Wopquote:Op dinsdag 14 april 2009 18:21 schreef teigan het volgende:
Gisteren 43 kilometer geskate, en ik denk dat ik zo nog even ga hardlopen.
ik was ook wel flink moe.. We zijn via de kropswolderpolder naar meerwijk gereden, via hoogezand, kolham en harkstede weer terug..quote:Op dinsdag 14 april 2009 19:04 schreef freecell het volgende:
[..]
Wop![]()
Takke-eind!
Dat vind ik op de fiets al best ver
Wowquote:Op dinsdag 14 april 2009 19:14 schreef teigan het volgende:
[..]
ik was ook wel flink moe.. We zijn via de kropswolderpolder naar meerwijk gereden, via hoogezand, kolham en harkstede weer terug..
Het was wel een erg lange tocht voor zo in het begin van het seizoen, maar het was zulk mooi weer, en het reed zo lekker..... Ik was wel wat verbrand in mijn gezicht, maar ik heb gelukkig geen spierpijn..
lijkt er wel op.. Maar ik merk het ook bij Evy, ik heb sinds ik het weer opgepakt heb dit jaar eigenlijk nog helemaal geen spierpijn gehad... En ook daar ben ik wel verbaasd over.quote:Op dinsdag 14 april 2009 19:18 schreef freecell het volgende:
[..]
WowGoede basisconditie dan
![]()
Ik ken de route wel ongeveer danwel tof!
Oh, even dit lijstje afmaken...quote:Op dinsdag 14 april 2009 12:25 schreef Levitation het volgende:
So far:
- O: 2 boterhammen halvajam en een glas light sap
- T: 1 cappuccino, 1 banaan
- L: 3 boterhammen 2x kipfilet en 1x kaas
Zometeen nog even een mandarijn en dan in de loop van de middag nog een mandarijn en een liga.
Sportief bezigquote:Op dinsdag 14 april 2009 20:23 schreef teigan het volgende:
Net Evy les 13 gelopen... Daar zit al 3 x 5 minuten hardlopen in, het bouwt best snel op nu!
Ik heb nu alleen wel wat last van mijn knieen, misschien morgen behalve niet hardlopen ook maar even niet skaten...
ergens wel, maar je gebruikt met skaten voor mijn gevoel toch weer andere spieren dan met hardlopen. Maar ik hou het wel even in de gaten, ik heb geen zin in blessures..quote:Op woensdag 15 april 2009 09:14 schreef omearos het volgende:
[..]
Sportief bezig
Ik vraag me alleen af of skaten niet in dezelfde categorie valt als hardlopen qua beweging, dus dat je daar sowieso een dag rust tussen moet hebben.voor alle lijstjes
voor Levi, naar is dat als sporten niet gaat terwijl je wel wilt.
Heel herkenbaar!quote:Op woensdag 15 april 2009 09:15 schreef Liejannuh het volgende:
Gister was een ramp, en ik weet ook waarom.
Te weinig slapen zorgt bij mij kennelijk de hele dag voor het gevoel dat mijn maag leeg is en dat ik moet eten. En dan het liefste suikers.
Checkquote:Op woensdag 15 april 2009 09:30 schreef Levitation het volgende:
[..]
Heel herkenbaar!Alsof je het tekort aan energie met suikers moet opvangen ofzo. Ik krijg inderdaad ook "honger" van te weinig slaap.
Ook bij mij herkenbaar. Ik moet ook zorgen dat ik voldoende slaap. En ik heb gemerkt dat voldoende water drinken op een dag ook het hongergevoel tegengaat.quote:Op woensdag 15 april 2009 09:15 schreef Liejannuh het volgende:
Te weinig slapen zorgt bij mij kennelijk de hele dag voor het gevoel dat mijn maag leeg is en dat ik moet eten. En dan het liefste suikers.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |