Hier hetzelfde, maar kijk vaak wel mee om bepaalde redenen.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 13:08 schreef genakt het volgende:the hills
me vriendin kijkt het wel eens vind er geen hol aan
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 13:09 schreef Smash-it het volgende:
Erger nog, ik heb alle afleveringen al heel vaak gezien!
Heerlijke tv. Eerst Laguna Beach, nu The Hills en ook The City is al begonnen!
quote:Geboortedatum 22-11-1986
de lekkere wijvenquote:Op vrijdag 27 maart 2009 13:09 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Hier hetzelfde, maar kijk vaak wel mee om bepaalde redenen.
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 13:13 schreef Buitendam het volgende:
The title of this topic is like, so emotional for me.
I don't think i've got the strenght to forgive TS, like.. ever.
'I want to forgive you. And I want to forget you.'quote:Op vrijdag 27 maart 2009 13:13 schreef Buitendam het volgende:
The title of this topic is like, so emotional for me.
I don't think i've got the strenght to forgive TS, like.. ever.
Jup.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 13:11 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Ja, volgens TS ben ik dus tien jaar te oud
jij geen vriendinquote:
Dit zou ik behoorlijk stil houden, als ik jou was.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 13:14 schreef Smash-it het volgende:
[..]
'I want to forgive you. And I want to forget you.'
ik kan het zelfs quoten..
geestelijk 12 bedoel ik natuurlijk..quote:Ja, volgens TS ben ik dus tien jaar te oud
Haha, ik schaam me nergens voorquote:Op vrijdag 27 maart 2009 13:18 schreef Buitendam het volgende:
Dit zou ik behoorlijk stil houden, als ik jou was.
jij nooit buiten komenquote:
Ja,mijn zusjequote:Op vrijdag 27 maart 2009 13:05 schreef SiemPie666 het volgende:
Zullen er mensen zijn die geloven dat het echt "Reality" is?
Dat doet MTV ook wel, maar dan via digitale kanalen. Hetzelfde geldt voor discovery.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 14:07 schreef Fha het volgende:
MTV moet doen waar de zender voor staat, muziek uitzenden. Niet de levens van onbenullige mensen die me geen bal interesseren uitzenden
En dat vind ik stomquote:Op vrijdag 27 maart 2009 14:10 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Dat doet MTV ook wel, maar dan via digitale kanalen. Hetzelfde geldt voor discovery.
Graag gedaanquote:Op vrijdag 27 maart 2009 17:49 schreef RicardoSmit het volgende:
Anders verpest je even mijn kwaliteitspost![]()
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 13:10 schreef Mieuwkloas het volgende:
Elke eindbaas kijkt met een kloppende lat naar The Hills!
Wat is er mis met The Hills er spelen een boel lekkere meisjes in.quote:
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 13:09 schreef Smash-it het volgende:
Erger nog, ik heb alle afleveringen al heel vaak gezien!
Heerlijke tv. Eerst Laguna Beach, nu The Hills en ook The City is al begonnen!
quote:
Waar heb je die gekocht en hoeveel kostte het? ik denk er ook over misschien te kopen of anders illegaal downloaden. Mijn favoriet bij de mannen is spencer en bij de meiden audrinaquote:
O wat vind ik dit toch een walgelijk figuur. Die lelijke gebleekte rattentandjes, ze doet me een beetje denken aan dat kankerzusje van Jantje Smitquote:
Wel video's?quote:
Daar geef ik je dan wel weer gelijk in. Met Audrina als Queen Bleech.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 00:24 schreef JoeThePlumber het volgende:
Krijg iedere keer pijn aan mijn ogen, als ik hun tanden zie...
Dat was 2 of 3 weken geledenquote:Op dinsdag 31 maart 2009 00:58 schreef JelleS het volgende:
Het is weer tijd voor een marathon, hopelijk dit weekend. Gewoon weer voor de 10e keer genieten van alle afleveringen. En als ik een stukje niet echt boeiend vind, dan kan ik natuurlijk tussendoor aan mijn bachelorscriptie werken. Ideaal.
spencer is kankerirritant, en audrina en lo zijn gewoon vet schattigquote:Op dinsdag 31 maart 2009 00:20 schreef jongegast het volgende:
[..]
Waar heb je die gekocht en hoeveel kostte het? ik denk er ook over misschien te kopen of anders illegaal downloaden. Mijn favoriet bij de mannen is spencer en bij de meiden audrina
Dat weet ik, toen heb ik uiteraard ook gekeken. Maar voor MTV is het niet raar om een paar weken later er weer een marathon tegen aan te gooien. Eigenlijk zou het gewoon om de week Hills marathon moeten zijn. En daar tussen steeds Life of Ryan!quote:
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 13:09 schreef Spraakwater het volgende:
Zegt TS die zelf nog altijd Bassie en Adriaan adoreert![]()
Verder en bovenal: The Hills is de vetste jeweets![]()
En Spencer is held
Spencer is een baasquote:Op dinsdag 31 maart 2009 21:07 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
spencer is kankerirritant, en audrina en lo zijn gewoon vet schattig
heb ze in alphen gekocht, bij de FRS, maar ze hebben ze waarschijnlijk nog wel in amsterdam ofzo, en je kan ze ook via de FRS site bestellenheb laguna beacht trouwens ook op dvd
Life of ryanquote:Op dinsdag 31 maart 2009 21:21 schreef JelleS het volgende:
[..]
Dat weet ik, toen heb ik uiteraard ook gekeken. Maar voor MTV is het niet raar om een paar weken later er weer een marathon tegen aan te gooien. Eigenlijk zou het gewoon om de week Hills marathon moeten zijn. En daar tussen steeds Life of Ryan!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |