Dat lijkt me een goed plan.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 15:16 schreef Monolith het volgende:
Ik denk dat ik zo maar eens aan m'n weekend ga beginnen.
quote:je kan er praktisch okhams razor tegenaan pleuren
De verrassing is er wel vanaf, nu je ons hebt verteld waar je zelfmoordaanslag plaats gaat vinden.quote:
Dat je dat subforum uberhaupt kunt lezen.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 17:25 schreef Sam_Spade het volgende:
Zou de economische crisis opzettelijk kunnen zijn?
Ach welnee.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 17:30 schreef Reya het volgende:
[..]
De verrassing is er wel vanaf, nu je ons hebt verteld waar je zelfmoordaanslag plaats gaat vinden.
Menigmaal heb ik mijzelf al voorgehouden dat ik vulgair leedvermaak bedrijf, maar het blijft kostelijk om te zien hoezeer sommigen de bal misslaan.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 17:46 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dat je dat subforum uberhaupt kunt lezen.
Het doet gewoon pijn aan m'n ogen om die onzin te lezen. Ik zou nog nog liever de gebundelde columns van Elian en de Winter lezen.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 17:50 schreef Sam_Spade het volgende:
[..]
Menigmaal heb ik mijzelf al voorgehouden dat ik vulgair leedvermaak bedrijf, maar het blijft kostelijk om te zien hoezeer sommigen de bal misslaan.
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 17:55 schreef Monolith het volgende:
[..]
Het doet gewoon pijn aan m'n ogen om die onzin te lezen. Ik zou nog nog liever de gebundelde columns van Elian en de Winter lezen.
En die doe je wel goedquote:Op vrijdag 27 maart 2009 16:22 schreef Reya het volgende:
Onvergeeflijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |