quote:
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 11:12 schreef Five_Horizons het volgende:
Nu weet ik dat het dé roze driehoekenstad is, hier.... maar er lopen al een paar dagen allemaal mannen met rokjes in de stad
Ik wel.quote:
PI-loos topic dan maarquote:
Slijmbalquote:
Niet alleen dát.... het is ook gewoon niet waarquote:
Waarom niet?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 11:50 schreef Sjeen het volgende:
Ik vind het allemaal prima hoor... kan me eigenlijk niet echt druk maken om iets vandaag.
Er lopen echt belachelijk veel mannen in rokjes rond iddquote:Op vrijdag 27 maart 2009 12:53 schreef Five_Horizons het volgende:
Hier stonden net vijf dronken Schottenop een rij tegen de Westerkerk te pissen
Jeuj!
Gewoon zo?:quote:Op vrijdag 27 maart 2009 12:52 schreef Five_Horizons het volgende:
Ik zou het gewoon melden, maar da's persoonlijk. Ik heb hier vaker brieven gekregen met een dergelijke mededeling en heb het nooit iemand 'verweten'. Het verklaart gewoon het 'gat' in je CV.
Ja jezus...vond jij het helaas dan wel anders niet...quote:Op vrijdag 27 maart 2009 13:01 schreef xman het volgende:
[..]
Gewoon zo?:
..waar ik onder andere de website ****.nl heb helpen opzetten en het opleidingstraject voor Microsoft Certified Professional Developer (MCPD) ben gaan volgen. Wegens economische redenen ben ik [helaas] niet meer werkzaam bij ****.
Hoort die helaas ertussen?
NL - Schotland van het weekend. Het zijn er in elk geval veel. En een hoop ambulances gehoord vandaagquote:Op vrijdag 27 maart 2009 12:58 schreef Lois het volgende:
[..]
Er lopen echt belachelijk veel mannen in rokjes rond idd
Mja, het kan er prima tussen, denk ik.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 13:01 schreef xman het volgende:
[..]
Gewoon zo?:
..waar ik onder andere de website ****.nl heb helpen opzetten en het opleidingstraject voor Microsoft Certified Professional Developer (MCPD) ben gaan volgen. Wegens economische redenen ben ik [helaas] niet meer werkzaam bij ****.
Hoort die helaas ertussen?
Ik maak wel foto'squote:Op vrijdag 27 maart 2009 13:11 schreef Loena-tik- het volgende:
Ik wil meer weten over mannen in schotserokjes waait het ook daar bij jullie?
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 13:09 schreef Loena-tik- het volgende:
[..]
Ja jezus...vond jij het helaas dan wel anders niet...![]()
opgelost...slotje
en ze zijn echt allemaal laveloosquote:
Na vandaag hoef ik hier nog maar één dag te werkenquote:
Whehehe...quote:Op vrijdag 27 maart 2009 13:12 schreef Lois het volgende:
Het waait heel hard Loena, maar het zijn nogal harige benen die eronderuit steken, van die bleke benen met blauwe spataderen en van die donkere haren erop
Feliquote:Op vrijdag 27 maart 2009 13:14 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Na vandaag hoef ik hier nog maar één dag te werken
Iedereen valt me hier lastigquote:Op vrijdag 27 maart 2009 13:14 schreef Loena-tik- het volgende:
[..]
Whehehe...
Laat die foto's maar zitten Fivega je tijd maar nuttig besteden...stukje schrijven..estafette
Neuh....er speelt wel wat, maar echt concreet ook weer niet.quote:
Lekker k*t dan!quote:Op vrijdag 27 maart 2009 13:17 schreef Five_Horizons het volgende:
Neuh....er speelt wel wat, maar echt concreet ook weer niet.
Ow, dat haal ik ook welquote:Op vrijdag 27 maart 2009 13:18 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Lekker k*t dan!![]()
Bij mij staat de teller ondertussen op 24 sollicitaties.
Waor? Of is dat nog top-secret?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 13:20 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Ow, dat haal ik ook wel
Alleen worden er in hypothekenland vooral adviseurs gevraagden dát wil ík niet ik hoop volgende week te horen dat ik naar een tweede gesprek kan. Goed gesprek gehad van de week
*Mompelt iets over 100.000 aandelen bij aantreden zekerquote:Op vrijdag 27 maart 2009 13:28 schreef Five_Horizons het volgende:
Ik laat het voor nu even bij 'het is een mooie functie'
eerst maar eens dóórkomen![]()
Hmmm.... Staatsobligaties dan...quote:Op vrijdag 27 maart 2009 13:33 schreef Five_Horizons het volgende:
En mocht je die niet snappen, dan leg ik 'm later nog wel uit
En die ook nietquote:
Lachen... Jij moet zelfs online verantwoorden wat je doetquote:Op vrijdag 27 maart 2009 13:35 schreef Five_Horizons het volgende:
En ik verveel me......Ja, Loena... ik ben bezig met het stukje![]()
Lach er maar om.... het gaat om [OUD], serious shit.....quote:Op vrijdag 27 maart 2009 13:36 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Lachen... Jij moet zelfs online verantwoorden wat je doet
Oeps... Niet fucken met [OUD]quote:Op vrijdag 27 maart 2009 13:39 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Lach er maar om.... het gaat om [OUD], serious shit.....
link?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 13:42 schreef Five_Horizons het volgende:
Mwoa, één van de weinige (voor mij) interessante topics
En spoor je collega moderators vooral aan om mee te doenquote:Op vrijdag 27 maart 2009 13:48 schreef Lois het volgende:
*zich voorneemt om Five helemaal plat te knuffel-kroel-rommelen-kussen na zijn stukje*![]()
![]()
Heb je je getuigschrift en laatste salaris al binnen? Zo ja: doen!quote:Op vrijdag 27 maart 2009 13:43 schreef Five_Horizons het volgende:
Ik heb trouwens zin om hier iemand op z'n bek te timmeren
Gewoon.... omdat het kan
*afdruipt*quote:Op vrijdag 27 maart 2009 13:50 schreef Five_Horizons het volgende:
*schopt Lois terug naar haar hok.....
*checkt banksaldo..... salaris is binnen (exclusief eindafrekening)quote:Op vrijdag 27 maart 2009 13:51 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Heb je je getuigschrift en laatste salaris al binnen? Zo ja: doen!
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 13:54 schreef Lois het volgende:
[..]
*afdruipt*
* Lois gaat maar eens serieus aan het werk*
Exit-interview?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 14:55 schreef Five_Horizons het volgende:
Ik geloof dat ik zo zelfs nog een bespreking heb
Al weken niet...quote:Op vrijdag 27 maart 2009 14:53 schreef JumpingJacky het volgende:
Sjonge, vrijdagmiddag en we proberen het record slowchatten in WGR scherp te zetten? Wordt er niet meer gewerkt?
Oude topics genoegquote:Op vrijdag 27 maart 2009 16:15 schreef Nizno het volgende:
ja heuj FH mag mij nie trappen... Ik wil trappen!!
best een ideequote:
heb jij ook meteen wat te doenquote:
Ik gaf slechts mijn eigen mening en nam (bewust) geen stelling tegen jouw mening.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 19:46 schreef Five_Horizons het volgende:![]()
Mensen die het idee van een discussieplatform niet snappen.
Ik ben het niet met je eens en jij niet met mij. Dat kan, althans, dat is mijn mening
Kwijt? Onderin de bureaulade laten liggen?quote:Op zaterdag 28 maart 2009 21:50 schreef Light het volgende:
Ik ben een keer een vrijdag vrij, en meteen is de SC kwijt
Ik denk op de achterbank.. Want het is toch in het weekend terug gevonden...quote:Op zaterdag 28 maart 2009 22:50 schreef JumpingJacky het volgende:
[..]
Kwijt? Onderin de bureaulade laten liggen?
Je gaat niet door voor de koelkast. Ik heb geen autoquote:Op zaterdag 28 maart 2009 22:54 schreef Nizno het volgende:
[..]
Ik denk op de achterbank.. Want het is toch in het weekend terug gevonden...
Best wel een helder lichtje dus
Ik heb geen eigen zaak, dan hoef ik ook niet op de meest onmogelijke tijden op kantoor te komenquote:Op zaterdag 28 maart 2009 22:50 schreef JumpingJacky het volgende:
[..]
Kwijt? Onderin de bureaulade laten liggen?
euhm... in de koelkast dan?quote:Op zaterdag 28 maart 2009 22:54 schreef Light het volgende:
[..]
Je gaat niet door voor de koelkast. Ik heb geen auto
Jij wilt in de koelkast? Gaat dat passen? Of moet ik eerst nog wat biertjes opdrinken om ruimte te maken?quote:
Je had eens vier regels tekst?quote:Op zaterdag 28 maart 2009 23:06 schreef Five_Horizons het volgende:
Ik heb gisteren m'n langste post op FOK! gedaan
Vijf zelfs. Het moet niet veel gekker worden met jouquote:
ik ben altijd vervelendquote:Op zaterdag 28 maart 2009 23:06 schreef Five_Horizons het volgende:
Ik heb gisteren m'n langste post op FOK! gedaan
Dat was leuk totdat Nizno vervelend begon te doen
Neuj joh heb nog geen opvliegers... ben ik nog te jong voor.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 23:07 schreef Light het volgende:
[..]
Jij wilt in de koelkast? Gaat dat passen? Of moet ik eerst nog wat biertjes opdrinken om ruimte te maken?
Goed om te wetenquote:
Dat scheelt, dan hoef ik niet nog meer te drinkenquote:Neuj joh heb nog geen opvliegers... ben ik nog te jong voor.
Ik heb inmiddels (en niet persé recentelijkquote:Op zaterdag 28 maart 2009 23:35 schreef Light het volgende:
Oh, leuk dilemma. Als je een contract voor onbepaalde tijd bij een goedlopende zaak hebt, en je krijgt nieuw een contract bij een ander bedrijf aangeboden, wat is dan verstandig? Kiezen voor de (schijn)zekerheid van een contract voor onbepaalde tijd, of kiezen voor iets minder zekerheid (proeftijd?) bij het andere bedrijf?
Nouja, ik weet wat ik heb natuurlijk. Maar ik ga geen headhunters afwijzen omdat ik al een baan heb, ook al ben ik niet actief op zoek naar iets andersquote:Op zaterdag 28 maart 2009 23:39 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Ik heb inmiddels (en niet persé recentelijk) geleerd dat het inderdaad een schijnzekerheid is. Kies wat je wilt doen en doe niets omdat het je zeker lijkt.
Ik weet ook nog niet wat de functie betekent. Ik weet alleen dat ik niet actief op zoek ben (en ook geen cv's heb laten slingeren). Dan ben ik toch wel benieuwd waar ze mee komen, en 'k kan altijd nog ja of nee zeggenquote:Op zaterdag 28 maart 2009 23:53 schreef Five_Horizons het volgende:
Tja, ik weet natuurlijk niet wat die nieuwe functie voor jou betekent qua inhoud. (even afgezien van een eventuele financiële vooruitgang)
Je weet inderdaad wat je nu hebt en nooit zeker wat je straks evt. krijgt. Het ging mij alleen om het feit dat niets zeker is. Je lijkt het te overwegen en ik vraag me af waarom.
Best een aardig idee, maar voor de wannabee-starters kan dit ook wel wat nadelen hebben, denk ik. Het merendeel snapt de regelingen nu al niet en zal ze ook niet gaan snappen omdat het merendeel betrekking heeft op boekhoudkundige zaken (afschrijvingen, investeringsregelingen, KOR, etc.). Gevaar is dat men aannames gaat doen die later goed fout kunnen gaan uitpakken. Voor iedere starter zonder boekhoudkundige achtergrond zou mijn advies altijd zijn om langs een 'goed' administratie/belasting kantoor te gaan voor een oriënterend gesprek.quote:Op zondag 29 maart 2009 01:13 schreef Five_Horizons het volgende:
Een heel andere vraag voor de fiscale liefhebbers: ik ben redelijk op de hoogte van de mogelijkheden voor (startende) ondernemers, maar er zijn er die heel veel meer weten. In elk geval op fiscaal gebied. Iemand zin om mee te werken aan een FAQ/OP voor in dit topic? De beloning is eeuwige roem en een.
En de dag doet zijn naam eer aanquote:
Heeeeel goed.quote:
...is alweer bijna voorbij. En wat een heerlijk weer was het weer vandaag. Lekker koffie drinken in de achtertuin op het terras, zaaaaaaalig! En het wordt alleen nog maar beter.quote:
En wij maar werken!quote:Op maandag 30 maart 2009 19:33 schreef JumpingJacky het volgende:
[..]
...is alweer bijna voorbij. En wat een heerlijk weer was het weer vandaag. Lekker koffie drinken in de achtertuin op het terras, zaaaaaaalig! En het wordt alleen nog maar beter.
Laat de lente maar komen
Dan ga je toch buiten wachten?quote:Op maandag 30 maart 2009 20:48 schreef ManAtWork het volgende:
Werken viel wel mee. Heb voor mijn idee te vaak en te veel moeten wachten op gegevens.
Echt doorbuffelen zat er vandaag niet in.
Dan is het wel frusti om het mooie weer buiten te zien.
Sja, ik leef een omgekeerd leven, ik werk in de weekends en door de weeks ben ik (redelijk) vrij. Uhm, nou ja, met een eigen bedrijf ben je eigenlijk nooit vrij, maar goed. Nadenken, visie ontwikkelen, produkt ontwikkeling, etc., kan ik prima in de tuin.quote:
Als je door de weeks werkt en in het weekend vrij bent, heb je meer werkdagen. Dan kun je ook meer omzet/winst halen. Of denk ik nou fout?quote:Op maandag 30 maart 2009 21:24 schreef JumpingJacky het volgende:
[..]
Sja, ik leef een omgekeerd leven, ik werk in de weekends en door de weeks ben ik (redelijk) vrij. Uhm, nou ja, met een eigen bedrijf ben je eigenlijk nooit vrij, maar goed. Nadenken, visie ontwikkelen, produkt ontwikkeling, etc., kan ik prima in de tuin.
Nee, je denkt helemaal goed. Wat je echter niet kon weten, is dat er door-de-weeks een sterk verminderde vraag is naar mijn producten.quote:Op maandag 30 maart 2009 21:52 schreef Light het volgende:
[..]
Als je door de weeks werkt en in het weekend vrij bent, heb je meer werkdagen. Dan kun je ook meer omzet/winst halen. Of denk ik nou fout?
Over wat voor producten hebben we het dan?quote:Op maandag 30 maart 2009 22:31 schreef JumpingJacky het volgende:
[..]
Nee, je denkt helemaal goed. Wat je echter niet kon weten, is dat er door-de-weeks een sterk verminderde vraag is naar mijn producten.
Even aangepastquote:Op maandag 30 maart 2009 23:05 schreef DonJames het volgende:
[..]
"Ik drink alleen in het weekend."
"En door de week alleen."
In het weekend is de vraag ernaar een stuk hogerquote:
quote:Weerbericht voor dinsdag:
Vandaag zijn er in het (uiterste) noorden van het land nog steeds wat wolkenvelden, maar op de meeste plaatsen wordt het een zonnige dag. Het wordt een graad of 13.
Wat doe je eigenlijk?quote:Op maandag 30 maart 2009 21:24 schreef JumpingJacky het volgende:
[..]
Sja, ik leef een omgekeerd leven, ik werk in de weekends en door de weeks ben ik (redelijk) vrij. Uhm, nou ja, met een eigen bedrijf ben je eigenlijk nooit vrij, maar goed. Nadenken, visie ontwikkelen, produkt ontwikkeling, etc., kan ik prima in de tuin.
slecht voor het millieu!!!quote:Op dinsdag 31 maart 2009 09:25 schreef ManAtWork het volgende:
* ManAtWork heeft net z'n nieuwe auto gehaald.![]()
Het mag duidelijk zijn dat ik vandaag een excuus ga gebruiken om eerder te stoppen met werken.
met dubbel l vind ik leukerder enzoquote:
Vanmiddag inderdaad. Hopen dat het mooi weer blijft.quote:
Is wel meer slecht voor het milieu. Kijk maar naar de top in Den Haag. En de bijkomende files.quote:
Ik diesel.quote:
De grondstof is hetzelfdequote:
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 09:25 schreef ManAtWork het volgende:
* ManAtWork heeft net z'n nieuwe auto gehaald.![]()
* DJ heeft weer "studieverlof" vandaagquote:Het mag duidelijk zijn dat ik vandaag een excuus ga gebruiken om eerder te stoppen met werken.
Klopt. Ben weer helemaal high.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 10:44 schreef DonJames het volgende:
[..]
Nieuwe auto's ruiken lekker
Wat is het geworden?
Lekker,... studeren,... 'Hoe naai ik de fiscus'?quote:[..]
* DJ heeft weer "studieverlof" vandaag![]()
Blijven zeggen dat je 'een boek!' wilt. 'Een boek!' dus.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 10:57 schreef Five_Horizons het volgende:
Het is goed weer voor 'studieverlof'
Iemand een idee hoe ik de voorgenomen aanschaf van een pantoffelkonijn kan uitruilen voor iets dat ík wil??
Een pantoffelkonijn?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 10:57 schreef Five_Horizons het volgende:
Het is goed weer voor 'studieverlof'
Iemand een idee hoe ik de voorgenomen aanschaf van een pantoffelkonijn kan uitruilen voor iets dat ík wil??
Ik sta net over het parkeerterrein hier te kijken en daar staat er ook 1. Puike bakquote:Op dinsdag 31 maart 2009 11:01 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
Klopt. Ben weer helemaal high.![]()
Het is een Mazda 6 geworden.
Niet, want ik wil geen boekquote:Op dinsdag 31 maart 2009 11:03 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
Blijven zeggen dat je 'een boek!' wilt. 'Een boek!' dus.
Of het werkt,... betwijfel ik.
Een Teddy Widder-konijn heet het geloof ik. Een konijn dat je wél kunt knuffelen en op schoot kunt nemen.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 11:04 schreef DonJames het volgende:
[..]
Een pantoffelkonijn?![]()
[ afbeelding ]
Second best dan maar: stel de aanschaf van een pantoffeldiertje voor.
Van harte! Wat voor kleur? Een grijze?quote:
Het is maar goed dat je zegt dat een konijn is, want je ziet het er haast niet aan af:quote:Op dinsdag 31 maart 2009 12:00 schreef Five_Horizons het volgende:
Een Teddy Widder-konijn heet het geloof ik. Een konijn dat je wél kunt knuffelen en op schoot kunt nemen.
Dank je. En om met een duur woord te spreken: galaxy grey.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 16:16 schreef JumpingJacky het volgende:
[..]
Van harte! Wat voor kleur? Een grijze?
Een educated guessquote:Op dinsdag 31 maart 2009 16:25 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
Dank je. En om met een duur woord te spreken: galaxy grey.
Bron: http://www.nu.nl/opmerkel(...)en-en-druipt-af.htmlquote:MEPPEL - Een nog onbekende man heeft maandag een door hem beraamde overval op een bakkerij in Meppel zien mislukken.
De jongeman legde rond 13.30 uur een briefje op de toonbank van de zaak in het winkelcentrum in de wijk Oosterboer. Daarin stond dat hij gewapend was en dat het personeel met geld over de brug moest komen.
De medewerkster die het briefje las, schoot daarop in de lach en vroeg de knaap of hij soms een grapje maakte. Daarop verscheurde ze de dreigbrief.
Overrompeld
De overvaller, een blanke man van tussen de 18 en 21 jaar, koos daarop eieren voor zijn geld en vertrok. Volgens de politie was hij 'totaal overrompeld'. De bakkerijmedewerkster had overigens geen wapen bij hem gezien. De politie is op zoek naar de dader.
Nope.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 16:36 schreef JumpingJacky het volgende:
[..]
Een educated guess
http://www.automotive-onl(...)20en%20koetswerk.pdf
Je schupt maarquote:Op dinsdag 31 maart 2009 22:34 schreef Sjeen het volgende:
Mag ik even ergens tegenaan schoppen...
Ben ik aan het overwegenquote:
Pas maar op dat je morgen in de loop van de dag niet gebeld wordt over het ene na het andere probleem met je wagen en collega's die je vanuit de ooghoeken gadeslaan hoe je daar op gaat reagerenquote:Op dinsdag 31 maart 2009 23:01 schreef Sjeen het volgende:
Ben ik aan het overwegenMaar denk dat ik dat even uitstel tot het weekend... Moet morgen om kwart over acht auto naar garage brengen.
Van Kroymans?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 23:08 schreef Five_Horizons het volgende:
Ik krijg een paar dagen een motor te leen
quote:It's a beautiful day
The sun is shining
I feel good
And no-one's gonna stop me now, oh yeah
Dat deden wij twee weken geleden alquote:Op dinsdag 31 maart 2009 22:53 schreef Sjeen het volgende:
Mijn team heeft vanavond DE belangrijkste wedstrijd van het seizoen verloren...Kampioenschap
Verder alles goed?quote:
Geen mist gezien hier. Wel zon.quote:Op woensdag 1 april 2009 09:17 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
Verder alles goed?
Ik heb nog geen zon gezien. Maaaaar wel de mistlampen van de auto kunnen testen.
Auto alweer terug, tiptop in orde... wel 300 euro lichterquote:Op dinsdag 31 maart 2009 23:06 schreef r_one het volgende:
[..]
Pas maar op dat je morgen in de loop van de dag niet gebeld wordt over het ene na het andere probleem met je wagen en collega's die je vanuit de ooghoeken gadeslaan hoe je daar op gaat reageren
Dat wordt dan wat minder zuipen dit weekendquote:Op woensdag 1 april 2009 12:11 schreef Sjeen het volgende:
Auto alweer terug, tiptop in orde... wel 300 euro lichter
Zicht minder dan 50 meter? Jij woont in het noorden?quote:Op woensdag 1 april 2009 09:17 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
Verder alles goed?
Ik heb nog geen zon gezien. Maaaaar wel de mistlampen van de auto kunnen testen.
Nope. De carkit wil niet automatisch in de mute.quote:Op woensdag 1 april 2009 15:19 schreef Five_Horizons het volgende:
Regio Den Haag/Zoetermeer was vanochtend ook mistig.
En MAW: [GEZ] Werkplaatshandboek Mazda 6 .... nu al stuk?
Helaas, waarschijnlijk nog te nieuw.quote:Op woensdag 1 april 2009 16:00 schreef JumpingJacky het volgende:
Helaas, ik heb nog even op FTD gekeken voor je, maar een wphb voor de Mazda kwam ik niet tegen.
Je hebt een PM (of PB, wat jij wil)quote:Op woensdag 1 april 2009 16:06 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
Helaas, waarschijnlijk nog te nieuw.
Bedankt voor de genomen moeite.
Thanks! Ik ga eens kijken of ik hier iets mee kan.quote:Op woensdag 1 april 2009 16:18 schreef JumpingJacky het volgende:
[..]
Je hebt een PM (of PB, wat jij wil)
Hard aan het werken...quote:Op donderdag 2 april 2009 16:55 schreef sanger het volgende:
Wat een rust hier. Is iedereen van de zon aan het genieten
quote:Op donderdag 2 april 2009 16:55 schreef sanger het volgende:
Wat een rust hier. Is iedereen van de zon aan het genieten
Vanmorgen heel hard aan het werk, en nu heel hard aan het werk. Maar vanavond kan ik lekker hard aan het werk!quote:Op donderdag 2 april 2009 17:23 schreef Nizno het volgende:
vanmorgen heel hard genoten en nu heel langzaam aan het werk.
Nou, ik wil er wel meer dan één slapen, als het even kanquote:
Ja, even Fok!ken tijden het [G] tellenquote:Op donderdag 2 april 2009 20:04 schreef sanger het volgende:
Kijk, de [W] is afgelopen en het is hier inees druk
quote:
Zonde van de tijd joh!quote:Op donderdag 2 april 2009 20:36 schreef JumpingJacky het volgende:
[..]
Nou, ik wil er wel meer dan één slapen, als het even kan
Dan kan ik maar kort FOK!ken...quote:Op donderdag 2 april 2009 20:38 schreef JumpingJacky het volgende:
[..]
Ja, even Fok!ken tijden het [G] tellen
quote:Zonnig en de temperatuur loopt bij een zwakke wind in het oosten en zuidoosten van het land lokaal op naar boven 20 graden.
Gedaan!quote:
Lekker!quote:
Dat stond er niet bij. Interpreteer jij dit weer als vrouw zijnde?quote:
ik interperteer gebak ook inderdaad als reden om te feliciteren.quote:Op vrijdag 3 april 2009 10:10 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
Dat stond er niet bij. Interpreteer jij dit weer als vrouw zijnde?
Check FoBo Sjeen:quote:Op vrijdag 3 april 2009 10:10 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
Dat stond er niet bij. Interpreteer jij dit weer als vrouw zijnde?
Noem het vrouwelijke logicaquote:Geboortedatum 03-04-1976
hahahhaa zo snel kan MAW niet denken... give him a breakquote:Op vrijdag 3 april 2009 11:00 schreef JumpingJacky het volgende:
[..]
Check FoBo Sjeen:
[..]
Noem het vrouwelijke logica
Dat jij daar tijd voor hebt.quote:
Jajaaaa,...quote:[..]
Noem het vrouwelijke logica
quote:Op vrijdag 3 april 2009 11:20 schreef Sjeen het volgende:
[ afbeelding ]
voor MAW
Thanks all! Wie gaat er mee op terras zitten?
quote:Op vrijdag 3 april 2009 12:38 schreef Five_Horizons het volgende:
Goed weer!
Vanochtend lekker een stuk op de motor getoerd met m'n meisje achterop
Ik heb kindersloffen (nou ja... alleen de linker óf de rechter...quote:Op vrijdag 3 april 2009 13:18 schreef Loena-tik- het volgende:
[..]
![]()
En straks mijn konijntje halen, mijn dag kan niet meer stuk
Is twee niet handiger?quote:Op vrijdag 3 april 2009 14:50 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Ik heb kindersloffen (nou ja... alleen de linker óf de rechter...gehaald
Neequote:
quote:Op vrijdag 3 april 2009 16:25 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Nee
Dan heb ik er binnen de kortste keren driehonderd.....
Dat kun je met de kerst wel weer oplossenquote:Op vrijdag 3 april 2009 16:25 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Nee
Dan heb ik er binnen de kortste keren driehonderd.....
heeft dat mormel t andere mormel gebeten ofzo??quote:Op vrijdag 3 april 2009 21:59 schreef Five_Horizons het volgende:
Kijk nou eens wat een vreselijk monster het is! het gaat om het linker beest....
[ afbeelding ]
Dat blijf je zien, aan waar de oren zitten. En als je toch nog twijfelt, kun je altijd nog even aan die oren trekken.quote:Op vrijdag 3 april 2009 22:18 schreef Five_Horizons het volgende:
Nu kun je nog zien wat de voorkant is
Sh*t, te laatquote:
Die oren vallen op een gegeven moment helemaal wegquote:Op vrijdag 3 april 2009 23:04 schreef Light het volgende:
[..]
Dat blijf je zien, aan waar de oren zitten. En als je toch nog twijfelt, kun je altijd nog even aan die oren trekken.
Misschien is dit beter voor je?quote:Op zaterdag 4 april 2009 13:34 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Die oren vallen op een gegeven moment helemaal weg
Wat voor moto heb je gekocht/geleend/gekregen/gestolen?quote:Op maandag 6 april 2009 19:46 schreef Five_Horizons het volgende:
Voor de kerst
Hier: stoffige dag in de badkamer én vanaf morgen in het bezit van een motor
De DullDeauville van m'n schoonvader overgenomen.quote:Op maandag 6 april 2009 19:54 schreef DonJames het volgende:
[..]
Wat voor moto heb je gekocht/geleend/gekregen/gestolen?
Lekker! Gefeliciteerd!quote:Verder heugelijk nieuws hier, ik heb vandaag te horen gekregen dat ik een vast contract krijgNiet dat ik wakker van heb gelegen daarvan, maar in de huidige economische tijd weet je het gewoon niet. Ik ben er in elk geval blij mee!
Top!quote:Op maandag 6 april 2009 19:54 schreef DonJames het volgende:
Verder heugelijk nieuws hier, ik heb vandaag te horen gekregen dat ik een vast contract krijgNiet dat ik wakker van heb gelegen daarvan, maar in de huidige economische tijd weet je het gewoon niet. Ik ben er in elk geval blij mee!
Foto? Ben niet zo thuis in motorlandquote:Op maandag 6 april 2009 19:56 schreef Five_Horizons het volgende:
De DullDeauville van m'n schoonvader overgenomen.
Prima ding om het op te lerenquote:Op maandag 6 april 2009 19:56 schreef Five_Horizons het volgende:
De DullDeauville van m'n schoonvader overgenomen.
Je zult me nooit op een supersport vinden (al wil ik er gewoon voor de snelheid een keer op gereden hebben, maar daar blijft het bij). Ik heb niets te compenserenquote:Op maandag 6 april 2009 20:10 schreef DonJames het volgende:
Dank, allen![]()
[..]
Prima ding om het op te lerenIk vind dat je niet moet beginnen op een supersport, omdat je daar nooit het maximale durft uit te halen als beginner. Die dingen zijn te intimiderend, te nerveus voor een n00b. Ik heb ook pas goed leren rijden op m'n alpje (zelfde motorblok trouwens), en rij nu de voetsteunen aan de grond in de bocht. Mét verhoogde vering en noppenbanden
Als ik Pinkeltje (quote:Op maandag 6 april 2009 20:12 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Je zult me nooit op een supersport vinden (al wil ik er gewoon voor de snelheid een keer op gereden hebben, maar daar blijft het bij). Ik heb niets te compenseren![]()
In deze huidige economische tijden is niets zeker. Feliquote:Op maandag 6 april 2009 19:54 schreef DonJames het volgende:
Verder heugelijk nieuws hier, ik heb vandaag te horen gekregen dat ik een vast contract krijgNiet dat ik wakker van heb gelegen daarvan, maar in de huidige economische tijd weet je het gewoon niet. Ik ben er in elk geval blij mee!
Wat houd je tegen?quote:Op maandag 6 april 2009 20:40 schreef Five_Horizons het volgende:
Ik wil gewoon op m'n motor rijden.....
Wat voor blok is dat? Een V8, met een cylinderinhoud waar de gemiddelde personenauto jaloers op zou zijn?quote:Op maandag 6 april 2009 20:21 schreef DonJames het volgende:
[..]
Als ik Pinkeltje () zou moeten compenseren kocht ik wel zo'n apparaat:
[ afbeelding ]
Niets, maar die post refereerde aan wat Nizno zeiquote:
moothorr raiden...quote:Op maandag 6 april 2009 21:52 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Niets, maar die post refereerde aan wat Nizno zei
Ik dacht dat je zou zeggen dat je nog geen motor hebt, maar tot morgen moet wachtenquote:Op maandag 6 april 2009 21:52 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Niets, maar die post refereerde aan wat Nizno zei
Yep. Het is een Boss Hoss, een "motorfiets" die zwaarder is dan een Fiat Pandaquote:Op maandag 6 april 2009 21:24 schreef Light het volgende:
[..]
Wat voor blok is dat? Een V8, met een cylinderinhoud waar de gemiddelde personenauto jaloers op zou zijn?
Hij staat al een paar dagen hierquote:Op maandag 6 april 2009 21:57 schreef Light het volgende:
[..]
Ik dacht dat je zou zeggen dat je nog geen motor hebt, maar tot morgen moet wachten
Ook iets meer vermogen dan een Fiat Panda.quote:Op maandag 6 april 2009 22:27 schreef DonJames het volgende:
[..]
Yep. Het is een Boss Hoss, een "motorfiets" die zwaarder is dan een Fiat Panda![]()
Kneedown lijkt me niet zo lastig.. Ik weet alleen niet of het zo gezond is voor je benen als er zo'n motor op valt.quote:De eerste die een kneedown op dat ding doet krijgt een kratje bier van me
Jij volleybalt toch, hoe kan je dan met 4-0 winnenquote:Op dinsdag 7 april 2009 23:41 schreef Sjeen het volgende:
En toen wonnen we weer met 4-0Het seizoen is nog niet voorbij! *proost*
Wedstrijd bestaat uit vier sets minimaal, winnende partij is diegene die minimaal drie sets gewonnen heeft.quote:Op dinsdag 7 april 2009 23:52 schreef dndiek het volgende:
[..]
Jij volleybalt toch, hoe kan je dan met 4-0 winnen
Voor zover ik weet spelen die hetzelfde systeem, maar je kunt natuurlijk ook op een vijfsetter uitkomen. Als het 2-2 staat...quote:Op woensdag 8 april 2009 00:09 schreef dndiek het volgende:
En wat doen de profvolleyballers? toch nog steeds best of 5 of niet?
Maarruh, gefeliciteerd met je overwinning en al die kampioenen
Als het 3-0 is, stoppen diequote:Op woensdag 8 april 2009 00:12 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Voor zover ik weet spelen die hetzelfde systeem, maar je kunt natuurlijk ook op een vijfsetter uitkomen. Als het 2-2 staat...
Erm.... als je dus 3-0 voor staat, heb je dus al gewonnen. Wat is dan het nut van de vierde set?quote:Op dinsdag 7 april 2009 23:54 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Wedstrijd bestaat uit vier sets minimaal, winnende partij is diegene die minimaal drie sets gewonnen heeft.
Zorgen dat een wedstrijd nog een beetje langer duurt.quote:Op woensdag 8 april 2009 00:20 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Erm.... als je dus 3-0 voor staat, heb je dus al gewonnen. Wat is dan het nut van de vierde set?
Best-of-3 (de eerste met twee gewonnen sets wint de wedstrijd) of best-of-5 (de eerste met drie gewonnen sets wint de wedstrijd)?quote:Op woensdag 8 april 2009 07:08 schreef avotar het volgende:
Tot aan de eerste divisie. Zij en de Eredivisie spelen een zuivere best-of-3.
Volgens mij het laatstequote:Op woensdag 8 april 2009 07:12 schreef Light het volgende:
[..]
Best-of-3 (de eerste met twee gewonnen sets wint de wedstrijd) of best-of-5 (de eerste met drie gewonnen sets wint de wedstrijd)?
Ca. 3-4 werkdagen.quote:Op donderdag 9 april 2009 11:32 schreef Susi het volgende:
Klein vraagje hoor, weet iemand misschien hoe lang het ongeveer duurt om met de Rabobank geld over te maken naar een buitenlandse rekening ?
Morgen ook nog een dag om hier wat te spammen.quote:Op donderdag 9 april 2009 15:08 schreef ManAtWork het volgende:
Nog snel even dit topic volspammen.
Kunnen we het weekend met een nieuw, schoon topic beginnen.
Morgen is de dag om een gepaste TT te verzinnen.quote:Op donderdag 9 april 2009 16:53 schreef Light het volgende:
[..]
Morgen ook nog een dag om hier wat te spammen.
Dat is voor het volgende topic!quote:Op donderdag 9 april 2009 16:55 schreef dndiek het volgende:
Wie gaat er nog wat leuks doen met Pasen?
Nog heel even jaquote:Op donderdag 9 april 2009 17:11 schreef Nizno het volgende:
owww... we zitten al op 289.. nog even te gaan dus
Ik heb er geen tijd voorquote:Op donderdag 9 april 2009 16:57 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
Morgen is de dag om een gepaste TT te verzinnen.
Al laat ik dat wel over aan de specialisten.
Lunch? * dndiek kijkt nog eens op de klokquote:
avondlunchquote:Op donderdag 9 april 2009 17:32 schreef dndiek het volgende:
[..]
Lunch? * dndiek kijkt nog eens op de klok
OKquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |