Niks mis met aids toch? Een van de succesvolste medicijnen tegen homofilie.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 13:46 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Door homo's is aids op de wereld gekomen.
Mislukte integratie is de schuld van jouw gebrekkig Nederlandsquote:Op vrijdag 27 maart 2009 13:47 schreef DurumDoner het volgende:
Homo's zijn idd de schuldige van aids.
Idd, negeer het gewoon ipv altijd weer dat gesmeek om aandacht.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 13:45 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Homo's die niet tegen een beetje kritiek kunnenVuile flikkers
Ook wel weer waar ja.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 13:47 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Niks mis met aids toch? Een van de succesvolste medicijnen tegen homofilie.
Wat mij betreft is er een groot verschil tussen homo's en nichten. Heb echt totaal geen last/problemen met homo's, maar dat typische gedrag wat nichten vertonen vind ik echt irritant.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 13:48 schreef DurumDoner het volgende:
Van die extreme flikkers ook met handtasjes en dat wijvengedrag.Wat kan ik me daar aan ergeren zeg. Dat je homofiel bent moet je lekker zelf weten, maar waarom je zo extravagant profileren, en dan nog janken als je een kar stront over je heen krijgt.
Hypocriet volk is het!
Wat is je punt dan?quote:
Vrouwen met stekeltjes en een tuinbroekquote:Op vrijdag 27 maart 2009 13:50 schreef Cybey het volgende:
[..]
Wat mij betreft is er een groot verschil tussen homo's en nichten. Heb echt totaal geen last/problemen met homo's, maar dat typische gedrag wat nichten vertonen vind ik echt irritant.
Vind ik ook.quote:
Waarom krijg ik nu het idee, dat jij tot de exacte doelgroep hoort waarop TS doelt?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 13:48 schreef DurumDoner het volgende:
[..]
Idd, negeer het gewoon ipv altijd weer dat gesmeek om aandacht.
Van die extreme flikkers ook met handtasjes en dat wijvengedrag.Wat kan ik me daar aan ergeren zeg. Dat je homofiel bent moet je lekker zelf weten, maar waarom je zo extravagant profileren, en dan nog janken als je een kar stront over je heen krijgt.
Hypocriet volk is het!
Een mooiere ziekte kan ik niet bedenken. Homo's en negers hebben het.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 13:46 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Door homo's is aids op de wereld gekomen.
Waar kraak ik mensen af, scheld ik ze uit of beledig ik ze vanwege hun seksuele voorkeur?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 13:56 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Vind ik ook.
Wat is dat toch met die onzekere homo's? Ze kraken alles af wat maar richting heteroseksualiteit gaat en moeten vooral nadrukkelijk hun afschuw laten merken ( zie bijv. Machopuberhetero's die zich moeten profileren
Hoezo deze profileringsdrang? Zijn ze bang om als hetero aangezien te worden als ze andere mensen niet afkraken, uitschelden of beledigen?
Zijn ze echt zo onzeker?
Bah! kutflikkers!
Och jeetje. En nog Turk ook, life must be hard on you.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 13:48 schreef DurumDoner het volgende:
[..]
Idd, negeer het gewoon ipv altijd weer dat gesmeek om aandacht.
Hypocriet volk is het!
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 14:03 schreef Peter het volgende:
[..]
Waar kraak ik mensen af, scheld ik ze uit of beledig ik ze vanwege hun seksuele voorkeur?
quote:
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 13:43 schreef Peter het volgende:
Potentieel *post hier knappe mannen - topic*
Das op basis van gedrag, daar staat geen 'bah! Hetero-kutpubers'. En ik vind ze kut vanwege hun gedrag, niet vanwege hun seksuele voorkeur.quote:
Ding Dong, TS is homo?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 14:06 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Mannen die het woord "profileren" gebruiken in een zin en niet doorhebben dat ze daarmee nog homo-achtiger zijn dan machopubers.
Dat zeg ik.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 14:09 schreef Peter het volgende:
[..]
TS heeft al meer dan 3,5 jaar een relatie.
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 14:10 schreef Fascination het volgende:
Lakitu, je getroll jegens alles wat met homoseksualiteit te maken heeft wordt nu toch een beetje saai.
[ afbeelding ]![]()
![]()
Heerlijkquote:Op vrijdag 27 maart 2009 14:10 schreef Fascination het volgende:
Lakitu, je getroll jegens alles wat met homoseksualiteit te maken heeft wordt nu toch een beetje saai.
[ afbeelding ]![]()
![]()
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 14:11 schreef Dragorius het volgende:
jullie maken KLB kapot met jullie satanische afbeeldingen
BRANDEN IN DE HEL ZUL JEquote:Op vrijdag 27 maart 2009 14:18 schreef Peter het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
meer: Kussende heren
Oké dat is wel een puntquote:Op vrijdag 27 maart 2009 14:01 schreef Salsaneck het volgende:
[..]
Een mooiere ziekte kan ik niet bedenken. Homo's en negers hebben het.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |