abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 14 april 2009 @ 12:25:31 #226
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_68001875
So far:
- O: 2 boterhammen halvajam en een glas light sap
- T: 1 cappuccino, 1 banaan
- L: 3 boterhammen 2x kipfilet en 1x kaas

Zometeen nog even een mandarijn en dan in de loop van de middag nog een mandarijn en een liga.
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
pi_68002915
ow ja, lijstjes als stok achter de deur

O: all-bran fruit (maar dan B-merk) met magere melk, cappuccino
T: 2x espreschoc, thee, water
L: 4 boterhammen, 2x stroop, 2x sandwichspread, espreschoc

Verder nog een banaan meegenomen voor straks, en nog genoeg water en thee (en proberen af te blijven van de cappuccino en espreschoc )
pi_68003314
Zal ik ook een lijstje doen?

O: 2 knackerbrod met kipfilet.
T: sultana yofruit
T: dubbele boterham met kipfilet
T: handje amandelen
L: Grote bruine bol met osseworst en een kop chinese kippensoep.

Hoop dat mijn maag nu een tijdje blijft doen alsof ie gevuld is. Ik vrees het ergste overigens.

Heb trouwens besloten vanavond te gaan hardlopen.
En daarna (of misschien beter: daarvoor) even naar de supermarkt om een berg groente en andere gezonde dingen in te slaan.
  dinsdag 14 april 2009 @ 14:39:37 #229
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_68006043
Oeh! Bol met ossenworst. Yummie!
***Levi was here***
pi_68006749
Hij was errug lekker!
En nu heb ik ook het gevoel dat mijn maag gevuld is en ik de komende uren niets hoef te eten.
pi_68013823
Nou, dan mik ik hier ook een lijstje neer:

O: 2 boterhammen met pindakaas en kipfilet, beker milk en fruit
T: 4 koppen thee, 1 peer
L: 3 boterhammen met kipfilet, humus en pindakaas, 2 bekertjes melk
T: 2 koppen koffie met in totaal 4 klontjes suiker, 1 appel, 1 boterham met humus(verdeeld over twee momenten), 1 paaseitje(puur)
D: speklapje, aardappels en roergebakken spinazie met ui en roomkaas
T: schaaltje yoghurt.

Eigenlijk is vooral het avondeten wat minder gezond.

Gisteren 43 kilometer geskate, en ik denk dat ik zo nog even ga hardlopen.

Wat mij opvalt, sinds vorige week zondag ben ik veel aan het sporten, en ik kom nu aan... Eigenlijk best vaag, maar ik ga er vanuit dat het straks wel weer minder word..
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_68014857
Ik doe mee, vandaag wat rustig aan begonnen en niet veel tussendoor, want herstellende van buikgriepje:

O: schaal yoghurt
L: schaaltje optimelkwark, 2 kaiserbroodjes met filet-americain. (hoezee AH-bonus )
D: Zelfgemaakte (vegetarische)pasta uit de oven (wel met veel 30+ kaas erover ) en daarbij geschaafde komkommer met balsamico en peper + witbiertje

Zoiets Morgen weer normaal en met tussendoortjes Vandaag moest ik mezelf nog een beetje dwingen om te eten .
pi_68015182
Lijstje:

O: all-bran fruit (maar dan B-merk) met magere melk, cappuccino
T: 2x espreschoc, thee, water
L: 4 boterhammen, 2x stroop, 2x sandwichspread, espreschoc
T: Banaan, thee, crystal clear
T: Cruesli, rozijnen en vanilleyoghurt
D: maaltijdsalade "Italiaanse kip" (AH)

Ik was helemaal trillerig en duizelig tijdens het naar huis fietsen, dus zonder snaaien is alleen een banaan duidelijk niet genoeg voor de hele middag. Maar na het bakje yoghurt met cruesli en rozijntjes ging het sporten niet meer Vanavond nog maar even flink op zoek naar een grote bruine envelop als lichaamsbeweging
pi_68015218
quote:
Op dinsdag 14 april 2009 18:21 schreef teigan het volgende:

Gisteren 43 kilometer geskate, en ik denk dat ik zo nog even ga hardlopen.
Wop
Takke-eind!
Dat vind ik op de fiets al best ver
pi_68015543
quote:
Op dinsdag 14 april 2009 19:04 schreef freecell het volgende:

[..]

Wop
Takke-eind!
Dat vind ik op de fiets al best ver
ik was ook wel flink moe.. We zijn via de kropswolderpolder naar meerwijk gereden, via hoogezand, kolham en harkstede weer terug..

Het was wel een erg lange tocht voor zo in het begin van het seizoen, maar het was zulk mooi weer, en het reed zo lekker.. ... Ik was wel wat verbrand in mijn gezicht, maar ik heb gelukkig geen spierpijn..
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_68015684
quote:
Op dinsdag 14 april 2009 19:14 schreef teigan het volgende:

[..]

ik was ook wel flink moe.. We zijn via de kropswolderpolder naar meerwijk gereden, via hoogezand, kolham en harkstede weer terug..

Het was wel een erg lange tocht voor zo in het begin van het seizoen, maar het was zulk mooi weer, en het reed zo lekker.. ... Ik was wel wat verbrand in mijn gezicht, maar ik heb gelukkig geen spierpijn..
Wow Goede basisconditie dan
Ik ken de route wel ongeveer dan wel tof!
pi_68015832
quote:
Op dinsdag 14 april 2009 19:18 schreef freecell het volgende:

[..]

Wow Goede basisconditie dan
Ik ken de route wel ongeveer dan wel tof!
lijkt er wel op.. Maar ik merk het ook bij Evy, ik heb sinds ik het weer opgepakt heb dit jaar eigenlijk nog helemaal geen spierpijn gehad... En ook daar ben ik wel verbaasd over.
pi_68017959
Net Evy les 13 gelopen... Daar zit al 3 x 5 minuten hardlopen in, het bouwt best snel op nu!

Ik heb nu alleen wel wat last van mijn knieen, misschien morgen behalve niet hardlopen ook maar even niet skaten...
pi_68024272
Ik doe mee met de lijstjes. Ik ben dat gesnoep zat dus ik wil dat snoepen echt gaan minderen en ik moet in vorm komen voor de vakantie in juni. Dus flink sporten en spieroefeningen doen en heleboel trappen lopen zodat ik makkelijker in de bergen kan lopen. Vandaag kwam iemand met bonbons langs. Bonbon zag er lekker uit maar na een hap dus niet. Snel uitgespuugd en weggegooid. Ik heb besloten alleen lekkere bonbons te eten

Lijstje:
O 8.00: glas optimel
O 8.30: 2 bruine boterhammen rookvlees
L 12:30: tosti ham/kaas + 3 crackers smeerkaas met komkommer / paprika
T 16.00: bak druiven
T 17.00: bakje vitalinea
D 19.30: zelfgemaakte shoarma met salade
S: Poweryoga
T 22.30: magere yoghurt met wat druiven
pi_68030285
quote:
Op dinsdag 14 april 2009 12:25 schreef Levitation het volgende:
So far:

Zometeen nog even een mandarijn en dan in de loop van de middag nog een mandarijn en een liga.
Oh, even dit lijstje afmaken...
- T: 1 cappuccino, 2 mandarijnen, 1 liga
- D: hartige taart, sla, kalkoen frikandelletjes met mozzarellavulling, chips ( )
- Toetje: bakje optimel yoghurt
- T: 2 glazen slappe ranja

Sporten/beweging: 55 minuten gefietst, 25 min gewandeld en een halve Evy les 8. Kreeg vreselijke kramp halverwege de Evyles en ben toen naar huis gestrompeld... morgen gaat les 8 in de herkansing. Moet mijn enkels nog wel ff los zien te krijgen, want dit is geen doen zo.
***Levi was here***
pi_68030628
quote:
Op dinsdag 14 april 2009 20:23 schreef teigan het volgende:
Net Evy les 13 gelopen... Daar zit al 3 x 5 minuten hardlopen in, het bouwt best snel op nu!

Ik heb nu alleen wel wat last van mijn knieen, misschien morgen behalve niet hardlopen ook maar even niet skaten...
Sportief bezig
Ik vraag me alleen af of skaten niet in dezelfde categorie valt als hardlopen qua beweging, dus dat je daar sowieso een dag rust tussen moet hebben.

voor alle lijstjes
voor Levi, naar is dat als sporten niet gaat terwijl je wel wilt.
pi_68030650
Gister was een ramp, en ik weet ook waarom.
Te weinig slapen zorgt bij mij kennelijk de hele dag voor het gevoel dat mijn maag leeg is en dat ik moet eten. En dan het liefste suikers.

Dus gister was kansloos, vannacht wel goed geslapen (en lang genoeg!), en dit is het verwachte lijstje:
7.00 uur: brinta met melk
7.30 uur: uur fietsen
10.00 uur: bak yoghurt met muesli
12.00 uur: half uur hardlopen
13.00 uur: 2 boterhammen met kaas
14.00 uur: 2 boterhammen met kaas
15.00 uur: handje amandelen
16.00 uur: paar wortels en wat komkommer
17.00 uur: uur fietsen
18.30 uur: grote kop lente uitjes soep met kokos melk en pasta met tomaat/ui/courgette/feta saus.

En als ik zin heb ga ik dan om 19.00 uur nog een uur bodypump doen. Dan verander ik alleen iets aan mijn eetritme qua avondeten.
pi_68030740
quote:
Op woensdag 15 april 2009 09:14 schreef omearos het volgende:

[..]

Sportief bezig
Ik vraag me alleen af of skaten niet in dezelfde categorie valt als hardlopen qua beweging, dus dat je daar sowieso een dag rust tussen moet hebben.

voor alle lijstjes
voor Levi, naar is dat als sporten niet gaat terwijl je wel wilt.
ergens wel, maar je gebruikt met skaten voor mijn gevoel toch weer andere spieren dan met hardlopen. Maar ik hou het wel even in de gaten, ik heb geen zin in blessures..

Vandaag dus sowieso een rustdag, alleen een paar stukjes fietsen. Vanavond ga ik op cursus bij de politie, zodat ik weer een seizoen mag blokken bij het skaten..
pi_68030998
2 dagen buikgriep, resultaat -0,0 kg
Nuja, geeft ook niks, alleen ik vind buikpijn wel zo vervelend dat ik dan vind dat ik wel wat gewichtsverlies verdien eigenlijk

O: optimel kwark
T: Komkommer (ja, een hele )

Is er iemand die de calorische waarde van kaiserbroodjes kan vinden?
3 lijsten bij langs geweest, vind ze niet....
pi_68031005
quote:
Op woensdag 15 april 2009 09:15 schreef Liejannuh het volgende:
Gister was een ramp, en ik weet ook waarom.
Te weinig slapen zorgt bij mij kennelijk de hele dag voor het gevoel dat mijn maag leeg is en dat ik moet eten. En dan het liefste suikers.

Heel herkenbaar! Alsof je het tekort aan energie met suikers moet opvangen ofzo. Ik krijg inderdaad ook "honger" van te weinig slaap.
***Levi was here***
pi_68031444
quote:
Op woensdag 15 april 2009 09:30 schreef Levitation het volgende:

[..]

Heel herkenbaar! Alsof je het tekort aan energie met suikers moet opvangen ofzo. Ik krijg inderdaad ook "honger" van te weinig slaap.
Check
Daarom heb ik de meeste 'zwangerschapskilo's' in de kraamtijd gekregen Gebroken nachten = eten!
De dag na de bevalling was ik 66,5 kg (dus in totaal 1,5 kg door de zwangerschap zelf), daarna opgeklommen tot boven de 70
En dat ben ik er nu aan het afwerken
pi_68031514
quote:
Op woensdag 15 april 2009 09:15 schreef Liejannuh het volgende:
Ook bij mij herkenbaar. Ik moet ook zorgen dat ik voldoende slaap. En ik heb gemerkt dat voldoende water drinken op een dag ook het hongergevoel tegengaat.

Lijstje voor vandaag:
8.00 uur: glas optimel
8.30 uur: 2 bruine boterhammen met rookvlees
8.30-12.00 uur: max 3 bakken koffie met beetje suiker
12.30 uur: pistolet met cup a soup kip + 3 crackers met (huzaren)salade
15.30 uur: bakje druiven
16.30 uur: banaan + boterham rookvlees
17.30 uur: spinning
20.00 uur: gebakken aardappels + spinazie + kip
Later op de avond: bakje magere yoghurt.
pi_68031824
Oh, mijn lijstje voor vandaag:
7.00: 2 boterhammen met halvajam
8.30: 1 cappuccino
10.30: 1 banaan + 1 mandarijn
12.00: 3 boterhammen, 2x kipfilet, 1x kaas en misschien een cup-a-soup voor een beetje verzadigd gevoel
14.30: liga en 1 mandarijn
19.00: vis + gebakken aardappeltjes + groenten
20:00: bakje optimel yoghurt

En ik heb heel erge honger. En mijn collega's zitten vlaai te eten.
***Levi was here***
pi_68031849
Lijstje voor vandaag:

O: All-Bran Fruit met magere melk
T: espreschoc, water

Planning:
T: koffiepauze met taart (als die lekker is), water, thee
L: 4 boterhammen, 2x sandwichspread, 2x kaas en komkommer
T: thee, water, banaan
D: nog geen idee
T: thee

Bedenk me nu pas dat ik niks extra's mee heb voor 's middags. Misschien maar een boterham bewaren ofzo.
pi_68032395
Het is sowieso wel slim om je lunch wat uit te spreiden vind ik.
Ik heb nu net mijn yoghurt met muesli op en op de een of andere manier krijg ik honger van eten ofzo?! Kan dat?!
Maar afijn, met brood heb ik dat ook. Als ik net 2 boterhammen op heb, dan heb ik nog honger. Een half uur later niet meer. Dus ik splits mijn lunch maar tegenwoordig.

Owja, en als ik me vandaag heel braaf aan mijn voornemens hou, dan mag ik een tof jurkje van mezelf kopen op ebay.

En Levi, ga nog een extra kop thee drinken ofzo. Dat werkt vast!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')