abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_67434095
Hoe je met 1 grap alle grappen van je tegenpartij kunt overtreffen.

Femke
Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
[b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
  donderdag 26 maart 2009 @ 16:16:31 #127
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_67434102
quote:
Nu is de huidige lichting politici ook wel heel erg zwak hoor....
Ja maar toch. Zo'n Rutte die 24 man beschikbaar heeft plus lekken uit het ambtenarenapparaat (wat GroenLinks op zeker niet of minder heeft)... dan moet er toch meer uit zijn waffel komen dan generieke praatjes over de Hardwerkende Nederlander en Het Tweede Kabinet Den Uyl
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
  donderdag 26 maart 2009 @ 16:17:39 #128
198365 Morendo
The Real Deal
pi_67434137
quote:
Op donderdag 26 maart 2009 16:13 schreef LangeTabbetje het volgende:

[..]

Nu is de huidige lichting politici ook wel heel erg zwak hoor....
Zeker. Maar wat ook meespeelt is dat de fractiediscipline tegenwoordig zéér strikt is. Individuele kamerleden krijgen niet bepaald de gelegenheid om te rebelleren en dwarse standpunten in te nemen.
Die Lebenslust bringt dich um.
  donderdag 26 maart 2009 @ 16:19:07 #129
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_67434186
Hamer probeert te pochen met halfuitgewerkte punten. PvdA heeft zich weer blij laten maken met dooie mussen.
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
  donderdag 26 maart 2009 @ 16:19:11 #130
198365 Morendo
The Real Deal
pi_67434190
quote:
Op donderdag 26 maart 2009 16:16 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

Ja maar toch. Zo'n Rutte die 24 man beschikbaar heeft plus lekken uit het ambtenarenapparaat (wat GroenLinks op zeker niet of minder heeft)... dan moet er toch meer uit zijn waffel komen dan generieke praatjes over de Hardwerkende Nederlander en Het Tweede Kabinet Den Uyl
Halsema is louter aan het kletsen over kledingkeuze, wat ik van de laatste 5 minuten heb meegekregen sinds ik weer na het debat kijk.
pi_67434229
Die Halsema, nu maakt ze weer een verwijzing naar GS.
  donderdag 26 maart 2009 @ 16:20:59 #132
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_67434256
quote:
Op donderdag 26 maart 2009 16:19 schreef Morendo het volgende:

[..]

Halsema is louter aan het kletsen over kledingkeuze, wat ik van de laatste 5 minuten heb meegkregen sinds ik weer na het debat kijk.
Je had haar tegen Slob moeten zien. Slob ging een beetje badinerend doen tegenover Halsema. Ze zou de stukken slechts een beetje hebben doorgebladerd.

Daar reageerde Halsema heel fel en sterk op door te wijzen op de geringe voorbereidingstijd die de oppositie gegund is.
Deuger, Woke & Gutmensch
  donderdag 26 maart 2009 @ 16:21:54 #133
198365 Morendo
The Real Deal
pi_67434287
Kabinet Grijs 1, dat is welhaast nog triester dan Rutte's 'kabinet den Uyl 2'.
  donderdag 26 maart 2009 @ 16:22:42 #134
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_67434319
Donner kijkt erbij alsof ie doodop is
Deuger, Woke & Gutmensch
pi_67434333
quote:
Op donderdag 26 maart 2009 16:17 schreef Morendo het volgende:

[..]

Zeker. Maar wat ook meespeelt is dat de fractiediscipline tegenwoordig zéér strikt is. Individuele kamerleden krijgen niet bepaald de gelegenheid om te rebelleren en dwarse standpunten in te nemen.
Die zullen ze wel hebben, maar houden ze binnenskamers (wat natuurlijk ook wel weer logisch is). Maar, dit, i.c.m. de tot op het bot dichtgetimmerde regeringsaccoorden maken het leven wat saaier ? M.a.w., het vuurwerk zo je wilt, is geweest de afgelopen weken tijdens de regeringsacoordvergaderingen.
Honey ! Take me drunk, i am home !
pi_67434348
quote:
Op donderdag 26 maart 2009 16:21 schreef Morendo het volgende:
Kabinet Grijs 1, dat is welhaast nog triester dan Rutte's 'kabinet den Uyl 2'.
Het zijn ook niet haar woorden.
Zo noemt GS het kabinet standaard.
  donderdag 26 maart 2009 @ 16:23:48 #137
198365 Morendo
The Real Deal
pi_67434365
Heeft Wilders alweer zijn rentree gemaakt? Of blijft hij de rest van de dag weg?
pi_67434405
quote:
Op donderdag 26 maart 2009 16:23 schreef Morendo het volgende:
Heeft Wilders alweer zijn rentree gemaakt? Of blijft hij de rest van de dag weg?
Die zit zich nu af te sjorren op de reacties op telegraaf.nl schat ik zo in
Honey ! Take me drunk, i am home !
pi_67434412
Hoewel ik het meestal met haar oneens ben vind ik Halsema sowieso wel een sterke politicus.
  donderdag 26 maart 2009 @ 16:25:18 #140
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_67434415
quote:
Op donderdag 26 maart 2009 16:23 schreef LangeTabbetje het volgende:

[..]

Die zullen ze wel hebben, maar houden ze binnenskamers (wat natuurlijk ook wel weer logisch is). Maar, dit, i.c.m. de tot op het bot dichtgetimmerde regeringsaccoorden maken het leven wat saaier ? M.a.w., het vuurwerk zo je wilt, is geweest de afgelopen weken tijdens de regeringsacoordvergaderingen.
De 'spanning' zit dan ook in de spreekbeurten van de twee grootste regeringsfracties en de premier. Daar moeten ze zich staande houden. Als de oppositie aan het woord is dan kunnen ze zich gewoon verstoppen als ze willen, hoewel Van Geel eigenlijk hetzelfde deed tijdens zijn beurt.
Deuger, Woke & Gutmensch
pi_67434439
quote:
Op donderdag 26 maart 2009 16:16 schreef FJD het volgende:
Hoe je met 1 grap alle grappen van je tegenpartij kunt overtreffen.

Femke
Doe eens een samenvatting van het optreden van Funny Femke voor de mensen onder ons die pretenderen aan het werk te zijn.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_67434509
quote:
Op donderdag 26 maart 2009 16:23 schreef Morendo het volgende:
  donderdag 26 maart 2009 @ 16:28:15 #143
198365 Morendo
The Real Deal
pi_67434517
quote:
Op donderdag 26 maart 2009 16:23 schreef LangeTabbetje het volgende:

[..]

Ongetwijfeld, maar die discussies vinden zich niet bepaald 'en plein public' plaats. De coalitiemeerderheid in de tweede kamer stelt zich vervolgens weer op als applausmachine van het kabinet. Een zeer kwalijke zaak wat mij betreft.
pi_67434559
Ik kan het debat niet live volgen maar hoe doet Pechtold het vandaag?
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  donderdag 26 maart 2009 @ 16:30:45 #145
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_67434620
quote:
Op donderdag 26 maart 2009 16:28 schreef Morendo het volgende:

[..]

Ongetwijfeld, maar die discussies vinden zich niet bepaald 'en plein public' plaats. De coalitiemeerderheid in de tweede kamer stelt zich vervolgens weer op als applausmachine van het kabinet. Een zeer kwalijke zaak wat mij betreft.
Enige manier om dat op te lossen is een Westminster systeem, maar dat kent zijn eigen schimmigheden. Bijvoorbeeld de invloed van lobbyisten.
Deuger, Woke & Gutmensch
pi_67434663
quote:
Op donderdag 26 maart 2009 16:26 schreef Monolith het volgende:
Doe eens een samenvatting van het optreden van Funny Femke voor de mensen onder ons die pretenderen aan het werk te zijn.
Hamer maakt een opmerking over Femke d'r stuk tegen hyperconsumptie. Hamer zegt dus iets van "waarin u aangaf dat u zelf ook wel eens te buiten gaat aan veels te dure jurkjes, die u overigens enorm beeldig staan". Waarop Femke iets zegt van "nou mag ik dat compliment dan retourneren".

Op zich niet grappig totdat je ziet in wat voor jaren 50 soeptent Hamer in de Kamer staat
Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
[b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
  donderdag 26 maart 2009 @ 16:32:29 #147
198365 Morendo
The Real Deal
pi_67434677
quote:
Op donderdag 26 maart 2009 16:25 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

De 'spanning' zit dan ook in de spreekbeurten van de twee grootste regeringsfracties en de premier. Daar moeten ze zich staande houden. Als de oppositie aan het woord is dan kunnen ze zich gewoon verstoppen als ze willen, hoewel Van Geel eigenlijk hetzelfde deed tijdens zijn beurt.

Als PVDA, CU en CDA de rijen gesloten houden. Wat ze dus ook overduidelijk doen. Dan is er geen enkel gevaar voor de regering. Je kunt als nummer 29 van de PVDA wel bijdehand gaan doen. en de regering het vuur na aan de schenen leggen, maar dan sta je bij de volgende verkiezingen op de 62e plaats.
pi_67434693
quote:
Op donderdag 26 maart 2009 16:30 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

Enige manier om dat op te lossen is een Westminster systeem, maar dat kent zijn eigen schimmigheden. Bijvoorbeeld de invloed van lobbyisten.
Hoe werkt dat? Voor de leek
  donderdag 26 maart 2009 @ 16:35:42 #149
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_67434794
quote:
Op donderdag 26 maart 2009 16:32 schreef Morendo het volgende:

[..]

Als PVDA, CU en CDA de rijen gesloten houden. Wat ze dus ook overduidelijk doen. Dan is er geen enkel gevaar voor de regering. Je kunt als nummer 29 van de PVDA wel bijdehand gaan doen. en de regering het vuur na aan de schenen te leggen, maar dan sta je bij de volgende verkiezingen op de 62e plaats.
Ah, je doelt op kabinetscrissisen. Ja, daar heb je gelijk in. Tegenwoordig vallen kabinetten alleen nog maar door foutjes (Balkenende II viel alleen maar doordat Balkenende een vraag over Hirsi Ali moest beantwoorden terwijl de fractievoorzitter van de VVD duidelijk was geinstrueerd om de vraag te stellen aan Verdonk. Balkenende gaf een onhandig antwoord en ja hoor, het kabinet was gevallen.).
Deuger, Woke & Gutmensch
pi_67434855
quote:
Op donderdag 26 maart 2009 16:32 schreef FJD het volgende:

[..]

Hamer maakt een opmerking over Femke d'r stuk tegen hyperconsumptie. Hamer zegt dus iets van "waarin u aangaf dat u zelf ook wel eens te buiten gaat aan veels te dure jurkjes, die u overigens enorm beeldig staan". Waarop Femke iets zegt van "nou mag ik dat compliment dan retourneren".

Op zich niet grappig totdat je ziet in wat voor jaren 50 soeptent Hamer in de Kamer staat
Ik kan me er wel iets bij voorstellen ja.
Vanwege dat soort opmerkingen heb ik ook stiekem wel een beetje een zwak voor Halsema.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')