Moet ik ook nog eens naartoequote:Op donderdag 26 maart 2009 17:16 schreef Necrodeath het volgende:
Tvp.
Dunwich Building is cool.
Weet iemand of je met die gast kan praten als je het Ghoul Mask hebt?
Zal wel niet, maar hij is niet feral in ieder geval...
Oblivion heb ik dan ook echt wat meer uurtjes in moeten pompen eer ik alles gehad had (incl. add-ons, dat dan wel) Heb ze nu allemaal gehad in FO3quote:Op vrijdag 27 maart 2009 09:35 schreef Dein_Gesicht het volgende:
Ik heb nog altijd geen enkele addon, en amuseer me kostelijk
Heb door Fallout ook weer zin gekregen in Oblivion
En dan mis je toch wat hoorquote:Op vrijdag 27 maart 2009 08:13 schreef Dein_Gesicht het volgende:
Ik ben nu eigenlijk alleen bezig met de sidequests...moet maar eens aan de eerste missie beginnen, want het stoort me dat ik gnr niet kan ontvangen
"Margaret here bringing you uhh, music. Why just music? Because I'm just a technican and some asshole murdered our DJ."quote:Op vrijdag 27 maart 2009 12:58 schreef Lyzio het volgende:
[..]
En dan mis je toch wat hoorAHOOOOEWA! Bringin' you the truth, no matter how it hurts!!
Ik vind Agatha's vioolmuziek ook wel leukquote:Op vrijdag 27 maart 2009 13:17 schreef Necrodeath het volgende:
[..]
"Margaret here bringing you uhh, music. Why just music? Because I'm just a technican and some asshole murdered our DJ."
Ah nee manquote:Op vrijdag 27 maart 2009 13:29 schreef Dein_Gesicht het volgende:
[..]
Ik vind Agatha's vioolmuziek ook wel leuk
Ik heb mn charme gebruikt op dr, ze vind me n schatquote:Op vrijdag 27 maart 2009 14:45 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Ah nee manDat geknars op die viool. Terrible. Direct omleggen dat wijf, als je de kans krijgt.
Moeilijk he, zelf painten?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
The Pitt is écht Fallout, wat O:A eigenlijk niet was omdat je niet in een post-nucleaire wereld speelde. Dat is hier wel anders. Ik vond zelf dat de main quest veel te snel voorbij was, maar zeker de moeite waard al is het maar om tegen het eind een moeilijke keuze te maken, help je de slaven of help je de raiders. Toen ik ermee geconfronteerd werd was het niet meer zo vanzelfsprekend.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 17:46 schreef Lyzio het volgende:
Ik heb The Pitt nog nietCentjes zijn op. Whéééééé! Maar hij valt dus tegen? Beter of slechter dan Operation Anchorage? Die ook al niet al te goed was, maar wél gewoon Fallout was
Als jullie snappen wat ik bedoel.
Ik vond 'm wel leukquote:Op vrijdag 27 maart 2009 17:46 schreef Lyzio het volgende:
Ik heb The Pitt nog nietCentjes zijn op. Whéééééé! Maar hij valt dus tegen? Beter of slechter dan Operation Anchorage? Die ook al niet al te goed was, maar wél gewoon Fallout was
Als jullie snappen wat ik bedoel.
O:A ongeveer 3-4 uur.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 18:57 schreef Silv het volgende:
Hoe lang ben je ongeveer met zowel O:A en The Pitt bezig? weet nog niet zeker of ik ze ga halen
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 19:03 schreef Supersoep het volgende:
[..]
O:A ongeveer 3-4 uur.
The Pitt had ik voltooid in 2.5 uur. Maar dat zal per persoon verschillen.
Je kon ook naar O:A wanneer je dat wou hoorquote:Op vrijdag 27 maart 2009 18:53 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik vond 'm wel leukJe kan naar The Pitt wanneer je wil
Da's al een hele verbetering
Ja, maar als je eenmaal bent geweest kan je niet meerquote:Op vrijdag 27 maart 2009 19:18 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Je kon ook naar O:A wanneer je dat wou hoor
'No matter how bad its hurts' natuurlijk. Ken uw 3dog quotes!quote:Op vrijdag 27 maart 2009 12:58 schreef Lyzio het volgende:
En dan mis je toch wat hoorAHOOOOEWA! Bringin' you the truth, no matter how it hurts!!
Trots? Op een gegoogled plaatje waar ik in 10 seconden wat lettertjes in heb geplakt? Ja echt hoorquote:Op vrijdag 27 maart 2009 21:09 schreef M-unit het volgende:
[..]
je kunt er ook trots op zijn zuurpruim!
Ik was al aan het twijfelenquote:Op vrijdag 27 maart 2009 21:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
'No matter how bad its hurts' natuurlijk. Ken uw 3dog quotes!
Ja. Komt vanzelfquote:Op vrijdag 27 maart 2009 21:47 schreef Dakada het volgende:
Heb al mijn spullen naar de pitt meegenomen en gesaved maar die raider hebben dus alles gejat. Kan ik alles nog terugkrijgen?
Je hebt best veel gave poppen daar hequote:Op vrijdag 27 maart 2009 23:58 schreef Dakada het volgende:
Ben nu ook zover. Volgens mij vervelen de raider zich daar wel.
[ afbeelding ]
Plan C was iedereen vermoorden die je zagquote:Op zaterdag 28 maart 2009 00:43 schreef Necrodeath het volgende:
Bah, good karma gekregen met de big town quests
Moest wel, anders kreeg ik de goeie reward niet...
Daarna maar Plan C uitgevoerd
Inderdaadquote:Op zaterdag 28 maart 2009 01:00 schreef Silv het volgende:
[..]
Plan C was iedereen vermoorden die je zag?
Excuse me??quote:Op zaterdag 28 maart 2009 16:48 schreef seetjai het volgende:
Wat kiezen jullie meestal na het quest van Reilley Rangers.
Ranger Armor of Eugene..
Veel verschil zit er ook niet tussen het laatste en minigun, dus..
De enige playthrough waar ik die quest gedaan had, was ik small guns en sneak focused.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 16:48 schreef seetjai het volgende:
Wat kiezen jullie meestal na het quest van Reilley Rangers.
Ranger Armor of Eugene..
Veel verschil zit er ook niet tussen het laatste en minigun, dus..
quote:Op zaterdag 28 maart 2009 21:09 schreef Dein_Gesicht het volgende:
Hmm ik dacht dat ik iets goeds deed toen ik op een vreedzame manier die ghouls in Tenpenny tower kreeg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
Hij doet nooit iets terug bij mij, hoe vaak ik ook op 'm schietquote:Op zaterdag 28 maart 2009 22:30 schreef Dein_Gesicht het volgende:
Ik heb, gewoon omdat ik dat moreel juist vond, de leider van die ghouls ook maar afgeknalt vervolgens.
...iets terug doen? Gewoon, headshot met de blackhawk. 1 shot doodquote:Op zaterdag 28 maart 2009 23:08 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Hij doet nooit iets terug bij mij, hoe vaak ik ook op 'm schiet
De bewoners van Tenpenny Tower zeggen toch ook dat de ghouls niet te vertrouwen zijn wanneer je ze de toren uit probeert te werken?quote:Op zaterdag 28 maart 2009 21:09 schreef Dein_Gesicht het volgende:
Hmm ik dacht dat ik iets goeds deed toen ik op een vreedzame manier die ghouls in Tenpenny tower kreeg
Yup. Mask heb ik ja. Enige kutte is, ik wilde Tenpenny's sniper rifle hebben, en die kan ik nu nergens meer vindenquote:Op zondag 29 maart 2009 00:09 schreef Necrodeath het volgende:
[..]
De bewoners van Tenpenny Tower zeggen toch ook dat de ghouls niet te vertrouwen zijn wanneer je ze de toren uit probeert te werken?
Die andere ghouls zijn wel okay, alleen die Roy Phillips niet echt...
In ieder geval heb je een Ghoul Mask nu toch?
Als je een tijdje wacht hebben de normale ghouls de tent overgenomen. Met leuke spraakvariaties op de oorspronkelijke bewoners. Maar dan met die brakke stemmen.quote:Op zondag 29 maart 2009 00:13 schreef Dein_Gesicht het volgende:
[..]
Yup. Mask heb ik ja. Enige kutte is, ik wilde Tenpenny's sniper rifle hebben, en die kan ik nu nergens meer vinden
quote:Op zondag 29 maart 2009 08:38 schreef RoK het volgende:
Heb de explorer perk en alle locaties nu 'ontdekt', de enige die ik maar niet kan bereiken is het Witte Huis. Wil iemand mij spoileren hoe ik daar kom? Een guide zegt vanaf Pennsylvania Ave North maar is me nog niet gelukt.
Grappig detail is dat ik die ghouls kennelijk zo goed gezind ben geweest dat ze me nu allemaal met rust laten, ook ferals.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.live as if you'll die today
dream as if you'll live forever
- james 'jimmy' dean
Vooral die laatste opmerkingquote:
Hoe heb je alles zo mooi neergezet?quote:Op zondag 29 maart 2009 17:32 schreef Supersoep het volgende:
Met behulp van wat mods een verbeterde Megaton house neergezet. Je moet toch een plek hebben om al je troep neer te leggen. Geen cheats, alles is eerlijk verkregen.![]()
Als eerste, de huiskamer met zicht op eerste verdieping, ik denk dat ik in totaal zo'n 74 Nuka Cola Quantums heb. Die grote teddybear vind je ergens in een fabriek.
http://i41.tinypic.com/2wddkcp.jpg
Als tweede, ondergrondse bunker waar ik het echte materiaal neerzet, komt altijd goed van pas als ik besluit alles en iedereen uit te moorden.
http://i42.tinypic.com/316u8ew.jpg
Direct de images posten valt nogal groot uit, dus daarom maar de links.
De grab key. Misschien heb je dat op de console niet, maar op de PC kan je alles oppakken enzovoorts met de Z. Het vergt een beetje oefening om wat inzicht in de physics van het spel te krijgen en het kan soms ook heel frustrerend zijn.quote:
Hoe heten je mods?quote:Op zondag 29 maart 2009 17:32 schreef Supersoep het volgende:
Met behulp van wat mods een verbeterde Megaton house neergezet. Je moet toch een plek hebben om al je troep neer te leggen. Geen cheats, alles is eerlijk verkregen.![]()
Als eerste, de huiskamer met zicht op eerste verdieping, ik denk dat ik in totaal zo'n 74 Nuka Cola Quantums heb. Die grote teddybear vind je ergens in een fabriek.
Als tweede, ondergrondse bunker waar ik het echte materiaal neerzet, komt altijd goed van pas als ik besluit alles en iedereen uit te moorden.
Xbox heeft het ook hoor...rechter-analoge stick indrukken dacht ik.quote:Op zondag 29 maart 2009 18:00 schreef Supersoep het volgende:
[..]
De grab key. Misschien heb je dat op de console niet, maar op de PC kan je alles oppakken enzovoorts met de Z. Het vergt een beetje oefening om wat inzicht in de physics van het spel te krijgen en het kan soms ook heel frustrerend zijn.
Ik zit ook op pc maar het lukt mij gewoon niet met de oppak toets.quote:Op zondag 29 maart 2009 18:00 schreef Supersoep het volgende:
[..]
De grab key. Misschien heb je dat op de console niet, maar op de PC kan je alles oppakken enzovoorts met de Z. Het vergt een beetje oefening om wat inzicht in de physics van het spel te krijgen en het kan soms ook heel frustrerend zijn.
Er komt totaal geen beweging in of krijg je ze niet fatsoenlijk neergezet?quote:Op zondag 29 maart 2009 18:18 schreef Dakada het volgende:
[..]
Ik zit ook op pc maar het lukt mij gewoon niet met de oppak toets.
Dat laatste.quote:Op zondag 29 maart 2009 18:20 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Er komt totaal geen beweging in of krijg je ze niet fatsoenlijk neergezet?
Als voorbeeld even zo'n garden gnome nemen dan, als je die rechtop wilt zetten dan pak je het dus niet vast bij z'n middel of bij z'n voeten, maar pak je hem vast op het puntje van z'n hoed zodat het rechtop onder je cursor blijft bungelen.quote:
Ongelofelijk vetquote:Op zondag 29 maart 2009 17:32 schreef Supersoep het volgende:
Dudequote:Op zondag 29 maart 2009 17:32 schreef Supersoep het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No resentment ever evened out a weaker hand
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Weet iemand of ik het GNR gebouw toch nog in kan ookal kom ik er nu pas?Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
quote:Op zondag 29 maart 2009 22:58 schreef Cheiron het volgende:
Afgelopen week begonnen en mij nog weinig met de mainquest bezig gehouden. Met een beetje wezen exploren en alle sidequest gedaan die ik tegen kwam (wat slavers, big town, "the family) en ook rustig bij Rivet City geweest.
Dacht ik toch eens de GNR quest te gaan doen; is hij uit mn pip boy.. Dus ik er toch naartoe;Heb je niet gewoon een andere quest actief staan in je pip boy, waardoor de mannetjes voor deze quest niet spawnden?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Weet iemand of ik het GNR gebouw toch nog in kan ookal kom ik er nu pas?![]()
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
De GNR quest staat niet meer n mn pipboy, maar is vervangen door aan anderequote:Op zondag 29 maart 2009 23:04 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Heb je niet gewoon een andere quest actief staan in je pip boy, waardoor de mannetjes voor deze quest niet spawnden?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Too lazy to be an evil genius..
Dat had ik uit de walkthrough gehaald. Alleen sta ik nu voor een dichte deur van GDR.. ik zou toch graag even binnen willen kijkenquote:Op zondag 29 maart 2009 23:20 schreef Supersoep het volgende:
Waarschijnlijk heb je al met Dr. Li gepraat, waardoor de GNR quest niet meer actief wordt, want de uitkomst daarvan stuurt je juist naar Rivet City, en daar ben je al geweest.
de unlock-cheatquote:Op zondag 29 maart 2009 23:41 schreef Supersoep het volgende:
Werkt de intercom ook niet? De noclip cheat zal niet helpen omdat de omgeving daar binnen moet worden geladen.
Moet gewoon kunnen. Eerst die grote jongen afmaken en daarna in de intercom praten. Dan mag je naar binnen.quote:Op zondag 29 maart 2009 23:24 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Dat had ik uit de walkthrough gehaald. Alleen sta ik nu voor een dichte deur van GDR.. ik zou toch graag even binnen willen kijken
Het moet ook kunnen dat je eerst naar de Jefferson Memorial gaat, voordat je je pa hebt gevonden, en daardoor niet in de main quest vast kom te zitten omdat je pa en Dr. Li het vertikken naar binnen te gaan, totdat je iedereen binnen dood hebtquote:Op maandag 30 maart 2009 08:25 schreef Jolly_Reaper het volgende:
[..]
Moet gewoon kunnen. Eerst die grote jongen afmaken en daarna in de intercom praten. Dan mag je naar binnen.
Ga ik vanavond maar eens proberen, thanx allemaal! Wel jammer dat je eerst in je eentje door dat hele huis Supermuties moet om daarna nog eens een Behemoth aan te pakken. Serieuze deuk in mn Stimpack en ammo voorraden.quote:Op maandag 30 maart 2009 08:25 schreef Jolly_Reaper het volgende:
[..]
Moet gewoon kunnen. Eerst die grote jongen afmaken en daarna in de intercom praten. Dan mag je naar binnen.
Ik liep gisteren in t donker over t wasteland heen, zie helemaal aan de horizon een paar grote ontploffingen, zaten n stel gastjes elkaar af te maken. Dit gebeurt idd gewoon geheel onafhankelijk van jouw acties, leuke toevoeging.quote:Op maandag 30 maart 2009 09:32 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Ga ik vanavond maar eens proberen, thanx allemaal! Wel jammer dat je eerst in je eentje door dat hele huis Supermuties moet om daarna nog eens een Behemoth aan te pakken. Serieuze deuk in mn Stimpack en ammo voorraden.
Maar damn; wat een game. Over gevoel van vrijheid gesproken! Ik heb nu al zo veel rondgelopen, gewoon om even te kijken wat er was. En zelfs an bereik je je doel niet (probeerde over land naar GNR te komen) kom je toch de coolste dingen tegen; Mercs vs Supermutants, SuperMutants vs Raiders etc.
Gisteren liep ik ergens en kwam ik 2 wastelanders tegen. Geschrokken van mij rennen ze weg; boem alletwee op een mijn. Dacht ik mijn savegame te laden om te kijken of ze waren te redden; staan ze er niet meer, maar wordt ik opgewacht door een Slaver! Nice!
Dogmeatquote:Op maandag 30 maart 2009 11:37 schreef Lyzio het volgende:
Dat is het mooie van FalloutIedereen heeft van die verhalen die totaal random gebeuren en niets met jouw acties in het spel te maken hebben. Ik weet nog goed toen ik Dogmeat voor het eerst tegen kwam -zonder het van de wiki af te halen-, dat was een mooi moment
Heb 'm een tijdje meegenomen, maar toen ging ie doodquote:Op maandag 30 maart 2009 11:48 schreef Dein_Gesicht het volgende:
[..]
DogmeatDie kwam ik ook stomtoevallig tegen.
Die mopjes van Wadsworth zijn af en toe nog best grappigquote:Op maandag 30 maart 2009 12:42 schreef Jolly_Reaper het volgende:
Mijn huisje staat helemaal vol met Dogmeat, Charon, Cross, Fawkes, Wadsworth en Sergeant RL-3.
Ik wil niet weten wat ze de hele dag aan het doen zijn wanneer ik de deur uit ben.
Moet je voor de grap eens een behemoth zonder wapens killenquote:Op maandag 30 maart 2009 09:32 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Ga ik vanavond maar eens proberen, thanx allemaal! Wel jammer dat je eerst in je eentje door dat hele huis Supermuties moet om daarna nog eens een Behemoth aan te pakken. Serieuze deuk in mn Stimpack en ammo voorraden.
Wat heb je voor een armor aan daar?quote:Op maandag 30 maart 2009 14:32 schreef Supersoep het volgende:
Ze stonden zo mooi bij elkaar. *gooit frag grenade*
En nee, ik heb geen idee waarom een van de raiders in z'n ondergoed staat.![]()
[ afbeelding ]
Is combat armor oid volgens mijquote:Op maandag 30 maart 2009 15:07 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Wat heb je voor een armor aan daar?En dat hoedje
Metal armor van de Pitt. Dat hoedje komt uit Oasis, Poplar's Hood.quote:Op maandag 30 maart 2009 15:07 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Wat heb je voor een armor aan daar?En dat hoedje
Volgens mij kan je die metal armor ook van zon gastje in Paradise Falls halenquote:Op maandag 30 maart 2009 15:32 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Metal armor van de Pitt. Dat hoedje komt uit Oasis, Poplar's Hood.
Ik heb ervoor gekozen om het proces te versnellen. Ik had toen zoiets van: 'Whooa, een totaal groene Wasteland over een tijdjequote:Op maandag 30 maart 2009 15:58 schreef Jolly_Reaper het volgende:
Ik heb hem zijn zin gegeven. Zelfs met mijn evil poppetje.
In zo'n situatie verkeren is gewoon marteling.
Nu ben ik benieuwdquote:Op dinsdag 31 maart 2009 08:14 schreef Dein_Gesicht het volgende:
Cijfers zeggen niks. Ik heb genoeg prutspellen gezien die n 10 kregen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.live as if you'll die today
- james 'jimmy' dean
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 08:16 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Nu ben ik benieuwdIk weet niet of je die ooit op de PC gespeeld hebt, maar wat een baggerspelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
Na de tweede patch deed hij hethier uitstekend en heb ik echt van de game kunnen genieten.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 08:28 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik weet niet of je die ooit op de PC gespeeld hebt, maar wat een baggerspel
Daarom probeer ik ook niet zo snel te levelen met m'n nieuwe charquote:Op dinsdag 31 maart 2009 09:48 schreef Lyzio het volgende:
Ik heb The Pitt nog steeds niet. Ik denk ook dat ik ga wachten tot Broken Steel uit is. In een keer door knallen naar LVL 30!
Die moeten wel heel awesome zijn.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 12:38 schreef Lyzio het volgende:
Ben trouwens benieuwd naar de nieuwe perks
Is daar al iets van bekend dan?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 13:53 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Die moeten wel heel awesome zijn.
En hopelijk brengen ze alle dlc ook op dvd uit zodat ik me niet schuldig hoef te voelen dat ik het elke keer downloadgratuit
![]()
Is de cd bekrast? Ik heb nog nooit een vastloper gehad met Fallout overigens. Ohja, het type X360 dat je hebt kan ook een verschil makenquote:Op dinsdag 31 maart 2009 14:15 schreef TerroRobbie het volgende:
Ik heb hem naar de HDD van mn XBOX gezet, maar hij loopt tijdens het spelen nog steeds met enige regelmaat vast, is dit normaal?
Hij heeft hem naar de hdd van de xbox gezet, krassen op de cd is dus niet de issue (ik heb een zwaar bekraste versie van Pro Evo 2009, die is wel geinstalleerd...zolang hij erin zit, werkt hij gewoon prima)quote:Op dinsdag 31 maart 2009 14:17 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Is de cd bekrast? Ik heb nog nooit een vastloper gehad met Fallout overigens. Ohja, het type X360 dat je hebt kan ook een verschil maken
Ik heb er 1 van september afgelopen jaar.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 14:17 schreef Lyzio het volgende:
Ohja, het type X360 dat je hebt kan ook een verschil maken
Ik heb een oude generatiequote:Op dinsdag 31 maart 2009 14:30 schreef Lyzio het volgende:
Hmm, dan zal het daar ook niet aan liggen. Alleen de eerste generatie X360's had nog wel eens last van 'freezers'. HDD formatteren is geen optie?
Het hoeft ook niet persé, je hebt er alleen meer kans opquote:
Even een vraag die ik nog niet tegen ben gekomen..quote:Op zondag 29 maart 2009 17:32 schreef Supersoep het volgende:
Lees je het topic wel? Er is al antwoord op gegeven. Het is een mod, de link staat in het topic.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 16:29 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Even een vraag die ik nog niet tegen ben gekomen..
Waar is die ondergrondse bunker??? Kan er nergens iets over vinden??
Waar slaat dit op?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 17:22 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Lees je het topic wel? Er is al antwoord op gegeven. Het is een mod, de link staat in het topic.
Het grotere huis en de bunker zijn door mods erbij gekomen.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 17:42 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Waar slaat dit op?
1 Regel verder staat dat er niks met cheats gedaan is, alles is eerlijk verkregen... Vandaar dat ik het vraag
Ja, het staat gewoon duidelijk uitgelegd in de post eronder.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 17:46 schreef Necrodeath het volgende:
[..]
Het grotere huis en de bunker zijn door mods erbij gekomen.
De items die hij in zijn huis heeft zijn allemaal zelf bij elkaar geraapt door hem, zonder mods/cheats.
Zo bedoelt hij het
Ow ja?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 17:51 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja, het staat gewoon duidelijk uitgelegd in de post eronder.
Excuse me, maar wtf is revamp? En ik weet niet uit welk deel van de wereld jij komt, maar bij mij valt het plotseling ontstaan van een bunker ONDER een huis niet bepaald onder het inrichten van een huis..quote:Op zondag 29 maart 2009 18:15 schreef Supersoep het volgende:
"Megaton House revamp"
"Ik heb er nog meer, maar die hebben weinig invloed op het inrichten van een huis."
Mwoah. Als het op een X360 zou kunnen, had ik ook een vet huis gemaakt hoorquote:Op dinsdag 31 maart 2009 18:06 schreef DeeCruise het volgende:
@necrodeath: Thanks, het was me ondertussen ook duidelijk gewordenWel jammer, aangezien cheats/mods naar mijn mening gewoon niet in deze game thuishoren.
* DeeCruise dacht dat hij een locatie gemist had
Mods maken deze game juist nog intressanter! Heb nu een mod waarbij onder andere Molerats, raiders, mutants, bloatflys en honden meerdere "skins" hebben waardoor het er allemaal gevarieerder uitziet. Maakt het spel een stuk leuker om te spelen!quote:Op dinsdag 31 maart 2009 18:06 schreef DeeCruise het volgende:
@necrodeath: Thanks, het was me ondertussen ook duidelijk gewordenWel jammer, aangezien cheats/mods naar mijn mening gewoon niet in deze game thuishoren.
* DeeCruise dacht dat hij een locatie gemist had
Ik had er een gezien waarmee je de hele Capital Wasteland kan veranderen in een zombie survival gamequote:Op woensdag 1 april 2009 14:56 schreef ArmaniXL het volgende:
[..]
Mods maken deze game juist nog intressanter! Heb nu een mod waarbij onder andere Molerats, raiders, mutants, bloatflys en honden meerdere "skins" hebben waardoor het er allemaal gevarieerder uitziet. Maakt het spel een stuk leuker om te spelen!
Laten we hopen dat dat nog komt. Ik neem eigenlijk aan dat Bethesda met veeeeeeeeeeeeeeeel meer dlc komt!!quote:Op woensdag 1 april 2009 17:34 schreef Lyzio het volgende:
Zou je dan niet met die mods de Wasteland langzaam groener kunnen laten worden? Zoals eigenlijk de bedoeling is bij de Oasis-queste
Amen to that brother!quote:Op woensdag 1 april 2009 18:11 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Laten we hopen dat dat nog komt. Ik neem eigenlijk aan dat Bethesda met veeeeeeeeeeeeeeeel meer dlc komt!!
Hallelujah!!quote:
Oppakken lukt me al een tijdje. Het naast elkaar zetten zonder een Domino-Day 2277 te zien lukt me alleen niet.quote:Op zondag 29 maart 2009 17:32 schreef Supersoep het volgende:
Ooh! Welke is dat?quote:Op woensdag 1 april 2009 15:32 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik had er een gezien waarmee je de hele Capital Wasteland kan veranderen in een zombie survival game
Was je al eerder bij de Republic of Dave geweest? Als je er al eerder bent geweest, en iemand anders hebt geholpen om de verkiezingen te winnen, dan gaat Dave weg. Als hij er nog is heeft hij de sleutel gewoon.quote:Op donderdag 2 april 2009 17:58 schreef seetjai het volgende:
Weet iemand misschien waar Dave's key ligt ?
Tijdens de quest van Shoot 'em in the head.
Heb het hele gebied rondgelopen, maar kan het nergens vinden
Dat mis ik soms wel een beetje; de impact van je acties. Bijvoorbeeld; dat jochie naar zn tante gebracht. Jochie kom ik weer tegen; is dankbaar. Maar bij die tante komt er geen extra zin bij. Dat is jammer. Zo zijn er wel meer van dat soort momenten.quote:Op woensdag 1 april 2009 17:34 schreef Lyzio het volgende:
Zou je dan niet met die mods de Wasteland langzaam groener kunnen laten worden? Zoals eigenlijk de bedoeling is bij de Oasis-queste
25 nog maar? Dan heb je nog een lange weg te gaan!!quote:Op donderdag 2 april 2009 22:25 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Dat mis ik soms wel een beetje; de impact van je acties. Bijvoorbeeld; dat jochie naar zn tante gebracht. Jochie kom ik weer tegen; is dankbaar. Maar bij die tante komt er geen extra zin bij. Dat is jammer. Zo zijn er wel meer van dat soort momenten.
Maar dat is wel mierenneuken hoor; wat een game! Denk nu een uurtje of 25 onderweg..
Ben vooral bezig geweest met exploren, ga mij nu even op de main quest toeleggenquote:Op donderdag 2 april 2009 22:46 schreef bijdehand het volgende:
[..]
25 nog maar? Dan heb je nog een lange weg te gaan!!
Je weet waar je moet stoppen hequote:Op donderdag 2 april 2009 23:05 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Ben vooral bezig geweest met exploren, ga mij nu even op de main quest toeleggen
Ik heb volgens mij nog wel even te gaan:quote:Op donderdag 2 april 2009 23:18 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Je weet waar je moet stoppen hehet spel is veel te leuk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Too lazy to be an evil genius..
quote:Op donderdag 2 april 2009 23:19 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Ik heb volgens mij nog wel even te gaan:De main quest is erg kort hoor!! Vooral voor een mainquest.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
Jep. Dat is een kleine smet op deze game. Schrijnend voorbeeld is de 'moeder' van Gob, die je tegenkomt in Underworld. Daar hadden ze echt meer mee kunnen doen. En zelfs moeten doen.quote:Op donderdag 2 april 2009 22:25 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Dat mis ik soms wel een beetje; de impact van je acties. Bijvoorbeeld; dat jochie naar zn tante gebracht. Jochie kom ik weer tegen; is dankbaar. Maar bij die tante komt er geen extra zin bij. Dat is jammer. Zo zijn er wel meer van dat soort momenten.
Maar dat is wel mierenneuken hoor; wat een game! Denk nu een uurtje of 25 onderweg..
Ik snel terug naar Megaton.. -> geen nieuwe dialoogopties.quote:Op vrijdag 3 april 2009 10:58 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Jep. Dat is een kleine smet op deze game. Schrijnend voorbeeld is de 'moeder' van Gob, die je tegenkomt in Underworld. Daar hadden ze echt meer mee kunnen doen. En zelfs moeten doen.
Precies. Je hoeft geen genie te zijn om van deze story-line een quest te maken. Maar goed, dat is azijnzeikerijquote:Op vrijdag 3 april 2009 13:12 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Ik snel terug naar Megaton.. -> geen nieuwe dialoogopties.
En als je het uitgespeeld hebt zijn er geen vijanden meer, op die lelijke beesten na danquote:Op vrijdag 3 april 2009 23:31 schreef Tup het volgende:
The Pitt vind ik een grote teleurstelling. Veel te kort en simpel.
Ik vind dat dat bij Halflife 2 bijvoorbeeld wel goed is uitgepakt. Episode 1 en 2 (zeker 2) vind ik heel wat leuker dan deze DLC'squote:Op zaterdag 4 april 2009 09:50 schreef Cheiron het volgende:
Een van de redenen dat ik helemaal niet zo een fan van DLC ben; het voelt vaak als aangeplakte stukken gameplay. Pak liever een jaar en kom met een volwaardige add-on. Of pak 4 jaar en kom met een hele nieuwe game.
Exploren!quote:Op zaterdag 4 april 2009 13:57 schreef Agiath het volgende:
Ben weer verder gegaan met spelen.
Ben nu die quest aan het doen dat je dat book moet maken voor moria.
Alleen ik zit constant zonder geld/ammo/stimpacksDus dat is best lastig.
Hehe, nou vandaag erg veel gespeeldquote:Op zaterdag 4 april 2009 15:35 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Exploren!Je vind echt heel veel dingen als je gewoon een beetje rondloopt. Niet in de buurt van de Capitol Wasteland komen though
Daar is het minder leuk. Alles boven Minefield (en Minefield zelf trouwens ook) is zeker het verkennen waard. Daarnaast zou ik west-kant van de map helemaal afgaan en het hele zuiden
Echt mooie plaatsen vind je daar en genoeg ammo, caps en SP's!
Ghouls. Die dragen meestal wel wat Bobbypins bij. Ook in kluizen kan je ze regelmatig tegenkomen.quote:Op zaterdag 4 april 2009 19:05 schreef Agiath het volgende:
[..]
En nog iets, waar koop je die lockpicks? Zit telkens zonder
Hij gaat naar Old Odney, als hij inderdaad weggegaan is. En als je naar Old Odney gaat, zorg dat je zwaar bewapend bentquote:Op donderdag 2 april 2009 18:04 schreef Necrodeath het volgende:
[..]
Was je al eerder bij de Republic of Dave geweest? Als je er al eerder bent geweest, en iemand anders hebt geholpen om de verkiezingen te winnen, dan gaat Dave weg. Als hij er nog is heeft hij de sleutel gewoon.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-edit-
Laat maar.. de wiki zegtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jammer.Too lazy to be an evil genius..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 5 april 2009 01:30 schreef SevD het volgende:
Ik had echt niet geweten hoe die failsafe zou werken. Had wel die figuurtjes bewogen, maar zag er geen relevantie in. Ach, ik was toch bijna heiligSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Too lazy to be an evil genius..
Ik heb alle mogelijke combinaties geprobeerdquote:Op zondag 5 april 2009 09:45 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Ik had echt niet geweten hoe die failsafe zou werken. Had wel die figuurtjes bewogen, maar zag er geen relevantie in. Ach, ik was toch bijna heilig
Op zo'n momenten is er de Fallout-wikiquote:Op zondag 5 april 2009 10:01 schreef Dein_Gesicht het volgende:
[..]
Ik heb alle mogelijke combinaties geprobeerd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waren je action points niet gewoon op?quote:Op maandag 6 april 2009 00:51 schreef Agiath het volgende:
Gebeurde net wat raars.
Bezig met main quest, docter Li door die rioleren leiden.
Maar op een gegeven moment werkte mijn vats niet goed meer, ik kan nog wel in vats gaan, alleen kan ik niks selecteren, is dit een bekende bug?
En wat doet die dart gun? Want tot nu toe is ie niet erg effectief
Gewoon weten wat je moet doenquote:Op maandag 6 april 2009 01:55 schreef seetjai het volgende:
Quest met Vault 112 is best vervelend
Dat marriage uit elkaar halen is best lastig als je speeches mislukken
Nee AP was helemaal vol, ik probeer anders wel mezelf eerst helemaal te herstellen, als het dan nog steeds blijft is het misschien een bugquote:Op maandag 6 april 2009 01:07 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Waren je action points niet gewoon op?
Hij criplled beide benen van je target, waardoor ze nog maar heel langzaam jou kant op kunnen komen, heel handig bij melee-only vijanden (zoals deathclaws en super mutant behemoths)
quote:Op maandag 6 april 2009 11:43 schreef Cheiron het volgende:
Whehe,Ik heb dat ook gedaan, maar ik kan die hele gozer niet meer vinden in dat gebouwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
???quote:Op maandag 6 april 2009 10:27 schreef SevD het volgende:
Gisteren met m'n nieuwe char ook even O:A gedaan. Wat zijn die Crimson Dragoons toch verschrikkelijk irritant, zéker op low level (zonder GRS is 't toch wat lastiger) Wel tof is dat je ook XP krijgt als 'Benji' mensen afknalt.
echt moeilijk vond ik hem niet, maar ik heb er nooit 1 nacht in kunnen slapenquote:Op maandag 6 april 2009 13:49 schreef Lyzio het volgende:
Een van de misselijkste quests, die van Tenpenny Tower
O:A = Operation: Anchoragequote:
Die bobblehead kon je in het begin van het spel ook al pakkenquote:Op maandag 6 april 2009 21:40 schreef Agiath het volgende:
Net 'trouble on the homefront' quest gedaan.
Toch wel veruit de saaiste side quest tot nu toe, alleen maar wat pratenWel een bobblehead gevonden, medication +10
Mag alleen niet meer terug nu
Daar had ik inderdaad ook veel meer van verwacht. Eindelijk terug in Vault 101! Ik had er echt zin in, kom je binnen en dan is het alleen maar pratenquote:Op maandag 6 april 2009 21:40 schreef Agiath het volgende:
Net 'trouble on the homefront' quest gedaan.
Toch wel veruit de saaiste side quest tot nu toe, alleen maar wat pratenWel een bobblehead gevonden, medication +10
Mag alleen niet meer terug nu
Ik heb nog 2 mensen afgeknaldquote:Op dinsdag 7 april 2009 10:40 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Daar had ik inderdaad ook veel meer van verwacht. Eindelijk terug in Vault 101! Ik had er echt zin in, kom je binnen en dan is het alleen maar praten
Ja 1 zo'n gaurd ging opeens beserkquote:Op dinsdag 7 april 2009 10:50 schreef Dein_Gesicht het volgende:
[..]
Ik heb nog 2 mensen afgeknald1 iemand begon op me te schieten, en meneer overseer dan ook.
Bij level 12 al zelfsquote:Op dinsdag 7 april 2009 16:37 schreef SevD het volgende:
Net maar even de Strategy Guide besteld (was hier in de winkels helaas nergens meer te vinden). Lijkt me wel handig, beter dan allemaal pagina's uitprinten die op internet staan. Zodra die binnen is begin ik met een nieuwe character en ga ik proberen bij level 20 maxed out skills te hebben (is al bij level 13 mogelijk begreep ik).
Gaat zo lastig als je op een console speeltquote:
Die boeken kom je gewoon tegen. Ik heb die perk waarbij ik 2 punten krijg bij elk boek ipv een en dat schiet wel op!!quote:Op dinsdag 7 april 2009 17:19 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Bij level 12 al zelfsMaar wat is het nut ervan ? Het spel is al makkelijker zat en sowieso al die boeken gaan zoeken is nogal wat werk
Dan is het nog makkelijker, laptop op schootquote:Op dinsdag 7 april 2009 17:41 schreef Agiath het volgende:
[..]
Gaat zo lastig als je op een console speelt
Ik wilde net zeggen.quote:Op dinsdag 7 april 2009 19:16 schreef Bart het volgende:
[..]
Dan is het nog makkelijker, laptop op schoot
Maar om alle skills bij lvl 12 op 100 te hebben moet je alle boeken vinden. Dat is nogal wat werk.quote:Op dinsdag 7 april 2009 18:20 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Die boeken kom je gewoon tegen. Ik heb die perk waarbij ik 2 punten krijg bij elk boek ipv een en dat schiet wel op!!
Nou ja , je moet wel specialiseren in unarmed wil je er wat mee kunnen, sneak erbij en je kan iedereen zo neermeppen. 4 deathclaws tegelijk np.... paralyzing palmquote:Op woensdag 8 april 2009 00:06 schreef Agiath het volgende:
unarmed heb ik echt veruit het laagste van al mijn skills. 17 ofzo, terwijl de rest al zeker boven de 30 is
Daar gaat het niet omquote:Op woensdag 8 april 2009 09:35 schreef Cheiron het volgende:
Unarmed? Pff de meeste beesten zijn al dood tegen de tijd dat ze in melee range komen
quote:Op woensdag 8 april 2009 09:35 schreef Cheiron het volgende:
Unarmed? Pff de meeste beesten zijn al dood tegen de tijd dat ze in melee range komen
Gisteren kwam ik trouwens een dorpje tegenMaar wat is er vetter dan een supermutant te onthoofden met je vuistSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Welke mods gebruiken jullie overigens?
Deze is wel cool > kan je chuck norris meenemen als follower![]()
![]()
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
Waar is dat?quote:Op woensdag 8 april 2009 20:49 schreef SevD het volgende:
Kwam dit net tegen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hier?quote:
3 playthroughs, 120+ uur in de game, en nog alles niet gezienquote:Op woensdag 8 april 2009 20:49 schreef SevD het volgende:
Kwam dit net tegen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat is niet standaard hoor, haha.. Het is in Grayditch voor Wilks House. Met "kwam dit net tegen" bedoelde ik op de Bethesda Forums. Zo'n gozer heeft dat gebouwd!quote:Op donderdag 9 april 2009 17:34 schreef Necrodeath het volgende:
[..]
3 playthroughs, 120+ uur in de game, en nog alles niet gezien
Haha okayquote:Op donderdag 9 april 2009 21:14 schreef SevD het volgende:
[..]
Dat is niet standaard hoor, haha.. Het is in Grayditch voor Wilks House. Met "kwam dit net tegen" bedoelde ik op de Bethesda Forums. Zo'n gozer heeft dat gebouwd!
Ik dacht dat je het zo kon vindenquote:Op donderdag 9 april 2009 21:14 schreef SevD het volgende:
[..]
Dat is niet standaard hoor, haha.. Het is in Grayditch voor Wilks House. Met "kwam dit net tegen" bedoelde ik op de Bethesda Forums. Zo'n gozer heeft dat gebouwd!
Het hele mainquest was vond ik te kort, bovendien besloeg het maar een klein gedeelte van de map.quote:Op donderdag 9 april 2009 16:19 schreef seetjai het volgende:
Eindelijk uitgespeeld, laatste quest was Take it Back!
Waar je ontzettend veel Plasma Rifle kon oprapen
Maar best een teleurstellend einde vond ik
Nee.quote:Op vrijdag 10 april 2009 10:21 schreef RoK het volgende:
Heb ik goed begrepen dat Operation: Anchorage nieuwe locaties op je bestaande map toevoegt waar je in en uit kunt gaan en dat The Pitt een stand alone add-on is die geen deel uitmaakt van je bestaande map en je er dus niet in en uit kan gaan als onderdeel van de originele game?
Andersom:quote:
Thanks, dan download ik de Pitt en laat ik O:A links liggen.quote:Op vrijdag 10 april 2009 12:25 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Andersom:
The Pitt kan je in en uit wanneer je wil, en Operation: Anchorage bezoek je slechts eenmaal, dan kan je niet meer terug.
Die stealt-suit is wel heeeeeeel erg goed ja. Met een redelijke sneak skill ziet niemand je!quote:Op vrijdag 10 april 2009 18:50 schreef Lyzio het volgende:
Operation Anchorage is qua goodies het spelen zeker waard! Vooral alle 'loot' die je naderhand mee mag pakken van de vriendelijke wetenschappers is erg cool. Ik zou O:A dus gewoon dl-en, het blijft ten slotte Fallout
Hele groepen uit kunnen moorden met granaat in broekquote:Op vrijdag 10 april 2009 22:26 schreef SevD het volgende:
Inderdaad. Een van mijn chars heeft 100 sneak skill. Dat in combo met dat pakkie => overdag op een meter van een raider nog [HIDDEN]
Daaromquote:Op vrijdag 10 april 2009 20:27 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Die stealt-suit is wel heeeeeeel erg goed ja. Met een redelijke sneak skill ziet niemand je!
Het is de moeite waardquote:
Dat geloof ik best. Maarja, crisis héquote:
Ja he? Alleen jammer dat er zo weinig te doen is daar als je eenmaal klaar bent.quote:Op zaterdag 11 april 2009 22:34 schreef SevD het volgende:
[..]
Helemaal mee eens, vond de sfeer geweldig. Zodra ik binnen was wilde ik zo snel mogelijk weg.
Je kan Teddy Bears inleveren en die Ingots gaan zoekenquote:Op zaterdag 11 april 2009 22:49 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja he? Alleen jammer dat er zo weinig te doen is daar als je eenmaal klaar bent.
Maar da's niet leukquote:Op zaterdag 11 april 2009 23:59 schreef SevD het volgende:
[..]
Je kan Teddy Bears inleveren en die Ingots gaan zoeken
Nouja, die Power Armor die je krijgt bij 100 Ingots is best tof. En alsjeblieft, niks over de Ammo Press. Ik snapte er geen hol van waar ik nu die junk in moest gooien, duurde "ff" voordat ik doorhad dat het er naast wasquote:Op zondag 12 april 2009 00:48 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Maar da's niet leukKogels maken kan ook nog he
- Level cap raised to 30quote:Op zondag 12 april 2009 09:28 schreef AQuila360 het volgende:
Wat is er al bekend over de 3de DLC?
Je kunt een hoger level bereiken en doorspelen nadat je de main quest hebt gedaan toch? Maar verder nog niets?
Niet echt. De kans wordt wel groter naarmate je een hoger level bereikt dat je betere tegenstanders vaker tegenkomt.quote:Op zondag 12 april 2009 21:33 schreef AQuila360 het volgende:
Bij Oblivion worden de vijanden aangepast aan je eigen level is dat hier ook?
Nee. Je encounters met sterkere tegenstanders neemt wel toe naarmate jouw character levelt. Oh, was al gezegdquote:Op zondag 12 april 2009 21:33 schreef AQuila360 het volgende:
Bij Oblivion worden de vijanden aangepast aan je eigen level is dat hier ook?
quote:Op maandag 13 april 2009 13:26 schreef Gewas het volgende:
Heb zojuist de Wasteland Survival Guide gehaald, erg toffe quest maar...Als je alles bij elkaar optelt is het toch een aardige stack die je krijgt. En/of veel caps als je alles verkoopt. En vergeet de XP nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
live as if you'll die today
- james 'jimmy' dean
Ik wilde net vragen of Oblivion ook de moeite waard is als je van Fallout hebt genoten. Wat vinden de anderen?quote:Op maandag 13 april 2009 15:41 schreef PandorasBox het volgende:
Oblivion vind ik echt oersaai. Misschien dat de setting van Fallout mij meer aanspreekt.
Ikzelf vond Oblivion geniaal. Maar ik vond Morrowind, Arena en Daggerfall ook geniaal, dus misschien is mijn mening niet representatief. Ik hou gewoon ontiegelijk veel van die open-wereld RPG's.quote:Op maandag 13 april 2009 16:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik wilde net vragen of Oblivion ook de moeite waard is als je van Fallout hebt genoten. Wat vinden de anderen?
Oblivion vond ik heerlijk en speelde ik veel meer dan dat ik nu Fallout speelquote:Op maandag 13 april 2009 16:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik wilde net vragen of Oblivion ook de moeite waard is als je van Fallout hebt genoten. Wat vinden de anderen?
dat heb ik weer andersomquote:Op maandag 13 april 2009 17:08 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Oblivion vond ik heerlijk en speelde ik veel meer dan dat ik nu Fallout speel
Ik vind het zeker de moeite waard. Verwacht alleen niet een wereld die zo propvol zit zoals dat bij Fallout3 het geval is.quote:Op maandag 13 april 2009 16:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb ze allebei grijs gespeeld. Maar ik neig toch meer naar Fallout dan naar Oblivion. Dat komt waarschijnlijk door het level-up systeem in Oblivion, dat vond ik te omslachtig en niet passen bij de stijl. En ik vond de actie teveel hack & slash voor mijn smaak. Maar hé, Oblivion is ook een pareltje hoor. Persoonlijk prefereer ik Fallout 3, maar je kunt je er niet aan verkopen (Oblivion).quote:Op maandag 13 april 2009 16:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Yup, zag m laatst hangen voor 20 euroquote:Op maandag 13 april 2009 17:26 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Ik heb ze allebei grijs gespeeld. Maar ik neig toch meer naar Fallout dan naar Oblivion. Dat komt waarschijnlijk door het level-up systeem in Oblivion, dat vond ik te omslachtig en niet passen bij de stijl. En ik vond de actie teveel hack & slash voor mijn smaak. Maar hé, Oblivion is ook een pareltje hoor. Persoonlijk prefereer ik Fallout 3, maar je kunt je er niet aan verkopen (Oblivion).
Hij is toch een classic op de X360 of niet?
Daaromquote:Op maandag 13 april 2009 17:28 schreef Dein_Gesicht het volgende:
[..]
Yup, zag m laatst hangen voor 20 euro
Daar is het topic voorquote:
Heb je Fallout 3 nog niet gespeeld AQ?quote:Op maandag 13 april 2009 17:32 schreef AQuila360 het volgende:
Morrowind was echt veel beter dan Oblivion! Maar ook oblivion vond ik erg goed!
Maar ik vind de setting van Fallout 3 vetter dus ik denk dat ik Fallout 3 wel beter ga vinden?!
Neequote:Op maandag 13 april 2009 17:33 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Heb je Fallout 3 nog niet gespeeld AQ?
Fallout 3 ga je fantastisch vindenquote:Op maandag 13 april 2009 17:32 schreef AQuila360 het volgende:
Morrowind was echt veel beter dan Oblivion! Maar ook oblivion vond ik erg goed!
Maar ik vind de setting van Fallout 3 vetter dus ik denk dat ik Fallout 3 wel beter ga vinden?!
Wtfquote:Op maandag 13 april 2009 19:19 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Fallout 3 ga je fantastisch vindenOblivion vond ik, toen ie uit was, helemaal the shit, heb 'm grijsgespeeld (1500+ uur, echt ziek gewoon). Maar Fallout is leuker omdat je dan hinderlagen kan leggen met mijnen enzo.
Het is over een periode van ongeveer 2,5 jaar hoorquote:Op maandag 13 april 2009 19:26 schreef Necrodeath het volgende:
[..]
Wtfdat is een half jaar lang 8 uur per dag spelen, dat is idd ziek
Shivering Isles? Vond em wel leuk eigenlijk, alleen jammer dat de videokaart flink zwaarder belast werd tijdens het spelen van deze add-on. Knights of the Nine was ook ok btwquote:Op maandag 13 april 2009 19:28 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Het is over een periode van ongeveer 2,5 jaar hoorhalf jaar geleden deed ik 'm niet meer, ik weet niet precies hoe oud ie is. Die laatste uitbreiding was helemaal niet trouwens
Heb je ze ook aangevinkt bij data files?quote:Op maandag 13 april 2009 20:21 schreef SnuggLe het volgende:
Het zal wel aan mij liggen, maar hoe speel ik the Pitt & Anchorange?
Heb beiden nu geinstalleerd, maar ik krijg geen 'emercy broadcast' or whatever, en de Fallout Wiki helpt me ook niet echt.
Denk dat ik er gewoon weinig van snap ofzo![]()
Pitt: als je hem aangevinkt hebt bij Data files krijg je na ca. een minuut in de Wastelands een bericht. Helemaal bovenin moet je zijn.quote:Op maandag 13 april 2009 20:21 schreef SnuggLe het volgende:
Heb beiden nu geinstalleerd, maar ik krijg geen 'emercy broadcast' or whatever, en de Fallout Wiki helpt me ook niet echt.
Ik heb nog geen mini nuke afgevuurdquote:Op maandag 13 april 2009 18:27 schreef DeeCruise het volgende:
Maarrrrr: FO3 is meer actie -> mini nukes!![]()
Aangevinkt, maar ik krijg geen bericht oid.. Apart.quote:Op maandag 13 april 2009 20:28 schreef Tup het volgende:
[..]
Pitt: als je hem aangevinkt hebt bij Data files krijg je na ca. een minuut in de Wastelands een bericht. Helemaal bovenin moet je zijn.
OA: volgens mij idem dito, vlak bij de Red Factory als ik het me goed herinner. Er is een metrostation bij gekomen.
Voor ons X360-bezitters is schieten met een Fat Boy echt een exclusiviteit. Die mini-nukes zijn tergend duur. En zeker als je die speciale hebt die er acht ofzo in één keer weg knalt is het gewoon niet haalbaar met maar een paar handjes vol nukes in de game.quote:Op maandag 13 april 2009 20:41 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Ik heb nog geen mini nuke afgevuurd![]()
Laat mn fatman altijd thuis omdat hij zo zwaar is. En ik heb de code voor de bunker voor die speciale fatman ook nog niet..
Ik heb m -een- keer afgeschoten. En dat deed ik niet zo slim. Want blijkbaar is het niet een ideaal wapen voor binnenshuisquote:Op maandag 13 april 2009 21:11 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Voor ons X360-bezitters is schieten met een Fat Boy echt een exclusiviteit. Die mini-nukes zijn tergend duur. En zeker als je die speciale hebt die er acht ofzo in één keer weg knalt is het gewoon niet haalbaar met maar een paar handjes vol nukes in de game.
quote:Op maandag 13 april 2009 21:12 schreef Dein_Gesicht het volgende:
[..]
Ik heb m -een- keer afgeschoten. En dat deed ik niet zo slim. Want blijkbaar is het niet een ideaal wapen voor binnenshuis
Geen idee...is dat zo moeilijk bij te houden? Heb de main quest tot het point-of-no-return gespeeld, daar gestopt, en ben 2 tegengekomenquote:Op maandag 13 april 2009 21:13 schreef -Dries- het volgende:
Kan je ergens zien hoeveel super mutant behemoth's je al hebt doodgemaakt?
Er zijn er vijf of zes, en dat is wel bij te houden. Toch?quote:Op maandag 13 april 2009 21:13 schreef -Dries- het volgende:
Kan je ergens zien hoeveel super mutant behemoth's je al hebt doodgemaakt?
muh? Ik heb de reservist's rifle ook, kan me niet herinneren dat ik daar lang over heb moeten nadenkenquote:Op maandag 13 april 2009 21:15 schreef Lyzio het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik heb hem ook een keer gebruikt, maar dat was om The Reservist's Rifle te krijgen. Die gast zit ergens in een kerk en je komt er niet bij. Dus je moet hem zo raken dat ie uit die kerk lazert. Fat Boy'll come in handy!
Dat was toch die freak in Dickerson's Chapel? Die moet je echt uit die kerk blazen. Anders blijft ie daar boven dood liggen en kom je niet bij 'm.quote:Op maandag 13 april 2009 21:17 schreef Dein_Gesicht het volgende:
[..]
muh? Ik heb de reservist's rifle ook, kan me niet herinneren dat ik daar lang over heb moeten nadenken
Ja klopt. volgens mij heb ik m een kogel door t kopje gejast met de Blackhawk, en viel ie ook naar benedenquote:Op maandag 13 april 2009 21:19 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Dat was toch die freak in Dickerson's Chapel? Die moet je echt uit die kerk blazen. Anders blijft ie daar boven dood liggen en kom je niet bij 'm.
Nog steeds niets hier... Krijg the Pitt en A:O niet aan de praat. Beiden geladen, maar geeft geen kick het spel.quote:Op maandag 13 april 2009 20:44 schreef SnuggLe het volgende:
[..]
Aangevinkt, maar ik krijg geen bericht oid.. Apart.
Moet je "Load Loose Files" ook aanvinken of niet?
De vogeltjesdans dansen, vijf keer je hakken tegen elkaar tikken, en 3 keer 'bloody mary' hardop zeggen terwijl je in een spiegel kijkt moet werken volgens mij.quote:Op maandag 13 april 2009 21:42 schreef SnuggLe het volgende:
[..]
Nog steeds niets hier... Krijg the Pitt en A:O niet aan de praat. Beiden geladen, maar geeft geen kick het spel.
Moet ik nog iets aanzetten, ergens speciaal lopen, iets uitspelen, etc?
Geen flauw idee, heb de xdoos versiequote:Op maandag 13 april 2009 21:52 schreef SnuggLe het volgende:
[ afbeelding ]
Oke, en nu even serieus graga?
Bij Radio in je Pip Boy zou je als het goed is twee nieuwe "zenders" kunnen zien; "Werhners Broadcast" oid en "Outcast Distress Call". Zie je die niet, kijk dan even bij Quests of de nieuwe quests daar wel bij staan (staan er ook zonder de "zenders" te beluisteren)quote:Op maandag 13 april 2009 20:21 schreef SnuggLe het volgende:
Ik heb dat zo vaak gelezen op fora, nooit de moeite genomen om te gaan kijken want ik wilde die moeite er niet voor doen. Kom ik daar aan, loopt ie rond IN de kerk in een gunfight met Enclave, haha!quote:Op maandag 13 april 2009 21:15 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Ik heb hem ook een keer gebruikt, maar dat was om The Reservist's Rifle te krijgen. Die gast zit ergens in een kerk en je komt er niet bij. Dus je moet hem zo raken dat ie uit die kerk lazert. Fat Boy'll come in handy!
Heb reeds 50+ Mini Nukes. Gebruik ze nooit. Plus ik snap het nut totaal niet van die Experimental MIRV. Leuk enzo, maar waar de hell zou je dat ding in godsnaam voor moeten gebruiken?quote:Op maandag 13 april 2009 21:11 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Voor ons X360-bezitters is schieten met een Fat Boy echt een exclusiviteit. Die mini-nukes zijn tergend duur. En zeker als je die speciale hebt die er acht ofzo in één keer weg knalt is het gewoon niet haalbaar met maar een paar handjes vol nukes in de game.
Gewoon een granaat gooien.quote:Op maandag 13 april 2009 21:19 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Dat was toch die freak in Dickerson's Chapel? Die moet je echt uit die kerk blazen. Anders blijft ie daar boven dood liggen en kom je niet bij 'm.
Gewoon met Bloody Mess en dan een stukje van hem zoeken om te lootenquote:Op maandag 13 april 2009 21:19 schreef Lyzio het volgende:
[..]
In het menu moet je naar data gaan (het cd-menu). Daar kan je het aanvinkenquote:Op dinsdag 14 april 2009 08:44 schreef DeeCruise het volgende:
Heb het wapen toen uit zijn handen geschoten, ging ook prima. Overigens zelfde probleem hier met the pitt, krijg hem ook niet geladen
Nade naar boven gooien en zoeken naar stukjes mens.quote:Op dinsdag 14 april 2009 09:53 schreef Cheiron het volgende:
Bah,. ik las pas later dat je niet bij hem kon komen dus hij ligt nog steeds op het platje...
Heb ik geprobeerd. Lukte voor geen meterquote:
Ik heb Bloody Mess, maar dat wil niet zeggen dat een enemy iedere keer uit elkaar vliegt.quote:Op maandag 13 april 2009 23:41 schreef Necrodeath het volgende:
[..]
Gewoon met Bloody Mess en dan een stukje van hem zoeken om te looten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |