HWAHWAHWA zou maar in het echt gebeurenquote:Op vrijdag 21 mei 2010 23:10 schreef broodroostert het volgende:
Sniper:
verstop voordat 2 mensen seks hebben jezelf in de kleding kast. zodra ze beginnen met neuken begin jij te rukken. op het moment dat je bijna klaarkomt spring je de kast uit, dump je kwakkie bij iemand in het gezicht roep Headshot! en vlucht de kamer uit
advanced power in me topicquote:Op zaterdag 22 mei 2010 13:06 schreef AdvancedPower het volgende:
Ik word geil van dit topic.
Groetjens.
Wat een kut kickquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rodeorijden:
Als je haar lekker van achter aan het pakken bent, zeg je dat je aids hebt en als zij zich dan probeert los te wurmen pak je dr bij haar haren en doe je alsof je een stier aan het berijden bent
Op dinsdag 23 december 2008 13:19 schreef Slarioux het volgende:
Wauw, wat een grap. Ik heb niet meer zo gelachen sinds 11 september.
quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 15:15 schreef Oldenzaal het volgende:
Hé Jongens! Jongens! Jongens!!
Ik heb nog een goeie, nog nooit gehoord waarschijnlijk!! 111!!![]()
![]()
![]()
Komt ie dan hé?en daarvoor en kick van 2 maanden? volgen s mij staat ie er zelfs al tusse!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rodeorijden:
Als je haar lekker van achter aan het pakken bent, zeg je dat je aids hebt en als zij zich dan probeert los te wurmen pak je dr bij haar haren en doe je alsof je een stier aan het berijden bent
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |