Niks mis met aids toch? Een van de succesvolste medicijnen tegen homofilie.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 13:46 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Door homo's is aids op de wereld gekomen.
Mislukte integratie is de schuld van jouw gebrekkig Nederlandsquote:Op vrijdag 27 maart 2009 13:47 schreef DurumDoner het volgende:
Homo's zijn idd de schuldige van aids.
Idd, negeer het gewoon ipv altijd weer dat gesmeek om aandacht.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 13:45 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Homo's die niet tegen een beetje kritiek kunnenVuile flikkers
Ook wel weer waar ja.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 13:47 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Niks mis met aids toch? Een van de succesvolste medicijnen tegen homofilie.
Wat mij betreft is er een groot verschil tussen homo's en nichten. Heb echt totaal geen last/problemen met homo's, maar dat typische gedrag wat nichten vertonen vind ik echt irritant.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 13:48 schreef DurumDoner het volgende:
Van die extreme flikkers ook met handtasjes en dat wijvengedrag.Wat kan ik me daar aan ergeren zeg. Dat je homofiel bent moet je lekker zelf weten, maar waarom je zo extravagant profileren, en dan nog janken als je een kar stront over je heen krijgt.
Hypocriet volk is het!
Wat is je punt dan?quote:
Vrouwen met stekeltjes en een tuinbroekquote:Op vrijdag 27 maart 2009 13:50 schreef Cybey het volgende:
[..]
Wat mij betreft is er een groot verschil tussen homo's en nichten. Heb echt totaal geen last/problemen met homo's, maar dat typische gedrag wat nichten vertonen vind ik echt irritant.
Vind ik ook.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |