abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_67660780
quote:
Op donderdag 2 april 2009 22:25 schreef Cheiron het volgende:

[..]

Dat mis ik soms wel een beetje; de impact van je acties. Bijvoorbeeld; dat jochie naar zn tante gebracht. Jochie kom ik weer tegen; is dankbaar. Maar bij die tante komt er geen extra zin bij. Dat is jammer. Zo zijn er wel meer van dat soort momenten.

Maar dat is wel mierenneuken hoor; wat een game! Denk nu een uurtje of 25 onderweg..
25 nog maar? Dan heb je nog een lange weg te gaan!!
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  donderdag 2 april 2009 @ 23:05:05 #152
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_67661491
quote:
Op donderdag 2 april 2009 22:46 schreef bijdehand het volgende:

[..]

25 nog maar? Dan heb je nog een lange weg te gaan!!
Ben vooral bezig geweest met exploren, ga mij nu even op de main quest toeleggen
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
pi_67662029
quote:
Op donderdag 2 april 2009 23:05 schreef Cheiron het volgende:

[..]

Ben vooral bezig geweest met exploren, ga mij nu even op de main quest toeleggen
Je weet waar je moet stoppen he het spel is veel te leuk
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  donderdag 2 april 2009 @ 23:19:14 #154
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_67662064
quote:
Op donderdag 2 april 2009 23:18 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Je weet waar je moet stoppen he het spel is veel te leuk
Ik heb volgens mij nog wel even te gaan:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_67662953
quote:
Op donderdag 2 april 2009 23:19 schreef Cheiron het volgende:

[..]

Ik heb volgens mij nog wel even te gaan:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De main quest is erg kort hoor!! Vooral voor een mainquest.
  vrijdag 3 april 2009 @ 10:58:56 #156
188728 Lyzio
why do we fall
pi_67669952
quote:
Op donderdag 2 april 2009 22:25 schreef Cheiron het volgende:

[..]

Dat mis ik soms wel een beetje; de impact van je acties. Bijvoorbeeld; dat jochie naar zn tante gebracht. Jochie kom ik weer tegen; is dankbaar. Maar bij die tante komt er geen extra zin bij. Dat is jammer. Zo zijn er wel meer van dat soort momenten.

Maar dat is wel mierenneuken hoor; wat een game! Denk nu een uurtje of 25 onderweg..
Jep. Dat is een kleine smet op deze game. Schrijnend voorbeeld is de 'moeder' van Gob, die je tegenkomt in Underworld. Daar hadden ze echt meer mee kunnen doen. En zelfs moeten doen.
live as if you'll die today
dream as if you'll live forever
- james 'jimmy' dean
  vrijdag 3 april 2009 @ 13:12:27 #157
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_67674440
quote:
Op vrijdag 3 april 2009 10:58 schreef Lyzio het volgende:

[..]

Jep. Dat is een kleine smet op deze game. Schrijnend voorbeeld is de 'moeder' van Gob, die je tegenkomt in Underworld. Daar hadden ze echt meer mee kunnen doen. En zelfs moeten doen.
Ik snel terug naar Megaton.. -> geen nieuwe dialoogopties.
  vrijdag 3 april 2009 @ 13:49:20 #158
188728 Lyzio
why do we fall
pi_67675715
quote:
Op vrijdag 3 april 2009 13:12 schreef Cheiron het volgende:

[..]

Ik snel terug naar Megaton.. -> geen nieuwe dialoogopties.
Precies. Je hoeft geen genie te zijn om van deze story-line een quest te maken. Maar goed, dat is azijnzeikerij
- james 'jimmy' dean
  vrijdag 3 april 2009 @ 23:31:03 #159
99433 Tup
Tupperwaar
pi_67693954
The Pitt vind ik een grote teleurstelling. Veel te kort en simpel.
Wasserwunderland
pi_67697096
quote:
Op vrijdag 3 april 2009 23:31 schreef Tup het volgende:
The Pitt vind ik een grote teleurstelling. Veel te kort en simpel.
En als je het uitgespeeld hebt zijn er geen vijanden meer, op die lelijke beesten na dan
  zaterdag 4 april 2009 @ 09:50:54 #161
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_67698655
Een van de redenen dat ik helemaal niet zo een fan van DLC ben; het voelt vaak als aangeplakte stukken gameplay. Pak liever een jaar en kom met een volwaardige add-on. Of pak 4 jaar en kom met een hele nieuwe game.
  zaterdag 4 april 2009 @ 11:26:41 #162
188728 Lyzio
why do we fall
pi_67699836
Eens.
- james 'jimmy' dean
pi_67702870
Ben weer verder gegaan met spelen.

Ben nu die quest aan het doen dat je dat book moet maken voor moria.

Alleen ik zit constant zonder geld/ammo/stimpacks Dus dat is best lastig.
Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
  zaterdag 4 april 2009 @ 15:12:40 #164
99433 Tup
Tupperwaar
pi_67704452
quote:
Op zaterdag 4 april 2009 09:50 schreef Cheiron het volgende:
Een van de redenen dat ik helemaal niet zo een fan van DLC ben; het voelt vaak als aangeplakte stukken gameplay. Pak liever een jaar en kom met een volwaardige add-on. Of pak 4 jaar en kom met een hele nieuwe game.
Ik vind dat dat bij Halflife 2 bijvoorbeeld wel goed is uitgepakt. Episode 1 en 2 (zeker 2) vind ik heel wat leuker dan deze DLC's
Wasserwunderland
  zaterdag 4 april 2009 @ 15:35:23 #165
188728 Lyzio
why do we fall
pi_67704939
quote:
Op zaterdag 4 april 2009 13:57 schreef Agiath het volgende:
Ben weer verder gegaan met spelen.

Ben nu die quest aan het doen dat je dat book moet maken voor moria.

Alleen ik zit constant zonder geld/ammo/stimpacks Dus dat is best lastig.
Exploren! Je vind echt heel veel dingen als je gewoon een beetje rondloopt. Niet in de buurt van de Capitol Wasteland komen though Daar is het minder leuk. Alles boven Minefield (en Minefield zelf trouwens ook) is zeker het verkennen waard. Daarnaast zou ik west-kant van de map helemaal afgaan en het hele zuiden

Echt mooie plaatsen vind je daar en genoeg ammo, caps en SP's!
- james 'jimmy' dean
pi_67709573
quote:
Op zaterdag 4 april 2009 15:35 schreef Lyzio het volgende:

[..]

Exploren! Je vind echt heel veel dingen als je gewoon een beetje rondloopt. Niet in de buurt van de Capitol Wasteland komen though Daar is het minder leuk. Alles boven Minefield (en Minefield zelf trouwens ook) is zeker het verkennen waard. Daarnaast zou ik west-kant van de map helemaal afgaan en het hele zuiden

Echt mooie plaatsen vind je daar en genoeg ammo, caps en SP's!
Hehe, nou vandaag erg veel gespeeld

Beetje verder gegaan met main quest, die quest in die fantasie wereld is echt gaaf. Alleen ik schrok wel toen ik geen pip-boy meer had maar een horloge
Nu weer bezig met een side-quest voor tenpenny, ik wil meer caps hebben, als ik deze klaar heb ik wel gelijk 500.

Tevens gaat het de slechte kant op met mijn karma Ook al bij de missie in die droomwereld, uiteindelijk moest ik iedereen slachten met een mes

Nu ik bad karma heb wil ik die jericho weer eens opzoeken omdat hij me dan kan helpen en zo, alleen ik kan hem niet meer vinden.

En nog iets, waar koop je die lockpicks? Zit telkens zonder
Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
pi_67709878
Volgens mij kun je die niet kopen, maar ik moet eerlijk zeggen dat ik ook nog nooit zonder heb komen te zitten
Ik heb er altijd wel een stuk of 40-60. Breek er soms een paar bij locks waar je 100 lockpicking voor nodig hebt, en heel af een toe eentje waar je 75 voor nodig hebt, maar de rest gaat open zonder dat ik er een breek.
Doe eens niet.
  zaterdag 4 april 2009 @ 21:22:34 #168
238141 SevD
Boventitel
pi_67713143
quote:
Op zaterdag 4 april 2009 19:05 schreef Agiath het volgende:

[..]
En nog iets, waar koop je die lockpicks? Zit telkens zonder
Ghouls. Die dragen meestal wel wat Bobbypins bij. Ook in kluizen kan je ze regelmatig tegenkomen.
quote:
Op donderdag 2 april 2009 18:04 schreef Necrodeath het volgende:

[..]

Was je al eerder bij de Republic of Dave geweest? Als je er al eerder bent geweest, en iemand anders hebt geholpen om de verkiezingen te winnen, dan gaat Dave weg. Als hij er nog is heeft hij de sleutel gewoon.
Hij gaat naar Old Odney, als hij inderdaad weggegaan is. En als je naar Old Odney gaat, zorg dat je zwaar bewapend bent Dat is Deathclaw city
  zondag 5 april 2009 @ 00:00:02 #169
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_67717552
OK, ben verder gegaan in de mainquest maar heb een vraag:
SPOILER
-edit-
Laat maar.. de wiki zegt
SPOILER

Jammer.
  zondag 5 april 2009 @ 01:30:21 #170
238141 SevD
Boventitel
pi_67719092
SPOILER
  zondag 5 april 2009 @ 09:45:46 #171
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_67721101
quote:
Op zondag 5 april 2009 01:30 schreef SevD het volgende:
SPOILER
Ik had echt niet geweten hoe die failsafe zou werken. Had wel die figuurtjes bewogen, maar zag er geen relevantie in. Ach, ik was toch bijna heilig
pi_67721244
quote:
Op zondag 5 april 2009 09:45 schreef Cheiron het volgende:

[..]

Ik had echt niet geweten hoe die failsafe zou werken. Had wel die figuurtjes bewogen, maar zag er geen relevantie in. Ach, ik was toch bijna heilig
Ik heb alle mogelijke combinaties geprobeerd
  zondag 5 april 2009 @ 12:08:27 #173
188728 Lyzio
why do we fall
pi_67723761
quote:
Op zondag 5 april 2009 10:01 schreef Dein_Gesicht het volgende:

[..]

Ik heb alle mogelijke combinaties geprobeerd
Op zo'n momenten is er de Fallout-wiki
- james 'jimmy' dean
pi_67723956
quote:
Op zondag 5 april 2009 12:08 schreef Lyzio het volgende:

[..]

Op zo'n momenten is er de Fallout-wiki
Zoveel mogelijkheden zijn er niet. elk item 5 keer proberen in 25 keer proberen heb je t dus.
pi_67724713
SPOILER
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')