ik zat toen op school en nu ben ik pas terug van werk..Maar dat ene met de kladblok heeft gewerkt, BEDANKT!!. wss wordt de presentatie tot na de meivakantie verplaatst en dan heb ik lekker veel tijdquote:Op donderdag 26 maart 2009 20:49 schreef BrokenBond het volgende:
Het was nog voor 16.00 uur toen TS dit topic opende? Dan heb je nog de hele middag eraan kunnen werken? Je had nog tijd zat man!
Dat ben ik best met jee eens... op zulk een manier je er onderuit bluffen is veelal een lastigere klus en vereist een groter Talent dan gewoon netjes op tijd die presentatie gemaakt te hebben....quote:Op donderdag 26 maart 2009 15:35 schreef Tijn het volgende:
[..]
En wat voorkomt dan dat de leraar alsnog zegt "Nou ja, je weet de inhoud van je presentatie toch, dus ga maar verder zonder computer"?
Als je serieus niks hebt voorbereid, kun je je nog beter ziek melden dan ter plekke een Oscar proberen te scoren. Maar dat is mijn mening
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 00:15 schreef Aneurism het volgende:
Ok hier de handleiding, het is een bewezen manier om voor goed het probleem voor je op te lossen:
Zet je laptop op de ac adapter. Zorg dat er stroom op staat.
Pak een watergieter, het liefste 10 liter
Open je laptop
Zet de laptop aan
Open je broek
Haal meneer Pielemans uit je broek
Leg hem op het toetsenbord
Begin met water te gieten vanuit de gieter over meneer Pielemans heen zo hup het toetsenbord in.
Blijf doorgieten
Als het goed is moet je een schokkende sensatie voelen op redelijke termijn. Blijf doorgaan met gieten tot de volledige 10 liter op is.
Geboortejaar: 1984.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 11:54 schreef Seneca het volgende:
En dan vinden mensen het nog gek dat landen als India ons steeds meer voorbij strevenDaar steken ze hun energie hun werk, terwijl TS en zijn generatie al hun energie steken in niet *hoeven* werken. Het zou me niets verbazen als na de kredietcrisis straks ook de kenniseconomie een grote bubble blijkt te zijn.
Ja, en het dan al over 'de jeugd van tegenwoordig' hebbenquote:
quote:Op donderdag 26 maart 2009 14:45 schreef ozzie91 het volgende:
hoe kan ik ervoor zorgen dat me powerpoint presentatie op school het niet meer doet. Dat ie m zegmaar niet opent. Want ik heb er helemaal geen tijd voor gehad...
HULP PLS,
quote:Op donderdag 26 maart 2009 22:46 schreef ozzie91 het volgende:
[..]
ik zat toen op school en nu ben ik pas terug van werk..Maar dat ene met de kladblok heeft gewerkt, BEDANKT!!. wss wordt de presentatie tot na de meivakantie verplaatst en dan heb ik lekker veel tijd
nog een keer bedankt, jooo en ik zal me cijfer wel weer hier posten:)
En, hoe ging het?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |