Oeh, komt m'n bereisdheid toch nog van pas!quote:
Ja, das juist het probleem: ik ken alles eigenlijk al wel, maar op het tentamen blijk ik het net iets minder goed te kennen dan ik zelf had ingeschat. Of herken ik problemen, maar ben ik de uitwerking/oplossing vergetenquote:Op vrijdag 27 maart 2009 08:29 schreef motorbloempje het volgende:
je kent 't vast al mutsie!
succes iig
helemaal mee eensquote:Op vrijdag 27 maart 2009 08:48 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ja, das juist het probleem: ik ken alles eigenlijk al wel, maar op het tentamen blijk ik het net iets minder goed te kennen dan ik zelf had ingeschat. Of herken ik problemen, maar ben ik de uitwerking/oplossing vergeten. En dankje
.
@PPP: Fijn dat alles goed was
Stiltecoupe ... de meeste mensen gaan er zitten met een reden: ze willen absoluut geen herrie. Mijn neefje gaat daar altijd zijn huiswerk zitten maken (geen afleiding van pc's enzo) en dan is het erg vervelend als mensen toch gaan bellen. Maar ik vind bellen in de trein sowieso een ergerlijk iets. Tuurlijk, even een kort belletje kan best, maar als ik in Almere opstap en de hele reis tot aan Amsterdam is iemand aan het bellen, dat gaat me iets te ver. Heel fijn dat jij een boeiend priveleven hebt, maar ik hoef het niet te horen. En dat alles misgaat op jouw werk: fijn, maar ga dan in het halletje staan/zitten en zit niet te schreeuwen in een volle coupe.
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 08:45 schreef DevilsAndDust het volgende:
Goedemorgen..
Ik heb 5 notes, waarvan 2 positieve, en de laatste stamt uit 2007. De andere drie zijn voor slowchat..
Ik ben echt een beetje van slag doordat ik m'n ex gister tegen kwam... ben huilend in slaap gevallen en heb erover gedroomd..
Oh! Daar zou ik echt een rood waas voor mijn ogen van krijgenquote:Op vrijdag 27 maart 2009 08:23 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
[..]
Nou, dan heb ik nog een mooie voor je..
Laatste fietste ik gewoon waar je moet fietsen - op straat dus. Ga ik een hoek om, loopt daar een vrouw met twee honden - MIDDEN op de straat, terwijl er dus zo'n 5 meter breed voetpad naast was. Ik bellen zodat ik er langs kon, roept zij naar mij: 'zeg, je kunt ook ergens anders fietsen!'![]()
Ik vond dat echt belachelijk, dus teruggeroepen dat zij op het voetpad hoort. Zo'n onzin!
Ja, best wel. Ik heb gewoon twee jaar lang in een leugen geleefd, hij had z'n hele leven bij elkaar verzonnen (en daarnaast had 'ie nog wat andere vrouwen erbij).quote:Op vrijdag 27 maart 2009 08:55 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Oh! Daar zou ik echt een rood waas voor mijn ogen van krijgen
En DaD: is dat zo rot uitgegaan dan, met die ex?
Helemaal mee eens, ik hou me dus ook vrijwel altijd koest in de trein, stiltecoupe of niet.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 08:48 schreef Chicolate het volgende:
Stiltecoupe ... de meeste mensen gaan er zitten met een reden: ze willen absoluut geen herrie. Mijn neefje gaat daar altijd zijn huiswerk zitten maken (geen afleiding van pc's enzo) en dan is het erg vervelend als mensen toch gaan bellen. Maar ik vind bellen in de trein sowieso een ergerlijk iets. Tuurlijk, even een kort belletje kan best, maar als ik in Almere opstap en de hele reis tot aan Amsterdam is iemand aan het bellen, dat gaat me iets te ver. Heel fijn dat jij een boeiend priveleven hebt, maar ik hoef het niet te horen. En dat alles misgaat op jouw werk: fijn, maar ga dan in het halletje staan/zitten en zit niet te schreeuwen in een volle coupe.
Daar geloof ik nou helemaal niks vanquote:Op vrijdag 27 maart 2009 09:01 schreef Miss_S het volgende:
Meeste van mijn notes waren ook niet echt interessant....het geld ook niet waard
Maar zo spannend waren ze dus niet en eigenlijk nog geeneens uit Slank, de meeste zijn van langer geledenquote:Op vrijdag 27 maart 2009 09:02 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Daar geloof ik nou helemaal niks vanVolgens mij heb jij het merendeel van je notes gekregen voor posts in Slank
.
Jaaaaaaaa!quote:Op vrijdag 27 maart 2009 09:09 schreef Viking84 het volgende:
Goed nieuws voor DaD (en X_M): Treinverkeer Utrecht-Woerden maandag weer normaal
Klopt, aldi trouwens ook. Ik had het laatste jackje dat nog bij de lidl lagquote:Op vrijdag 27 maart 2009 09:18 schreef motorbloempje het volgende:
had de Lidl niet vorige week die jasjes?
TrustenVoorPuppels, maar dat was zelfs op dat tijdstip te flauw voor woorden. En meestal komt dat akelige edit zinnetje er niet onder te staan, maar nu wel en toen heb ik er ook nog een uitroepteken achter geedit. In de hoop dat het dan 1% zou worden, want dan leek het een typo. Maar hij vond dat het 43% was en toen heb ik het opgegeven en ben gaan slapen.quote:
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 08:24 schreef Vivi het volgende:
Ik had meteen een van die honden plat gereden.
(Behalve natuurlijk als het Koekiekloons waren).
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 09:24 schreef conleche het volgende:
[..]
TrustenVoorPuppels, maar dat was zelfs op dat tijdstip te flauw voor woorden. En meestal komt dat akelige edit zinnetje er niet onder te staan, maar nu wel en toen heb ik er ook nog een uitroepteken achter geedit. In de hoop da het dan 1% zou wordn, want dan leek het een typo. Maar hij vond dat het 43% was en toen heb ik het opgegeven en ben gaan slapen.
U riep dat u een spannend leven had??
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 09:27 schreef conleche het volgende:
Ik was zo verbaasd, dat ik hem heb uitgelachen.
Vik, in mijn boek heb jij wel 10 positieve notesquote:
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 09:36 schreef Vivi het volgende:
[..]
Vik, in mijn boek heb jij wel 10 positieve notes.
Gewoon één dagje toestaan en dan weer lekker blij zijn dat je van hem afbentquote:Op vrijdag 27 maart 2009 08:58 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ja, best wel. Ik heb gewoon twee jaar lang in een leugen geleefd, hij had z'n hele leven bij elkaar verzonnen (en daarnaast had 'ie nog wat andere vrouwen erbij).
En nu ben ik zo boos op mezelf omdat ik hem toesta mij zo te laten voelen..
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 09:06 schreef motorbloempje het volgende:
Gisteren trouwens mail gehad van schoonmoesje.
Ze moet dus 4 a 6 weken (is nog niet bekend) elke werkdag naar Arnhem (vanuit Doetinchem) om bestraald te worden aldaar...zware weken
en daarna beginnen ze dus met de chemo...
wordt een heftige tijd enzo..
[..]
TrustenVoorPuppels, maar dat was zelfs op dat tijdstip te flauw voor woorden. En meestal komt dat akelige edit zinnetje er niet onder te staan, maar nu wel en toen heb ik er ook nog een uitroepteken achter geedit. In de hoop dat het dan 1% zou worden, want dan leek het een typo. Maar hij vond dat het 43% was en toen heb ik het opgegeven en ben gaan slapen.
Jaa!quote:
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 09:48 schreef P.F het volgende:
Ik heb geen notes
Vik, ik ga volgend weekend naar Groningen! Ik kom je halennn
Mijn Mehehehe was slechts omdat ik "Hoi"zo saai vond btw!quote:
Ook niet op je andere accounts?quote:
[..]
TrustenVoorPuppels, maar dat was zelfs op dat tijdstip te flauw voor woorden. En meestal komt dat akelige edit zinnetje er niet onder te staan, maar nu wel en toen heb ik er ook nog een uitroepteken achter geedit. In de hoop dat het dan 1% zou worden, want dan leek het een typo. Maar hij vond dat het 43% was en toen heb ik het opgegeven en ben gaan slapen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |