Klopt, aldi trouwens ook. Ik had het laatste jackje dat nog bij de lidl lagquote:Op vrijdag 27 maart 2009 09:18 schreef motorbloempje het volgende:
had de Lidl niet vorige week die jasjes?
TrustenVoorPuppels, maar dat was zelfs op dat tijdstip te flauw voor woorden. En meestal komt dat akelige edit zinnetje er niet onder te staan, maar nu wel en toen heb ik er ook nog een uitroepteken achter geedit. In de hoop dat het dan 1% zou worden, want dan leek het een typo. Maar hij vond dat het 43% was en toen heb ik het opgegeven en ben gaan slapen.quote:
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 08:24 schreef Vivi het volgende:
Ik had meteen een van die honden plat gereden.
(Behalve natuurlijk als het Koekiekloons waren).
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 09:24 schreef conleche het volgende:
[..]
TrustenVoorPuppels, maar dat was zelfs op dat tijdstip te flauw voor woorden. En meestal komt dat akelige edit zinnetje er niet onder te staan, maar nu wel en toen heb ik er ook nog een uitroepteken achter geedit. In de hoop da het dan 1% zou wordn, want dan leek het een typo. Maar hij vond dat het 43% was en toen heb ik het opgegeven en ben gaan slapen.
U riep dat u een spannend leven had??
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 09:27 schreef conleche het volgende:
Ik was zo verbaasd, dat ik hem heb uitgelachen.
Vik, in mijn boek heb jij wel 10 positieve notesquote:
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 09:36 schreef Vivi het volgende:
[..]
Vik, in mijn boek heb jij wel 10 positieve notes.
Gewoon één dagje toestaan en dan weer lekker blij zijn dat je van hem afbentquote:Op vrijdag 27 maart 2009 08:58 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ja, best wel. Ik heb gewoon twee jaar lang in een leugen geleefd, hij had z'n hele leven bij elkaar verzonnen (en daarnaast had 'ie nog wat andere vrouwen erbij).
En nu ben ik zo boos op mezelf omdat ik hem toesta mij zo te laten voelen..
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 09:06 schreef motorbloempje het volgende:
Gisteren trouwens mail gehad van schoonmoesje.
Ze moet dus 4 a 6 weken (is nog niet bekend) elke werkdag naar Arnhem (vanuit Doetinchem) om bestraald te worden aldaar...zware weken
en daarna beginnen ze dus met de chemo...
wordt een heftige tijd enzo..
[..]
TrustenVoorPuppels, maar dat was zelfs op dat tijdstip te flauw voor woorden. En meestal komt dat akelige edit zinnetje er niet onder te staan, maar nu wel en toen heb ik er ook nog een uitroepteken achter geedit. In de hoop dat het dan 1% zou worden, want dan leek het een typo. Maar hij vond dat het 43% was en toen heb ik het opgegeven en ben gaan slapen.
Jaa!quote:
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 09:48 schreef P.F het volgende:
Ik heb geen notes
Vik, ik ga volgend weekend naar Groningen! Ik kom je halennn
Mijn Mehehehe was slechts omdat ik "Hoi"zo saai vond btw!quote:
Ook niet op je andere accounts?quote:
[..]
TrustenVoorPuppels, maar dat was zelfs op dat tijdstip te flauw voor woorden. En meestal komt dat akelige edit zinnetje er niet onder te staan, maar nu wel en toen heb ik er ook nog een uitroepteken achter geedit. In de hoop dat het dan 1% zou worden, want dan leek het een typo. Maar hij vond dat het 43% was en toen heb ik het opgegeven en ben gaan slapen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |