quote:Op vrijdag 27 maart 2009 08:58 schreef DevilsAndDust het volgende:
En nu ben ik zo boos op mezelf omdat ik hem toesta mij zo te laten voelen..
als jij dat zegt, dan geloof ik datquote:Op vrijdag 27 maart 2009 09:50 schreef Vivi het volgende:
[..]
Mijn Mehehehe was slechts omdat ik "Hoi"zo saai vond btw!
Ik ken serieus mensen die nooit om gesprekstof verlegen zitten, want die vertellen altijd alles wat ze meemaken op de wijze die ik vanochtend deed. Booooooooringquote:Op vrijdag 27 maart 2009 09:53 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Dit vind ik echt een hilarisch verhaal. Dat je daar zomee bezig kunt zijn midden in de nacht
![]()
Wat zijn al die notes?Heb ik die ook? en hoe zie ik dat dan?
Nou, zo saai ben ik ook weer nietquote:Op vrijdag 27 maart 2009 09:57 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik ken serieus mensen die nooit om gesprekstof verlegen zitten, want die vertellen altijd alles wat ze meemaken op de wijze die ik vanochtend deed. Booooooooring![]()
Je moet even bovenaan op "abonnementen" klikken, daar staat het in de 3e alinea. (geloof ik)
en ik zit alweer ruim 6 jaar met deze account op Fok!quote:
Ik doelde dan ook niet op jou!!quote:
Ik ben niet heel verbaasd! Wat zegt die ene note?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 10:04 schreef Abbadon het volgende:
[..]
en ik zit alweer ruim 6 jaar met deze account op Fok!
Ik werk de hele dag!quote:Op vrijdag 27 maart 2009 09:17 schreef Laureline het volgende:
En ik heb net al mijn rondje Haagse Bos gerend!Het is vandaag prachtig weer om te lopen, dus Greys en loveli: grijp je kans!
En was er een geel met zwart hardloopjack in de aanbieding ergens? Ik heb er net zeker 3 mannetjes in zien rondrennen.
da's een note voor iets te veel slowchatquote:Op vrijdag 27 maart 2009 10:08 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik ben niet heel verbaasd! Wat zegt die ene note?
Mehehehehequote:Op vrijdag 27 maart 2009 10:10 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ik ben dan ook pijnlijk eerlijk altijd!
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 10:13 schreef Abbadon het volgende:
[..]
da's een note voor iets te veel slowchat![]()
go figure...
Zal ik maar een film meenemen ofzo? Dat we in elk geval nog IETS te doen hebben?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 09:41 schreef Vivi het volgende:
[..]
![]()
Wat zullen we veel te bespreken hebben volgende week.
Doe maar een compleet seizoen episodes dan...to be sure to be surequote:Op vrijdag 27 maart 2009 10:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Zal ik maar een film meenemen ofzo? Dat we in elk geval nog IETS te doen hebben?![]()
Soms vind ik jou zo grappigquote:Op vrijdag 27 maart 2009 10:16 schreef conleche het volgende:
Daarom!! On Topic!! Mijn O was een pistoletje met het brood eruit geplukt. Op de ene helft een gekookt eitje en op de andere mayo/sambal en komkommer.
Of gewoon de hele shoebox SaTC? Better safe than sorry?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 10:19 schreef Vivi het volgende:
[..]
Doe maar een compleet seizoen episodes dan...to be sure to be sure.
Amsterdam is dan ook tofferquote:Op vrijdag 27 maart 2009 10:28 schreef Greys het volgende:
Jules Deelder vertrekt naar Amsterdam?
Wat is dat nou voor onzin?
Nou nee, Utrecht is wel het allertofstquote:Op vrijdag 27 maart 2009 10:33 schreef P.F het volgende:
j/k ik vind het eigenlijk echt onzin om de ene stad toffer te vinden dan de ander
Nou, volgens mij doet hij het omdat het daar ingekakt is en een beetje opgeschud moet worden.quote:
he bah! Je hebt nu toch een nieuwe mr?? Hoe lang is de ex geleden?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 08:45 schreef DevilsAndDust het volgende:
Goedemorgen..
Ik heb 5 notes, waarvan 2 positieve, en de laatste stamt uit 2007. De andere drie zijn voor slowchat..
Ik ben echt een beetje van slag doordat ik m'n ex gister tegen kwam... ben huilend in slaap gevallen en heb erover gedroomd..
Klinkt als een hoax?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 10:28 schreef Greys het volgende:
Jules Deelder vertrekt naar Amsterdam?
Wat is dat nou voor onzin?
Ik had hem van Greysquote:Op vrijdag 27 maart 2009 10:40 schreef AKnynke het volgende:
[..]
he bah! Je hebt nu toch een nieuwe mr?? Hoe lang is de ex geleden?
Oh, Laureline, heb jij gister calender girls legaal gekeken, en anders, waar had je het vandaan? Kan niet echt een fatsoenlijke torrent vinden...
Ook leuk: Den Haag en Maastricht!quote:Op vrijdag 27 maart 2009 10:38 schreef P.F het volgende:
Ik vind Amsterdam, Rotterdam, Groningen, Utrecht allemaal leukIk ben niet zo moeilijk
Uitgaan in Utrecht is zelfs leuker omdat er plekken zijn waar alleen studenten komen, in Amsterdam is het vaak een beetje toeristisch.
De ex is ongeveer twee jaar geleden en ik ben nu inderdaad heel happy met m'n nieuwe mr.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 10:40 schreef AKnynke het volgende:
[..]
he bah! Je hebt nu toch een nieuwe mr?? Hoe lang is de ex geleden?
Oh, Laureline, heb jij gister calender girls legaal gekeken, en anders, waar had je het vandaan? Kan niet echt een fatsoenlijke torrent vinden...
hoe had je hem van greys dan?quote:
Maastricht is de mooiste stad van Nederland, vind ik. Zou er niet langer willen wonen desondanks. Misschien als ik ooit een baan krijg in Brussel, dat ik vanuit Maastricht op en neer ga, want ik vind Brussel een vreselijke stad..quote:Op vrijdag 27 maart 2009 10:46 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ook leuk: Den Haag en Maastricht!
Afijn, voordat we verzanden in een laaaange discussie over de leukste stad van Nederland: eetlijst!
O: 2 eitjes
T: bakje yoghurt, gewoon kaal
T: stukje extra pure choco met blauwe bes & amandel
S: zwemmen
L: leftover caesar salad: romainesla, croutons, parmigiano en vrije vette dressing
T: boterhammetje pindakaas
T: 1 of 2 appels
D: fajitas
T: iets van drank, snacks
Hebben jullie tips voor low-cal snacks die geen rauwkost met yoghurtdip zijn?
De Tinkepink ham-augurkrolletjes? Cracker filet americain? Worteltjesquote:Op vrijdag 27 maart 2009 10:46 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Hebben jullie tips voor low-cal snacks die geen rauwkost met yoghurtdip zijn?
Ja? Ik begin er net aan te wennen, maar ik vind het echt een fijne stadquote:Op vrijdag 27 maart 2009 10:48 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Maastricht is de mooiste stad van Nederland, vind ik. Zou er niet langer willen wonen desondanks. Misschien als ik ooit een baan krijg in Brussel, dat ik vanuit Maastricht op en neer ga, want ik vind Brussel een vreselijke stad..
Hm, ik ben geen ham-liefhebber (of het moet een lekkere rauwe/gedroogde zijn). Soep is op zich een goeie, maar niet echt geschikt voor met-een-wijntje-en-een-film-lekker-knabbelenquote:Op vrijdag 27 maart 2009 10:49 schreef Laureline het volgende:
[..]
De Tinkepink ham-augurkrolletjes? Cracker filet americain? Worteltjes(dat vult bij mij dus echt niet)? En laatst at ik soms stukjes rijpe tomaat en rode paprika met een scheutje olijfolie, knoflook, en peper en zout uit de molen
Soep/bouillon?
Blokjes kaas? Druiven? Cherrytomaatjes?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 10:52 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Hm, ik ben geen ham-liefhebber (of het moet een lekkere rauwe/gedroogde zijn). Soep is op zich een goeie, maar niet echt geschikt voor met-een-wijntje-en-een-film-lekker-knabbelen
aha! ik geloof dat ik nu een goede torrent te pakken heb! ..quote:Op vrijdag 27 maart 2009 11:01 schreef Laureline het volgende:
Nynke, ik had hem van Greys gekregen in ruil voor een cd-tje van Theo! Omdat ik die film ook al een tijd wilde zien, maar hij inderdaad nooit te vinden was op internet![]()
Zo, wij gaan naar de markt, 200 kilo groente en fruit inslaan
Japanse zoutjes vind ik heerlijkquote:
Als het niet lukt gil maar, dan maak ik een kopie en stuur ik hem naar je!quote:Op vrijdag 27 maart 2009 11:04 schreef AKnynke het volgende:
[..]
aha! ik geloof dat ik nu een goede torrent te pakken heb! ..
Zo, hardlopen gaat!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |