quote:
inderdaadquote:Op vrijdag 27 maart 2009 19:29 schreef Piles het volgende:
Nou mensen, dat was het wachten wel waard hè, zo'n TT![]()
Ik vind hem leukquote:Op vrijdag 27 maart 2009 19:29 schreef Piles het volgende:
Nou mensen, dat was het wachten wel waard hè, zo'n TT![]()
Boh, ook lekkerquote:Op vrijdag 27 maart 2009 19:04 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik heb giros, bifteki, souflaki, lamskoteletten, friet, salade en zaziki.
Denk dat dat ook wel moet lukken.
Hoewel ik nu ook wel trek had in een grote patat oorlog en 2 kroketten
Bij ons duurt het altijd of een kwartier of 2 uurquote:
Hier meestal half uurtje.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 19:35 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Bij ons duurt het altijd of een kwartier of 2 uur
wakker worden wakker worden wakker worden wakker worden wakker worden wakker worden wakker worden wakker worden wakker worden wakker worden wakker worden wakker worden wakker worden wakker worden wakker worden wakker worden wakker worden wakker worden wakker worden wakker worden wakker worden wakker worden wakker worden wakker worden wakker worden wakker worden wakker worden wakker worden wakker worden wakker worden wakker worden wakker worden wakker worden wakker worden wakker worden wakker worden wakker worden wakker worden wakker worden wakker worden wakker worden wakker worden wakker worden wakker worden wakker worden wakker worden wakker worden wakker worden wakker worden wakker worden wakker worden wakker worden wakker worden wakker worden wakker worden wakker worden wakker worden wakker worden wakker worden wakker worden wakker worden wakker worden wakker worden wakker worden wakker worden wakker worden wakker worden wakker worden wakker worden wakker worden wakker worden wakker worden wakker worden wakker worden wakker worden wakker worden wakker worden wakker worden wakker worden wakker wordenquote:
In leeuwardenquote:Op vrijdag 27 maart 2009 19:35 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
wakker worden wakker worden wakker worden wakker worden wakker worden wakker worden wakker worden wakker worden wakker worden wakker worden wakker worden wakker worden wakker worden wakker worden wakker worden wakker worden wakker worden wakker worden wakker worden wakker worden wakker worden wakker worden wakker worden wakker worden wakker worden wakker worden wakker worden wakker worden wakker worden wakker worden wakker worden wakker worden wakker worden wakker worden wakker worden wakker worden wakker worden wakker worden wakker worden wakker worden wakker worden wakker worden wakker worden wakker worden wakker worden wakker worden wakker worden wakker worden wakker worden wakker worden wakker worden wakker worden wakker worden wakker worden wakker worden wakker worden wakker worden wakker worden wakker worden wakker worden wakker worden wakker worden wakker worden wakker worden wakker worden wakker worden wakker worden wakker worden wakker worden wakker worden wakker worden wakker worden wakker worden wakker worden wakker worden wakker worden wakker worden wakker worden wakker worden wakker worden
Zo frigide is Puala toch niet?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 19:37 schreef Daph_ het volgende:
Zoals het er nu staat is het net alsof er een koelkast is overleden met de naam 'Paula'![]()
Misschien ging ze wel in de koelkast zitten en zijn ze nu beide dood?quote:
Naamtopic!quote:
Sil er nei de Harmonie ta jonkje?quote:
?quote:
haast onmogelijk bij al die grote namen helaasquote:Op vrijdag 27 maart 2009 19:59 schreef Daph_ het volgende:
Netjes geregeld![]()
Jochem is altijd zo snel uitverkochtHopelijk kan ik ook kaartjes bemachtigen voor zijn volgende show, zou leuk zijn
Heb er verder geen ervaring mee. Ben eerlijk gezegd alleen nog maar naar Arie Koomen geweestquote:Op vrijdag 27 maart 2009 20:15 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
haast onmogelijk bij al die grote namen helaas
ik ook geweest bij Arie. En laatst bij Bert Visscher!quote:Op vrijdag 27 maart 2009 20:27 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Heb er verder geen ervaring mee. Ben eerlijk gezegd alleen nog maar naar Arie Koomen geweest.
Het was wel een hel om aan die kaartjes te komen voor JochemIk ben er 3 weken mee bezig geweest om uit te zoeken waar er nog kaarten beschikbaar waren (overal kon je alleen maar loten en was de kans dus groot dat je nog geen karten had) en toen had ik nog de laatste kaarten
Dat derderangs dialect?quote:
Dat is nietquote:Op vrijdag 27 maart 2009 20:32 schreef The_Dean het volgende:
Ik ben nog nooit naar een cabertier geweest
uhuh!quote:Op vrijdag 27 maart 2009 20:31 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Dat derderangs dialect?
Of je naar de Harmonie gaat
LOL 59000 leden al. Volgens mij hebben ze de boel beetje belazerd door een lager getal te laten zien dan die het werkelijk was...quote:
waarschijnlijk nietquote:
sowieso.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 20:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
waarschijnlijk niet
Dus nog meer bagger op tv
sorryquote:Op vrijdag 27 maart 2009 21:13 schreef eer-ik het volgende:
kap eens met die afkortingen, ik heb toch geen flauw idee waar het over gaat zo...
Je kijkt toch nietquote:Op vrijdag 27 maart 2009 21:13 schreef eer-ik het volgende:
kap eens met die afkortingen, ik heb toch geen flauw idee waar het over gaat zo...
Altijd goed, net als een glas rode wijnquote:Op vrijdag 27 maart 2009 21:09 schreef eer-ik het volgende:
Toch lekker, zo'n pilsie na een week hard werken.
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 21:16 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Altijd goed, net als een glas rode wijn![]()
![]()
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 21:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
sorry
De Dik Voormekaar Show
Ik kijk inderdaad niet en die show zegt me totaal niks.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 21:13 schreef Piles het volgende:
[..]
Je kijkt toch niet
De Dikvoormekaarshow![]()
Cultuurbarbaarquote:Op vrijdag 27 maart 2009 21:17 schreef eer-ik het volgende:
Ik kijk inderdaad niet en die show zegt me totaal niks.
quote:Maar het zegt me meer dan DDVM OXLMABGKJs ofzo.
Whehe, niks mis met geen tv kijken imo.quote:
Luister ik ook niet meer naar sinds ik geen pakketten meer bezorg.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 21:23 schreef Piles het volgende:
Dikvoormekaarshow was radio, dus je argument telt niet![]()
Dacht dat je al wat hadquote:Op vrijdag 27 maart 2009 21:35 schreef eer-ik het volgende:
Nee, wel gereageerd op een kamert vandaag.
Hoop dat ik erin kan
Nee, 't is me toch te duur.quote:
Ja, hospiterenquote:Op vrijdag 27 maart 2009 21:38 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Nee, 't is me toch te duur.
Incl. bemiddelingskosten gaat 't me omgerekend 650 euro per maand kosten, mij teveel.
Nu dus iets minder briljante locatie gevonden, grotere kamer dan ik nu heb, minder euro per maand, prima dus. Maar goed, ik moet eerst maar eens zien uitgenodigd te worden daar.
Hospiteren vrij ftl.quote:
Zeker. Nu terug naar de wijnquote:Op vrijdag 27 maart 2009 21:51 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Hospiteren vrij ftl.
Meer ruimte voor minder geld in een goeie wijk (wittevrouwen) ftw.
Op de BBC of Sporzaquote:
morgen de kwalificatie op rtl, maar de race op sporzaquote:
Ik ben wel benieuwd hoe het gaat verlopen. De wagens zijn wel lelijk gewordenquote:Op vrijdag 27 maart 2009 23:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
morgen de kwalificatie op rtl, maar de race op sporza
Ik vind ze sowieso afzichtelijk.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 23:14 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd hoe het gaat verlopen. De wagens zijn wel lelijk geworden![]()
Om eerlijk te zijn heb ik er nog niet echt iets van gezien.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 23:14 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd hoe het gaat verlopen. De wagens zijn wel lelijk geworden![]()
Toen je gewoon wist dat je met +300 km/u en een vangrail er niet levend uit zou komen. Er wordt ook gezegd dat het racen anno 2009 kinderspel is vergeleken met de tijd van Fangio.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 23:21 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik vind ze sowieso afzichtelijk.
[ afbeelding ]
Dat zijn pas F1 wagens
Welterustenquote:
Die ligt in Duitsland..... Dat weet iedereenquote:Op vrijdag 27 maart 2009 22:25 schreef eer-ik het volgende:
Top Gear
Die gasten hebben echt serieus de meest gave baan ter wereld.
Dat geloof ik graag ja. Er zijn tegenwoordig zoveel 'drivers-aids' dat het rijden bij lange na niet zo moeilijk meer is als vroeger. Ik vind dat oude auto's sowieso veel meer charme hebben daar je veel meer echt bezig bent met rijden ipv enkel het besturen van een auto.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 23:25 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Toen je gewoon wist dat je met +300 km/u en een vangrail er niet levend uit zou komen. Er wordt ook gezegd dat het racen anno 2009 kinderspel is vergeleken met de tijd van Fangio.
Amen!quote:Op vrijdag 27 maart 2009 23:32 schreef PieterBas het volgende:
Nordschleife?
Je kan tegenwoordig voor een GT3 gaan, ik meen dat daarop het meeste uit is te schakelen. De stuurbekrachtiging niet helemaal geloof ikquote:Op vrijdag 27 maart 2009 23:34 schreef eer-ik het volgende:
Ik vind dat oude auto's sowieso veel meer charme hebben daar je veel meer echt bezig bent met rijden ipv enkel het besturen van een auto.
Porschequote:Op vrijdag 27 maart 2009 23:37 schreef jackson het volgende:
[..]
Je kan tegenwoordig voor een GT3 gaan, ik meen dat daarop het meeste uit is te schakelen. De stuurbekrachtiging niet helemaal geloof ik
Er zijn meer opties... GTR van Nissan wellicht is dat meer je smaak. Ben zelf ook niet zo porsche minded maar het gaat wel bere goed over de ring dat spulquote:
Nissanquote:Op vrijdag 27 maart 2009 23:38 schreef jackson het volgende:
[..]
Er zijn meer opties... GTR van Nissan wellicht is dat meer je smaak. Ben zelf ook niet zo porsche minded maar het gaat wel bere goed over de ring dat spul
Dat roepen ze bij top gear ook altijd.... maar niemand zeikt over de matige design veranderingen bij Ferrari soms. Het boeit mij ook allemaal niet maar de techniek is ongekend, zeker zichtbaar op de ring. Die porsches blijven maar gaanquote:Op vrijdag 27 maart 2009 23:39 schreef eer-ik het volgende:
[ afbeelding ]
Verzin eens wat nieuws zeg.
Dat is je helemaal gelukt jaquote:Op vrijdag 27 maart 2009 23:40 schreef eer-ik het volgende:
Oh, btw, ik koop een auto niet puur voor z'n prestaties.
Ik denk sowieso dat je een auto met je gevoel moet kopen, niet met je verstand.
*rijdt 2cv
Maar goed een normale automobilist zou een F1 auto uit 2007 (met launch en traction control) niet eens weg kunnen rijden.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 23:34 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Dat geloof ik graag ja. Er zijn tegenwoordig zoveel 'drivers-aids' dat het rijden bij lange na niet zo moeilijk meer is als vroeger. Ik vind dat oude auto's sowieso veel meer charme hebben daar je veel meer echt bezig bent met rijden ipv enkel het besturen van een auto.
Klopt.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 23:40 schreef jackson het volgende:
[..]
Dat roepen ze bij top gear ook altijd.... maar niemand zeikt over de matige design veranderingen bij Ferrari soms. Het boeit mij ook allemaal niet maar de techniek is ongekend, zeker zichtbaar op de ring. Die porsches blijven maar gaan
Absoluut.quote:
Och, welnee. Ik denk inderdaad dat ik dat niet voor elkaar krijg. Kijk hoe lastig Hammond het ermee had. Anderszijds is het niet te vergelijken. Menigeen die ook die eend niet van z'n plaats krijg hoor, en dat is niet omdat ie niet werkt, ding loopt als een zonquote:Op vrijdag 27 maart 2009 23:42 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Maar goed een normale automobilist zou een F1 auto uit 2007 (met launch en traction control) niet eens weg kunnen rijden.
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 23:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
nu echt gaan slapen, anders word ik morgen niet op tijd wakker.
Dat moet je ook niet hebben.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 23:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
nu echt gaan slapen, anders word ik morgen niet op tijd wakker.
Smaken verschillen natuurlijk... Ik kan het geluid van een Ferrari wel weer enorm waarderen. Een lambo is net als een aston ook gekkenhuis qua geluid. Zelf nooit dat spel gereden helaas dus kan er weinig over zeggen verder. Wel één keer een beul van 514pk gereden, dat gaat prima kan ik meldenquote:Op vrijdag 27 maart 2009 23:44 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Klopt.
Ben het daar absoluut mee eens.
Ook dat de nieuwe generatie Ferrari's bijv. ook niet echt briljant zijn. Denk dat ik het wel met Clarkson eens ben, dat de 355 de laatste goeie (qua prestaties en looks) was. 360 is matig, F430 ook om het over de Enzo () maar niet te hebben. 599 is net een Supra (wederom
) en die 612 moet ik ook niet.
Als ik nu een supercar zou moeten kopen zou het een lambo of een aston zijn.
Maar goed, heb er toch het geld niet voor
[..]
Absoluut.
Ik wil nog een keer een Spitfire hebben
Top Gear is leuk maar ik vorm graag mijn eigen beeldquote:Op vrijdag 27 maart 2009 23:45 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Och, welnee. Ik denk inderdaad dat ik dat niet voor elkaar krijg. Kijk hoe lastig Hammond het ermee had.
Ik hou wel van klassiekers.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 23:47 schreef jackson het volgende:
[..]
Smaken verschillen natuurlijk... Ik kan het geluid van een Ferrari wel weer enorm waarderen. Een lambo is net als een aston ook gekkenhuis qua geluid. Zelf nooit dat spel gereden helaas dus kan er weinig over zeggen verder. Wel één keer een beul van 514pk gereden, dat gaat prima kan ik melden
Spitfire, je moet er inderdaad van houden. Voor mij zijn dat soort auto's sowieso niet aan de orde
Alsin: je denkt dat je wel een F1 auto wegrijdt?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 23:48 schreef jackson het volgende:
[..]
Top Gear is leuk maar ik vorm graag mijn eigen beeld
Voor die krengen zijn ook zieke kits te krijgen die hem nog veullll meer pk geven. Het vermogen schijnt er uber tricky op te komen met die dingen. Heb er nog één op video staan, die stond toen op de nurburgring met het ferrari weekend. Die vent trapte hem nog over de ring ookquote:Op vrijdag 27 maart 2009 23:49 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik hou wel van klassiekers.
Ook moderne auto's kan ik prima waarderen hoor, daar niet van...
Dat geluid van die Gallardo's
Magnificent.
Dit wil ik zooo graag ooit nog eens rijden....
Liefst bezitten.
[ afbeelding ]
Zieke shit.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 23:50 schreef jackson het volgende:
[..]
Voor die krengen zijn ook zieke kits te krijgen die hem nog veullll meer pk geven. Het vermogen schijnt er uber tricky op te komen met die dingen. Heb er nog één op video staan, die stond toen op de nurburgring met het ferrari weekend. Die vent trapte hem nog over de ring ook
Nee, alsin: Ik heb wel eens met wat auto's gereden die ze in het programma hebben gehad en heb daar zelf een sterk andere mening over. Nu rijden die lui elke dag van die auto's en ik met een berg geluk eens één keer. Ik neem dus ook niet alles te serieusquote:Op vrijdag 27 maart 2009 23:50 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Alsin: je denkt dat je wel een F1 auto wegrijdt?
Zomaar effe?
Ongetwijfeld dat het me wel lukt, met wat instructie enzo...
Maar instappen en wegkarren is er niet bij denk ik.
Zit wat in.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 23:52 schreef jackson het volgende:
[..]
Nee, alsin: Ik heb wel eens met wat auto's gereden die ze in het programma hebben gehad en heb daar zelf een sterk andere mening over. Nu rijden die lui elke dag van die auto's en ik met een berg geluk eens één keer. Ik neem dus ook niet alles te serieus.
Ach, ze hebben onlangs ook meer dan 200pk uit een 1.3 of 1.4 weten te halen zonder al te veel gekke trucage. Ik snap je punt maar het is natuurlijk ook ziek wat mercedes doet en deed met die V8's qua koppel, dat had je toen ook niet. Wel veel piek vermogen (pk's) maar het koppel was niet om over naar huis te schrijvenquote:Op vrijdag 27 maart 2009 23:52 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Zieke shit.
Maar sowieso, als je kijkt wat zij in die tijd uit een 3.5 liter V8 kregen...
Er zijn nu nog zat autofabrikanten die dat niet voor elkaar krijgen...
Ja, sick toch... een M3, hulde.. welk model ?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 23:54 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Zit wat in.
Wat je al zegt, iets anders vormgegeven, zij hebben bakken met ervaring en vergelijkingsmateriaal.
Voor mensen zoals jij en ik is het al lastig genoeg om 1 speciale auto te besturen, laat staan de aantallen die zij hebben gehad... Snelste auto die ik ooit zelf heb bestuurd is een M3, verder niks.
Vond het helemaal geweldig
Whehe, ja. Nissan's GTR is ook erg indrukwekkend qua prestaties maar ik vind het echt een smakeloze auto. Heb er echt totaal niks mee. Ook weer een smaakkwestie. Mercedes is ook weer echt zo'n merk waar ik totaal niet warm voor loop. Ook weer heel leuk wat ze doen met die AMGtjes maar het is en blijft mercedes.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 23:55 schreef jackson het volgende:
[..]
Ach, ze hebben onlangs ook meer dan 200pk uit een 1.3 of 1.4 weten te halen zonder al te veel gekke trucage. Ik snap je punt maar het is natuurlijk ook ziek wat mercedes doet en deed met die V8's qua koppel, dat had je toen ook niet. Wel veel piek vermogen (pk's) maar het koppel wat niet om over naar huis te schrijven
Dat riep ik ook... Totdat je zo'n ding een keer in handen hebt. Niet dat je er dan meteen één wil want een E63 blijft ook gewoon een taxi maar het is wel bijzonder spul hoor. Ik had ook niks met mercedes maar omdat ik er inmiddels zoveel gereden heb, heb ik wel "respect" voor wat ze doen zeg maar. Het is een klasse apart als je ook die nieuwe S ziet bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 23:58 schreef eer-ik het volgende:
Mercedes is ook weer echt zo'n merk waar ik totaal niet warm voor loop. Ook weer heel leuk wat ze doen met die AMGtjes maar het is en blijft mercedes.
De E46.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 23:57 schreef jackson het volgende:
[..]
Ja, sick toch... een M3, hulde.. welk model ?
Zelf heb ik gereden zo uit mijn hoofd:
Vorig model S4
E63 AMG
C32 AMG, dat was 2 modellen terug denk
SL600, die vierkante maar wel een V12
Daarnaast redelijk wat 500's van mercedes G/E nieuwe type
Dat ben ik niet helemaal met je eens. Ik heb wel mercedes gereden, alleen geen 63 of 65 varianten.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 00:01 schreef jackson het volgende:
[..]
Dat riep ik ook... Totdat je zo'n ding een keer in handen hebt. Niet dat je er dan meteen één wil want een E63 blijft ook gewoon een taxi maar het is wel bijzonder spul hoor. Ik had ook niks met mercedes maar omdat ik er inmiddels zoveel gereden heb, heb ik wel "respect" voor wat ze doen zeg maar. Het is een klasse apart als je ook die nieuwe S ziet bijvoorbeeld.
Daar moet ik trouwens nog eens mee rijden, lijkt me wel dik zoveel luxe in zo'n ding.
Audi is inderdaad meer mijn ding qua auto. Vandaar dat ik mezelf ook graag in de nieuwe golf zie, de lijnen staan me wel aan en neigen iets naar audi toe. Kennis van me heeft een RS4, daar moet ik nog eens mee rijden. Hij had het al beloofd maargoed.... we zullen zien, spreek die kerel nooit meer.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 00:01 schreef eer-ik het volgende:
[..]
De E46.
Vind dat ook nog steeds de mooiste M3 voor alsnog.
Oh, en Audi![]()
Ja, een e200 diesel is ook niks maar de afwerking en dergelijke in de wat dikkere modellen is gewoon hoogstaand. Je kan er van houden of niet, dat is smaak natuurlijkquote:Op zaterdag 28 maart 2009 00:02 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Dat ben ik niet helemaal met je eens. Ik heb wel mercedes gereden, alleen geen 63 of 65 varianten.
RS4quote:Op zaterdag 28 maart 2009 00:03 schreef jackson het volgende:
[..]
Audi is inderdaad meer mijn ding qua auto. Vandaar dat ik mezelf ook graag in de nieuwe golf zie, de lijnen staan me wel aan en neigen iets naar audi toe. Kennis van me heeft een RS4, daar moet ik nog eens mee rijden. Hij had het al beloofd maargoed.... we zullen zien, spreek die kerel nooit meer.
Klopt.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 00:04 schreef jackson het volgende:
[..]
Ja, een e200 diesel is ook niks maar de afwerking en dergelijke in de wat dikkere modellen is gewoon hoogstaand. Je kan er van houden of niet, dat is smaak natuurlijk.
Die RS4 is een regelrechte beul, helaas heeft hij hem in het grijs. Wel mooi als ik in de tuin zit bij mijn ouders en die kerel neemt even de dijk. Een normaal mens denkt dat er onweer op komst is... Wat een geluid uit die dingen.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 00:07 schreef eer-ik het volgende:
[..]
RS4
Ik blijf de RS4 echt de meest brute audi's vinden.
R8 daarentegen heb ik ook weer helemaal niks mee.
Ben, zoals je misschien merkt, vrij extreem in auto's. Of ik ze wel of niet moet
Dat vind ik met een 2cv of een spitfire, die stralen in mijn ogen ellende uit. Begrijp precies wat je bedoelt hoor. Zo is een 5 jaar oude audi prima te pruimen maar een 5 jaar oude bmw of mercedes verschrikkelijkquote:Op zaterdag 28 maart 2009 00:09 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Klopt.
Maar ik blijf het een kamper/taxi merk vinden met auto's die ellende uitstralen.
Heb er echt niks mee.
Gklasse is de enige die ik tof vind.
Zo ook bij Porsche, die hebben imo 1 mooie auto gemaakt, en dat is de 356 spider.
Sinds die Bangle ben ik ook geen BMW liefhebber, vind het echt lelijk wat ze maken.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 00:09 schreef jackson het volgende:
[..]
Die RS4 is een regelrechte beul, helaas heeft hij hem in het grijs. Wel mooi als ik in de tuin zit bij mijn ouders en die kerel neemt even de dijk. Een normaal mensen denkt dat er onweer op komst is... Wat een geluid uit die dingen.
Ik kijk vrij objectief tegen auto's aan moet ik zeggen. Tuurlijk spreekt het ene me meer aan dan het ander maar de techniek en materialen doen ook wat. Ben zelf totaal geen BMW man maar het zijn natuurlijk geweldige auto's
Daar kan ik inkomen.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 00:10 schreef jackson het volgende:
[..]
Dat vind ik met een 2cv of een spitfire, die stralen in mijn ogen ellende uit. Begrijp precies wat je bedoelt hoor. Zo is een 5 jaar oude audi prima te pruimen maar een 5 jaar oude bmw of mercedes verschrikkelijk
Ze combineren sportief geweldig met comfort. Maarja, dat doet mercedes ook met zijn 7 traps automaat... Uiteindelijk is het allemaal smaakquote:Op zaterdag 28 maart 2009 00:11 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Sinds die Bangle ben ik ook geen BMW liefhebber, vind het echt lelijk wat ze maken.
Tuurlijk vind ik zo'n 760 wel een imposante wagen maar ik zou 'm niet halen als ik dat geld had.
Ik snap er vanuit mezelf geen drol van dat iemand het koopt, maar er zijn zat mensen die het doen dus het lijkt me redelijk normaalquote:Op zaterdag 28 maart 2009 00:12 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Daar kan ik inkomen.
Er zijn zat mensen die die 2cv echt een leuke wagen vinden, ook zat die denken: waarom koop je dat in gódsnaam! Maar goed, 't is ook een investering. Naast dat ik het een enorm leuke auto vind.
Wil er alleen wel wat fatsoenlijks/snels bij.
Dat is 1 ding dat zeker is. Ik zal ook niet snel iemand afrekenen op z'n auto, maar als je hier met je corvette stoer staat te doen (which reminds mequote:Op zaterdag 28 maart 2009 00:12 schreef jackson het volgende:
[..]
Ze combineren sportief geweldig met comfort. Maarja, dat doet mercedes ook met zijn 7 traps automaat... Uiteindelijk is het allemaal smaak
Ik rij amper in dat dingquote:Op zaterdag 28 maart 2009 00:15 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik snap er vanuit mezelf geen drol van dat iemand het koopt, maar er zijn zat mensen die het doen dus het lijkt me redelijk normaal. Ik rij 50k per jaar dus doe mij maar wat "normaals". Snap prima dat mensen een oudere auto kopen voor de hobby
Dat zal ik niet geweest zijnquote:Op zaterdag 28 maart 2009 00:15 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Dat is 1 ding dat zeker is. Ik zal ook niet snel iemand afrekenen op z'n auto, maar als je hier met je corvette stoer staat te doen (which reminds me) lach ik je hard uit
Dat heb ik met mijn lease-auto... Ook "hoi geld".quote:Op zaterdag 28 maart 2009 00:16 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik rij amper in dat ding
Maar 't beesie is binnen 2 jaar 2500 euro in waarde gestegen.
Hoi geld.
Ter info, ik woon tegenover de dames van het plezier te utrecht, daar stond zo'n kerel stoer te doen met z'n corvette, waarna z'n wagen het niet meer deed. Berg rook, waarschijnlijk gesloopte koppeling ofzo...quote:
Zo'n oude gare 3-bak met een koppeling waar je dikke kuiten van krijgt. Barrels zijn hetquote:Op zaterdag 28 maart 2009 00:19 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ter info, ik woon tegenover de dames van het plezier te utrecht, daar stond zo'n kerel stoer te doen met z'n corvette, waarna z'n wagen het niet meer deed. Berg rook, waarschijnlijk gesloopte koppeling ofzo...
't is niet dat je daaraan geld kan verdienen toch?quote:Op zaterdag 28 maart 2009 00:18 schreef jackson het volgende:
[..]
Dat heb ik met mijn lease-auto... Ook "hoi geld".
Haha, nee, het was een C6.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 00:20 schreef jackson het volgende:
[..]
Zo'n oude gare 3-bak met een koppeling waar je dikke kuiten van krijgt. Barrels zijn het
Nee, maar als je ziet wat ik prive weg rij met dat ding. Dat wil je met een vergelijkbare prive auto echt niet. Ik rij in een prima auto die ik anders niet kan betalen met onbeperkte prive km'squote:Op zaterdag 28 maart 2009 00:20 schreef eer-ik het volgende:
[..]
't is niet dat je daaraan geld kan verdienen toch?
Echt qua netto inkomsten?
Tsja, ik kan ook niet rijden... Althans, niet op het circuit. De openbare weg lukt inmiddels welquote:Op zaterdag 28 maart 2009 00:21 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Haha, nee, het was een C6.
Met zo'n idioot erin. Mensen die denken dat ze goed kunnen rijden maar het eignelijk niet kunnen
Fair enoughquote:Op zaterdag 28 maart 2009 00:21 schreef jackson het volgende:
[..]
Nee, maar als je ziet wat ik prive weg rij met dat ding. Dat wil je met een vergelijkbare prive auto echt niet. Ik rij ik een prima auto die ik anders niet kan betalen met onbeperkte prive km's
Klopt.... In principe rij ik straks een auto die 30.00 euro kost waar ik in 4 jaar 17.000euro voor betaal. Nou dan lach ik me ziekquote:Op zaterdag 28 maart 2009 00:22 schreef eer-ik het volgende:
F
[..]
Fair enough
Ik snap ook echt niet waarom iemand er in zo'n geval voor zou kiezen om priveauto te gebruiken.
Ja, maar je hebt een behoorlijk verschil he...quote:Op zaterdag 28 maart 2009 00:22 schreef jackson het volgende:
[..]
Tsja, ik kan ook niet rijden... Althans, niet op het circuit. De openbare weg lukt inmiddels wel
Das lekker iddquote:Op zaterdag 28 maart 2009 00:24 schreef jackson het volgende:
[..]
Klopt.... In principe rij ik straks een auto die 30.00 euro kost waar ik in 4 jaar 17.000euro voor betaal. Nou dan lach ik me ziek. Geen verzekering/banden/reparaties/brandstof
Mee eens...quote:Op zaterdag 28 maart 2009 00:24 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja, maar je hebt een behoorlijk verschil he...
Ik vind van mezelf dat ik prima kan rijden, vinden veel mensen overigens. Maar ik zou niet weten (ja, in theorie wel) hoe je een burnout moet doen, of een donut ofzo.
Maar of dat nou bewijst dat je goed kan rijden... -sowieso niet als je dat probeert te doen met je corvette en je sloopt je auto-
Is goed, ik heb ook wel weer m'n portie autopraat gehad voor vandaagquote:Op zaterdag 28 maart 2009 00:26 schreef jackson het volgende:
[..]
Mee eens...
Auto's het blijft tof! Maar ik ga richting bed, morgen kaarten voor Sensation bestellen
Truste alvast
Op de zaak, beetje cappa's drinken. Helemaal niet druk.quote:
Net wakker, of nou ja, ben al tijden wakker maar 23489734 keer omgedraaid, je kent het wel.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 10:53 schreef Houniet het volgende:
[..]
Op de zaak, beetje cappa's drinken. Helemaal niet druk.
Daar?
Dat is wel makkelijk jaquote:Op zaterdag 28 maart 2009 11:00 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Net wakker, of nou ja, ben al tijden wakker maar 23489734 keer omgedraaid, je kent het wel.
Dalijk effe naar de supermarkt, handig boodschappen doen, denk dat ik maar weer eens voor de hele week voer haal ipv steeds per dag
Het ziet er voor komende week goed uit!quote:Op zaterdag 28 maart 2009 11:01 schreef Houniet het volgende:
[..]
Dat is wel makkelijk ja. Helemaal met dit weer.
Ik heb het liever druk op de zaak, tenzij je iets fatsoenlijks te doen hebt.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 11:53 schreef Houniet het volgende:
Er is echt niets te doen! Het regent en het volk blijft binnen.
Wat verwacht je voor pakket?quote:Op zaterdag 28 maart 2009 11:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
gaat goed. beetje van de zon genietenen er zou vandaag een pakketje bezorgd gaan worden, dus daarop wachten.
Geen verdere plannen, beetje Empire Total War spelen en jij?
geen idee wat er bezorgd moet wordenquote:
quote:Ik lig nog lekker in de mand te chillen, moet nog effe boodschappen doen als het droog is, kamer weer effe opruimen, verder filmpje kijken ofzo.
Het regent pijpenstelen hier.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 12:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
geen idee wat er bezorgd moet worden
Maar ouders en zo zijn niet thuis![]()
[..]
regent het bij jou dan?
Hier is bijna geen wolkje aan de lucht en de wolkjes die hier zijn, zijn van die vriendelijkewitte wolkjes
Waar moet ik heen voor fatsoenlijk weerquote:Op zaterdag 28 maart 2009 12:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Hier is bijna geen wolkje aan de lucht en de wolkjes die hier zijn, zijn van die vriendelijkewitte wolkjes
Hier ookquote:
Echt heh... hier dus ook al. Het is op zich al bijzonder dat ik mijn lease-auto met de hand wil wassen, geven ze me dit weerquote:
Regio Utrecht is rond 13:00 weer droog.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 12:06 schreef jackson het volgende:
[..]
Waar moet ik heen voor fatsoenlijk weer?
Had me er helemaal op ingesteld, wilde ook mijn auto wassen. Hopelijk trekt het bij
te-fucking-recht! Het begint heel langzaam iets lichter te wordenquote:Op zaterdag 28 maart 2009 12:10 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Regio Utrecht is rond 13:00 weer droog.
Hier ook, 't is wel droog nu maar er komt zo nog 1 lading aan.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 12:12 schreef jackson het volgende:
[..]
te-fucking-recht! Het begint heel langzaam iets lichter te worden
Die auto van mij moet ook gewoon echt schoon, het is gewoon een grote grijze massa die aan dat barrel gekleefd zitquote:Op zaterdag 28 maart 2009 12:14 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Hier ook, 't is wel droog nu maar er komt zo nog 1 lading aan.
Ach, met die chemische regen van nu is er vast een hoop afquote:Op zaterdag 28 maart 2009 12:16 schreef jackson het volgende:
[..]
Die auto van mij moet ook gewoon echt schoon, het is gewoon een grote grijze massa die aan dat barrel gekleefd zit. Ben benieuwd of het er ook echt een beetje af komt. De remvoering zit tot aan mijn spiegels
Zeelandquote:Op zaterdag 28 maart 2009 12:06 schreef jackson het volgende:
[..]
Waar moet ik heen voor fatsoenlijk weer?
Had me er helemaal op ingesteld, wilde ook mijn auto wassen. Hopelijk trekt het bij
Hmm, mijn ouders zitten in Ouddorp, die hebben altijd goed weer als ze daar zittenquote:
The place to be voor mooi weer en strand, verder wil je er ook niksquote:
quote:
Voor mooi weer en strand moet je niet in Nederland zijn.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 12:20 schreef jackson het volgende:
[..]
The place to be voor mooi weer en strand, verder wil je er ook niks
quote:Op zaterdag 28 maart 2009 12:22 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Voor mooi weer en strand moet je niet in Nederland zijn.
quote:Op zaterdag 28 maart 2009 12:22 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Voor mooi weer en strand moet je niet in Nederland zijn.
Ik over anderhalve maandquote:Op zaterdag 28 maart 2009 12:38 schreef Houniet het volgende:
Over drie maanden ga ik weer eens weg.
Op vakantie?quote:Op zaterdag 28 maart 2009 12:38 schreef Houniet het volgende:
Over drie maanden ga ik weer eens weg.
dan ga je naar het verkeerde strand.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 12:36 schreef eer-ik het volgende:
[..]
PB
[..]
It's teh truth.
Overvolle kutstranden hier, baggerlelijke, ranzige zee.
Jij ook al.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 12:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:ze hebben me gebeld om een gesprek te hebben over mijn pensioen.
Ja, want er zijn hier wel mooie zeeën..quote:Op zaterdag 28 maart 2009 12:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
dan ga je naar het verkeerde strand.
ja, hebben ze jou ook gebeldquote:
?quote:Op zaterdag 28 maart 2009 12:50 schreef eer-ik het volgende:
Auw, tyfus, het schiet keihard in m'n rug.
Echt níet normaal, kan niet eens rechtop staan.
quote:Op zaterdag 28 maart 2009 12:47 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja, want er zijn hier wel mooie zeeën..
quote:Sowieso niet bro, waar je ook zit.
god straft onmiddelijkquote:Op zaterdag 28 maart 2009 12:50 schreef eer-ik het volgende:
Auw, tyfus, het schiet keihard in m'n rug.
Echt níet normaal, kan niet eens rechtop staan.
't is overal bruinquote:
Ja, weet niet wat het is.quote:
Ik heb altijd al last gehad van m'n rug, alleen dat was m'n onderrug. Dit is ergens in het midden. Lelijk, want ik wilde gaan sporten straks.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 12:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
god straft onmiddelijk![]()
Had dat daar weken terug. Is idd geen pretjeEn dan druk ik het dus nog zachtjes uit.
Heb bij ons nog nooit bruine zee gezienquote:
Uiteraard.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 12:55 schreef Houniet het volgende:
Je hebt voor het hardlopen toch wel goede schoenen? Een een goede bureaustoel?
De zee in NL is echt niet zo:quote:Op zaterdag 28 maart 2009 12:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Heb bij ons nog nooit bruine zee gezien
En die spieren geven nu een signaal, van: no way...quote:Op zaterdag 28 maart 2009 12:56 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Uiteraard.
Maar wilde gaan trainen, de spieren moet wat groter worden
M'n arm en buikspieren zeggen: kom maar door. M'n rug zegt alleen: jo, je hebt mij nodig om dit alles te fixen, beter doe je 't nu effe niet.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 12:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En die spieren geven nu een signaal, van: no way...
zo blauw is ie ook niet neequote:Op zaterdag 28 maart 2009 12:57 schreef eer-ik het volgende:
[..]
De zee in NL is echt niet zo:
[ afbeelding ]
Ja, ik werd ook al gebeld voor een gesprek over mijn financiële planning.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 12:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
ja, hebben ze jou ook gebeld
Alsof ik al bezig ben met mijn pensioenTegen de tijd dat ik zou mogen, is het al afgeschaft
Ik zou echt niet weten, waar ze het over zouden moeten hebben.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 13:06 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ja, ik werd ook al gebeld voor een gesprek over mijn financiële planning.
Ik ook niet.. Als ik eenmaal uit mijn proeftijd ben, zal ik wel een levenslooprekening openen. Nu ik nog thuis woon en geen vrouwen en kinderen heb, kan ik aardig wat sparen voor verlof of om mijn pensioengat op te vullenquote:Op zaterdag 28 maart 2009 13:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik zou echt niet weten, waar ze het over zouden moeten hebben.
quote:Op zaterdag 28 maart 2009 13:11 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik ook niet.. Als ik eenmaal uit mijn proeftijd ben, zal ik wel een levenslooprekening openen. Nu ik nog thuis woon en geen vrouwen en kinderen heb, kan ik aardig wat sparen voor verlof of om mijn pensioengat op te vullen
Moet wellicht ook eens zo'n levenslooprekening openen.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 13:11 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik ook niet.. Als ik eenmaal uit mijn proeftijd ben, zal ik wel een levenslooprekening openen. Nu ik nog thuis woon en geen vrouwen en kinderen heb, kan ik aardig wat sparen voor verlof of om mijn pensioengat op te vullen
orienteer jezelf even goed voordat je dat doet.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 13:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Moet wellicht ook eens zo'n levenslooprekening openen.
was ik ook zeker van plan. Ook eerst ff de regeling en fiscale voordelen afwegen endergelijk en hoe het via mijn werk geregeld is. Maar dat komt nog wel een keerquote:Op zaterdag 28 maart 2009 13:51 schreef eer-ik het volgende:
[..]
orienteer jezelf even goed voordat je dat doet.
je wordt een ouwe zeur denk ikquote:Op zaterdag 28 maart 2009 12:53 schreef eer-ik het volgende:
[..]
't is overal bruin
[..]
Ja, weet niet wat het is.
Pakte een bakkie, ging zitten, en bam. au.
Ik ga hetzelfde doenquote:Op zaterdag 28 maart 2009 14:04 schreef eer-ik het volgende:
Nou, ik ga eens proberen of ik mezelf inmiddels weer overeind kan hijsen om boodschappen te gaan doen.
Goeienavondquote:
quote:
Onder het mom; het kan erger?quote:
quote:Op zaterdag 28 maart 2009 14:31 schreef The_Dean het volgende:
Joah zoiets... maar vooral:
When you knocked down, you gotta get back up!
Klopt, dat heb ik ookquote:Op zaterdag 28 maart 2009 14:34 schreef The_Dean het volgende:
Ik weet dat het klote is, maar als je er aan toegeeft word het alleen maar erger.
Net als met ziek zijn, je kan beter wat doorzetten. Op het moment dat je gaar op de bank gaat hangen en jezelf zielig gaat lopen voelen, dán pas word je echt gaar.
Of ben ik daarin de enige?
Oud&Nieuwquote:
Ja hé.quote:
Zo, dat is geen flauwekulquote:
Ja, ik doe ook zoveel mogelijk maar soms gaat het echt effe nietquote:Op zaterdag 28 maart 2009 14:31 schreef The_Dean het volgende:
Joah zoiets... maar vooral:
When you knocked down, you gotta get back up!
Levenslange rugpatient, heb inmiddels wel enigzins verstand van zaken. Ik neem nooit pijnstillers, tenzij het zo extreem is als nu.quote:
Jij ook al rugpatiëntquote:Op zaterdag 28 maart 2009 15:09 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Levenslange rugpatient, heb inmiddels wel enigzins verstand van zaken. Ik neem nooit pijnstillers, tenzij het zo extreem is als nu.
quote:Op zaterdag 28 maart 2009 15:04 schreef eer-ik het volgende:
Hoi 1200 Mg Ibuprofen.
dubbele scoliose hierquote:Op zaterdag 28 maart 2009 15:15 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Jij ook al rugpatiëntWat heb jij voor afwijking?
ik heb een been dat 3 mm langer is dan de ander waardoor m'n rug scheef staat.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 15:15 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Jij ook al rugpatiëntWat heb jij voor afwijking?
Jawel, ik hou het hier ook wel een dag of wat op uit hoorquote:
Ja, omdat je nu je rug niet meer voelt. Als het erger wordt en je voelt het niet kan je de zooi beschadigen.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 15:19 schreef eer-ik het volgende:
Jawel, ik hou het hier ook wel een dag of wat op uit hoor
Maar het moet echt effe.
Geloof je hoor, maar ik had met het verwijderen van mijn verstandskiezen een zakje 600 op, halve dag lam gewoonquote:Op zaterdag 28 maart 2009 15:09 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Levenslange rugpatient, heb inmiddels wel enigzins verstand van zaken. Ik neem nooit pijnstillers, tenzij het zo extreem is als nu.
Ik mag het doen met een scoliose en kyfosequote:
quote:Op zaterdag 28 maart 2009 15:19 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ik heb een been dat 3 mm langer is dan de ander waardoor m'n rug scheef staat.
Steunzolen etc helpen niet, dus dat heb ik opgegeven. Kan aardig wat pijn hebben maar dit gaat me effe te ver. Bij mij is het doorgaans m'n onderrug, nu ergens in het midden.
Weet ik, maar ik blijf ook mooi in de mand vandaag.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 15:20 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ja, omdat je nu je rug niet meer voelt. Als het erger wordt en je voelt het niet kan je de zooi beschadigen.
Oh, nee, ik heb op recept. Da's net wat extremer en langer, dus ben wel wat gewend inmiddels.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 15:21 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Geloof je hoor, maar ik had met het verwijderen van mijn verstandskiezen een zakje 600 op, halve dag lam gewoon
Als ik een 1200 zou nemen kan je me wegdragen
Sterkte dude, klinkt niet chill allemaal!
ook leukquote:Op zaterdag 28 maart 2009 15:22 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik mag het doen met een scoliose en kyfose
totaal niet.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 15:22 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik mag het doen met een scoliose en kyfose
[..]En de ene zool dikker als de ander, zoals je vaak ziet, helpt niet?
Mja, scheelde aardig wat turndingen bij gym, waar ik toch al een schijthekel aan hadquote:
Damn, extreem gastquote:Op zaterdag 28 maart 2009 15:26 schreef eer-ik het volgende:
[..]
totaal niet.
Jaren bij de fysio gelopen, werkte ook niet, veel gesport, veel geprobeerd, niks werkt.
Dan niet, die pijn heb ik niks meer van, voel het wel geregeld maar kan er prima mee functioneren. Vind het wel prima zo.
Ga dat tzt maar weer proberen ja, maar dat is altijd maar van korte duur dat het helpt, vaak volgende dag alweer kut.quote:
ik wil gewoon dat die pijn die ik nu heb weggaat, verder kan 't me gestolen worden.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 15:27 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Damn, extreem gastHopen dat het niet erger gaat worden dan
hehe das waarquote:Op zaterdag 28 maart 2009 15:27 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Mja, scheelde aardig wat turndingen bij gym, waar ik toch al een schijthekel aan had
Issie stuk?quote:Op zaterdag 28 maart 2009 15:30 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
hehe das waar
wat is er met je UI trouwens?
Ojaquote:
quote:Op zaterdag 28 maart 2009 15:32 schreef eer-ik het volgende:
Ik ga effe naar Sophia kijken.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |