link?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 13:42 schreef Five_Horizons het volgende:
Mwoa, één van de weinige (voor mij) interessante topics
En spoor je collega moderators vooral aan om mee te doenquote:Op vrijdag 27 maart 2009 13:48 schreef Lois het volgende:
*zich voorneemt om Five helemaal plat te knuffel-kroel-rommelen-kussen na zijn stukje*![]()
![]()
Heb je je getuigschrift en laatste salaris al binnen? Zo ja: doen!quote:Op vrijdag 27 maart 2009 13:43 schreef Five_Horizons het volgende:
Ik heb trouwens zin om hier iemand op z'n bek te timmeren
Gewoon.... omdat het kan
*afdruipt*quote:Op vrijdag 27 maart 2009 13:50 schreef Five_Horizons het volgende:
*schopt Lois terug naar haar hok.....
*checkt banksaldo..... salaris is binnen (exclusief eindafrekening)quote:Op vrijdag 27 maart 2009 13:51 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Heb je je getuigschrift en laatste salaris al binnen? Zo ja: doen!
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 13:54 schreef Lois het volgende:
[..]
*afdruipt*
* Lois gaat maar eens serieus aan het werk*
Exit-interview?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 14:55 schreef Five_Horizons het volgende:
Ik geloof dat ik zo zelfs nog een bespreking heb
Al weken niet...quote:Op vrijdag 27 maart 2009 14:53 schreef JumpingJacky het volgende:
Sjonge, vrijdagmiddag en we proberen het record slowchatten in WGR scherp te zetten? Wordt er niet meer gewerkt?
Oude topics genoegquote:Op vrijdag 27 maart 2009 16:15 schreef Nizno het volgende:
ja heuj FH mag mij nie trappen... Ik wil trappen!!
best een ideequote:
heb jij ook meteen wat te doenquote:
Ik gaf slechts mijn eigen mening en nam (bewust) geen stelling tegen jouw mening.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 19:46 schreef Five_Horizons het volgende:![]()
Mensen die het idee van een discussieplatform niet snappen.
Ik ben het niet met je eens en jij niet met mij. Dat kan, althans, dat is mijn mening
Kwijt? Onderin de bureaulade laten liggen?quote:Op zaterdag 28 maart 2009 21:50 schreef Light het volgende:
Ik ben een keer een vrijdag vrij, en meteen is de SC kwijt
Ik denk op de achterbank.. Want het is toch in het weekend terug gevonden...quote:Op zaterdag 28 maart 2009 22:50 schreef JumpingJacky het volgende:
[..]
Kwijt? Onderin de bureaulade laten liggen?
Je gaat niet door voor de koelkast. Ik heb geen autoquote:Op zaterdag 28 maart 2009 22:54 schreef Nizno het volgende:
[..]
Ik denk op de achterbank.. Want het is toch in het weekend terug gevonden...
Best wel een helder lichtje dus
Ik heb geen eigen zaak, dan hoef ik ook niet op de meest onmogelijke tijden op kantoor te komenquote:Op zaterdag 28 maart 2009 22:50 schreef JumpingJacky het volgende:
[..]
Kwijt? Onderin de bureaulade laten liggen?
euhm... in de koelkast dan?quote:Op zaterdag 28 maart 2009 22:54 schreef Light het volgende:
[..]
Je gaat niet door voor de koelkast. Ik heb geen auto
Jij wilt in de koelkast? Gaat dat passen? Of moet ik eerst nog wat biertjes opdrinken om ruimte te maken?quote:
Je had eens vier regels tekst?quote:Op zaterdag 28 maart 2009 23:06 schreef Five_Horizons het volgende:
Ik heb gisteren m'n langste post op FOK! gedaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |