quote:
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 11:12 schreef Five_Horizons het volgende:
Nu weet ik dat het dé roze driehoekenstad is, hier.... maar er lopen al een paar dagen allemaal mannen met rokjes in de stad
Ik wel.quote:
PI-loos topic dan maarquote:
Slijmbalquote:
Niet alleen dát.... het is ook gewoon niet waarquote:
Waarom niet?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 11:50 schreef Sjeen het volgende:
Ik vind het allemaal prima hoor... kan me eigenlijk niet echt druk maken om iets vandaag.
Er lopen echt belachelijk veel mannen in rokjes rond iddquote:Op vrijdag 27 maart 2009 12:53 schreef Five_Horizons het volgende:
Hier stonden net vijf dronken Schottenop een rij tegen de Westerkerk te pissen
Jeuj!
Gewoon zo?:quote:Op vrijdag 27 maart 2009 12:52 schreef Five_Horizons het volgende:
Ik zou het gewoon melden, maar da's persoonlijk. Ik heb hier vaker brieven gekregen met een dergelijke mededeling en heb het nooit iemand 'verweten'. Het verklaart gewoon het 'gat' in je CV.
Ja jezus...vond jij het helaas dan wel anders niet...quote:Op vrijdag 27 maart 2009 13:01 schreef xman het volgende:
[..]
Gewoon zo?:
..waar ik onder andere de website ****.nl heb helpen opzetten en het opleidingstraject voor Microsoft Certified Professional Developer (MCPD) ben gaan volgen. Wegens economische redenen ben ik [helaas] niet meer werkzaam bij ****.
Hoort die helaas ertussen?
NL - Schotland van het weekend. Het zijn er in elk geval veel. En een hoop ambulances gehoord vandaagquote:Op vrijdag 27 maart 2009 12:58 schreef Lois het volgende:
[..]
Er lopen echt belachelijk veel mannen in rokjes rond idd
Mja, het kan er prima tussen, denk ik.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 13:01 schreef xman het volgende:
[..]
Gewoon zo?:
..waar ik onder andere de website ****.nl heb helpen opzetten en het opleidingstraject voor Microsoft Certified Professional Developer (MCPD) ben gaan volgen. Wegens economische redenen ben ik [helaas] niet meer werkzaam bij ****.
Hoort die helaas ertussen?
Ik maak wel foto'squote:Op vrijdag 27 maart 2009 13:11 schreef Loena-tik- het volgende:
Ik wil meer weten over mannen in schotserokjes waait het ook daar bij jullie?
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 13:09 schreef Loena-tik- het volgende:
[..]
Ja jezus...vond jij het helaas dan wel anders niet...![]()
opgelost...slotje
en ze zijn echt allemaal laveloosquote:
Na vandaag hoef ik hier nog maar één dag te werkenquote:
Whehehe...quote:Op vrijdag 27 maart 2009 13:12 schreef Lois het volgende:
Het waait heel hard Loena, maar het zijn nogal harige benen die eronderuit steken, van die bleke benen met blauwe spataderen en van die donkere haren erop
Feliquote:Op vrijdag 27 maart 2009 13:14 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Na vandaag hoef ik hier nog maar één dag te werken
Iedereen valt me hier lastigquote:Op vrijdag 27 maart 2009 13:14 schreef Loena-tik- het volgende:
[..]
Whehehe...
Laat die foto's maar zitten Fivega je tijd maar nuttig besteden...stukje schrijven..estafette
Neuh....er speelt wel wat, maar echt concreet ook weer niet.quote:
Lekker k*t dan!quote:Op vrijdag 27 maart 2009 13:17 schreef Five_Horizons het volgende:
Neuh....er speelt wel wat, maar echt concreet ook weer niet.
Ow, dat haal ik ook welquote:Op vrijdag 27 maart 2009 13:18 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Lekker k*t dan!![]()
Bij mij staat de teller ondertussen op 24 sollicitaties.
Waor? Of is dat nog top-secret?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 13:20 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Ow, dat haal ik ook wel
Alleen worden er in hypothekenland vooral adviseurs gevraagden dát wil ík niet ik hoop volgende week te horen dat ik naar een tweede gesprek kan. Goed gesprek gehad van de week
*Mompelt iets over 100.000 aandelen bij aantreden zekerquote:Op vrijdag 27 maart 2009 13:28 schreef Five_Horizons het volgende:
Ik laat het voor nu even bij 'het is een mooie functie'
eerst maar eens dóórkomen![]()
Hmmm.... Staatsobligaties dan...quote:Op vrijdag 27 maart 2009 13:33 schreef Five_Horizons het volgende:
En mocht je die niet snappen, dan leg ik 'm later nog wel uit
En die ook nietquote:
Lachen... Jij moet zelfs online verantwoorden wat je doetquote:Op vrijdag 27 maart 2009 13:35 schreef Five_Horizons het volgende:
En ik verveel me......Ja, Loena... ik ben bezig met het stukje![]()
Lach er maar om.... het gaat om [OUD], serious shit.....quote:Op vrijdag 27 maart 2009 13:36 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Lachen... Jij moet zelfs online verantwoorden wat je doet
Oeps... Niet fucken met [OUD]quote:Op vrijdag 27 maart 2009 13:39 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Lach er maar om.... het gaat om [OUD], serious shit.....
link?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 13:42 schreef Five_Horizons het volgende:
Mwoa, één van de weinige (voor mij) interessante topics
En spoor je collega moderators vooral aan om mee te doenquote:Op vrijdag 27 maart 2009 13:48 schreef Lois het volgende:
*zich voorneemt om Five helemaal plat te knuffel-kroel-rommelen-kussen na zijn stukje*![]()
![]()
Heb je je getuigschrift en laatste salaris al binnen? Zo ja: doen!quote:Op vrijdag 27 maart 2009 13:43 schreef Five_Horizons het volgende:
Ik heb trouwens zin om hier iemand op z'n bek te timmeren
Gewoon.... omdat het kan
*afdruipt*quote:Op vrijdag 27 maart 2009 13:50 schreef Five_Horizons het volgende:
*schopt Lois terug naar haar hok.....
*checkt banksaldo..... salaris is binnen (exclusief eindafrekening)quote:Op vrijdag 27 maart 2009 13:51 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Heb je je getuigschrift en laatste salaris al binnen? Zo ja: doen!
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 13:54 schreef Lois het volgende:
[..]
*afdruipt*
* Lois gaat maar eens serieus aan het werk*
Exit-interview?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 14:55 schreef Five_Horizons het volgende:
Ik geloof dat ik zo zelfs nog een bespreking heb
Al weken niet...quote:Op vrijdag 27 maart 2009 14:53 schreef JumpingJacky het volgende:
Sjonge, vrijdagmiddag en we proberen het record slowchatten in WGR scherp te zetten? Wordt er niet meer gewerkt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |