Je kent TS niet?quote:Op donderdag 26 maart 2009 23:38 schreef golfer het volgende:
Als je dan een topic te vroeg opent, zorg dan in ieder geval dat je een behoorlijke OP hebt.
quote:
Dat dacht ik ook ja.quote:Op donderdag 26 maart 2009 23:56 schreef Bakepa het volgende:
Rik van der westerlaken zat ook mee te lachen
Misschien had hij zijn mic aan en hoorde we zijn lach de hele tijd.quote:Op donderdag 26 maart 2009 23:56 schreef Bakepa het volgende:
Rik van der westerlaken zat ook mee te lachen
Wim was ook leukquote:Op donderdag 26 maart 2009 23:54 schreef FritsVanEgters het volgende:
@ TT
Moet dat geen Tsjechen zijn?
zo dat zou mooi zijn, want het blijft gek, ik heb die lachert niet echt in beeld zien lachen tochquote:Op donderdag 26 maart 2009 23:57 schreef Toad het volgende:
[..]
Misschien had hij zijn mic aan en hoorde we zijn lach de hele tijd.
Allemaal de herhaling kijken om de lachert te ontdekken.quote:Op donderdag 26 maart 2009 23:59 schreef Bakepa het volgende:
[..]
zo dat zou mooi zijn, want het blijft gek, ik heb die lachert niet echt in beeld zien lachen toch
Ik denk dat het Wientjes was. Die zag je het laatste deel van de uitzending ook nauwelijks.quote:Op donderdag 26 maart 2009 23:59 schreef Bakepa het volgende:
[..]
zo dat zou mooi zijn, want het blijft gek, ik heb die lachert niet echt in beeld zien lachen toch
quote:
Misschien kwam het door de wijn.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 00:06 schreef Atlanticus het volgende:
[..]
Allemaal de herhaling kijken om de lachert te ontdekken.
Gemist, misschien zo in de HH.quote:
Zijn altijd gelijk met Voetbal aan tafel of Voetbal International.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 00:09 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Gemist, misschien zo in de HH.
Over Belgen in talkshows gesproken, kijk je wel eens naar Phara, of de De Laatste Show?
Goeie talkshows vind ik, veel gezelliger dan P&W.
Dat lijkt me toch een ietwat onrendabele oplossing voor nederland, misschien in europees verbandquote:Op vrijdag 27 maart 2009 00:11 schreef Apogist het volgende:
[...]
Bij windmolens is het zo dat deze generatoren ALTIJD aanstaan, dus ook wanneer er geen vraag is naar de energie. Gevolg is dat deze energie "verdwijnt" om geen overspanning op het net te veroorzaken, ja dan benut je dus niet alle energie van die windmolens. De vraag is dus meer: hoe zorg je voor energieOPSLAG, daar praat niemand over . Een goede , en haalbare oplossing volgens een aantal studies, is een valmeercentrale/energie eiland. Dan los je een aantal problemen op namelijk:
- een investering die geld gaat opbrengen
- kan de Nederlandse offshore/watermanagement/bagger industrie helpen een stimulans geven
- Dat duurzame energie vaak niet "aan en uit kan worden gezet" met als gevolg dat er een onregelmatige toevoer van energie is.
Online weet ik niet, maar als ik het zie is het in de herhaling, 's nachts. Om en om met Terzake denk ik.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 00:12 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zijn altijd gelijk met Voetbal aan tafel of Voetbal International.
Zijn ze terug te zien ?
Haha ja daar valk ik regelmatig mee in slaapquote:Op vrijdag 27 maart 2009 00:17 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Online weet ik niet, maar als ik het zie is het in de herhaling, 's nachts. Om en om met Terzake denk ik.
Een studie van Kema en nog wat anderen hebben aangetoond dat het onder bepaalde omstandigheden zeker haalbaar is (bv. hogere gas/kolenprijzen). Ik ben neit helemaal thuis in deze stof maar weet nog wel dat balkenende zei het onderoek (wat eind 2008 zou worden gegeven aan hem) tegemoet zou zien. Blijkbaar heeft het geen indruk op hem gemaakt of heeft hij het niet gelezenquote:Op vrijdag 27 maart 2009 00:16 schreef Bakepa het volgende:
[..]
Dat lijkt me toch een ietwat onrendabele oplossing voor nederland, misschien in europees verband
ja idd, dacht dat ik dat er ook bij zei, vergeten hahaquote:Op vrijdag 27 maart 2009 00:29 schreef Bakepa het volgende:
Of ze hebben dat rapport met de dalende enrgieprijzen maar even uitgelsteld .
Ja, die was/is erg leuk.quote:
Het is al laatquote:Op vrijdag 27 maart 2009 00:30 schreef Apogist het volgende:
[..]
ja idd, dacht dat ik dat er ook bij zei, vergeten haha
Bedoel je deze?quote:Op donderdag 26 maart 2009 23:53 schreef Atlanticus het volgende:
Dat interview heb ik gehoord vorig jaar (? of eerder)!
Die moet je echt gaan opzoeken in de archieven van radio 1.
"Deze week een herhaling uit 2000 van een zeer openhartig interview met Jeroen Pauw."quote:Op vrijdag 27 maart 2009 00:55 schreef maril het volgende:
[..]
Bedoel je deze?
http://www.mefeedia.com/entry/3301221
Zo'n sulletje van een kamerlid zal wel even in debat gaan met een hoogleraar ja. God, tenenkrommend zal dat weer worden.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 14:47 schreef golfer het volgende:
Voorlopige gastenlijst voor vanavond:
- Camiel Eurlings: de spa gaat versneld de grond in.
- Arabist Hans Jansen over het gevaar van de islam.
- GroenLinks-Kamerlid Tofik Dibi gaat met hem in debat.
- Oud-rechter Wicher Wedzinga is ervan overtuigd dat hij een onschuldig man tot 12 jaar cel heeft veroordeeld.
Fijn dat je zo onbevooroordeeld de uitzending gaat bekijken.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 14:48 schreef Supersoep het volgende:
Zo'n sulletje van een kamerlid zal wel even in debat gaan met een hoogleraar ja. God, tenenkrommend zal dat weer worden.
Lekker, weer een noob bij P&W.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 18:10 schreef Peter6000 het volgende:
Die oud-rechter heb ik weleens in NOVA gezien, ging toen over zijn stalking/ mishandeling.
Hij maakte op mij toen een enigszins psychiatrische indruk (ik geloof dat hij manisch depressief is), iemand die tegen zichzelf beschermd moet worden op de nationale televisie.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Wicher_Wedzinga
Ja dat is em.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 22:39 schreef DrDentz het volgende:
Dit is toch de arabist die Harry de Winter zo prachtig in z'n hemd zette?
"Arabisch.. dat spreekt u nieteens!"
"لأبجدية العربية"
Harryquote:Op vrijdag 27 maart 2009 22:56 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Ja dat is em.
Ik zie dat debat vanavond al helemaal voor me met die Habibi of hoe de beste kerel ook heet. Veel knipperen met de ogen en zoveel mogelijk de Arabist afkappen en het gesprek overnemen als die met een goed argument komt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |