Inderdaad nja gratis is gratis.quote:Op maandag 30 maart 2009 15:16 schreef pberends het volgende:
[..]
Wat handig, zeker als je het verkoopt ivm de transactiekosten.
Ze proberen klanten te leren met hele kleine transacties te handelenquote:
Kleine transacties zijn wel leuk, maar dan alleen met sprinters anders zit je meteen met transactiekosten.quote:Op maandag 30 maart 2009 15:56 schreef pberends het volgende:
[..]
Ze proberen klanten te leren met hele kleine transacties te handelen.
Vandaar mijn opmerking, dan verdienen de brokers er goudgeld aan.quote:Op maandag 30 maart 2009 16:05 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Kleine transacties zijn wel leuk, maar dan alleen met sprinters anders zit je meteen met transactiekosten.
Ik denk eerder dat het morgen nog verder wegzakt...quote:Op maandag 30 maart 2009 16:18 schreef lammegiraf het volgende:
weinig actie op het moment....
kijk om een uurtje of 5 wel even hoe de vlag erbij hangt. Aangezien het vandaag zo vlak is heb ik de neiging te zeggen dat we morgen enig herstel gaan zien maar de dag is natuurlijk nog niet om.
Ik ga ze tussentijds verkopen op in de 740-780 zone. Maar het ligt er gewoon aan hoe de markt ontwikkeld.quote:Op maandag 30 maart 2009 16:20 schreef Lemans24 het volgende:
Pberends, wat ben jij van plan met je S&P 500 shorts te doen? Aanhouden tot sint juttemis (wat trouwens 17 augustus is...) of sta je op het punt ze te verkopen?
zou zomaar kunnen....quote:Op maandag 30 maart 2009 16:24 schreef Rijk_zonder_werken het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat het morgen nog verder wegzakt...
Zelf wil ik ze vooral nog niet verkopen, omdat ze een mooi tegenwicht voor m'n aandelen in het rood vormen...quote:Op maandag 30 maart 2009 16:24 schreef pberends het volgende:
[..]
Ik ga ze tussentijds verkopen op in de 740-780 zone. Maar het ligt er gewoon aan hoe de markt ontwikkeld.
Als er de komende weken een hogere bodem wordt gelegd, kunnen de indexen even enorm opveren.
ING!quote:Op maandag 30 maart 2009 16:38 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Zo vandaag even bijna 14% van mijn portefeuille verloren.
sja...als je inzet op zowel rood als groen zijn de risico's natuurlijk beperkter. Vind je dit niet een beetje wedden op 2 paarden waar er natuurlijk maar eentje kan winnen.quote:Op maandag 30 maart 2009 16:37 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Zelf wil ik ze vooral nog niet verkopen, omdat ze een mooi tegenwicht voor m'n aandelen in het rood vormen...
Philips nog steeds 10% in de min, maar met de shorts op +10%, is het nog best te overzien.
FD.nlquote:Op maandag 30 maart 2009 16:17 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
waar? binck daytrader geeft -24,5 aan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |