quote:Op donderdag 26 maart 2009 15:43 schreef HeatWave het volgende:
Naar SEX dan maar, lag gelukkig niet zo voor de hand.
het is geen onzin het bestaat toch echtquote:
Post je soms ook in het keldertje?quote:Op donderdag 26 maart 2009 15:45 schreef genakt het volgende:
[..]
het is geen onzin het bestaat toch echt
net zoals jou avatarquote:Op donderdag 26 maart 2009 15:46 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Post je soms ook in het keldertje?
Dit is echt te ranzig voor woorden
Je had dit topic niet hoefen openen dus niet huilen.quote:Op donderdag 26 maart 2009 15:46 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Post je soms ook in het keldertje?
Dit is echt te ranzig voor woorden
en hij post zelfs 2 keerquote:Op donderdag 26 maart 2009 15:55 schreef appeltjap het volgende:
[..]
Je had dit topic niet hoefen openen dus niet huilen.
staat erbijquote:Op donderdag 26 maart 2009 15:57 schreef Ronhui het volgende:
Aids Rodeo
Je neemt haar Doggy Style en zonder condoom. Voor het Dramatische effect neem je een hoed in je hand en roept keihard: Ik heb Aids, ik heb Aids!
En dan kijken hoelang je er op blijft zitten!
quote:Op donderdag 26 maart 2009 16:03 schreef appeltjap het volgende:
Gorilla Face
Dacht dat het was: vlak voor het klaarkomen in gezicht van de dame spuiten. Dan knock-out slaan en haar haar afknippen om het daarna in het gezicht te plakken.
harshquote:Fatal dragon
zie angry dragon alleen nu met een knietje tegen de neus aan. Als hij goed is uitgevoerd zal het neusbotje naar de hersenen schieten. Schreeuw tegelijk een hard “FATALITY!!!” om hem nog erger fataal te maken
belabberde OPquote:
geef je ze maar als ze niet te erg zijnquote:
ja het bestaat echtquote:
Zal vanavond wel even wat proberenquote:Op donderdag 26 maart 2009 16:22 schreef genakt het volgende:
[..]
geef je ze maar als ze niet te erg zijn![]()
Nee man, als ze 's ochtends opstaat zijn de lakens vastgeplakt aan haar rug als een cape!quote:Op donderdag 26 maart 2009 15:38 schreef genakt het volgende:
Superman
Als ze slaapt zorg je dat ze op haar buik komt te liggen, dan kom je over haar bovenkant van haar rug en leg je de dekens weer terug op haar rug en laat je het hard worden.
Tot ze de volgende ochtend wakker schoot, toen vond ze hem niet zo Super man.
quote:Op donderdag 26 maart 2009 16:21 schreef Razorback het volgende:
Ik mis toch wel de nodige plaatjes
Sommige mensen zullen het dan vast beter begrijpen
quote:Op donderdag 26 maart 2009 15:57 schreef Ronhui het volgende:
Aids Rodeo
Je neemt haar Doggy Style en zonder condoom. Voor het Dramatische effect neem je een hoed in je hand en roept keihard: Ik heb Aids, ik heb Aids!
En dan kijken hoelang je er op blijft zitten!
de boswachterquote:
hawhawhaw ik ga hem in de op plaatsenquote:
haha ze is vertrokken naar londenquote:Op donderdag 26 maart 2009 17:04 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Thnx mate!
Is ze al een beetje bijgekomen van de angry dragon?
quote:Op donderdag 26 maart 2009 17:14 schreef jogy het volgende:
Donkeypunch.
Iemand op z'n hondjes neuken en net voordat je klaar komt een klap in de nek geven. Hierdoor schrikt ze en gaan al haar spieren samentrekken wat dan weer zorgt voor een geweldig orgasme.
Is ook een film vanhttp://www.imdb.com/title/tt0988849/
Dat was toch:quote:Op donderdag 26 maart 2009 15:38 schreef genakt het volgende:
Rusty trombone
Aan de anus gelikt worden terwijl je word afgetrokken
Daar is heel de voorbereiding niet voor nodig, hij lijdt toch wel pijnquote:Op donderdag 26 maart 2009 22:01 schreef jogy het volgende:
Voor de dames.
Crazy Pinto
Ga boven op de man rijden en luister goed naar zijn gekreun. Als hij bijna klaar komt moet je snel met één van de handen naar zijn ballen grijpen en eraan trekken. Als je het goed timed kijkt de man ongeveer ZO
ja enquote:
Dan verzin je iets nieuws. Hup.quote:Op donderdag 26 maart 2009 22:55 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
En waarom dit topic? Voor de gemiddelde user staat hier niets nieuws tussen
Pics, or it didn't happen.quote:Op donderdag 26 maart 2009 22:55 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
En waarom dit topic? Voor de gemiddelde user staat hier niets nieuws tussen
jou ding staat erbij in de opquote:
dank jequote:
ga je in elk topic lopen zeikenquote:Op vrijdag 27 maart 2009 14:19 schreef Florian_ het volgende:
"terwijl je word afgetrokken"
Edit: het Spiderman plaatje doet het bij mij niet?
hmm wel goed idee eigenlijk maar kom even op niks eigenlijkquote:Op vrijdag 27 maart 2009 14:22 schreef tijnbrein het volgende:
Heeft iemand misschien een idee om iets te bedenken wat speciaal is voor FOK?
Gelukkig zijn er meer mensen hier die kunnen meedenken.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 14:25 schreef genakt het volgende:
[..]
hmm wel goed idee eigenlijk maar kom even op niks eigenlijk
zo druk word hier niet meer gepostquote:Op vrijdag 27 maart 2009 14:26 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Gelukkig zijn er meer mensen hier die kunnen meedenken.
quote:Op donderdag 26 maart 2009 15:49 schreef appeltjap het volgende:
wheheheheh tvp
Ging je nog die engelse vertalen leest wat fijner:quote:Op vrijdag 27 maart 2009 19:18 schreef genakt het volgende:
toch blijven super veel mensen kijken maar posten
Hoe heet het dan als een vrouw gebeft wordt terwijl ze aan het poepen is? Hetzelfde of anders.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 22:25 schreef appeltjap het volgende:
[..]
Ging je nog die engelse vertalen leest wat fijner:
Ontopic:
Blumpkin
Terwijl je een bruine rakker draait gepijpt worden.
Zou t niet weten misschien google for all your questionsquote:Op zaterdag 28 maart 2009 15:37 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hoe heet het dan als een vrouw gebeft wordt terwijl ze aan het poepen is? Hetzelfde of anders.
ja morgenquote:Op vrijdag 27 maart 2009 22:25 schreef appeltjap het volgende:
[..]
Ging je nog die engelse vertalen leest wat fijner:
Ontopic:
Blumpkin
Terwijl je een bruine rakker draait gepijpt worden.
ik ga niet voor alles plaatjes lopen zoeken en er staat toch wat het betekentquote:Op maandag 30 maart 2009 15:16 schreef zoekjewat het volgende:
hallooo je zou een guide met plaatjes plaatse zei je wtf, doe dat dan
quote:Mario - First, find a princess to fuck (this is the hard part). Then, as you are fucking her, try to bash her head against the ceiling until a mushroom or a flower appear. +1UP.
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 11:41 schreef TPS het volgende:
Alaskan Pipeline
Take a dump in a condom. Put the condom in the fridge so you can use it later as a dildo!
AWHAWHHAWAWH die is fucking hardquote:
hoezoquote:Op woensdag 8 april 2009 00:39 schreef Noortje. het volgende:
Ik vind dit topic redelijk zorgwekkend.
quote:Op dinsdag 14 april 2009 10:37 schreef Castillion het volgende:
Mushroom Stamp
Anaal nemen en de doodooresten onder je voorhuid/eikel uitdrukken op haar wang (of ergens anders). Als je het goed doet heeft het de vorm van een paddestoel/chammpignon
quote:Op vrijdag 10 juli 2009 09:46 schreef Jimbo het volgende:
volgens google kan dit topic schadelijk zijn voor mijn computer
Of je leest even de Copperfield.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 22:18 schreef KudFokker het volgende:
Even een schaamteloze kick
De poltergeist:
Neem je vriendin doggy, na een tijdje komt een vriend stiekem de kamer binnen.
Haal snel je leuter er uit zodat de vriend het kan overnemen.
Loop nu snel naar buiten en ga voor het raam staan waar ze naar toe kijkt, klop op het raam en begin te zwaaien
echoquote:
tuurlijk het is mijn topicquote:
kom hatenquote:
zoiets heet toch mishandeling?quote:Op donderdag 26 maart 2009 15:38 schreef genakt het volgende:
Angry dragon
Meteen nadat je in haar mond klaargekomen bent geef je je partner een flinke
knal op haar achterhoofd, zo hard dat je zaad uit haar neus komt en ze
voorover valt. Als ze weer overeind komt zal ze eruit zien als een boze
draak.
Anders schop je dit topic weer even omhoog..quote:Op zondag 11 april 2010 19:03 schreef denaamishenk het volgende:
Bruine stropdas:
In de reet neuken en dan tussen de tieten
Bruine snor:
Terwijl je ordinair aan het vinger bent, plotseling je vinger in haar kont stoppen en aan haar bovenlip afvegen
Ik moest hard lachenquote:Op zaterdag 15 mei 2010 19:22 schreef denaamishenk het volgende:
Rodeorijden:
Als je haar lekker van achter aan het pakken bent, zeg je dat je aids hebt en als zij zich dan probeert los te wurmen pak je dr bij haar haren en doe je alsof je een stier aan het berijden bent
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 19:35 schreef VeerEli het volgende:
Hoezo is teabaggen uitgevonden door Cohen?
Die foto van Cohenquote:
[dumpertmode] re-post -1 [/dumpertmode]quote:Op zaterdag 15 mei 2010 19:22 schreef denaamishenk het volgende:
Rodeorijden:
Als je haar lekker van achter aan het pakken bent, zeg je dat je aids hebt en als zij zich dan probeert los te wurmen pak je dr bij haar haren en doe je alsof je een stier aan het berijden bent
Of je leest het topic ffquote:Op zaterdag 15 mei 2010 19:22 schreef denaamishenk het volgende:
Rodeorijden:
Die had ik anderhalf jaar geleden ook al genoemd jaquote:Op zaterdag 15 mei 2010 19:22 schreef denaamishenk het volgende:
Rodeorijden:
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 19:43 schreef VeerEli het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Laat maar..sorry, blond en traag van begrip
HWAHWAHWA zou maar in het echt gebeurenquote:Op vrijdag 21 mei 2010 23:10 schreef broodroostert het volgende:
Sniper:
verstop voordat 2 mensen seks hebben jezelf in de kleding kast. zodra ze beginnen met neuken begin jij te rukken. op het moment dat je bijna klaarkomt spring je de kast uit, dump je kwakkie bij iemand in het gezicht roep Headshot! en vlucht de kamer uit
advanced power in me topicquote:Op zaterdag 22 mei 2010 13:06 schreef AdvancedPower het volgende:
Ik word geil van dit topic.
Groetjens.
Wat een kut kickquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rodeorijden:
Op dinsdag 23 december 2008 13:19 schreef Slarioux het volgende:
Wauw, wat een grap. Ik heb niet meer zo gelachen sinds 11 september.
quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 15:15 schreef Oldenzaal het volgende:
Hé Jongens! Jongens! Jongens!!
Ik heb nog een goeie, nog nooit gehoord waarschijnlijk!! 111!!![]()
![]()
![]()
Komt ie dan hé?en daarvoor en kick van 2 maanden? volgen s mij staat ie er zelfs al tusse!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rodeorijden:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |