Je kent TS niet?quote:Op donderdag 26 maart 2009 23:38 schreef golfer het volgende:
Als je dan een topic te vroeg opent, zorg dan in ieder geval dat je een behoorlijke OP hebt.
quote:
Dat dacht ik ook ja.quote:Op donderdag 26 maart 2009 23:56 schreef Bakepa het volgende:
Rik van der westerlaken zat ook mee te lachen
Misschien had hij zijn mic aan en hoorde we zijn lach de hele tijd.quote:Op donderdag 26 maart 2009 23:56 schreef Bakepa het volgende:
Rik van der westerlaken zat ook mee te lachen
Wim was ook leukquote:Op donderdag 26 maart 2009 23:54 schreef FritsVanEgters het volgende:
@ TT
Moet dat geen Tsjechen zijn?
zo dat zou mooi zijn, want het blijft gek, ik heb die lachert niet echt in beeld zien lachen tochquote:Op donderdag 26 maart 2009 23:57 schreef Toad het volgende:
[..]
Misschien had hij zijn mic aan en hoorde we zijn lach de hele tijd.
Allemaal de herhaling kijken om de lachert te ontdekken.quote:Op donderdag 26 maart 2009 23:59 schreef Bakepa het volgende:
[..]
zo dat zou mooi zijn, want het blijft gek, ik heb die lachert niet echt in beeld zien lachen toch
Ik denk dat het Wientjes was. Die zag je het laatste deel van de uitzending ook nauwelijks.quote:Op donderdag 26 maart 2009 23:59 schreef Bakepa het volgende:
[..]
zo dat zou mooi zijn, want het blijft gek, ik heb die lachert niet echt in beeld zien lachen toch
quote:
Misschien kwam het door de wijn.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 00:06 schreef Atlanticus het volgende:
[..]
Allemaal de herhaling kijken om de lachert te ontdekken.
Gemist, misschien zo in de HH.quote:
Zijn altijd gelijk met Voetbal aan tafel of Voetbal International.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 00:09 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Gemist, misschien zo in de HH.
Over Belgen in talkshows gesproken, kijk je wel eens naar Phara, of de De Laatste Show?
Goeie talkshows vind ik, veel gezelliger dan P&W.
Dat lijkt me toch een ietwat onrendabele oplossing voor nederland, misschien in europees verbandquote:Op vrijdag 27 maart 2009 00:11 schreef Apogist het volgende:
[...]
Bij windmolens is het zo dat deze generatoren ALTIJD aanstaan, dus ook wanneer er geen vraag is naar de energie. Gevolg is dat deze energie "verdwijnt" om geen overspanning op het net te veroorzaken, ja dan benut je dus niet alle energie van die windmolens. De vraag is dus meer: hoe zorg je voor energieOPSLAG, daar praat niemand over . Een goede , en haalbare oplossing volgens een aantal studies, is een valmeercentrale/energie eiland. Dan los je een aantal problemen op namelijk:
- een investering die geld gaat opbrengen
- kan de Nederlandse offshore/watermanagement/bagger industrie helpen een stimulans geven
- Dat duurzame energie vaak niet "aan en uit kan worden gezet" met als gevolg dat er een onregelmatige toevoer van energie is.
Online weet ik niet, maar als ik het zie is het in de herhaling, 's nachts. Om en om met Terzake denk ik.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 00:12 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zijn altijd gelijk met Voetbal aan tafel of Voetbal International.
Zijn ze terug te zien ?
Haha ja daar valk ik regelmatig mee in slaapquote:Op vrijdag 27 maart 2009 00:17 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Online weet ik niet, maar als ik het zie is het in de herhaling, 's nachts. Om en om met Terzake denk ik.
Een studie van Kema en nog wat anderen hebben aangetoond dat het onder bepaalde omstandigheden zeker haalbaar is (bv. hogere gas/kolenprijzen). Ik ben neit helemaal thuis in deze stof maar weet nog wel dat balkenende zei het onderoek (wat eind 2008 zou worden gegeven aan hem) tegemoet zou zien. Blijkbaar heeft het geen indruk op hem gemaakt of heeft hij het niet gelezenquote:Op vrijdag 27 maart 2009 00:16 schreef Bakepa het volgende:
[..]
Dat lijkt me toch een ietwat onrendabele oplossing voor nederland, misschien in europees verband
ja idd, dacht dat ik dat er ook bij zei, vergeten hahaquote:Op vrijdag 27 maart 2009 00:29 schreef Bakepa het volgende:
Of ze hebben dat rapport met de dalende enrgieprijzen maar even uitgelsteld .
Ja, die was/is erg leuk.quote:
Het is al laatquote:Op vrijdag 27 maart 2009 00:30 schreef Apogist het volgende:
[..]
ja idd, dacht dat ik dat er ook bij zei, vergeten haha
Bedoel je deze?quote:Op donderdag 26 maart 2009 23:53 schreef Atlanticus het volgende:
Dat interview heb ik gehoord vorig jaar (? of eerder)!
Die moet je echt gaan opzoeken in de archieven van radio 1.
"Deze week een herhaling uit 2000 van een zeer openhartig interview met Jeroen Pauw."quote:Op vrijdag 27 maart 2009 00:55 schreef maril het volgende:
[..]
Bedoel je deze?
http://www.mefeedia.com/entry/3301221
Zo'n sulletje van een kamerlid zal wel even in debat gaan met een hoogleraar ja. God, tenenkrommend zal dat weer worden.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 14:47 schreef golfer het volgende:
Voorlopige gastenlijst voor vanavond:
- Camiel Eurlings: de spa gaat versneld de grond in.
- Arabist Hans Jansen over het gevaar van de islam.
- GroenLinks-Kamerlid Tofik Dibi gaat met hem in debat.
- Oud-rechter Wicher Wedzinga is ervan overtuigd dat hij een onschuldig man tot 12 jaar cel heeft veroordeeld.
Fijn dat je zo onbevooroordeeld de uitzending gaat bekijken.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 14:48 schreef Supersoep het volgende:
Zo'n sulletje van een kamerlid zal wel even in debat gaan met een hoogleraar ja. God, tenenkrommend zal dat weer worden.
Lekker, weer een noob bij P&W.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 18:10 schreef Peter6000 het volgende:
Die oud-rechter heb ik weleens in NOVA gezien, ging toen over zijn stalking/ mishandeling.
Hij maakte op mij toen een enigszins psychiatrische indruk (ik geloof dat hij manisch depressief is), iemand die tegen zichzelf beschermd moet worden op de nationale televisie.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Wicher_Wedzinga
Ja dat is em.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 22:39 schreef DrDentz het volgende:
Dit is toch de arabist die Harry de Winter zo prachtig in z'n hemd zette?
"Arabisch.. dat spreekt u nieteens!"
"لأبجدية العربية"
Harryquote:Op vrijdag 27 maart 2009 22:56 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Ja dat is em.
Ik zie dat debat vanavond al helemaal voor me met die Habibi of hoe de beste kerel ook heet. Veel knipperen met de ogen en zoveel mogelijk de Arabist afkappen en het gesprek overnemen als die met een goed argument komt.
dat geldt voor zijn 5 voorgangers/sters ookquote:Op vrijdag 27 maart 2009 23:04 schreef DrDentz het volgende:
Camiel Eurlings - veel blabla maar nog nooit een file opgelost.
-sters iddquote:Op vrijdag 27 maart 2009 23:07 schreef qonmann het volgende:
[..]
dat geldt voor zijn 5 voorgangers/sters ook
Tofuquote:Op vrijdag 27 maart 2009 23:11 schreef Atlanticus het volgende:
Ik hoop dat dat GroenLinks mannetje z'n cijfers paraat heeft, want Eurlings heeft veel dossierkennis.
Heh... Niet onze minderheden afzeiken heh... Dat is incorrect.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 23:12 schreef Ambrosius het volgende:
Jongetje van GroenLinks: Eurlings heeft het spoor toch al keer genoemd.
Eurlings gebruikt trouwens voortdurend dan ipv als.
Precies, om maar te beginnen met het feit dat er weinig treinen voor de toko waar je werkt stoppen.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 23:13 schreef FJD het volgende:
[..]
Tofu
Sowieso is het idee dat de trein een volwaardig alternatief is voor de auto te belachelijk voor woorden.
wat is ie irritant ja ..quote:Op vrijdag 27 maart 2009 23:14 schreef Christiaan het volgende:
Fucking hell, de ignorant GL'er zit er weer. "Mensen gaan niet over de grens voor die 11 euro korting". Die keiharde cijfers wijzen toch echt anders uit
Je pimp-abo spreekt boekdelen.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 23:13 schreef DrDentz het volgende:
Ja maar GroenLinks moet ook de allochtoon aanspreken, daar is hij voor.
het is vervoer van waar je niet bent, naar waar je niet moet zijnquote:Op vrijdag 27 maart 2009 23:13 schreef FJD het volgende:
[..]
Tofu
Sowieso is het idee dat de trein een volwaardig alternatief is voor de auto te belachelijk voor woorden.
Alstie de hele dag zat te F5en voor de film van Wilders dan zou hij beter eerst eens aant werk kunnen gaanquote:Op vrijdag 27 maart 2009 23:18 schreef kawotski het volgende:
kan die Tofu Bibi niet eerst eens naar school gaan...
Tofu vs. Hans (hoop ik)quote:
Zo moet het ook. GroenLinks moet systematisch worden afgebroken.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 23:23 schreef FJD het volgende:
Overigens heeft Tofu wel een verkeerd moment gekozen om bij P&W aan te schuiven. Op z'n twee speerpunten tegenover tegenstanders komen die veruit superieur zijn.
you are being servedquote:
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 23:25 schreef Atlanticus het volgende:
Zo moet het ook. GroenLinks moet systematisch worden afgebroken.
Normaal komt Femke altijd langs, dan gaat het beterquote:Op vrijdag 27 maart 2009 23:25 schreef Atlanticus het volgende:
[..]
Zo moet het ook. GroenLinks moet systematisch worden afgebroken.
Ze zouden veel vaker discussies aan tafel moeten hebben.quote:
Ik vind de context van het debat met Fortuyn ook heel anders dan waar het nu over gaat...quote:
ja, is lang geleden dat ik een zinnige discussie heb gezien op tv.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 23:34 schreef FritsVanEgters het volgende:
De pratende kut is een flipflopper.![]()
[..]
Ze zouden veel vaker discussies aan tafel moeten hebben.
Kortom... fuck de macht. Of het nu religieuze, politieke of de macht van de media is.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 23:37 schreef FJD het volgende:
Wat Eurlings hier zegt over Turkije heb ik ook in twee boeken van Luijendijk gelezen. Dat de politieke macht een religie onderdrukt en partijen tegen elkaar opzet maar dat de normale bevolking eigenlijk geen probleem hebben met elkaar.
Jammer dat de opbouw weer dramatisch was.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 23:40 schreef kawotski het volgende:
heeft Tofu toch wel een puntje
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 23:41 schreef Dubbelzuurrr het volgende:
Nu gaat ie weer 3 octaven omhoog, dan maakt Camiel zich zorgen.
Welke opbouw?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 23:42 schreef FJD het volgende:
[..]
Jammer dat de opbouw weer dramatisch was.
Het punt waarop je dacht "ow nu gaat hij het ergens over hebben, wat een rare wending", dat was het punt waarop de opbouw klaar wasquote:
En? Wat vond je er van?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 14:48 schreef Supersoep het volgende:
Zo'n sulletje van een kamerlid zal wel even in debat gaan met een hoogleraar ja. God, tenenkrommend zal dat weer worden.
Ik heet geen Supersoep maar ik vond in ieder geval dat de arabist te weinig tijd had om tot de kern van zijn verhaal te komen.quote:
In welk universum opereert jouw TV-decoder?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 23:55 schreef Klopkoek het volgende:
EurlingsWat werd die uit de wind gehouden door de zgn. linkse Pauw en Witteman.
Uit de wind houden is ook een linkse hobbyquote:Op vrijdag 27 maart 2009 23:55 schreef Klopkoek het volgende:
EurlingsWat werd die uit de wind gehouden door de zgn. linkse Pauw en Witteman.
Hahahahaha.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 23:56 schreef FJD het volgende:
[..]
In welk universum opereert jouw TV-decoder?
Eurlings werd totaal niet kritisch aangepakt. Integendeel: P&W transformeerden in de gemiddelde Telegraaf journalist.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 23:56 schreef FJD het volgende:
[..]
In welk universum opereert jouw TV-decoder?
Prima wegen in de VS hoor. Daar kun je met 2 hummers tegelijk op een rijstrook.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 23:59 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Eurlings werd totaal niet kritisch aangepakt. Integendeel: P&W transformeerden in de gemiddelde Telegraaf journalist.
"Is 5 jaar dan niet nog steeds te lang?"
Wat denken ze wel? Dat ze in andere landen dat binnen een jaartje doen? Ja, alleen in de VS kan dat maar dan is het resultaat er ook naar. En je stikt er dankzij de autolobby van de smog.
Behalve dan dat milieu er pas op de 10de plaats komt en er wel wat in stort. Ook heeft men schijt aan de onomwonenden.quote:
Dat vind het Hillbillie (vrij vertaald: Telegraaf) volk inderdaad geweldig.quote:Daar kun je met 2 hummers tegelijk op een rijstrook.
Dat heeft de milieumaffia in Nederland toch ook? De A4 Leiderdorp wordt door iedereen aangemoedigd, en de mensen die het meest teleurgesteld waren in de rechterlijke uitspraak waren die omwonenden.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 00:05 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Ook heeft men schijt aan de onomwonenden.
We moeten in dit land ook niet zo nauw kijken naar het milieu. Alles leuk en aardig, maar wat stelt de natuur qua omvang nou voor in dit landje. Wil je echt milieu problematiek aanpakken? Stuur dan wat Nederlandse bedrijven richting Oostblok landen en laat ze daar alle oude industrieen schoon maken. Die vervuilen tien keer zo zwaar dan onze strook asfalt.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 00:05 schreef Klopkoek het volgende:
Behalve dan dat milieu er pas op de 10de plaats komt
Jansen is een autoriteit op dit gebied, hij analyseert gewoon wat er in de Koran staat en hoe letterlijk moslims dat nemen. In Nederland valt het nog mee, maar veel dogma's leiden in het buitenland tot zeer ernstige vormen van geweld en onderdrukking.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 00:24 schreef Ghazi het volgende:
Die Hans Jansen zit wel uit zijn baard te lullen. Jammer dat Dibi niet over enige religieuze of historische kennis beschikt, want wat mister Eurabië over Mohammed, de Qu'ran en de Islam krijst komt alleen maar uit zijn eigen koker. Aan de andere kant heeft HJ een plaat voor zijn kop, dus luisteren zou hij toch niet en het zou verzanden in persoonlijke insinuaties en beledigingen voor zover dat niet zo was.
Wel grappig om te zien dat Hans Jansen niet altijd zo'n radicale extremist was. Ik kan me nog herinneren dat hij lang geleden nogal gematigd was. Maar na 11 september 2001 was er een gat in de markt wat anti-islamitische boeken betreft (overgevlogen uit de VS). Dus zo'n radicale omwenteling van 180 graden was niet eens zo gek, wat extra zakcentjes betreft.
Eurlings zijn wel verstandige dingen. Eletrische auto's, meer wegen, meer treinen en de afschaffing van de vliegtaks.
Zo komt hij niet over, erg zwakke argumenten....quote:Op zaterdag 28 maart 2009 00:34 schreef Atlanticus het volgende:
Jansen is een autoriteit op dit gebied,
Heb zijn boeken gelezen. Pure demagogie, meer niet.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 00:34 schreef Atlanticus het volgende:
[..]
Jansen is een autoriteit op dit gebied, hij analyseert gewoon wat er in de Koran staat en hoe letterlijk moslims dat nemen. In Nederland valt het nog mee, maar veel dogma's leiden in het buitenland tot zeer ernstige vormen van geweld en onderdrukking.
Maar nuff said, lees z'n boeken eerst maar eens.
Demagogie is een groot woord. Hans Jansen is volgens de meeste niet-islamitische recensisten een zeer goede schrijver. Mooie comments staan er op die pagina, btw.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 00:59 schreef Ghazi het volgende:
[..]
Heb zijn boeken gelezen. Pure demagogie, meer niet.
Een goede analyse van zijn boeken lees je hier:
http://www.zemzem.org/zemzem/?q=node/6
Céline was briljant als schrijver.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 01:20 schreef Atlanticus het volgende:
[..]
Demagogie is een groot woord. Hans Jansen is volgens de meeste niet-islamitische recensisten een zeer goede schrijver. Mooie comments staan er op die pagina, btw.
Goede schrijvers hoeven nog niet goede denkbeelden te hebben.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 01:20 schreef Atlanticus het volgende:
Demagogie is een groot woord. Hans Jansen is volgens de meeste niet-islamitische recensisten een zeer goede schrijver.
Nog sterker, Dibi was vele malen sterker.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 01:49 schreef golfer het volgende:
Dit keer was ie dus nogal zwak in z'n optreden en waren de van te voren voorspelde superieure overwinningen in een debat voor hem niet echt waar.
Ze praatten ontzettend langs elkaar heen, het was geen echt debat.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 01:49 schreef golfer het volgende:
[..]
Goede schrijvers hoeven nog niet goede denkbeelden te hebben.
Dit keer was ie dus nogal zwak in z'n optreden en waren de van te voren voorspelde superieure overwinningen in een debat voor hem niet echt waar.
quote:Op maandag 30 maart 2009 23:07 schreef qonmann het volgende:
koenders weer
Oh zou je niet zeggen als ik hem zo hoor..alles downplayen is nu mee bezigquote:Op maandag 30 maart 2009 22:12 schreef Klopkoek het volgende:
NB: Boele Staal is een D66er
En niet onbelangrijk, een FC Utrecht fanquote:Op maandag 30 maart 2009 22:12 schreef Klopkoek het volgende:
NB: Boele Staal is een D66er
Heeft wel altijd een goed verhaal. Maar zit volgens mij niet op zijn stek bij OSW.quote:
Hij heeft in elk geen idee wat er leeft onder het "volk"quote:Op maandag 30 maart 2009 23:19 schreef Wopper1 het volgende:
Boele Staal kan gewoon echt niet tegen kritiek. Wanneer het lastig begint te worden geeft meneer gewoon geen antwoord meer.
Juist door dit soort personen wordt de kloof tussen het ''Nederlandse publiek'' en de banken alleen maar nog groter.
Ja, dat bedoel ik.quote:Op maandag 30 maart 2009 23:21 schreef qonmann het volgende:
[..]
Hij heeft in elk geen idee wat er leeft onder het "volk"
Dat klopt wel ..die mensen leven in hun eigen wereld.quote:Op maandag 30 maart 2009 23:23 schreef Wopper1 het volgende:
[..]
Ja, dat bedoel ik.
Meneer is liever al 7 weken in de ban van het overleg met de hoge heren ipv eens kritisch naar het bankwezen te kijken.
Zelfde als die knakker van de ING onderlaatst bij DWDD en P&W. Het is misselijkmakend.
mooiquote:Op maandag 30 maart 2009 23:38 schreef golfer het volgende:
Koenders en v. Middelkoop sla ik verder over.
Ok kan ik het morgen overslaanquote:Op maandag 30 maart 2009 23:44 schreef Atlanticus het volgende:
Ik ga straks de herhaling kijken. Is het leuk?
-edit Nee, er is niets aan.
Jouw posts iddquote:Op dinsdag 31 maart 2009 04:06 schreef kraaksandaal het volgende:
[..]
Kun je niet wat meer overslaan?
Bedankt voor de perfecte voorzetquote:Op dinsdag 31 maart 2009 04:11 schreef kraaksandaal het volgende:
[..]
Inkopper, jopidopi geweldig weer.
Meningen.quote:Vanavond 23.05 uur, NED 1:
- Minister van Buitenlandse Zaken Maxime Verhagen.
- Zangeres en actrice Jenny Arean.
- Ineke Holtwijk over Máxima, de Argentijnse jaren.
Dat zeg ik Die is coolquote:
Ex van Ischa Meijer ook.quote:
Iddquote:
Idd.quote:
En maar blijven kijken, he?quote:
Er is ook niets beters om 11 uur. En boeken lezen doe ik liever eerder op de dag.quote:
vluchten kan niet meerquote:Op dinsdag 31 maart 2009 23:17 schreef Atlanticus het volgende:
[..]
Er is ook niets beters om 11 uur. En boeken lezen doe ik liever eerder op de dag.
Wat kun je precies met nivo?quote:
Ken je Larry King?quote:
2101. Vraag maar aan John McCain.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 23:32 schreef Specularium het volgende:
Verhagen kan beter gewoon toegeven dat we daar nog tot 2030 zitten.
quote:
Wat is begrijpend luisteren toch moeilijk, he?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 23:42 schreef cultheld het volgende:
Ik hoop dat haar boek gigantisch flopt.
quote:Voormalig Zuid-Amerika-correspondent Ineke Holtwijk las alvast het boek Máxima, de Argentijnse jaren. Een boek van twee Argentijnse journalisten over de periode in Máxima's leven waarover nog weinig bekend is. Een biografie die pretendeert allerlei nog niet onthulde feiten uit de jeugd van de prinses te presenteren. Verder biedt het boek achtergronden over Argentinië in de jaren '70 en '80 en de rol van Máxima's vader in het regime van Videla.
Ik dacht al... Raar dat ze het een flutboek noemt... Is dat Argentijnse humor?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 23:57 schreef golfer het volgende:
[..]
[..]
Wat is begrijpend luisteren toch moeilijk, he?
Het is niet HAAR boek, maar ze geeft commentaar op een boek van een stel Argentijnen:
[..]
Ik luisterde maar halfquote:Op dinsdag 31 maart 2009 23:57 schreef golfer het volgende:
[..]
[..]
Wat is begrijpend luisteren toch moeilijk, he?
Het is niet HAAR boek, maar ze geeft commentaar op een boek van een stel Argentijnen:
[..]
quote:Vanavond 23.05 uur, NED 1:
- Elco Brinkman, net afgetreden als voorzitter van het ABP-bestuur, over hogere premie ABP.
- VVD-er Paul de Krom over het registreren van de Marokkaanse en Turkse nationaliteit.
- Vincent en Suzan van Saase, ouders van Friso, die tegen hun zin de Turkse nationaliteit kreeg.
- Sjoerd van Stokkum over de malaise in de autowereld.
quote:
Mwah, als voorzitter heb je toch wel wat vertellen lijkt me.quote:Op woensdag 1 april 2009 23:21 schreef qonmann het volgende:
blabla...het geld blijft weg, niet dat ie er veel aan kan doen
Hij wordt niet opgehangen hoor, bijna iedereen weet wel dat hij er niet zoveel aan kan doen.quote:Op woensdag 1 april 2009 23:35 schreef Home_boy het volgende:
Zo'n non-issue. Stel; Brinkman had (x) jaar geleden gezegd; we gaan de hele beleggingsformule van het ABP ombouwen tot laag-renderende maar zekere staatobligaties, want over een aantal jaar breekt de financiele hel uit op aarde en ik ga die voor zijn. Die man het uitgelachen geworden, een bosje bloemen krijgen en omgeruild worden voor een exemplaar die wel zou geloven in het nemen van risico's teneinde groot rendement te behalen.
Laten we eens eerlijk naar ons zelf kijken; Wij zijn degenen die willen dat financiele instellingen risico's nemen met ons geld want wij willen meer. Wij zijn zelfs zo gierig dat wij voor 0.25% meer rente ons geld in Ijsland stallen en niet bij de rabobank. 2 Jaar terug had niemand geaccepteerd dat risico's werden afgebouwd voor lage rendementen, en nu 2 jaar later zeggen we tegen de directeur van het ABP; Ja moet je eens luisteren, JIJ bent verantwoordelijk voor het verlies van ONS geld. Jij bent schuldig, niet ik. Want ik wil alleen maar dat je risico's neemt die goed uitpakken, als ze slecht uitpakken hang ik je aan de hoogste boom.
Erg hypocriet.
10 jaar terug mocht het ABP helemaal niet, of zeer beperkt beleggen in aandelen, vanwege het risico voor pensioenenquote:Op woensdag 1 april 2009 23:35 schreef Home_boy het volgende:
Zo'n non-issue. Stel; Brinkman had (x) jaar geleden gezegd; we gaan de hele beleggingsformule van het ABP ombouwen tot laag-renderende maar zekere staatobligaties, want over een aantal jaar breekt de financiele hel uit op aarde en ik ga die voor zijn. Die man het uitgelachen geworden, een bosje bloemen krijgen en omgeruild worden voor een exemplaar die wel zou geloven in het nemen van risico's teneinde groot rendement te behalen.
Heb je al een fanclub Tong?quote:Op woensdag 1 april 2009 23:53 schreef tong80 het volgende:
Brinkman spreekt nog steeds als een robot
Dacht precies hetzelfde.quote:Op donderdag 2 april 2009 01:12 schreef Mainport het volgende:
Makkelijk punten scoren voor die VVD'er, met zo'n schot voor open doel - als hij het niet zo opzichtig deed. Komt lekker geloofwaardig over op deze manier.
Wordt tijd iddquote:
Die moet als eerste doodquote:
Minder niet leukquote:Op donderdag 2 april 2009 23:57 schreef Specularium het volgende:
Morgen Javier Guzman, in ieder geval een stuk leuker dan het geouwehoer van vanavond.
Waarom?quote:
Kuthoer is hetquote:Op vrijdag 3 april 2009 00:28 schreef Veerboot het volgende:
Mooie actie van Kroes om tijdens dat laatste kutgesprek gewoon met die tassengozer te gaan zitten babbelen
GIng ze met tasse gooien?quote:Op vrijdag 3 april 2009 00:28 schreef Veerboot het volgende:
Mooie actie van Kroes om tijdens dat laatste kutgesprek gewoon met die tassengozer te gaan zitten babbelen
Waarom dan? Ze is één van de meest invloedrijke vrouwen in Europa.quote:
Laat 'm toch, postje erbij wat er ook staat.quote:Op vrijdag 3 april 2009 00:47 schreef cultheld het volgende:
[..]
Waarom dan? Ze is één van de meest invloedrijke vrouwen in Europa.
Meubillair heet dat.quote:Op vrijdag 3 april 2009 00:49 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Laat 'm toch, postje erbij wat er ook staat.
Traci Lords heeft de meeste hitsquote:Op vrijdag 3 april 2009 00:47 schreef cultheld het volgende:
[..]
Waarom dan? Ze is één van de meest invloedrijke vrouwen in Europa.
Als fan hoop ik het welquote:
Ze noemen me niet voor niets een oude rukkerquote:Op vrijdag 3 april 2009 02:37 schreef kraaksandaal het volgende:
[..]
Je kijkt nog steeds naar die oude videobanden?
Ok terecht dan.quote:Op vrijdag 3 april 2009 02:39 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ze noemen me niet voor niets een oude rukker
Een duidelijker statement naar die 'zweefteven' was er niet, wat een overbodige tafelvulling was dat zeg! Die tassengozer was best interessant, had hem eerder gezien die avond in 'Dichtbij Nederland,' en Neeltje ook best wel om aan te horen. Wat Rick v/d Ploeg (was er niet iets met hem?) te melden had is mij geheel ontgaan, sommige mensen hebben dat effect op mij.quote:Op vrijdag 3 april 2009 00:28 schreef Veerboot het volgende:
Rick v d Ploeg heeft dat effect op iedereen.quote:Op vrijdag 3 april 2009 07:42 schreef Suko het volgende:
[..] Wat Rick v/d Ploeg (was er niet iets met hem?) te melden had is mij geheel ontgaan, sommige mensen hebben dat effect op mij.
De hele uitzending komt een beetje geforceerd over.quote:Op vrijdag 3 april 2009 23:16 schreef alexis_ het volgende:
Grote fail. Ze blijft het maar over vrouwen / meisjes hebben. Plus ze komt enorm zeikerig over.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |