quote:Op vrijdag 27 maart 2009 15:13 schreef jna het volgende:
[..]Ik heb de Nederlandse versie van haar gevondenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leer spaties gebruiken!
Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef craftyvirus het volgende:
Bootje84 is een westlander waar ik respect voor heb :@ :P
Gelukkigquote:Op vrijdag 27 maart 2009 15:13 schreef Yesse het volgende:
[..]
Jawel dat accepteer ik wel. En Spuit 11?
Omdat diegene een beetje laat isquote:Op vrijdag 27 maart 2009 15:16 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Spuit 11 is iemand die nog wat wil zeggen over iets maar niet serieus wordt genomen
Oh maar het was niet onaardig bedoeldquote:Op vrijdag 27 maart 2009 15:21 schreef Piles het volgende:
Omdat diegene een beetje laat is
anders klinkt het zo onaardig
quote:
Stroomt de mond van overquote:
Weet ikquote:Op vrijdag 27 maart 2009 15:24 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Oh maar het was niet onaardig bedoeldGewoon een uitleg wat een Spuit 11 is.
Vooruitquote:Op vrijdag 27 maart 2009 15:31 schreef Psychonikeo het volgende:
haha.. laten we het daar maar op houden
Bijna weekend hè..?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 15:44 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
wat ben jij aardig voor me op de vrijdagmiddag!
www.monsterboard.nl ?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 15:46 schreef Puala het volgende:
Ik wil verdorie werk hebben, maar overal waar ik solliciteer hebben ze niemand nodig
Kun je daar als 17 jarige werk vinden voor de dondagdagmiddag/avond, vrijdag, zaterdag en evt. zondag?quote:
Oh, valt het erg op?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 15:44 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
wat ben jij aardig voor me op de vrijdagmiddag!
Dan kun je Monsterboard wel vergeten lijkt mequote:Op vrijdag 27 maart 2009 15:49 schreef Puala het volgende:
Kun je daar als 17 jarige werk vinden voor de dondagdagmiddag/avond, vrijdag, zaterdag en evt. zondag?
Edit: En ook nog dicht bij huis, want vanaf juni ben ik scooterloos en aangewezen op mijn fiets & het OV
quote:
wel aardig?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 15:52 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Oh, valt het erg op?![]()
Ik ben soms wel aardig![]()
Pilletje.quote:
soms jaquote:Op vrijdag 27 maart 2009 15:52 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Oh, valt het erg op?![]()
Ik ben soms wel aardig![]()
Ik geloof dat ik redelijke eisen heb, of zit ik nu verkeerd?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 15:53 schreef Piles het volgende:
[..]
Dan kun je Monsterboard wel vergeten lijkt meZul je het toch allemaal zelf moeten doen
En als je niks kunt vinden moet je misschien toch je eisen een beetje bijstellen (voor zover je dit hebt).
[..]
Ello Nicoquote:
Weet ik nietquote:Op vrijdag 27 maart 2009 15:55 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik redelijke eisen heb, of zit ik nu verkeerd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |