Geen proportioneel stelsel maar wie het eerst haalt, het eerst maalt. Winner takes it all. Zoals in Engeland, de VS.quote:
Het zou wel grappig zijn als Wilders onder het geluid van 'Eye of the Tiger' zijn rentree zou maken, net als Balkenende aan het woord is ofzo. (Ik heb overigens niets met Wilders, dit wil ik even duidelijk maken voordat ik een woedende Klopkoek achter me aan heb)quote:
quote:Op donderdag 26 maart 2009 16:39 schreef Morendo het volgende:
[..]
Het zou wel grappig zijn als Wilders onder het geluid van 'Eye of the Tiger' zijn rentree zou maken, net als Balkenende aan het woord is ofzo. (Ik heb overigens niets met Wilders, dit wil ik even duidelijk maken voordat ik een woedende Klopkoek achter me aan heb)
Of al zwaaiend met kalashnikovs en "Viva La Revolucion" schreeuwend binnenkomt..quote:Op donderdag 26 maart 2009 16:39 schreef Morendo het volgende:
[..]
Het zou wel grappig zijn als Wilders onder het geluid van 'Eye of the Tiger' zijn rentree zou maken, net als Balkenende aan het woord is ofzo. (Ik heb overigens niets met Wilders, dit wil ik even duidelijk maken voordat ik een woedende Klopkoek achter me aan heb)
Dan prefereer ik het Amerikaanse systeem. Eén keer in de vier jaar presidentsverkiezingen en om de twee jaar verkiezingen voor de volksvertegenwoordiging. Dat is een eerlijk en sympathiek systeem die niet persé voor dualisme zorgt maar het wel beter mogelijk maakt.quote:Op donderdag 26 maart 2009 16:38 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Geen proportioneel stelsel maar wie het eerst haalt, het eerst maalt. Winner takes it all. Zoals in Engeland, de VS.
Groot gelijk maar de overheid hoort daar geen partij in te zijn.quote:Op donderdag 26 maart 2009 16:41 schreef hondjes het volgende:
Er zijn mensen die het heelijk vinden om voor hun kinderen te zorgen, en hebben
helemaal geen behoefte te werken en kindje al met een paar maanden naar de creche te doen.
quote:Op donderdag 26 maart 2009 16:53 schreef FJD het volgende:
Timer loopt voor het woordje bioindustrie
-edit-
Ruim twee minuten
-edit2-
Millimeteren rondom iets kleins als de kredietcrisisVan welke planeet is deze vrouw
![]()
en afsluiten met de bioindustriequote:Op donderdag 26 maart 2009 17:01 schreef Horloge het volgende:
Toch altijd leuk, mensen die een debat kapen om doodleuk hun eigen betoog te gaan houden.
Ik dus niet. De belangrijkste argumenten voor mij zijn is dat je er een schimmig pluralistisch lobbyistisch systeem voor terug krijgt (wat vooral gunstig is voor de grote bedrijven) en zo'n stelsel nog meer tendeert naar conservatisme. Bovendien heb ik een zwak voor getuigenispartijtjes die dan zouden verdwijnen.quote:Op donderdag 26 maart 2009 16:42 schreef Morendo het volgende:
[..]
Dan prefereer ik het Amerikaanse systeem. Eén keer in de vier jaar presidentsverkiezingen en om de twee jaar verkiezingen voor de volksvertegenwoordiging. Dat is een eerlijk en sympathiek systeem die niet persé voor dualisme zorgt maar het wel beter mogelijk maakt.
Dat ze die zo langzamerhand niet gewoon tijdens de lunchpauze plannen.quote:Op donderdag 26 maart 2009 17:08 schreef DJKoster het volgende:
Hierna nog Verdonk en daarna lunchpauze
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |