quote:
quote:
Fixedquote:Op vrijdag 27 maart 2009 14:47 schreef jna het volgende:
[..]
nog 2 uur en 9 minuten
Dan nog even op de vrachtwagen..
Alle plaatjes met een zwarte onderrand met hierin een tekst, heet een motivational..quote:Op vrijdag 27 maart 2009 14:47 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ja.. begreep dat je daarop reageerde, maar ik denk dat ik maar moet googlen op motivational..
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 14:49 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ja, nog 14 dagen (2e paasdag vrij) 1 uur en 1 kwartier
dankje.. soms voel ik me toch best n00bquote:Op vrijdag 27 maart 2009 14:48 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Alle plaatjes met een zwarte onderrand met hierin een tekst, heet een motivational..
Jij weet ook allesquote:
Komt wel goed Schatjequote:Op vrijdag 27 maart 2009 14:53 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
dankje.. soms voel ik me toch best n00b
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nog 7 en een half uur, jankerdquote:
Hey spuit 11quote:Op vrijdag 27 maart 2009 14:57 schreef Yesse het volgende:
Waarom accepteert niemand dat er mensen zijn die Nick & Simon / Jan Smit etc. leuk vinden? Je hoeft er toch zelf niet naar te luisteren?
Hou me vast, kijk omhoog en zoek niet naar een antwoord.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 14:57 schreef Yesse het volgende:
Waarom accepteert niemand dat er mensen zijn die Nick & Simon / Jan Smit etc. leuk vinden? Je hoeft er toch zelf niet naar te luisteren?
Voor ik jouw post zag, zag ik de titel van Zieke mensen op marktplaatsquote:Op vrijdag 27 maart 2009 15:07 schreef jna het volgende:
Een vrouw biedt dr squirt-vocht aan op marktplaats
Dat spul kan ik zelf bij iemand anders ook wel opwekken hoor..quote:Op vrijdag 27 maart 2009 15:07 schreef jna het volgende:
Een vrouw biedt dr squirt-vocht aan op marktplaats
Bootje, kom er maar in
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 15:11 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Dat spul kan ik zelf bij iemand anders ook wel opwekken hoor..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jawel, je keek.
Jawel dat accepteer ik wel. En Spuit 11?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 14:59 schreef Piles het volgende:
[..]
Hey spuit 11![]()
![]()
Alsof jij zo goed accepteert dat ik Twitter kut vind
Spuit 11 is iemand die nog wat wil zeggen over iets maar niet serieus wordt genomenquote:Op vrijdag 27 maart 2009 15:13 schreef Yesse het volgende:
[..]
Jawel dat accepteer ik wel. En Spuit 11?
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 15:13 schreef jna het volgende:
[..]Ik heb de Nederlandse versie van haar gevondenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leer spaties gebruiken!
Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef craftyvirus het volgende:
Bootje84 is een westlander waar ik respect voor heb :@ :P
Gelukkigquote:Op vrijdag 27 maart 2009 15:13 schreef Yesse het volgende:
[..]
Jawel dat accepteer ik wel. En Spuit 11?
Omdat diegene een beetje laat isquote:Op vrijdag 27 maart 2009 15:16 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Spuit 11 is iemand die nog wat wil zeggen over iets maar niet serieus wordt genomen
Oh maar het was niet onaardig bedoeldquote:Op vrijdag 27 maart 2009 15:21 schreef Piles het volgende:
Omdat diegene een beetje laat is
anders klinkt het zo onaardig
quote:
Stroomt de mond van overquote:
Weet ikquote:Op vrijdag 27 maart 2009 15:24 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Oh maar het was niet onaardig bedoeldGewoon een uitleg wat een Spuit 11 is.
Vooruitquote:Op vrijdag 27 maart 2009 15:31 schreef Psychonikeo het volgende:
haha.. laten we het daar maar op houden
Bijna weekend hè..?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 15:44 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
wat ben jij aardig voor me op de vrijdagmiddag!
www.monsterboard.nl ?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 15:46 schreef Puala het volgende:
Ik wil verdorie werk hebben, maar overal waar ik solliciteer hebben ze niemand nodig
Kun je daar als 17 jarige werk vinden voor de dondagdagmiddag/avond, vrijdag, zaterdag en evt. zondag?quote:
Oh, valt het erg op?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 15:44 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
wat ben jij aardig voor me op de vrijdagmiddag!
Dan kun je Monsterboard wel vergeten lijkt mequote:Op vrijdag 27 maart 2009 15:49 schreef Puala het volgende:
Kun je daar als 17 jarige werk vinden voor de dondagdagmiddag/avond, vrijdag, zaterdag en evt. zondag?
Edit: En ook nog dicht bij huis, want vanaf juni ben ik scooterloos en aangewezen op mijn fiets & het OV
quote:
wel aardig?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 15:52 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Oh, valt het erg op?![]()
Ik ben soms wel aardig![]()
Pilletje.quote:
soms jaquote:Op vrijdag 27 maart 2009 15:52 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Oh, valt het erg op?![]()
Ik ben soms wel aardig![]()
Ik geloof dat ik redelijke eisen heb, of zit ik nu verkeerd?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 15:53 schreef Piles het volgende:
[..]
Dan kun je Monsterboard wel vergeten lijkt meZul je het toch allemaal zelf moeten doen
En als je niks kunt vinden moet je misschien toch je eisen een beetje bijstellen (voor zover je dit hebt).
[..]
Ello Nicoquote:
Weet ik nietquote:Op vrijdag 27 maart 2009 15:55 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik redelijke eisen heb, of zit ik nu verkeerd?
quote:
Werken in een AH/C1000 etc? Werken bij een benzinepomp, werken in een fabriek/tuin? Postbode?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 15:49 schreef Puala het volgende:
[..]
Kun je daar als 17 jarige werk vinden voor de dondagdagmiddag/avond, vrijdag, zaterdag en evt. zondag?
Edit: En ook nog dicht bij huis, want vanaf juni ben ik scooterloos en aangewezen op mijn fiets & het OV
Dat boeit me ergens niet, zolang ik maar van mijn 80 euro per maand afkom ben ik snel tevredenquote:Op vrijdag 27 maart 2009 15:57 schreef Piles het volgende:
[..]
Weet ik nietWelke branche en welk (hersendodend) werk bedoelde ik meer
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |