quote:Op vrijdag 27 maart 2009 08:58 schreef DevilsAndDust het volgende:
En nu ben ik zo boos op mezelf omdat ik hem toesta mij zo te laten voelen..
als jij dat zegt, dan geloof ik datquote:Op vrijdag 27 maart 2009 09:50 schreef Vivi het volgende:
[..]
Mijn Mehehehe was slechts omdat ik "Hoi"zo saai vond btw!
Ik ken serieus mensen die nooit om gesprekstof verlegen zitten, want die vertellen altijd alles wat ze meemaken op de wijze die ik vanochtend deed. Booooooooringquote:Op vrijdag 27 maart 2009 09:53 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Dit vind ik echt een hilarisch verhaal. Dat je daar zomee bezig kunt zijn midden in de nacht
![]()
Wat zijn al die notes?Heb ik die ook? en hoe zie ik dat dan?
Nou, zo saai ben ik ook weer nietquote:Op vrijdag 27 maart 2009 09:57 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik ken serieus mensen die nooit om gesprekstof verlegen zitten, want die vertellen altijd alles wat ze meemaken op de wijze die ik vanochtend deed. Booooooooring![]()
Je moet even bovenaan op "abonnementen" klikken, daar staat het in de 3e alinea. (geloof ik)
en ik zit alweer ruim 6 jaar met deze account op Fok!quote:
Ik doelde dan ook niet op jou!!quote:
Ik ben niet heel verbaasd! Wat zegt die ene note?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 10:04 schreef Abbadon het volgende:
[..]
en ik zit alweer ruim 6 jaar met deze account op Fok!
Ik werk de hele dag!quote:Op vrijdag 27 maart 2009 09:17 schreef Laureline het volgende:
En ik heb net al mijn rondje Haagse Bos gerend!Het is vandaag prachtig weer om te lopen, dus Greys en loveli: grijp je kans!
En was er een geel met zwart hardloopjack in de aanbieding ergens? Ik heb er net zeker 3 mannetjes in zien rondrennen.
da's een note voor iets te veel slowchatquote:Op vrijdag 27 maart 2009 10:08 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik ben niet heel verbaasd! Wat zegt die ene note?
Mehehehehequote:Op vrijdag 27 maart 2009 10:10 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ik ben dan ook pijnlijk eerlijk altijd!
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 10:13 schreef Abbadon het volgende:
[..]
da's een note voor iets te veel slowchat![]()
go figure...
Zal ik maar een film meenemen ofzo? Dat we in elk geval nog IETS te doen hebben?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 09:41 schreef Vivi het volgende:
[..]
![]()
Wat zullen we veel te bespreken hebben volgende week.
Doe maar een compleet seizoen episodes dan...to be sure to be surequote:Op vrijdag 27 maart 2009 10:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Zal ik maar een film meenemen ofzo? Dat we in elk geval nog IETS te doen hebben?![]()
Soms vind ik jou zo grappigquote:Op vrijdag 27 maart 2009 10:16 schreef conleche het volgende:
Daarom!! On Topic!! Mijn O was een pistoletje met het brood eruit geplukt. Op de ene helft een gekookt eitje en op de andere mayo/sambal en komkommer.
Of gewoon de hele shoebox SaTC? Better safe than sorry?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 10:19 schreef Vivi het volgende:
[..]
Doe maar een compleet seizoen episodes dan...to be sure to be sure.
Amsterdam is dan ook tofferquote:Op vrijdag 27 maart 2009 10:28 schreef Greys het volgende:
Jules Deelder vertrekt naar Amsterdam?
Wat is dat nou voor onzin?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |