ik ben fakkking duizeligquote:
Lekker, alleen geen zin meerquote:Op donderdag 26 maart 2009 13:58 schreef liiszle het volgende:
[..]
ik ben fakkking duizelig
verder lekker.
daar?
teveel gezopen gisterenquote:Op donderdag 26 maart 2009 13:58 schreef liiszle het volgende:
[..]
ik ben fakkking duizelig
verder lekker.
daar?
Audrinaquote:
inderdaad gewoon omdat het kanquote:Op donderdag 26 maart 2009 14:05 schreef Cybey het volgende:
En we gooien er gewoon weer een naakte vrouw tegenaan
Je bent zelf lelijk.quote:
hihi dankjequote:
Waarom heb ik die zenders niet meerquote:Op donderdag 26 maart 2009 14:08 schreef behangplakker het volgende:
Ik kijk The Jetsons op Boomerang, alleen is er een vreemde ondertiteling
foei tochquote:
Nou, ik heb die troep ook. Boomerang is overdag Turks ofzo (iig een vage taal) en CN in het Nederlands.quote:Op donderdag 26 maart 2009 14:09 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Waarom heb ik die zenders niet meerBoomerang en Cartoon network zijn echt geweldig
Je hebt nooit zin in liiszle?quote:
op woensdag mag datquote:
njha t is toch kut weer.. kan je beter iets nuttigs doenquote:Op donderdag 26 maart 2009 14:10 schreef Gupje het volgende:
[..]
Werk! Wil lekker thuis zitten en niks doen![]()
bedankt ik krijg nu rare gezichten om me heenquote:
Ja maar doe nu ook vrij weinig op me werkquote:Op donderdag 26 maart 2009 14:15 schreef liiszle het volgende:
[..]
njha t is toch kut weer.. kan je beter iets nuttigs doen
wellicht net zo veel als wij hier doenquote:Op donderdag 26 maart 2009 14:16 schreef Gupje het volgende:
[..]
Ja maar doe nu ook vrij weinig op me werk
Wat onhandig zegquote:Op donderdag 26 maart 2009 14:17 schreef Florian_ het volgende:
[..]
http://ajweb.nl/smiley/emogay.gif en dan in [ [url= tags [img]http://ajweb.nl/smiley/emogay.gif]afbeelding[/url] ]
Je bent gewoon een prutser.quote:
Maar waarom ben jij zo duizelig dan?quote:Op donderdag 26 maart 2009 14:19 schreef liiszle het volgende:
[..]
wellicht net zo veel als wij hier doen
dus maakt ook weinig uit
Is het 's avonds nou Engels dan? Want dan ga ik 's avonds van 6 tot 8 kijkenquote:Op donderdag 26 maart 2009 14:10 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Nou, ik heb die troep ook. Boomerang is overdag Turks ofzo (iig een vage taal) en CN in het Nederlands.
Southland Talesquote:
Heb hem zelfs uitgedruktquote:Op donderdag 26 maart 2009 14:23 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Southland TalesWat een boutfilm
Alleen toen ze "Teen horniness is not a crime" was wel leuk.
i would hit herquote:
Ik heb echt de grootste lol hier in mn eentjequote:Op donderdag 26 maart 2009 14:27 schreef Gupje het volgende:
Ik ga die smiley ook steeds grappiger vinden [ afbeelding ]
Nee, zo moeilijk is het niet om zelf smileys te posten. Anders is het gewoon royal sadness.quote:Op donderdag 26 maart 2009 14:23 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Voeg dat ding toe aan de standaard smiley's.
weunie.. mee wakker geworden.quote:Op donderdag 26 maart 2009 14:21 schreef Gupje het volgende:
[..]
Maar waarom ben jij zo duizelig dan?
quote:Op donderdag 26 maart 2009 14:27 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik heb echt de grootste lol hier in mn eentje [ afbeelding ]
Hij is erg leuk !quote:
te veel gedronkenquote:Op donderdag 26 maart 2009 14:28 schreef liiszle het volgende:
[..]
weunie.. mee wakker geworden.
zal vanzelf weg gaan
http://ajweb.nl/smiley/quote:Op donderdag 26 maart 2009 14:29 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Is meer deze catagory [ afbeelding ]
Kut [img] [url=http://i173.photobucket.com/albums/w64/padlarf1/emoking.gif[/img]]http://i173.photobucket.com/albums/w64/padlarf1/emoking.gif[/img][/url]quote:Op donderdag 26 maart 2009 14:30 schreef jitzzzze het volgende:
Hahahaha, of deze: http://fotoboek.fok.nl/showpicture.php?location=http://i.fok.nl/userpics//39093/emo.gif
quote:
quote:Op donderdag 26 maart 2009 14:31 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Kut [ [url= afbeelding]http://i173.photobucket.com/albums/w64/padlarf1/emoking.gif]afbeelding[/url][/url] ]
Niemand die mij ook iets verteld hierquote:Op donderdag 26 maart 2009 14:31 schreef Gupje het volgende:
[..]
http://ajweb.nl/smiley/
Als je nou even gewoon rond neust daar [ afbeelding ]
quote:Op donderdag 26 maart 2009 14:31 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Kut [img] [url=http://i173.photobucket.com/albums/w64/padlarf1/emoking.gif[/img]]http://i173.photobucket.com/albums/w64/padlarf1/emoking.gif[/img][/url]
Morgen vraag je toch weer wat die site was.quote:Op donderdag 26 maart 2009 14:31 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Niemand die mij ook iets verteld hier
Daar hebben ze bookmarks voor uitgevondenquote:Op donderdag 26 maart 2009 14:34 schreef BobbyB het volgende:
Morgen vraag je toch weer wat die site was. [ afbeelding ]
sowiesoquote:
Nee, heb hem opgeslagenquote:Op donderdag 26 maart 2009 14:34 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Morgen vraag je toch weer wat die site was. [ afbeelding ]
Dat zal me een rotzorg zijn.quote:
Jij kent Jitzzze duidelijk nietquote:Op donderdag 26 maart 2009 14:34 schreef Cybey het volgende:
[..]
Daar hebben ze bookmarks voor uitgevonden
Oh nu wel zekerquote:Op donderdag 26 maart 2009 14:34 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nee, heb hem opgeslagen [ afbeelding ]
Dat was ik.quote:Op donderdag 26 maart 2009 14:36 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Wie had dat ding ook alweer gemaakt? dat was echt een koning [ afbeelding ]
Oeps had je niet gezien.quote:
Ik ben ook niet zo grootquote:
quote:Op donderdag 26 maart 2009 15:00 schreef jitzzzze het volgende:
En deze is voor BobbyB: [ afbeelding ]
Nu al?quote:
Een monstertruck in het donker die met de lichten knippert?quote:Op donderdag 26 maart 2009 15:00 schreef jitzzzze het volgende:
En deze is voor BobbyB: [ afbeelding ]
quote:Op donderdag 26 maart 2009 15:02 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nu al?![]()
[..]
Een monstertruck in het donker die met de lichten knippert?
Dat scheelt, ik ook niet.quote:
Deze is beter voor Bobquote:Op donderdag 26 maart 2009 15:01 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nee, deze moet je dan gebruiken [ afbeelding ]
quote:Op donderdag 26 maart 2009 15:03 schreef Gupje het volgende:
[..]
Deze is beter voor Bob [ afbeelding ]
En nu ga ik snel weg [ afbeelding ]
quote:
1.69quote:Op donderdag 26 maart 2009 15:06 schreef liiszle het volgende:
[..]![]()
hoelang?
is een chinees, ja ik weet het.
HAHAHAHAHAHAquote:Op donderdag 26 maart 2009 15:08 schreef BobbyB het volgende:
[..]
1.69
en begin jij nu ook al met die chinees grapjes?![]()
Dat is zekerquote:Op donderdag 26 maart 2009 15:08 schreef BobbyB het volgende:
[..]
1.69
nú pas ? dat moet je vanaf het begin al leren toch...quote:Op donderdag 26 maart 2009 15:09 schreef Biefstuk het volgende:
Net klaar
Ben nu bezig met het kijken. Binnenspiegel, buitenspiegel en dodehoek
Binnenspiegel en buitenspiegel oké. Maar om nou helemaal m'n hoofd te draaien voor de dode hoek..
Hij vind wel dat ik pittig rij
Ja maar nu moet ik er een automatisme van makenquote:Op donderdag 26 maart 2009 15:10 schreef liiszle het volgende:
[..]
nú pas ? dat moet je vanaf het begin al leren toch...
Hoe lang is je vriendin?quote:Op donderdag 26 maart 2009 15:08 schreef BobbyB het volgende:
[..]
1.69
quote:Op donderdag 26 maart 2009 15:10 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat is zeker [ afbeelding ] en [ afbeelding ]
1.76quote:
ohquote:Op donderdag 26 maart 2009 15:11 schreef Biefstuk het volgende:
[..]
Ja maar nu moet ik er een automatisme van maken
quote:
Dagdag liiszlequote:Op donderdag 26 maart 2009 15:13 schreef liiszle het volgende:
[..]
oh
njha ik moet zo lessen. eerst even paarden gaan voeren nu.
doei!
quote:
Soms.quote:Op donderdag 26 maart 2009 15:18 schreef Florian_ het volgende:
[..]
En loopt ze ook wel eens op hoge hakken dan?
Nou, zeg dat wel. Ik heb de grootste lol hierquote:Op donderdag 26 maart 2009 15:19 schreef Florian_ het volgende:
Geef Jitzzzze een internetpagina met een paar smileys en hij kan zich de hele middag vermaken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
die zie ik.quote:
quote:Op donderdag 26 maart 2009 15:50 schreef behangplakker het volgende:
Ik ga zo Joey uitdagen voor fifa
Ik heb gister je moeder uitgedaagd.quote:Op donderdag 26 maart 2009 15:50 schreef behangplakker het volgende:
Ik ga zo Joey uitdagen voor fifa
moet je daarom ook met links zwaaien?quote:Op donderdag 26 maart 2009 15:50 schreef jitzzzze het volgende:
Ik draai me even om en zwaai naar de mensen buiten [ afbeelding ]
Succesquote:Op donderdag 26 maart 2009 15:51 schreef liiszle het volgende:
en nu ga ik fijn autorijden in de regen.
quote:Op donderdag 26 maart 2009 15:51 schreef Devvie het volgende:
[ afbeelding ]
EINS ZWEI, EINS ZWEI, EINS ZWEI!
wat vinden jullie nou van die hele koreasituatie?
hoi liiszle!quote:Op donderdag 26 maart 2009 15:51 schreef liiszle het volgende:
en nu ga ik fijn autorijden in de regen.
Beetje stijfjes.quote:Op donderdag 26 maart 2009 15:51 schreef Devvie het volgende:
[ afbeelding ]
EINS ZWEI, EINS ZWEI, EINS ZWEI!
wat vinden jullie nou van die hele koreasituatie?
Wat maakt jou dat nou uit, met welke hand ik zwaaiquote:Op donderdag 26 maart 2009 15:52 schreef Devvie het volgende:
[..]
moet je daarom ook met links zwaaien?
Iesj koeltoer.quote:Op donderdag 26 maart 2009 15:54 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Wat maakt jou dat nou uit, met welke hand ik zwaai [ afbeelding ]
DAT DIT KAN IN JAPAN!!!11!quote:
Hoi!quote:
Ik kreeg alleen dit:quote:Op donderdag 26 maart 2009 16:09 schreef reetveter het volgende:
Verdomme, tuig! Als ik hier hoi zeg reageren jullie nooit zo vrolijk
quote:
Jij bent ook niet zo cool als BT.quote:Op donderdag 26 maart 2009 16:09 schreef reetveter het volgende:
Verdomme, tuig! Als ik hier hoi zeg reageren jullie nooit zo vrolijk
Ik ben cooler.quote:
Ik ben even lang als Bobbyquote:Op donderdag 26 maart 2009 15:08 schreef BobbyB het volgende:
[..]
1.69
Ja ik heb een voldoende, we krijgen alleen een beoordeling in de vorm van een O V of G.quote:
Ho shit, je hebt ook echt een beoordeling gekregen ervoor?quote:Op donderdag 26 maart 2009 16:14 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja ik heb een voldoende, we krijgen alleen een beoordeling in de vorm van een O V of G.
En hij vond het tegen een G(oed) aan zitten, maar we hadden te weinig analyses en voor verhalende profielwerkstukken krijg je schijnbaar nooit hoger dan een V
Ik ben tevreden!
Jaquote:Op donderdag 26 maart 2009 16:15 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ho shit, je hebt ook echt een beoordeling gekregen ervoor?
quote:Op donderdag 26 maart 2009 16:18 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
zou die tegelijkertijd lukken? ff testen
Met als verschil dat ik op de beste school van Amsterdam, ergo Nederland zat.quote:Op donderdag 26 maart 2009 16:18 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Jamijn school is minder pauper dan jouw (ex)school
quote:Op donderdag 26 maart 2009 16:19 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Met als verschil dat ik op de beste school van Amsterdam, ergo Nederland zat.![]()
Maar leuk geprobeerd.
Ooh pleasequote:Op donderdag 26 maart 2009 16:19 schreef Lakitu het volgende:
Er waren trouwens wel groepjes die ook echt beoordelingen kregen ensow, maar ik speelde het zo altijd gewoon slim.
Don't hate the player, hate the game.quote:Op donderdag 26 maart 2009 16:20 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
[..]
Ooh pleasehou eens op met die eeuwige attitude van jou Lakitu
.
quote:Op donderdag 26 maart 2009 16:21 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Don't hate the player, hate the game.
rotte appels heb je overalquote:Op donderdag 26 maart 2009 16:19 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Met als verschil dat ik op de beste school van Amsterdam, ergo Nederland zat.![]()
Maar leuk geprobeerd.
quote:Op donderdag 26 maart 2009 16:18 schreef swarmahoer het volgende:
[ afbeelding ]
zou die tegelijkertijd lukken? ff testen
hmm bijna
Wat zit je trouwens m'n posts te editten:quote:
Mag ik niet eens iemand een vuige flikker noemen?quote:
over dat audiofiel gedoe bedoel je, mag voortaan in feedback als je er wakker van ligt maar de reden lijkt me duidelijk, die staat in de editquote:Op donderdag 26 maart 2009 16:24 schreef Lakitu het volgende:
Wat zit je trouwens m'n posts te editten:
Ik wil alleen even weten of ik iemand een vuige flikker mag noemen of niet. Het lijkt me van wel.quote:Op donderdag 26 maart 2009 16:26 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
over dat audiofiel gedoe bedoel je, mag voortaan in feedback als je er wakker van ligt maar de reden lijkt me duidelijk, die staat in de edit
feedbacktopicquote:Op donderdag 26 maart 2009 16:27 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik wil alleen even weten of ik iemand een vuige flikker mag noemen of niet. Het lijkt me van wel.
Neequote:
quote:Op donderdag 26 maart 2009 16:13 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik ben even lang als Bobbycool man
HOI!quote:
Het was geen vraag hoor.quote:
Ja, leuk dat het je het vraagt.quote:
Weet ik, dat van mij was ook geen antwoord.quote:
JA HOOR, MET JOU DAN?quote:
Doesn't make sense.quote:
Hey bolletje!!quote:
lolol je bent modquote:
Inderdaad.quote:
JAHAAAquote:
En dan nog R&P ookquote:
Niet garpig.quote:
quote:
Dat zei hij al een keer eerder.quote:Op donderdag 26 maart 2009 16:53 schreef Smart_ass het volgende:
Hihii Bobby ben je 1.69?
Hooooooooooi trouwens.
Ik ook niet, al die depressieve verhalen.quote:Op donderdag 26 maart 2009 16:54 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
En dan nog R&P ookik zou dat echt niet kunnen modden
juist die totaal niet serieuze topics daar zijn geweldig
quote:Op donderdag 26 maart 2009 16:57 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dat zei hij al een keer eerder.Ik ben groter dan Bobby.
quote:Op donderdag 26 maart 2009 16:53 schreef Smart_ass het volgende:
Hihii Bobby ben je 1.69?
Hooooooooooi trouwens.
quote:
Is goed.quote:Op donderdag 26 maart 2009 16:54 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Niet garpig.Om het goed te maken:
[..]
lolololquote:Op donderdag 26 maart 2009 16:59 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Och ik ben 1.63, dus het kan erger.
Yup. Ben maar een klein opdondertje, zelfs m'n vriendin is groter.quote:
quote:Op donderdag 26 maart 2009 16:59 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Och ik ben 1.63, dus het kan erger.
Ik ben niet groter.quote:Op donderdag 26 maart 2009 16:59 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Yup. Ben maar een klein opdondertje, zelfs m'n vriendin is groter.
JE MOEDERquote:
Hoe groot ben jij dan?quote:
Je komt in de buurt. 178 is perfect voor smatjes imoquote:
Iehl, grote vrouwen.quote:
Ik dacht dat jij ze liever klein had zodat je jong lijkenquote:Op donderdag 26 maart 2009 17:02 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Je komt in de buurt. 178 is perfect voor smatjes imo
Hoe groot ben jij dan? Ik kan ook 1.64 zijn.quote:Op donderdag 26 maart 2009 17:00 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]Ik dacht dat ik op 4EBE na de kleinste was!
![]()
Ze moeten niet jong lijken, ze moeten jong zijn.quote:Op donderdag 26 maart 2009 17:03 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij ze liever klein had zodat je jong lijken
quote:
1.65.quote:Op donderdag 26 maart 2009 17:04 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Hoe groot ben jij dan? Ik kan ook 1.64 zijn.
Doei, guppekopquote:
Ik word tussen de 176 en 180. Dus die kans is er.quote:Op donderdag 26 maart 2009 17:02 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Je komt in de buurt. 178 is perfect voor smatjes imo
Ik kan dingen op de bovenste plak van het schap pakken in de supermarkt.quote:
quote:
My badquote:Op donderdag 26 maart 2009 17:04 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ze moeten niet jong lijken, ze moeten jong zijn.
Ik weet het niet precies. Laatste keer was het 1,96, maar da's 1,5 jaar geleden.quote:
Da's wel oud.quote:Op donderdag 26 maart 2009 17:05 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik word tussen de 176 en 180. Dus die kans is er.
Ja, mijn vriendin kan dat dus ook, ik niet totaal nietquote:Ik kan dingen op de bovenste plak van het schap pakken in de supermarkt.
Ik ook wel hoor, ik moet er alleen op klimmen.quote:Op donderdag 26 maart 2009 17:05 schreef wolvendagen het volgende:
Ik kan dingen op de bovenste plak van het schap pakken in de supermarkt.
Ik wist dat die opmerking gemaakt ging worden.quote:Op donderdag 26 maart 2009 17:07 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Da's wel oud.
[..]
Ja, mijn vriendin kan dat dus ook, ik niet totaal nietOf in de keukenkastjes en zo.
bwehehe
EPIC FAAAAAAAAIIIIIIIIIIIIIIIL!quote:Op donderdag 26 maart 2009 17:07 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik ook wel hoor, ik moet er alleen op klimmen.![]()
Daarom maakte je hem ook. Je lokt het zelf uit, moppiequote:Op donderdag 26 maart 2009 17:07 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik wist dat die opmerking gemaakt ging worden.
Dus ik val nog binnen korte vrouwen.quote:Op donderdag 26 maart 2009 17:08 schreef Fascination het volgende:
Boven de 1.90 vind ik er vaak niet uitzien.
Moppiequote:Op donderdag 26 maart 2009 17:08 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Daarom maakte je hem ook. Je lokt het zelf uit, moppie
Ik hossel al die sma's gek, jwzquote:Op donderdag 26 maart 2009 17:08 schreef Fascination het volgende:
Boven de 1.90 vind ik er vaak niet uitzien.
Over die lengte heb ik het anders nog helemaal niet gehad.quote:Op donderdag 26 maart 2009 17:09 schreef Florian_ het volgende:
BobbyB, met zo'n lengte ben je natuurlijk geen echte man he, maar dat wist je zeker zelf ook al.
Wat is er nou weer mis met "moppie"?quote:
Moppiequote:Op donderdag 26 maart 2009 17:10 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Wat is er nou weer mis met "moppie"?
Ik heb het dan ook over lichaamslengte, viespeukquote:Op donderdag 26 maart 2009 17:10 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Over die lengte heb ik het anders nog helemaal niet gehad.
Jij en Silentalarm?quote:Op donderdag 26 maart 2009 17:10 schreef bloodysunday het volgende:
Wij zijn geil wie wil neuken?????
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |