Monza en Suzuka staan dit jaar op de kalender. San Marino was eigenlijk niets meer aan door de veiligheidswijzigingen (een runoff area had beter geweest als een chicanequote:Op dinsdag 31 maart 2009 22:26 schreef Klopkoek het volgende:
Monza, Montreal, San Marino, die oude Hockenheimring, Suzuka, Adelaide.... allemaal hebben ze plaats moeten maken.
Op zich is het ook logisch dat andere werelddelen wat meer ruimte krijgen, een jaar of 10 geleden werd er zowat enkel gereden in Europa. Maar laat het dan leuke, afwisselende circuits zijn en laat dan de saaie europese circuits zoals de Hungaroring verdwijnen.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 22:33 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Monza en Suzuka staan dit jaar op de kalender. San Marino was eigenlijk niets meer aan door de veiligheidswijzigingen (een runoff area had beter geweest als een chicane), en hockenheim is aangepast om commercieele redenen. Die Oliestaatjes zorgden voor een paar nieuwe circuits op de kalender, maar ook Azie heeft flink geinvesteerd, maar het is niet de voornaamste reden van t kwijtraken van de andere circuits. A1 ring was helemaal jammer idd, maar die komt ook nog aangepast terug
Eh twee weken voor de GP in Istanbul goot het jonge hondjesquote:Op dinsdag 31 maart 2009 22:37 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Op zich is het ook logisch dat andere werelddelen wat meer ruimte krijgen, een jaar of 10 geleden werd er zowat enkel gereden in Europa. Maar laat het dan leuke, afwisselende circuits zijn en laat dan de saaie europese circuits zoals de Hungaroring verdwijnen.
Eigenlijk is van de nieuwere circuits alleen Istanbul Park erg tof (hoewel er nooit regen zal vallen).
Kan er ook weinig aan doenquote:
quote:Brawn, Toyota, Williams - the diffuser controversy
The controversy surrounding the Brawn, Toyota and Williams diffusers (which will be considered by the FIA's International Court of Appeal on April 14) goes beyond their external shape and dimensions. More important is the fact that all three designs use a 'window' or hole (red arrow) to feed the diffuser. That hole is horizontal in the case of the Williams, vertical for the other two teams, and is located where the floor's step plane meets the reference plane (black arrow). Rivals' cars, such as Ferrari's on the right, feature no such hole at this point. This difference stems from the question of whether the diffuser's three channels can be considered as separate entities, or whether they must be considered as one (enclosed) whole. Given the wording of the regulations, one can argue a case either way, though the majority of teams apparently took the spirit of the rules to mean that all three channels must have the same height and length, with no holes to feed them.
Met een beetje wens als de vader van de gedachte...quote:Op woensdag 1 april 2009 10:48 schreef Swindler het volgende:
Ik durf hem wel aan : Aankomende zondag zien we de eerste regenrace van het seizoen
En Ons Joske maar vrolijk naar voren karren in die gammele Arrows van hem.quote:Op woensdag 1 april 2009 11:37 schreef LeXX het volgende:
[..]
Met een beetje wens als de vader van de gedachte...Maar iedereen kan zich nog wel herinneren (2001??) toen het zo regende, en de talenten boven kwamen drijven.... Bring it on!
Heldquote:Op woensdag 1 april 2009 10:48 schreef Swindler het volgende:
Ik durf hem wel aan : Aankomende zondag zien we de eerste regenrace van het seizoen
quote:Op woensdag 1 april 2009 12:17 schreef Bolter het volgende:
[..]
HeldTweede race van het seizoen en je kan blijkbaar ook weerberichten lezen.
Volgens mij zijn er toch verschillende coureurs die graag op Silverstone rijden, vooral de eerste 3 of 4 bochten omdat die zo snel zijn...quote:Op woensdag 1 april 2009 12:12 schreef Meike26 het volgende:
Ik heb eigenlijk nog nooit gehoord van een coureur dat Silverstone zo'n leuk circuit is,
Ik heb t idee dat je t verschil tussen arcade en simulatie niet echt zietquote:Op woensdag 1 april 2009 12:12 schreef Meike26 het volgende:
Ben ik wel met je eens, maar ik zie het niet alleen vanuit het perspectief van de kijker, maar ook van de coureurs. Niet dat ik wil zeggen dat ik kan racen, ja in race-games kom ik aardig mee ja, maar ik weet wel een beetje wat de coureurs leuk vinden om te rijden en wat een saaie baan is.
Hoe heet die combi ookal weer Maggots en Beckets oid? Die schijnt supervet te zijn als coureur.quote:Op woensdag 1 april 2009 12:25 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Ik heb t idee dat je t verschil tussen arcade en simulatie niet echt zietRij je uberhaupt wel met een stuurtje?
Daarbij speelt voor de coureur de historie van een baan ook zeker een rol, en ik denk dat als je een poll opzet voor de coureurs tussen donington en silverstone, 90% voor silverstone kiest
Stuurtje wel op pc en PS2, op PSP onmogelijk..quote:Op woensdag 1 april 2009 12:25 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Ik heb t idee dat je t verschil tussen arcade en simulatie niet echt zietRij je uberhaupt wel met een stuurtje?
Daarbij speelt voor de coureur de historie van een baan ook zeker een rol, en ik denk dat als je een poll opzet voor de coureurs tussen donington en silverstone, 90% voor silverstone kiest
Ja, dat zijn toch die eerste 3 bochten waar ik het over had?quote:Op woensdag 1 april 2009 12:28 schreef Bolter het volgende:
[..]
Hoe heet die combi ookal weer Maggots en Beckets oid? Die schijnt supervet te zijn als coureur.
Copse corner is de eerstequote:Op woensdag 1 april 2009 13:12 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Ja, dat zijn toch die eerste 3 bochten waar ik het over had?
Ik ben nooit zo goed in bochtnamen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |