Moet ik ook nog eens naartoequote:Op donderdag 26 maart 2009 17:16 schreef Necrodeath het volgende:
Tvp.
Dunwich Building is cool.
Weet iemand of je met die gast kan praten als je het Ghoul Mask hebt?
Zal wel niet, maar hij is niet feral in ieder geval...
Oblivion heb ik dan ook echt wat meer uurtjes in moeten pompen eer ik alles gehad had (incl. add-ons, dat dan wel) Heb ze nu allemaal gehad in FO3quote:Op vrijdag 27 maart 2009 09:35 schreef Dein_Gesicht het volgende:
Ik heb nog altijd geen enkele addon, en amuseer me kostelijk
Heb door Fallout ook weer zin gekregen in Oblivion
En dan mis je toch wat hoorquote:Op vrijdag 27 maart 2009 08:13 schreef Dein_Gesicht het volgende:
Ik ben nu eigenlijk alleen bezig met de sidequests...moet maar eens aan de eerste missie beginnen, want het stoort me dat ik gnr niet kan ontvangen
"Margaret here bringing you uhh, music. Why just music? Because I'm just a technican and some asshole murdered our DJ."quote:Op vrijdag 27 maart 2009 12:58 schreef Lyzio het volgende:
[..]
En dan mis je toch wat hoorAHOOOOEWA! Bringin' you the truth, no matter how it hurts!!
Ik vind Agatha's vioolmuziek ook wel leukquote:Op vrijdag 27 maart 2009 13:17 schreef Necrodeath het volgende:
[..]
"Margaret here bringing you uhh, music. Why just music? Because I'm just a technican and some asshole murdered our DJ."
Ah nee manquote:Op vrijdag 27 maart 2009 13:29 schreef Dein_Gesicht het volgende:
[..]
Ik vind Agatha's vioolmuziek ook wel leuk
Ik heb mn charme gebruikt op dr, ze vind me n schatquote:Op vrijdag 27 maart 2009 14:45 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Ah nee manDat geknars op die viool. Terrible. Direct omleggen dat wijf, als je de kans krijgt.
Moeilijk he, zelf painten?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
The Pitt is écht Fallout, wat O:A eigenlijk niet was omdat je niet in een post-nucleaire wereld speelde. Dat is hier wel anders. Ik vond zelf dat de main quest veel te snel voorbij was, maar zeker de moeite waard al is het maar om tegen het eind een moeilijke keuze te maken, help je de slaven of help je de raiders. Toen ik ermee geconfronteerd werd was het niet meer zo vanzelfsprekend.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 17:46 schreef Lyzio het volgende:
Ik heb The Pitt nog nietCentjes zijn op. Whéééééé! Maar hij valt dus tegen? Beter of slechter dan Operation Anchorage? Die ook al niet al te goed was, maar wél gewoon Fallout was
Als jullie snappen wat ik bedoel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |