25 nog maar? Dan heb je nog een lange weg te gaan!!quote:Op donderdag 2 april 2009 22:25 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Dat mis ik soms wel een beetje; de impact van je acties. Bijvoorbeeld; dat jochie naar zn tante gebracht. Jochie kom ik weer tegen; is dankbaar. Maar bij die tante komt er geen extra zin bij. Dat is jammer. Zo zijn er wel meer van dat soort momenten.
Maar dat is wel mierenneuken hoor; wat een game! Denk nu een uurtje of 25 onderweg..
Ben vooral bezig geweest met exploren, ga mij nu even op de main quest toeleggenquote:Op donderdag 2 april 2009 22:46 schreef bijdehand het volgende:
[..]
25 nog maar? Dan heb je nog een lange weg te gaan!!
Je weet waar je moet stoppen hequote:Op donderdag 2 april 2009 23:05 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Ben vooral bezig geweest met exploren, ga mij nu even op de main quest toeleggen
Ik heb volgens mij nog wel even te gaan:quote:Op donderdag 2 april 2009 23:18 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Je weet waar je moet stoppen hehet spel is veel te leuk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
quote:Op donderdag 2 april 2009 23:19 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Ik heb volgens mij nog wel even te gaan:De main quest is erg kort hoor!! Vooral voor een mainquest.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
Jep. Dat is een kleine smet op deze game. Schrijnend voorbeeld is de 'moeder' van Gob, die je tegenkomt in Underworld. Daar hadden ze echt meer mee kunnen doen. En zelfs moeten doen.quote:Op donderdag 2 april 2009 22:25 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Dat mis ik soms wel een beetje; de impact van je acties. Bijvoorbeeld; dat jochie naar zn tante gebracht. Jochie kom ik weer tegen; is dankbaar. Maar bij die tante komt er geen extra zin bij. Dat is jammer. Zo zijn er wel meer van dat soort momenten.
Maar dat is wel mierenneuken hoor; wat een game! Denk nu een uurtje of 25 onderweg..
Ik snel terug naar Megaton.. -> geen nieuwe dialoogopties.quote:Op vrijdag 3 april 2009 10:58 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Jep. Dat is een kleine smet op deze game. Schrijnend voorbeeld is de 'moeder' van Gob, die je tegenkomt in Underworld. Daar hadden ze echt meer mee kunnen doen. En zelfs moeten doen.
Precies. Je hoeft geen genie te zijn om van deze story-line een quest te maken. Maar goed, dat is azijnzeikerijquote:Op vrijdag 3 april 2009 13:12 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Ik snel terug naar Megaton.. -> geen nieuwe dialoogopties.
En als je het uitgespeeld hebt zijn er geen vijanden meer, op die lelijke beesten na danquote:Op vrijdag 3 april 2009 23:31 schreef Tup het volgende:
The Pitt vind ik een grote teleurstelling. Veel te kort en simpel.
Ik vind dat dat bij Halflife 2 bijvoorbeeld wel goed is uitgepakt. Episode 1 en 2 (zeker 2) vind ik heel wat leuker dan deze DLC'squote:Op zaterdag 4 april 2009 09:50 schreef Cheiron het volgende:
Een van de redenen dat ik helemaal niet zo een fan van DLC ben; het voelt vaak als aangeplakte stukken gameplay. Pak liever een jaar en kom met een volwaardige add-on. Of pak 4 jaar en kom met een hele nieuwe game.
Exploren!quote:Op zaterdag 4 april 2009 13:57 schreef Agiath het volgende:
Ben weer verder gegaan met spelen.
Ben nu die quest aan het doen dat je dat book moet maken voor moria.
Alleen ik zit constant zonder geld/ammo/stimpacksDus dat is best lastig.
Hehe, nou vandaag erg veel gespeeldquote:Op zaterdag 4 april 2009 15:35 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Exploren!Je vind echt heel veel dingen als je gewoon een beetje rondloopt. Niet in de buurt van de Capitol Wasteland komen though
Daar is het minder leuk. Alles boven Minefield (en Minefield zelf trouwens ook) is zeker het verkennen waard. Daarnaast zou ik west-kant van de map helemaal afgaan en het hele zuiden
Echt mooie plaatsen vind je daar en genoeg ammo, caps en SP's!
Ghouls. Die dragen meestal wel wat Bobbypins bij. Ook in kluizen kan je ze regelmatig tegenkomen.quote:Op zaterdag 4 april 2009 19:05 schreef Agiath het volgende:
[..]
En nog iets, waar koop je die lockpicks? Zit telkens zonder
Hij gaat naar Old Odney, als hij inderdaad weggegaan is. En als je naar Old Odney gaat, zorg dat je zwaar bewapend bentquote:Op donderdag 2 april 2009 18:04 schreef Necrodeath het volgende:
[..]
Was je al eerder bij de Republic of Dave geweest? Als je er al eerder bent geweest, en iemand anders hebt geholpen om de verkiezingen te winnen, dan gaat Dave weg. Als hij er nog is heeft hij de sleutel gewoon.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-edit-
Laat maar.. de wiki zegtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jammer.Too lazy to be an evil genius..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 5 april 2009 01:30 schreef SevD het volgende:
Ik had echt niet geweten hoe die failsafe zou werken. Had wel die figuurtjes bewogen, maar zag er geen relevantie in. Ach, ik was toch bijna heiligSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Too lazy to be an evil genius..
Ik heb alle mogelijke combinaties geprobeerdquote:Op zondag 5 april 2009 09:45 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Ik had echt niet geweten hoe die failsafe zou werken. Had wel die figuurtjes bewogen, maar zag er geen relevantie in. Ach, ik was toch bijna heilig
Op zo'n momenten is er de Fallout-wikiquote:Op zondag 5 april 2009 10:01 schreef Dein_Gesicht het volgende:
[..]
Ik heb alle mogelijke combinaties geprobeerd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |