abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 29 maart 2009 @ 23:24:01 #76
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_67533403
quote:
Op zondag 29 maart 2009 23:20 schreef Supersoep het volgende:
Waarschijnlijk heb je al met Dr. Li gepraat, waardoor de GNR quest niet meer actief wordt, want de uitkomst daarvan stuurt je juist naar Rivet City, en daar ben je al geweest.
Dat had ik uit de walkthrough gehaald. Alleen sta ik nu voor een dichte deur van GDR.. ik zou toch graag even binnen willen kijken
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
pi_67533942
Werkt de intercom ook niet? De noclip cheat zal niet helpen omdat de omgeving daar binnen moet worden geladen.
Ron Paul 2012
pi_67536998
quote:
Op zondag 29 maart 2009 23:41 schreef Supersoep het volgende:
Werkt de intercom ook niet? De noclip cheat zal niet helpen omdat de omgeving daar binnen moet worden geladen.
de unlock-cheat
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_67537380
quote:
Op zondag 29 maart 2009 23:24 schreef Cheiron het volgende:

[..]

Dat had ik uit de walkthrough gehaald. Alleen sta ik nu voor een dichte deur van GDR.. ik zou toch graag even binnen willen kijken
Moet gewoon kunnen. Eerst die grote jongen afmaken en daarna in de intercom praten. Dan mag je naar binnen.
My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Waarom vandaag doen als je het morgen ook kan uitstellen?
pi_67537447
quote:
Op maandag 30 maart 2009 08:25 schreef Jolly_Reaper het volgende:

[..]

Moet gewoon kunnen. Eerst die grote jongen afmaken en daarna in de intercom praten. Dan mag je naar binnen.
Het moet ook kunnen dat je eerst naar de Jefferson Memorial gaat, voordat je je pa hebt gevonden, en daardoor niet in de main quest vast kom te zitten omdat je pa en Dr. Li het vertikken naar binnen te gaan, totdat je iedereen binnen dood hebt

EN ER NIEMAND BINNEN IS

Maar dat gebeurt toch
Fallout 3 heeft wat bugjes, zeg maar
pi_67537476
Nooit last van gehad.
My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
pi_67537488
quote:
Op maandag 30 maart 2009 08:33 schreef Jolly_Reaper het volgende:
Nooit last van gehad.
Ik wel
  maandag 30 maart 2009 @ 09:32:11 #83
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_67538446
quote:
Op maandag 30 maart 2009 08:25 schreef Jolly_Reaper het volgende:

[..]

Ga ik vanavond maar eens proberen, thanx allemaal! Wel jammer dat je eerst in je eentje door dat hele huis Supermuties moet om daarna nog eens een Behemoth aan te pakken. Serieuze deuk in mn Stimpack en ammo voorraden.

Maar damn; wat een game. Over gevoel van vrijheid gesproken! Ik heb nu al zo veel rondgelopen, gewoon om even te kijken wat er was. En zelfs an bereik je je doel niet (probeerde over land naar GNR te komen) kom je toch de coolste dingen tegen; Mercs vs Supermutants, SuperMutants vs Raiders etc.

Gisteren liep ik ergens en kwam ik 2 wastelanders tegen. Geschrokken van mij rennen ze weg; boem alletwee op een mijn. Dacht ik mijn savegame te laden om te kijken of ze waren te redden; staan ze er niet meer, maar wordt ik opgewacht door een Slaver! Nice!
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
pi_67538671
quote:
Op maandag 30 maart 2009 09:32 schreef Cheiron het volgende:

[..]

Ga ik vanavond maar eens proberen, thanx allemaal! Wel jammer dat je eerst in je eentje door dat hele huis Supermuties moet om daarna nog eens een Behemoth aan te pakken. Serieuze deuk in mn Stimpack en ammo voorraden.

Maar damn; wat een game. Over gevoel van vrijheid gesproken! Ik heb nu al zo veel rondgelopen, gewoon om even te kijken wat er was. En zelfs an bereik je je doel niet (probeerde over land naar GNR te komen) kom je toch de coolste dingen tegen; Mercs vs Supermutants, SuperMutants vs Raiders etc.

Gisteren liep ik ergens en kwam ik 2 wastelanders tegen. Geschrokken van mij rennen ze weg; boem alletwee op een mijn. Dacht ik mijn savegame te laden om te kijken of ze waren te redden; staan ze er niet meer, maar wordt ik opgewacht door een Slaver! Nice!
Ik liep gisteren in t donker over t wasteland heen, zie helemaal aan de horizon een paar grote ontploffingen, zaten n stel gastjes elkaar af te maken. Dit gebeurt idd gewoon geheel onafhankelijk van jouw acties, leuke toevoeging.
  maandag 30 maart 2009 @ 11:37:59 #85
188728 Lyzio
why do we fall
pi_67541446
Dat is het mooie van Fallout Iedereen heeft van die verhalen die totaal random gebeuren en niets met jouw acties in het spel te maken hebben. Ik weet nog goed toen ik Dogmeat voor het eerst tegen kwam -zonder het van de wiki af te halen-, dat was een mooi moment
live as if you'll die today
dream as if you'll live forever
- james 'jimmy' dean
pi_67541804
quote:
Op maandag 30 maart 2009 11:37 schreef Lyzio het volgende:
Dat is het mooie van Fallout Iedereen heeft van die verhalen die totaal random gebeuren en niets met jouw acties in het spel te maken hebben. Ik weet nog goed toen ik Dogmeat voor het eerst tegen kwam -zonder het van de wiki af te halen-, dat was een mooi moment
Dogmeat Die kwam ik ook stomtoevallig tegen.
  maandag 30 maart 2009 @ 11:55:12 #87
188728 Lyzio
why do we fall
pi_67541979
quote:
Op maandag 30 maart 2009 11:48 schreef Dein_Gesicht het volgende:

[..]

Dogmeat Die kwam ik ook stomtoevallig tegen.
Heb 'm een tijdje meegenomen, maar toen ging ie dood Toen heb ik een eerdere save-game geladen en heb ik 'm mooi bij mij thuis gelaten Hij staat braaf iedere keer op me te wachten als ik thuis kom. Beetje chillen met Wadsworth enzo.
- james 'jimmy' dean
pi_67543214
Mijn huisje staat helemaal vol met Dogmeat, Charon, Cross, Fawkes, Wadsworth en Sergeant RL-3.
Ik wil niet weten wat ze de hele dag aan het doen zijn wanneer ik de deur uit ben.
pi_67543600
Bij mij leven die followers niet bijzonder lang, maar t is wel grappig om ze dr bij te hebben
Maar even kijken of ik iemand het pakje van de Antagonizer/Mechanist aan kan laten doen, en ik dan zelf ook. Moet wel grappig zijn
No resentment ever evened out a weaker hand
  maandag 30 maart 2009 @ 13:45:11 #90
18671 ArmaniXL
Retarded disfigured clown
pi_67545176
The Pitt geinstalleerd, binnenkort maar eens spelen...
Learning to love life by living through loss and mistakes.
  maandag 30 maart 2009 @ 13:47:43 #91
188728 Lyzio
why do we fall
pi_67545296
quote:
Op maandag 30 maart 2009 12:42 schreef Jolly_Reaper het volgende:
Mijn huisje staat helemaal vol met Dogmeat, Charon, Cross, Fawkes, Wadsworth en Sergeant RL-3.
Ik wil niet weten wat ze de hele dag aan het doen zijn wanneer ik de deur uit ben.
Die mopjes van Wadsworth zijn af en toe nog best grappig
- james 'jimmy' dean
pi_67545424
quote:
Op maandag 30 maart 2009 09:32 schreef Cheiron het volgende:

[..]

Moet je voor de grap eens een behemoth zonder wapens killen
Vanaf lvl 18 gaat dat super makkelijk, zonder ook maar een stimpak te hoeven gebruiken (mits je de Paralyzing Palm perk pakt )
Doe eens niet.
pi_67546696
Ze stonden zo mooi bij elkaar. *gooit frag grenade*
En nee, ik heb geen idee waarom een van de raiders in z'n ondergoed staat.

Ron Paul 2012
  maandag 30 maart 2009 @ 15:07:12 #94
188728 Lyzio
why do we fall
pi_67547801
quote:
Op maandag 30 maart 2009 14:32 schreef Supersoep het volgende:
Ze stonden zo mooi bij elkaar. *gooit frag grenade*
En nee, ik heb geen idee waarom een van de raiders in z'n ondergoed staat.

[ afbeelding ]
Wat heb je voor een armor aan daar? En dat hoedje
- james 'jimmy' dean
pi_67548555
quote:
Op maandag 30 maart 2009 15:07 schreef Lyzio het volgende:

[..]

Is combat armor oid volgens mij
pi_67548597
quote:
Op maandag 30 maart 2009 15:07 schreef Lyzio het volgende:

[..]

Metal armor van de Pitt. Dat hoedje komt uit Oasis, Poplar's Hood.
Ron Paul 2012
pi_67548604
Armor is Metal Armor als ik het goed heb.
Hoedje is dat uit Oasis neem ik aan

edit: tegelijk gepost
Doe eens niet.
pi_67548673
quote:
Op maandag 30 maart 2009 15:32 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Metal armor van de Pitt. Dat hoedje komt uit Oasis, Poplar's Hood.
Volgens mij kan je die metal armor ook van zon gastje in Paradise Falls halen
pi_67549127
Over Oasis gesproken, wat hebben jullie met die boom gedaan?
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_67549424
Ik heb hem zijn zin gegeven. Zelfs met mijn evil poppetje.
In zo'n situatie verkeren is gewoon marteling.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')