Kom maar met suggestiesquote:
Ik mis hem volkomen in dit hele debat, maar ook van de week bij P&W was ie niet scherp.quote:
Hamer blijf uit de Kamer.quote:
"Met Geert voor de buis"quote:Op donderdag 26 maart 2009 14:28 schreef FJD het volgende:
[..]
Kramer blijf uit de Kamer.
Overgang zorgt voor hete confrontaties
Kweenie, zo creatief ben ik even niet
En wat doen ze nou met die tijd?quote:
quote:Op donderdag 26 maart 2009 14:44 schreef HairyArsedIrishman het volgende:
[..]
En wat doen ze nou met die tijd?
Pieter van Geel (CDA) tegen Alexander Pechtold (D66): "Politieke processen in Nederland zijn nu eenmaal niet altijd transparant. Dat geldt voor wetten maken, voor worsten maken en dat geldt ook bij coalitieakkoorden.''quote:Op donderdag 26 maart 2009 14:48 schreef Montov het volgende:
http://www.trouw.nl/nieuw(...)t_crisispakket_.html
Ik word vooral kotsmisselijk van die harde G van Thieme en die irritante gooise EWWWetjes van halsema en co...quote:Op donderdag 26 maart 2009 14:55 schreef yvonne het volgende:
Wat heeft dat mens een afschuwelijke uitspraak van het Nederlands zeg
Wat jij zegt, en dat met die monotome stem van haar......quote:Op donderdag 26 maart 2009 14:58 schreef rubbereend het volgende:
oefent Hamer haar pokerface? Damn, nauwelijks enige uitdrukking in haard gezicht of stem.
Maar die hebben nog wat passie/bevlieging bij het kracht bijzetten van hun punten. Deze trekpop staat er maar te staan zonder enkele emotie, geen stemverheffing, geen gebruik van humor. Ze zal heel kundig zijn, maar als politicus moet je die kundigheid ook over kunnen brengen.quote:Op donderdag 26 maart 2009 14:57 schreef HairyArsedIrishman het volgende:
[..]
Ik word vooral kotsmisselijk van die harde G van Thieme en die irritante gooise EWWWetjes van halsema en co...
ze draagt gewoon retro behangquote:Op donderdag 26 maart 2009 14:59 schreef McDucky het volgende:
[..]
Wat jij zegt, en dat met die monotome stem van haar......
Leuke kleding ook....
maar er zullen wel weer 2 zetels bij zijn gekomen want veel mensen zullen denken: "zie je wel er wordt niet naar ons geluisterd!"quote:Op donderdag 26 maart 2009 14:59 schreef Toad het volgende:
Die Wilders vanochtend. Wel weer een slimme zet van hem. Maar ja, je prikt er wel doorheen als je een beetje nadenkt.
Blijkbaar is het inhoudelijk heel slecht?quote:Op donderdag 26 maart 2009 15:02 schreef Toad het volgende:
Tegenwoordig gaat hier ook elke discussie over het haar, de stem, de uitdrukking van politici.
Het was ook de enige manier voor hem vandaag om de aandacht op hem te vestigen. Ze hebben geen creatieve oplossingen over de economie en het zeiken op ontwikkelingshulp kennen we nu wel. Dat doet Rutte immers ook.quote:Op donderdag 26 maart 2009 15:02 schreef rubbereend het volgende:
[..]
maar er zullen wel weer 2 zetels bij zijn gekomen want veel mensen zullen denken: "zie je wel er wordt niet naar ons geluisterd!"
Omdat de dame slaapverwekkend is en je daardoor op andere zaken gaat letten?quote:Op donderdag 26 maart 2009 15:02 schreef Toad het volgende:
Tegenwoordig gaat hier ook elke discussie over het haar, de stem, de uitdrukking van politici.
het valt me gewoon op. feit is dat argumenten beter overgebracht kunnen worden door de presentatie. Dat leer je nog op school maar ze bakt er in de basis al niks van. Dan heb je het moeilijker om je punten onder de aandacht brengen. Dat politiek meer is dan alleen argumenten weten we al sinds Kennedyquote:Op donderdag 26 maart 2009 15:02 schreef Toad het volgende:
Ja, het is ook niet heel bijzonder ofzo. Daar heb je gelijk in.quote:Op donderdag 26 maart 2009 15:03 schreef McDucky het volgende:
[..]
Blijkbaar is het inhoudelijk heel slecht?
Het PVV idee, iedereen 400 euro geven.... dan gaan we weer uitgeven en is de economie geredquote:Op donderdag 26 maart 2009 15:04 schreef Toad het volgende:
[..]
Het was ook de enige manier voor hem vandaag om de aandacht op hem te vestigen. Ze hebben geen creatieve oplossingen over de economie en het zeiken op ontwikkelingshulp kennen we nu wel. Dat doet Rutte immers ook.
En de JSF afschaffen. Dat is een linkse hobby hoorde ik gister.quote:Op donderdag 26 maart 2009 15:05 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Het PVV idee, iedereen 400 euro geven.... dan gaan we weer uitgeven en is de economie gered![]()
Hij heeft wel gelijkquote:Op donderdag 26 maart 2009 14:50 schreef Toad het volgende:
[..]
Pieter van Geel (CDA) tegen Alexander Pechtold (D66): "Politieke processen in Nederland zijn nu eenmaal niet altijd transparant. Dat geldt voor wetten maken, voor worsten maken en dat geldt ook bij coalitieakkoorden.''![]()
![]()
Schandalig.
Eensch...quote:Op donderdag 26 maart 2009 15:00 schreef Adelante het volgende:
[..]
Maar die hebben nog wat passie/bevlieging bij het kracht bijzetten van hun punten. Deze trekpop staat er maar te staan zonder enkele emotie, geen stemverheffing, geen gebruik van humor. Ze zal heel kundig zijn, maar als politicus moet je die kundigheid ook over kunnen brengen.
Och.. bij de volgende verkiezingen winnen ze, komen in een coalitie met 2 andere partijen, verpesten het en na 85 dagen mogen we weer naar de stembus..quote:Op donderdag 26 maart 2009 15:04 schreef Toad het volgende:
[..]
Het was ook de enige manier voor hem vandaag om de aandacht op hem te vestigen. Ze hebben geen creatieve oplossingen over de economie en het zeiken op ontwikkelingshulp kennen we nu wel. Dat doet Rutte immers ook.
Tja, de vraag is of dat erg is. Laten we wel wezen, de echte zaken worden achter gesloten deuren gedaan, always have been, always will be.quote:Op donderdag 26 maart 2009 15:07 schreef Toad het volgende:
[..]
Daar gaat het me niet om. Hij wil er niks aan doen. Dat is het erge.
Ik denk het niet. Volgens mij kan Wilders wel redelijk de boel bij elkaar houden (net als Cohenquote:Op donderdag 26 maart 2009 15:07 schreef DJKoster het volgende:
[..]
Och.. bij de volgende verkiezingen winnen ze, komen in een coalitie met 2 andere partijen, verpesten het en na 85 dagen mogen we weer naar de stembus..
quote:Op donderdag 26 maart 2009 15:06 schreef Toad het volgende:
[..]
En de JSF afschaffen. Dat is een linkse hobby hoorde ik gister.
quote:Op donderdag 26 maart 2009 15:08 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
Tja, de vraag is of dat erg is. Laten we wel wezen, de echte zaken worden achter gesloten deuren gedaan, always have been, always will be.
met wie moet de PVV dan gaan regeren? VVD en CDA?quote:Op donderdag 26 maart 2009 15:07 schreef DJKoster het volgende:
[..]
Och.. bij de volgende verkiezingen winnen ze, komen in een coalitie met 2 andere partijen, verpesten het en na 85 dagen mogen we weer naar de stembus..
CDA is zo gehecht aan het pluche, dat ik die er wel degelijk voor aan zie.quote:Op donderdag 26 maart 2009 15:10 schreef rubbereend het volgende:
[..]
met wie moet de PVV dan gaan regeren? VVD en CDA?
Uitbannen zul je het nooit, maar het blijft iets wat fel bestreden dient te worden. Gewoon omdat het lijnrecht ingaat tegen hoe het systeem hoort te werken. Met een houding als 'zo gaat het nu eenmaal' is het hek al snel van de dam.quote:Op donderdag 26 maart 2009 15:08 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
Tja, de vraag is of dat erg is. Laten we wel wezen, de echte zaken worden achter gesloten deuren gedaan, always have been, always will be.
Tsja, de VVD zat wel veel stampij te maken en begrip te tonen voor Wilders maar ook de VVD kent een lange geschiedenis van autoritaire besluitvorming.quote:Op donderdag 26 maart 2009 15:10 schreef Toad het volgende:
[..]
Ligt er maar net aan. Ik ben wel voorstander van referenda en andere maatregelen om het bestuur te vernieuwen.
Het CDA wil liever terug naar het monistisch systeem volgens mij.
De achterkamertjes zijn weer helemaal terug. Hoewel, misschien meer voorkamertjes dit keer, maar alsnog wordt alles onderling geroggeld. Te sneu inderdaad.quote:Op donderdag 26 maart 2009 14:50 schreef Toad het volgende:
[..]
Pieter van Geel (CDA) tegen Alexander Pechtold (D66): "Politieke processen in Nederland zijn nu eenmaal niet altijd transparant. Dat geldt voor wetten maken, voor worsten maken en dat geldt ook bij coalitieakkoorden.''![]()
![]()
Schandalig.
Ben ik niet helemaal met je eens. Het wheelen en dealen zal immer achter gesloten deuren plaatsvinden. Zou je dat niet doen, zal er geen politicus er over denken om maar wat water bij de wijn te doen.quote:Op donderdag 26 maart 2009 15:11 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Uitbannen zul je het nooit, maar het blijft iets wat fel bestreden dient te worden. Gewoon omdat het lijnrecht ingaat tegen hoe het systeem hoort te werken. Met een houding als 'zo gaat het nu eenmaal' is het hek al snel van de dam.
Minderheidskabinet, maar dan krijgt ie er niks door bij de oppositie in de 2e kamer. Of afzien van regeren en plaatsnemen in de 2e kamer.quote:Op donderdag 26 maart 2009 15:14 schreef Mangoworks2002 het volgende:
hoe zit het eigenlijk als de PVV de verkiezingen wint en er geen partij met de PVV wil regeren?
die zijn nooit weggeweest. de LPF draaide na de dood van Fortuyn in de achterkamertjes ook ineens als een blad aan de boom om wat betreft de JSFquote:Op donderdag 26 maart 2009 15:13 schreef rompompom het volgende:
[..]
De achterkamertjes zijn weer helemaal terug. Hoewel, misschien meer voorkamertjes dit keer, maar alsnog wordt alles onderling geroggeld. Te sneu inderdaad.
dan mag de 2 na grootste partij proberen een coalitie te vormen.quote:Op donderdag 26 maart 2009 15:14 schreef Mangoworks2002 het volgende:
hoe zit het eigenlijk als de PVV de verkiezingen wint en er geen partij met de PVV wil regeren?
PVV wordt gevraagd door de Koningin om een regering te vormen. Ze krijgen geen meerderheid voor mekaar. Kunnen ze 2 dingen doen. Toch gaan regeren, met als gevolg bij de eerste de beste stemming te worden weggestuurd.quote:Op donderdag 26 maart 2009 15:14 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Dat was wel een hele erge turn, je zou bijna denken dat Lockheed Volkert betaald heeftquote:Op donderdag 26 maart 2009 15:16 schreef rubbereend het volgende:
[..]
die zijn nooit weggeweest. de LPF draaide na de dood van Fortuyn in de achterkamertjes ook ineens als een blad aan de boom om wat betreft de JSF
Volgens mij is het zo dat de koningin altijd een formateur aanwijst, dus dat is niet altijd de 1e partij en als die faalt ook niet altijd de 2e partij..(correct me if i'm wrong)quote:Op donderdag 26 maart 2009 15:16 schreef gitaarsnaar het volgende:
[..]
dan mag de 2 na grootste partij proberen een coalitie te vormen.
Ze had een punt inderdaadquote:Op donderdag 26 maart 2009 15:18 schreef Hephaistos. het volgende:
Het gebeurt niet vaak, maar ik ben het volledig eens met Verdonk
Ook Fortuyn was voor de JSF. Kijk de aflevering van Reporter over de JSF. Daar zeggen Schraven en De Waal (oud-voorzitters van VNO-NCW en FNV) dat Fortuyn na een kwartiertje overtuigd was en ook inzag hoe goed het zou zijn voor de werkgelegenheid.quote:Op donderdag 26 maart 2009 15:16 schreef rubbereend het volgende:
[..]
die zijn nooit weggeweest. de LPF draaide na de dood van Fortuyn in de achterkamertjes ook ineens als een blad aan de boom om wat betreft de JSF
Eerst gesprekken met fractievoorzitters dan eventueel een informateur en als er echt concreet zich is op een kabinet een fomateur.quote:Op donderdag 26 maart 2009 15:19 schreef MilaNL het volgende:
[..]
Volgens mij is het zo dat de koningin altijd een formateur aanwijst, dus dat is niet altijd de 1e partij en als die faalt ook niet altijd de 2e partij..(correct me if i'm wrong)
quote:Op donderdag 26 maart 2009 15:18 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
Dat was wel een hele erge turn, je zou bijna denken dat Lockheed Volkert Mat Herben betaald heeft
Dat gaat inderdaad nog interessant worden, zonder de PVV is er waarschijnlijk ook geen meerderheidskabinet mogelijkquote:Op donderdag 26 maart 2009 15:16 schreef Adelante het volgende:
[..]
Minderheidskabinet, maar dan krijgt ie er niks door bij de oppositie in de 2e kamer. Of afzien van regeren en plaatsnemen in de 2e kamer.
Eensquote:Op donderdag 26 maart 2009 15:18 schreef Hephaistos. het volgende:
Het gebeurt niet vaak, maar ik ben het volledig eens met Verdonk
ik zal het eens kijken maar ik heb hem tot vlak voor zijn dood er in het openbaar nooit over gehoordquote:Op donderdag 26 maart 2009 15:20 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Ook Fortuyn was voor de JSF. Kijk de aflevering van Reporter over de JSF. Daar zeggen Schraven en De Waal (oud-voorzitters van VNO-NCW en FNV) dat Fortuyn na een kwartiertje overtuigd was en ook inzag hoe goed het zou zijn voor de werkgelegenheid.
http://www.nieuwsbank.nl/inp/2006/09/15/F014.htmquote:Op donderdag 26 maart 2009 15:21 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik zal het eens kijken maar ik heb hem tot vlak voor zijn dood er in het openbaar nooit over gehoord
ja je heb formeel gelijkquote:Op donderdag 26 maart 2009 15:19 schreef MilaNL het volgende:
[..]
Volgens mij is het zo dat de koningin altijd een formateur aanwijst, dus dat is niet altijd de 1e partij en als die faalt ook niet altijd de 2e partij..(correct me if i'm wrong)
Hij overweegt een terugkeer in de politiekquote:Op donderdag 26 maart 2009 15:27 schreef HairyArsedIrishman het volgende:
Mat Herben...wat doet die nou eigenlijk?
Wachtgeldquote:Op donderdag 26 maart 2009 15:27 schreef HairyArsedIrishman het volgende:
Mat Herben...wat doet die nou eigenlijk?
Absoluutquote:Op donderdag 26 maart 2009 15:38 schreef FJD het volgende:
Hamer is een stuk beter in het maken van grappen dan in het uiteenzetten van een goed verhaal
exclusiefquote:Op donderdag 26 maart 2009 15:38 schreef MilaNL het volgende:
Is die 15 minuten spreektijd inclusief of exclusief vragen?
Wederom van toepassingquote:Op donderdag 26 maart 2009 14:06 schreef Adelante het volgende:
Twee vrouwen ver in de overgang komt het debat niet ten goede
Ik moet altijd aan de term stokslobberen denken, na daar ooit eens op gewezen te zijn bij die man, niet wetende wat het wasquote:Op donderdag 26 maart 2009 15:39 schreef Dunckie het volgende:
Misschien kan hij het debat uit het slob halen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |