quote:
inderdaadquote:Op vrijdag 27 maart 2009 19:29 schreef Piles het volgende:
Nou mensen, dat was het wachten wel waard hè, zo'n TT![]()
Ik vind hem leukquote:Op vrijdag 27 maart 2009 19:29 schreef Piles het volgende:
Nou mensen, dat was het wachten wel waard hè, zo'n TT![]()
Boh, ook lekkerquote:Op vrijdag 27 maart 2009 19:04 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik heb giros, bifteki, souflaki, lamskoteletten, friet, salade en zaziki.
Denk dat dat ook wel moet lukken.
Hoewel ik nu ook wel trek had in een grote patat oorlog en 2 kroketten
Bij ons duurt het altijd of een kwartier of 2 uurquote:
Hier meestal half uurtje.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 19:35 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Bij ons duurt het altijd of een kwartier of 2 uur
wakker worden wakker worden wakker worden wakker worden wakker worden wakker worden wakker worden wakker worden wakker worden wakker worden wakker worden wakker worden wakker worden wakker worden wakker worden wakker worden wakker worden wakker worden wakker worden wakker worden wakker worden wakker worden wakker worden wakker worden wakker worden wakker worden wakker worden wakker worden wakker worden wakker worden wakker worden wakker worden wakker worden wakker worden wakker worden wakker worden wakker worden wakker worden wakker worden wakker worden wakker worden wakker worden wakker worden wakker worden wakker worden wakker worden wakker worden wakker worden wakker worden wakker worden wakker worden wakker worden wakker worden wakker worden wakker worden wakker worden wakker worden wakker worden wakker worden wakker worden wakker worden wakker worden wakker worden wakker worden wakker worden wakker worden wakker worden wakker worden wakker worden wakker worden wakker worden wakker worden wakker worden wakker worden wakker worden wakker worden wakker worden wakker worden wakker worden wakker wordenquote:
In leeuwardenquote:Op vrijdag 27 maart 2009 19:35 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
wakker worden wakker worden wakker worden wakker worden wakker worden wakker worden wakker worden wakker worden wakker worden wakker worden wakker worden wakker worden wakker worden wakker worden wakker worden wakker worden wakker worden wakker worden wakker worden wakker worden wakker worden wakker worden wakker worden wakker worden wakker worden wakker worden wakker worden wakker worden wakker worden wakker worden wakker worden wakker worden wakker worden wakker worden wakker worden wakker worden wakker worden wakker worden wakker worden wakker worden wakker worden wakker worden wakker worden wakker worden wakker worden wakker worden wakker worden wakker worden wakker worden wakker worden wakker worden wakker worden wakker worden wakker worden wakker worden wakker worden wakker worden wakker worden wakker worden wakker worden wakker worden wakker worden wakker worden wakker worden wakker worden wakker worden wakker worden wakker worden wakker worden wakker worden wakker worden wakker worden wakker worden wakker worden wakker worden wakker worden wakker worden wakker worden wakker worden wakker worden
Zo frigide is Puala toch niet?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 19:37 schreef Daph_ het volgende:
Zoals het er nu staat is het net alsof er een koelkast is overleden met de naam 'Paula'![]()
Misschien ging ze wel in de koelkast zitten en zijn ze nu beide dood?quote:
Naamtopic!quote:
Sil er nei de Harmonie ta jonkje?quote:
?quote:
haast onmogelijk bij al die grote namen helaasquote:Op vrijdag 27 maart 2009 19:59 schreef Daph_ het volgende:
Netjes geregeld![]()
Jochem is altijd zo snel uitverkochtHopelijk kan ik ook kaartjes bemachtigen voor zijn volgende show, zou leuk zijn
Heb er verder geen ervaring mee. Ben eerlijk gezegd alleen nog maar naar Arie Koomen geweestquote:Op vrijdag 27 maart 2009 20:15 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
haast onmogelijk bij al die grote namen helaas
ik ook geweest bij Arie. En laatst bij Bert Visscher!quote:Op vrijdag 27 maart 2009 20:27 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Heb er verder geen ervaring mee. Ben eerlijk gezegd alleen nog maar naar Arie Koomen geweest.
Het was wel een hel om aan die kaartjes te komen voor JochemIk ben er 3 weken mee bezig geweest om uit te zoeken waar er nog kaarten beschikbaar waren (overal kon je alleen maar loten en was de kans dus groot dat je nog geen karten had) en toen had ik nog de laatste kaarten
Dat derderangs dialect?quote:
Dat is nietquote:Op vrijdag 27 maart 2009 20:32 schreef The_Dean het volgende:
Ik ben nog nooit naar een cabertier geweest
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |