Dat lijkt me een goed plan.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 15:16 schreef Monolith het volgende:
Ik denk dat ik zo maar eens aan m'n weekend ga beginnen.
quote:je kan er praktisch okhams razor tegenaan pleuren
De verrassing is er wel vanaf, nu je ons hebt verteld waar je zelfmoordaanslag plaats gaat vinden.quote:
Dat je dat subforum uberhaupt kunt lezen.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 17:25 schreef Sam_Spade het volgende:
Zou de economische crisis opzettelijk kunnen zijn?
Ach welnee.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 17:30 schreef Reya het volgende:
[..]
De verrassing is er wel vanaf, nu je ons hebt verteld waar je zelfmoordaanslag plaats gaat vinden.
Menigmaal heb ik mijzelf al voorgehouden dat ik vulgair leedvermaak bedrijf, maar het blijft kostelijk om te zien hoezeer sommigen de bal misslaan.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 17:46 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dat je dat subforum uberhaupt kunt lezen.
Het doet gewoon pijn aan m'n ogen om die onzin te lezen. Ik zou nog nog liever de gebundelde columns van Elian en de Winter lezen.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 17:50 schreef Sam_Spade het volgende:
[..]
Menigmaal heb ik mijzelf al voorgehouden dat ik vulgair leedvermaak bedrijf, maar het blijft kostelijk om te zien hoezeer sommigen de bal misslaan.
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 17:55 schreef Monolith het volgende:
[..]
Het doet gewoon pijn aan m'n ogen om die onzin te lezen. Ik zou nog nog liever de gebundelde columns van Elian en de Winter lezen.
En die doe je wel goedquote:Op vrijdag 27 maart 2009 16:22 schreef Reya het volgende:
Onvergeeflijk.
Prijs jezelf gelukkig dat je uit edeler hout bent.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 17:55 schreef Monolith het volgende:
[..]
Het doet gewoon pijn aan m'n ogen om die onzin te lezen. Ik zou nog nog liever de gebundelde columns van Elian en de Winter lezen.
Hout is voor mietjes.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 18:22 schreef Sam_Spade het volgende:
[..]
Prijs jezelf gelukkig dat je uit edeler hout bent.
Schijtbeestenquote:Op vrijdag 27 maart 2009 18:25 schreef sigme het volgende:
Er zat een ooievaar op onze gedoogooievaarpaal
Ik zit er niet onderquote:
In tegenstelling tot het Engels ontbijt.quote:
Ideaal katervoer is dat.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 18:36 schreef Sam_Spade het volgende:
[..]
In tegenstelling tot het Engels ontbijt.
Goed puntquote:
Er zat een Marokkaan op mijn scooterquote:Op vrijdag 27 maart 2009 18:25 schreef sigme het volgende:
Er zat een ooievaar op onze gedoogooievaarpaal
Wat moet jij met een scooter?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 18:43 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Er zat een Marokkaan op mijn scooter
Eigenlijk zijn die hier niet. Af en toe een reiger. Een koppel buizerds. Twee kraaien in een van mijn eiken. Twee eenden in de sloot. Vlaamse gaaien en spechten in de omliggende bosjes. Mussen, mezen, merels. Ganzen.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 18:40 schreef du_ke het volgende:
[..]
Goed punt.
Ik hoop niet dat je enige waarde hecht aan leuke andere (weide)vogeltjes in de buurt?
Mijn taalbeheersing lijdt wat aan verloedering.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 18:07 schreef sigme het volgende:
[..]
En die doe je wel goed![]()
Ongelovelijk is ongelofelijk fout.
Ok hier in het Reestdal is de biodiversiteit onder de weidevogels wel wat afgenomen sinds hier een grote populatie Ooievaars zit.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 18:47 schreef sigme het volgende:
[..]
Eigenlijk zijn die hier niet. Af en toe een reiger. Een koppel buizerds. Twee kraaien in een van mijn eiken. Twee eenden in de sloot. Vlaamse gaaien en spechten in de omliggende bosjes. Mussen, mezen, merels. Ganzen.
Geen grutto's, bonte Pieten, kievits.
Tussen Delfzijl en Overschiequote:Wel kikkers in het slootje op mijn land, dus die zullen op hun tellen moeten passen. Ik zal ze wel regelmatig het fraaie aan de oever van de Rotte toezingen, dan zijn ze gewaarschuwd.
Had hij zijn BMW weer eens in de prak gereden?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 19:11 schreef Sam_Spade het volgende:
Er zat een jurist in de trein.
Juristen rijden geen BMW, dat doen accountants.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 19:12 schreef Monolith het volgende:
[..]
Had hij zijn BMW weer eens in de prak gereden?
Één ooievaar maakt nog geen populatie he? Er is wel ruimte voor uitbreiding, er staan twee ooievaarspalen.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 19:11 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ok hier in het Reestdal is de biodiversiteit onder de weidevogels wel wat afgenomen sinds hier een grote populatie Ooievaars zit.
quote:[..]
Tussen Delfzijl en Overschie?
Accountant worden en BMW rijden, dat is een zware vorm van zelfkastijding.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 19:14 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Juristen rijden geen BMW, dat doen accountants.
Smart.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 19:21 schreef Reya het volgende:
Geen vis in huis. Ik denk dat ik maar een kaasfondue improviseer.
Ze weten hier hun eigen dokter al goed te vindenquote:Op vrijdag 27 maart 2009 19:17 schreef sigme het volgende:
[..]
Één ooievaar maakt nog geen populatie he? Er is wel ruimte voor uitbreiding, er staan twee ooievaarspalen.
[..]
quote:![]()
![]()
Heeft die rotzak dat gedaan? Liever mooooooooeder als ik groot ben, zal 'k 'm op z'n falie slaan
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 19:24 schreef du_ke het volgende:
![]()
![]()
Nauw'lijks sprak hij deze woorden, of daar kwam de ooievaar,
Greep de kleine bij zijn lurven, en vrat hem op met huid en haar.
Wat moet jij nou met een handtas?quote:
Er zijn diverse variantenquote:Op vrijdag 27 maart 2009 19:31 schreef sigme het volgende:
[..]
![]()
In de variant die ik ken wordt de tragiek nog even uitgesponnen en is het
Maar na ongeveer een jaartje, was de ooievaar weer daar,
Greep de kleine bij zijn lurven, en vrat hem op met huid en haar.
Gevonden.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 19:33 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Wat moet jij nou met een handtas?
Ze deed er toch niets mee, het hing er maar.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 19:36 schreef du_ke het volgende:
[..]
Bij een oud vrouwtje om de schouder zeker?
Ook voor vrouwen.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 19:13 schreef Sam_Spade het volgende:
Hij vreesde Rock_de_Braziliaan, die hij moest bijstaan, de ogen te zullen uitsteken met z'n rijkdom.
Ik denk dat de dokter ze gebruikt als alternatieve IVF-behandeling voor een Nederlandse octomom.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 19:24 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ze weten hier hun eigen dokter al goed te vinden
Spreek vrijmoedig over Dylanquote:Op zaterdag 28 maart 2009 00:57 schreef Monidique het volgende:
How does it feel...
...to be a completer gnome?
Beter gemist dan misselijk.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 23:45 schreef Monidique het volgende:
Zomaar Montov gemist.
Valt er nog wat te redden dan?quote:Op zaterdag 28 maart 2009 03:39 schreef HenriOsewoudt het volgende:
[..]
Spreek vrijmoedig over Dylan
maar misbruik nooit zijn werk!
quote:Op zaterdag 28 maart 2009 03:39 schreef HenriOsewoudt het volgende:
[..]
Cash > Dylanquote:Op zaterdag 28 maart 2009 03:39 schreef HenriOsewoudt het volgende:
[..]
Ik dacht dat toezicht een van de functies van DNB was.quote:President Nout Wellink van de Nederlandsche Bank (DNB) vindt het niet nodig excuses aan te bieden voor fouten die hij als toezichthouder zou hebben gemaakt. Hij zei dat vandaag bij de presentatie van het jaarverslag.
Wellink zegt dat hij vaak heeft gewaarschuwd dat risico's zijn onderschat in de tijden dat het goed ging met de economie, de banken en de huizenmarkt. Volgens de DNB-president treft hem geen blaam: 'Traditioneel waarschuwen centrale banken, maar de ultieme verantwoordelijkheid ligt bij anderen.'
Dat is dan wel weer een manier om de werkloosheid als gevolg van de crisis te bestrijden.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 22:10 schreef Autodidact het volgende:
We kunnen allemaal wel president van DNB worden.
The answer, my friend, is kerken en moskeeën.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 22:21 schreef Reya het volgende:
[..]
Dat is dan wel weer een manier om de werkloosheid als gevolg van de crisis te bestrijden.
Wel sneu voor hem dan dat hij aan nu scoren zo verdomde weinig heeft met dit kabinet. Er komen voorlopig namelijk echt geen verkiezingen voor de 2e kamer.quote:Op zondag 29 maart 2009 13:50 schreef Picchia het volgende:
Met dit kabinet scoort Wilders nog als hij met zijn piemel loopt te zwaaien.
Ja, we zullen over twee jaar wel zien hoe goed het geheugen van de CDA achterban is.quote:Op zondag 29 maart 2009 13:53 schreef du_ke het volgende:
[..]
Wel sneu voor hem dan dat hij aan nu scoren zo verdomde weinig heeft met dit kabinet. Er komen voorlopig namelijk echt geen verkiezingen voor de 2e kamer.
Ach de peilingen zijn bijzonder vluchtig natuurlijk. Zeker in deze fase, ver voor de verkiezingen, heb ik weinig vertrouwen in de peilingen. Bos stond een half jaar voor de vorige verkiezingen op meer dan 50 zetels in de peilingen. Dat werden er krap an 30. Het zegt zo verschrikkelijk weinig.quote:Op zondag 29 maart 2009 13:57 schreef Picchia het volgende:
[..]
Ja, we zullen over twee jaar wel zien hoe goed het geheugen van de CDA achterban is.
Het naar beneden bijstellen van de SP, omdat er de hele dag allemaal werkloze SP-ers op al die polls lopen te klikken.quote:Op zondag 29 maart 2009 14:10 schreef Reya het volgende:
Bovendien zijn dergelijke peilingen onderheving aan een grote onzekerheid; niet zozeer als het betrouwbaarheidsinterval dat je wel eens ziet in Amerikaanse nieuwsberichten, maar eerder door een non-representatieve steekproef en het verlies aan betrouwbaarheid als gevolg van allerlei weegprocedures.
Die stap zijn ze bij de PVV aanhangers dan zeker vergetenquote:Op zondag 29 maart 2009 14:13 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Het naar beneden bijstellen van de SP, omdat er de hele dag allemaal werkloze SP-ers op al die polls lopen te klikken.
hehe, of het hoeft niet gecorrigeerd te worden omdat ze toch niet verder komen dan stormfront.quote:Op zondag 29 maart 2009 14:14 schreef du_ke het volgende:
[..]
Die stap zijn ze bij de PVV aanhangers dan zeker vergeten?
'Dergelijke peilingen'? De gangbare peilingen doen het zeer goed voor de verkiezingen, waarom zou deze anders zijn?quote:Op zondag 29 maart 2009 14:10 schreef Reya het volgende:
Bovendien zijn dergelijke peilingen onderheving aan een grote onzekerheid; niet zozeer als het betrouwbaarheidsinterval dat je wel eens ziet in Amerikaanse nieuwsberichten, maar eerder door een non-representatieve steekproef en het verlies aan betrouwbaarheid als gevolg van allerlei weegprocedures.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |