quote:Op vrijdag 27 maart 2009 11:39 schreef GioStyle het volgende:
Hmm, volgens mij is dat niet alleen iets van deze tijd, maar vroeger was het doodnormaal om op die leeftijd een sigaretje te roken.
Alleen indruk. meer nietquote:Op vrijdag 27 maart 2009 12:08 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Het feit dat jij er hier een topic over opent doet mij overtuigen dat de 14jarige knulletjes wel degelijk een hoop indruk op je hebben gemaakt TS. Wellicht heb jij geen vriendjes om mee te roken? Of had jij het ook willen doen maar er het lef niet voor? Zeg het maar.
Of emo'squote:
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 12:39 schreef gers het volgende:
TS is jaloers want hij wil die 14 jarige smatjes neuken
Inderdaadquote:Op vrijdag 27 maart 2009 12:44 schreef Apfelsaft het volgende:
Ja, de jeugd van tegenwoordig, gelukkig werd dit 10 jaar geleden nog niet gedaan
Vroeger zagen ze er alleen niet zo belachelijk uit.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 12:44 schreef Apfelsaft het volgende:
Ja, de jeugd van tegenwoordig, gelukkig werd dit 10 jaar geleden nog niet gedaan
Was jouw vader vroeger ook zo'n hosselaar?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 12:47 schreef afcajos het volgende:
[..]
Inderdaad
Toen mijn vader die leeftijd had rookte zo ongeveer zijn hele klas. Als je niet mee deed hoorde je er niet bij.
ik denk toch dat het alleen jou interesseertquote:Op vrijdag 27 maart 2009 13:42 schreef B.E.D het volgende:
[..]
Was jouw vader vroeger ook zo'n hosselaar?
Heb je die player-skills van hem?
Heeft ie je moeder ook zo gehosseld?
Prangende vragen namen vele FOK!kers.
Kale koppen, aussies, air max?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 13:23 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Vroeger zagen ze er alleen niet zo belachelijk uit.
Moet ik dit lezen als een soort van Poëzie of..?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 16:20 schreef lollyy3 het volgende:
ik rookte op me 14 ook wel eens een sigaretje,
en nu ben ik verslaafd geworden,
was ik maar toen ik 14 was er van af gebleven,
ik deed het niet om stoer te doen,
al mijn vriendinnen wisten het nog niet namelijk.
ik deed het stiekem omdat ik het lekker vond.
Maar tegenwoordig doen ze allemaal om stoer te doen
Ik zat ook al te kijkenquote:Op vrijdag 27 maart 2009 16:27 schreef Silaz het volgende:
[..]
Moet ik dit lezen als een soort van Poëzie of..?
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 16:27 schreef Silaz het volgende:
[..]
Moet ik dit lezen als een soort van Poëzie of..?
quote:
quote:
Ja man. Spugende lui, daar is echt iets mis mee man. Hele plassen kwijl groeien overal waar ze hangen. Fucking sickness.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 12:39 schreef punkjunk het volgende:
Die jochies van 14 kwatten ook altijd na iedere teugdas helemaal mega smerig. Ga je roken op de rookplek op school moet je lieslaarzen aantrekken
.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |