Ik moet altijd aan de term stokslobberen denken, na daar ooit eens op gewezen te zijn bij die man, niet wetende wat het wasquote:Op donderdag 26 maart 2009 15:39 schreef Dunckie het volgende:
Misschien kan hij het debat uit het slob halen.
Het klinkt homo-erotisch...wil ik het weten?quote:Op donderdag 26 maart 2009 15:40 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ik moet altijd aan de term stokslobberen denken, na daar ooit eens op gewezen te zijn bij die man, niet wetende wat het was
Dat lijkt me een héél puik plan.quote:Op donderdag 26 maart 2009 15:43 schreef TheArt het volgende:
Als Thieme daar nou alleen zou staan zodat wij naar haar kunnen kijken, maar verder haar mond zich zou houden.
Da's ook weer waar.quote:Op donderdag 26 maart 2009 15:16 schreef rubbereend het volgende:
[..]
die zijn nooit weggeweest. de LPF draaide na de dood van Fortuyn in de achterkamertjes ook ineens als een blad aan de boom om wat betreft de JSF
Kijken daarentegen....quote:Op donderdag 26 maart 2009 15:42 schreef Jovatov het volgende:
Ik schakel net in, en gelijk die Thieme aan het woord. Ik kan daar echt niet naar luisteren...
Ik denk dat daar wel draagvlak voor bestaat in de samenlevingquote:Op donderdag 26 maart 2009 15:44 schreef Horloge het volgende:
Dat lijkt me een héél puik plan.
Mwah, dit was de laatste coalitie-partij... De overige partijen kunnen we snel doorheen, boeit niet zoveel.quote:Op donderdag 26 maart 2009 16:08 schreef Nicky_Rincon het volgende:
Dit gaat nog wel even duren, ze zijn al vanaf 10 uur bezig dus ik verwacht de reactie van de minister-president eigenlijk morgen..
Ik kan je nu al verzekeren dat dat de strategie wordt van pruik en cs. Als het op inhoud aankomt zijn ze nergens, een hoop geblaat maar als je ze om concrete haalbare standpunten vraagt waar geen hoofddoek bij betrokken is zijn ze in geen velden of wegen te bekennen. Die actie van vandaag is daar het ultieme voorbeeld van. Gewoon zeggen dat het allemaal kut is en geen enkel initiatief tonen om zaken te veranderen. Het is natuurlijk twijfelachtig dat de regeringspartijen weinig ruimte bieden maar al maak je je eigen standpunten maar duidelijk zodat je kiezers weten waar je voor staat. Nu is het standpunt "Het is allemaal kut" maar hoe het anders moet hoor je niet. Helaas vinden de IQ-lozen van deze samenleving dat dan wel weer geweldig. Ik heb me er al bij neergelegd dat die pruik een sloot aan stemmen gaat winnen maar ik hoop van ganse harte dat ze nog sneller op hun muil gaan dan de LPF als ze gaan regeren. Maar net dat regeren zullen ze wel niet gaan doen onder het mom van "we worden buitengesloten". Zo maskeer je mooi dat je eigenlijk geen regeringsplannen hebt die haalbaar zijn....quote:Op donderdag 26 maart 2009 15:16 schreef Adelante het volgende:
[..]
Minderheidskabinet, maar dan krijgt ie er niks door bij de oppositie in de 2e kamer. Of afzien van regeren en plaatsnemen in de 2e kamer.
Nu is de huidige lichting politici ook wel heel erg zwak hoor....quote:Op donderdag 26 maart 2009 16:11 schreef Klopkoek het volgende:
Halsema was terecht boos op de arrogantie die Slob tentoonspreidt.
Halsema heeft met haar fractie van 7 man slechts 4 uur de tijd gehad om dit debat voor te bereidenEn toch, ondanks dat, is zij de sterkste van allemaal. Allemaal!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |