Ik zit met een vervelend probleem. Ik heb vorig jaar precies genoeg gewerkt om niet boven het bedrag uit te komen dat je mag bijverdienen van de IBG. Alle maandelijkse lonen bij elkaar opgeteld kom ik rond de 9500 euro uit dus dat is prima, want onder de IBG-grens
Maar........ Nu zit ik net de belastingaangifte in te vullen en die geeft opeens rond de 10.700 euro aan als verzamelinkomen! En laat dat nou net iets van 500 euro BOVEN de IBG-grens zijn. Terwijl ik zo mijn best heb gedaan om eronder te blijven qua aantal werkuren enzo :'(
Nu heb ik net een vriend van me gebeld en die zegt dat ze alleen kijken naar wat je maandelijks hebt ontvangen en niet op jaarbasis. Dat zou ook logischer zijn en in dat geval is er ook niets aan de hand, dus kan iemand me vertellen of dit klopt? De IBG-infolijn is maar te bereiken tot 17 uur en ik ben nu een beetje te gespannen om tot morgen te wachten, dus hopelijk weet iemand hier uistluitsel. Thanks!
I never travel without my diary, so that I always have something sensational to read.