, blijf er maar achter, we regelen het na de race wel"

De vraag is of Lewis van het gas gegaan is terwijl hij met het team in discussie was. Ik gok van wel.
pi_67647824
quote:
Op donderdag 2 april 2009 14:57 schreef Cavalier1 het volgende:
Overigens wel dramatisch slecht van Trulli dat hij van de baan raakt tijdens een SC situatie.
Hij was niet de enige.

Z'n teamgenoot.
pi_67648255
en de echte discussie (zat ik er dicht bij genoeg voor punten in de voorspeller?):

Lewis Hamilton: The Toyota went off in a line at the second corner, ..., is this OK?

Team: Understood, Lewis. We'll confirm and get back to you.

LH: He was off the track. He went wide.

Team: Lewis, you need to allow the Toyota through. Allow the Toyota through now.

LH: OK.

LH: He's slowed right down in front of me.

Team: OK, Lewis. Stay ahead for the time being. Stay ahead. We will get back to you. We are talking to Charlie.

LH: I let him past already.

Team: OK, Lewis. That's fine. That's fine. Hold position. Hold position.

LH: Tell Charlie I already overtook him. I just let him past.

Team: I understand Lewis. We are checking. Now can we go to yellow G 5, yellow Golf 5.

LH: I don't have to let him past I should be able to take that position back, if he made a mistake.

Team: Yes, we understand Lewis. Let's just do it by the book. We are asking Charlie now. You are in P4. If you hold this position. Just keep it together.

Team: OK Lewis, your KERS is full, your KERS is full. Just be aware. You can go back to black F2, black Foxtrot 2.

LH: Any news from Charlie whether I can take it back or not.

Team: Still waiting on a response Lewis, still waiting.
  donderdag 2 april 2009 @ 16:03:19 #174
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_67648309
Wat een drama weer . Ik snap er nog steeds niet alles van, ik ga maar gauw even bijlezen. Dus Trulli is nu weer derde en Hamilton is niet gefinished?
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_67650164
http://dl.groovygecko.net(...)riveraudio_final.mp3

Lewis je hoort gewoon de adrenaline in zijn stem , mooi hoor

[ Bericht 6% gewijzigd door Swindler op 02-04-2009 17:04:18 ]
<>
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: