I carequote:Op vrijdag 27 maart 2009 14:35 schreef TNA het volgende:
Who cares? Als iemand er interesse in heeft mag diegene van mij. Ik zie er zelf even vanaf, mijn studiefinanciering is op
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.cat 2) gedragen slipjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zei toch, eigen risico als je klikt...Metalman. Maar ook ESF fan. Solo vakantiefietser met tentje. Dichter.
26-10 Attila/Eskimo Callboy (Amsterdam), 21-11 The Algorithm (Haarlem)
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 14:53 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Aangezien ik vermoed dat dit gewoon een hoax of oplichting was, laten we eens bediscusieren hoe je zoiets zou maken:
Oh ja, het is vrijdag, dus klikken is op eigen risico !!!!!
Niet tegelijk eten !!!
cat 1) potje squirtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.cat 2) gedragen slipjesWaarom heb ik nooit chicks met een naar vis ruikende kut ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zei toch, eigen risico als je klikt...
Lijkt me kankergeil.Je weet..
smerig, volgens de voedselwarenautoriteiten is dit ook geen legale actie.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 14:33 schreef Verbatim. het volgende:
Via geenstijl las ik dit:
http://www.geenstijl.nl/m(...)ederla.html#comments
Mijn naam is Ilona en ik heb de gave van het squirten onder de knie. Nu weet ik dat niet alle dames dit kunnen. Heeft u er nooit van gedroomd om die lekkere juices in u mondje te hebben? Hoe zal het smaken? Wilt u er achter komen? Mail mij dan! Ik Squirt per week ongeveer 4 potjes vol. Ik zal de potjes discreet verpakken en naar u verzenden. ¤25,- inclusief verzendkosten binnen NL. Met geile groetjes, Ilona. (mirror)
echt WTFFFFFFFF
mp link:
http://www.marktplaats.nl(...)ocht.html%3Fxref%3D1
Waarom laat marktplaats dit toe???
DAT DIT KAN IN NEDERLAND!!!!11122
Ik breng het in bij mijn vriendin, om de illusie te kweken dat ze weleens klaarkomt...quote:Op vrijdag 27 maart 2009 15:09 schreef Dichtpiet. het volgende:
Waar doen jullie Ilona's sap altijd door? Sausjes, zoals gebruikelijk, of trekken jullie er ook bouillon van zoals mijn ouders en buren dat doen?
Ik kreeg inspiratie van deze mop die ik ooit hoorde:quote:Op vrijdag 27 maart 2009 15:02 schreef Jenglejack het volgende:
[..]
Waarom heb ik nooit chicks met een naar vis ruikende kut ?
Lijkt me kankergeil.
Geef dan toe dat het de snoep lekkerder heeft gemaaktquote:Op vrijdag 27 maart 2009 14:34 schreef Verbatim. het volgende:
Ik zat net wat snoep te eten toen ik dat las
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |