zegt mij niets eigenlijk...quote:Op donderdag 26 maart 2009 13:53 schreef cattie het volgende:
Geweldige serie. Kent hier trouwens iemand de wuzzels? Ook erg leuk, maar bijna niemand kent het (mijn man beweert dat ik het verzonnen heb.![]()
)
wuzzels? zegt me nietsquote:Op donderdag 26 maart 2009 13:53 schreef cattie het volgende:
Geweldige serie. Kent hier trouwens iemand de wuzzels? Ook erg leuk, maar bijna niemand kent het (mijn man beweert dat ik het verzonnen heb.![]()
)
beestjes komen me bekend voor..quote:
aaah jewel die ken ik welquote:Op donderdag 26 maart 2009 13:55 schreef cattie het volgende:
Het plaatje hierboven dat zijn de wuzzels. Door elkaar gehusselde dieren zijn het.
quote:Op donderdag 26 maart 2009 14:03 schreef p_iglet het volgende:
Ik heb mijn afstudeer onderzoek afgerond met een 8!!!
Och, arme saar!quote:Op donderdag 26 maart 2009 14:03 schreef Ynske het volgende:
[..]
hier wat minder, Saar is ziek, en moet maandag geopereerd worden, dan is ze een lege doos
dat heb ik met buurman Bollequote:Op donderdag 26 maart 2009 13:53 schreef cattie het volgende:
)
ze moet gesteriliseerd worden, dr baarmoeder is lastig aan t doen, daardoor heeft ze nu pijn en wil niet eten. zitten nu dus aan de AB, darmstimulatiemiddel, vocht en dwangvoeding. zielige nijnquote:Op donderdag 26 maart 2009 14:06 schreef freecell het volgende:
[..]
Och, arme saar!
Maar lege doos? mis ik iets?
knijnquote:Op donderdag 26 maart 2009 14:08 schreef freecell het volgende:
Och
Dat het een poezel was had ik al door inderdaadPoezen zijn zielig als ze ge-expoest worden
nee ik was t vergeten te zeggenquote:
* Macka66 zingt "Kijk uit malloot, een kokosnoot!"quote:Op donderdag 26 maart 2009 14:00 schreef Ynske het volgende:
ja Candy Candy[ afbeelding ]
en later Ovide en zijn Vrienden[ afbeelding ]
My Secret Valleyquote:Op donderdag 26 maart 2009 14:16 schreef debuurvrouw het volgende:
Gefeliciteerd P_iglet!![]()
Al die oude series. Zo kee kik vroeger graag naar My secret valley.Dat intro kan ik nog zó zingen, maar nergens te vinden hè
* Vicky ook!!quote:Op donderdag 26 maart 2009 14:17 schreef Brighteyes het volgende:
Ik mis nog iets!
[ afbeelding ]
* Brighteyes was verslaafd aan Sky Channel's Fun Factory in het weekend!
jaaaaquote:Op donderdag 26 maart 2009 14:17 schreef Brighteyes het volgende:
Ik mis nog iets!
[ afbeelding ]
nog niet af?!quote:Op donderdag 26 maart 2009 14:18 schreef innepin het volgende:
Go p_iglet!Netjes hoor!
which reminds me, ik moet ook nog es aan m'n scriptie werken...
Ik ook! Ik wist (en weet nog steeds) niet wat ze zongen, dus zong ik altijd:quote:Op donderdag 26 maart 2009 14:17 schreef Brighteyes het volgende:
ik schiet ook vol hoor bij die eerste foto's :d dan lijkt ze nu al zo grootquote:Op donderdag 26 maart 2009 14:28 schreef cattie het volgende:
De vliegende schoolbus!Leuk!
Fee slaapt en ik moet van mezelf de foto's van haar van 0 tot nu uit gaan zoeken. Maar ik vind dat zo emotioneel, die eerste foto's van na de geboorte. Mijn lieve kleine ukje, nog maar een paar minuten oud. Ik ben een sentimentele doos.
Kijk eens wat ik vind via google?quote:Op donderdag 26 maart 2009 14:26 schreef Memmel het volgende:
[..]
Ik ook! Ik wist (en weet nog steeds) niet wat ze zongen, dus zong ik altijd:
En tibelits de fun fun fuuuuun factory fuuuuun factory
quote:Op donderdag 26 maart 2009 14:34 schreef Memmel het volgende:
Ik denk dat mijn tibelits dan betekent: talking about.
Zo, weer een mysterie de wereld uit!
Je bent een lieve moeder.quote:Op donderdag 26 maart 2009 14:28 schreef cattie het volgende:
De vliegende schoolbus!Leuk!
Fee slaapt en ik moet van mezelf de foto's van haar van 0 tot nu uit gaan zoeken. Maar ik vind dat zo emotioneel, die eerste foto's van na de geboorte. Mijn lieve kleine ukje, nog maar een paar minuten oud. Ik ben een sentimentele doos.
Zou je met een roze angelsound alleen maar meisjeshartjes horen?quote:
nah ik heb t over de slagen..ze zeggen toch dat die van meissjes sneller gaanquote:Op donderdag 26 maart 2009 14:46 schreef RockabeIIa het volgende:
Awww cattie <3 wat klein en wat wordt ik er hebberig van!
Dakota, het ding hij
Hij/zij baby is nog niet aan de orde!
Het probleem is niet zo zeer dat het niet af is, het probleem is dat ik moet beginnen.quote:
die knuistjesquote:Op donderdag 26 maart 2009 14:50 schreef RockabeIIa het volgende:![]()
Ik ook laten zien!
Brent een paar uurtjes oud (en ik nog met wateropgezwollen hoofd)
[ afbeelding ]
Ojaquote:Op donderdag 26 maart 2009 14:59 schreef Brighteyes het volgende:
Mijn meest bijzondere foto van toen hij er net was is de foto van F. met hem. Ik zat er net naar te kijken en ik krijg weer tranen in mijn ogen. Zo mooi!De emotie op zijn gezicht.
Die van mij met Sasha is van vrij ver weg, dan zou ik thuis moeten croppen om het dichterbij te krijgen.
Lig je daar nou met oogschaduw en lippenspul op?quote:Op donderdag 26 maart 2009 14:59 schreef Dakota het volgende:
[ afbeelding ]
ik ook, elin 4 minuutjes oud
Ik wist wel dat die reactie nog een keer zou komen, hahaquote:Op donderdag 26 maart 2009 15:14 schreef Jarno het volgende:
[..]
Lig je daar nou met oogschaduw en lippenspul op?!
Oh sorry!quote:Op donderdag 26 maart 2009 15:16 schreef Estrys het volgende:
[..]
Ik wist wel dat die reactie nog een keer zou komen, haha
Valt mee hoorquote:Op donderdag 26 maart 2009 15:17 schreef Jarno het volgende:
[..]
Oh sorry!. Het viel me gewoon op.
. Maar als ik iets oprakel heb ik niks gezegd hoor!
nou..de oogschaduw zat er nog op van die dag, ik was nou niet echt in staat om mijn gezicht te wassen tijdens de bevallingquote:Op donderdag 26 maart 2009 15:17 schreef Jarno het volgende:
[..]
Oh sorry!. Het viel me gewoon op.
. Maar als ik iets oprakel heb ik niks gezegd hoor!
quote:Op donderdag 26 maart 2009 15:22 schreef Dakota het volgende:
'tijdens de persweeen: SCHAAAAAAAAAT kan je me ff opmaken? Ik moet zo op de foto'
De pijn was er wel, maar daar had ik even helemaal geen aandacht voor. En het deed toch een stuk minder pijn dan de bevalling. Ik sta overal met een soort van vermoeid gelukkige blik op.quote:Op donderdag 26 maart 2009 15:24 schreef Estrys het volgende:
Op de foto's van net na de bevalling kijk ik niet eens naar Seb maar ben ik meer in een soort van shocktoestand een beetje zo:en dan in combinatie met een van pijn vertrokken gezicht. Als er nog ooit iemand zegt dat zodra het kind eruit is je geen pijn meer hebt/voelt dan sla ik hem/haar in elkaar
Dat was wel eens bij De bevalling op tvquote:Op donderdag 26 maart 2009 15:22 schreef Jarno het volgende:
Oh ok.. Niet dat het me verder wat aangaat natuurlijk, al lig je daar met KISS makeup. Maar ik had al visioenen van vrouwen die ff snel de boel weer gingen aansmeren voor de foto enzo.
.
.
Echt?quote:Op donderdag 26 maart 2009 15:42 schreef moussy het volgende:
[..]
Dat was wel eens bij De bevalling op tv"U mag persen!" Persmevrouw smeerde nog even een dot knalrode lippenstift op!
Oi, kan ik me goed voorstellen inderdaad!quote:Op donderdag 26 maart 2009 15:48 schreef debuurvrouw het volgende:
Oh ja, die versgebakken foto'sIk heb dat met foto's die ik in het oudebuikentopic heb gepost.
Ik ben dan meteen weer in dat moment, compleet verliefd en ook een oh ja, jij was het al die tijd
![]()
oh en freec, ik had wel dik zweet en rood aangelopen ondanks 2 minuten persenHet is gewoon hard werken, geboren worden en geboren laten worden.
![]()
Ik vond de vingerafdrukken in de achterkant van mijn been wel ontluisterend.nou word ik wel heel snel blauw maar toch....
En het mooiste moment is helaas niet op foto vastgelegd. Dat was toen mijn man binnen kwam lopen met onze oudste die even naar de reanimatietafel moest.() Heel voorzichtig, superonhandig maar zo trots. En ik ook! mijn twee mannen
schiet nu ik er aan denk weer helemaal vol.
Ja echt hoor, de hele familie zat er ook nog eens om heen, zal me niks verbazen als alle buurmeisjes er ook zatenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo snel als dat veranderd hè. Ik scan er wel eens een paar, maar ze zitten nog gewoon ouderwets in een boek geplakt.quote:Op donderdag 26 maart 2009 16:13 schreef Maneki.Neko het volgende:
Ik heb alleen maar jankfoto`s van mezelf na de bevalling van Saartje
Van de jongens heb ik geen foto`s digitaal..dat was toen nog niet
Ik heb speciaal voor deze foto toen mijn shirt even naar beneden gedaan, maar verder lag ze ook lekker op m'n huid, heerlijkquote:Op donderdag 26 maart 2009 16:17 schreef cattie het volgende:
Ik wilde Fee net als Ive direct op mijn blote huid hebben en beide keren had ik het t-shirt (te) hoog opgetrokken zodat op alle pas geboren foto's (de eerste minuten) mijn borsten en tepels staan.Niet geschikt voor internet dus....
Ik was helemaal hyperdepieper! Het ging ook zo snel toen (iets minder dan 2 uur).quote:Op donderdag 26 maart 2009 16:22 schreef freecell het volgende:
Fuente jij zag er anders ook lekker wakker uit
Ik heb volgens mij geroepen dat ik wel eens betere verdovingen heb gehadquote:Op donderdag 26 maart 2009 16:47 schreef Noli. het volgende:
Oeh Estrys, dat spul 'deed' het bij mij ook niet. Ja, bijten, dat wel ja!
ik ook tiet en de vk was ook zo handig om alles erop te zetten dus incl bloed en poesquote:Op donderdag 26 maart 2009 16:17 schreef cattie het volgende:
Ik wilde Fee net als Ive direct op mijn blote huid hebben en beide keren had ik het t-shirt (te) hoog opgetrokken zodat op alle pas geboren foto's (de eerste minuten) mijn borsten en tepels staan.Niet geschikt voor internet dus....
50??? ow ik heb niks gezegd....quote:Op donderdag 26 maart 2009 16:56 schreef Mibos2 het volgende:
Of gewoon niet geloven dat de verdoving niet werkt. Toen gezegd dat ze in de verdomde ziekenhuis heus wel ergens een extra verdoving hadden. Ja maar normaal doen we er eentje. En bij 50 hechtingen heb je er na tien zonder verdoving wel het loodje gelegd of je kindje fijn geknepen.
Ik kreeg helemaal geen verdoving en ze kwamen pas hechten na 2 uur..lag ik daar al die tijd onder t bloed enzo (terwijl er al wel een verdoving was gezet voor een eventuele knip (als ze nou gelijk hadden gehechtquote:Op donderdag 26 maart 2009 16:45 schreef Estrys het volgende:
Fuente, dat is nou echt een foto waar moeders stralend op staat. Die zijn er echt geen van mij hoor, ik heb de eerste vijf uur na de bevalling als een soort zombie naar het plafond liggen staren, zo in shock was ik na een bevalling van drie uur.![]()
En het hechten viel me tegen, " even verdoven met een spray" Volgens mij had ze haar deodorant ipv de verdovingsspray, wat heb ik gescholden zeg.
Fantastisch gedaan!!quote:Op donderdag 26 maart 2009 14:03 schreef p_iglet het volgende:
Ojee, dat is minder goed nieuws.quote:Op donderdag 26 maart 2009 14:03 schreef Ynske het volgende:
hier wat minder, Saar is ziek, en moet maandag geopereerd worden, dan is ze een lege doos
6 stuks en ook 1 op dat extra gevoelige plekjequote:Op donderdag 26 maart 2009 17:22 schreef Fuente het volgende:
Oh ja, vieze bloedfoto's inclusief de onderkant hebben we hier ook wel, maar die ga ik echt never nooit aan iemand laten zien
Ik had maar 1 hechting, net als bij Saartje, dat verdoven ze niet, die heb ik ook amper gevoeld. Kan me indenken als het er meer zijn, dat je dan echt niet blij bent
P_iglet, wat super!
ouch, drie hier, twee bovenhuids 1 onderhuids. Het had hier een haar gescheeld of had naar het ziekenhuis gemoeten voor de hechtingen, nou schijnt mijn perineum aan de korte kant te zijn, volgens de VK. (of ik dat wist?!) Nooooit geweten, snap niet dat mijn man dat nog niet opgemerkt had, " goh schat wat is jouw perineum kort" .quote:Op donderdag 26 maart 2009 17:25 schreef Dakota het volgende:
[..]
6 stuks en ook 1 op dat extra gevoelige plekje
Huup je kan van die massageolie kopen voor je perineum, die moet je dan iedere avond inmasseren. Dat kan helpen voor/tegen het uitscheuren. Een collega vroeg me of ik dat niet had gedaan, ik wist een dag na de bevalling pas dat dat stukje een naam had: perineum. " Peri-wattes?" (ik dacht dat ze het over de Pyreneeën haddenquote:Op donderdag 26 maart 2009 17:38 schreef huuphuup het volgende:
oeh uitscheur-verhalenheul sappig voor de mama's-in-spé die nog moeten
![]()
maar die foto's daar ga k dan weer wel ontzettend van rammelen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Genoeg frustratie![]()
ik ga eten voorbereiden, straks onder andere sambal goreng telor hieroiemand een eitje?
hahaha Pyreneeënquote:Op donderdag 26 maart 2009 17:45 schreef Estrys het volgende:
[..]
Huup je kan van die massageolie kopen voor je perineum, die moet je dan iedere avond inmasseren. Dat kan helpen voor/tegen het uitscheuren. Een collega vroeg me of ik dat niet had gedaan, ik wist een dag na de bevalling pas dat dat stukje een naam had: perineum. " Peri-wattes?" (ik dacht dat ze het over de Pyreneeën hadden)
hij was de vaatwasser aan het leegruimen, met een krukje jaquote:Op donderdag 26 maart 2009 17:42 schreef Saffier het volgende:
Manekigaaf filmpje
Dat kan ik niet hoor
Vooral een van je jongens op de achtergrond klimmend op de keuken
(of op een krukje ofzo)
Piglet een 8, goehoedddddddd
Ik heb maar heel weinig verse baby-foto's, (als in net net net geboren) best jammer maar díe er zijn, zijn me heel erg dierbaar
Even inhakend op het jeugdsentiment; M. en ik hadden het van de week over de DJ-catshow met Linda de Mol, ik dacht dat dat van Sky-channel was en Engelstalig, M. is ervan overtuigd dat het Nederlandstalig was, wie weet het nog?
klikquote:Op donderdag 26 maart 2009 17:42 schreef Saffier het volgende:
Manekigaaf filmpje
Dat kan ik niet hoor
Vooral een van je jongens op de achtergrond klimmend op de keuken
(of op een krukje ofzo)
Piglet een 8, goehoedddddddd
Ik heb maar heel weinig verse baby-foto's, (als in net net net geboren) best jammer maar díe er zijn, zijn me heel erg dierbaar
Even inhakend op het jeugdsentiment; M. en ik hadden het van de week over de DJ-catshow met Linda de Mol, ik dacht dat dat van Sky-channel was en Engelstalig, M. is ervan overtuigd dat het Nederlandstalig was, wie weet het nog?
quote:Op donderdag 26 maart 2009 17:59 schreef Saffier het volgende:
Popples
Ik had gelijhijkkkkkkeens zien of dit genoeg is om de kleur van de auto uit te zoeken vanavond
heb ik ook niet gedaan hoor..had blijkbaar weinig effect gehad danquote:Op donderdag 26 maart 2009 17:45 schreef Estrys het volgende:
[..]
Huup je kan van die massageolie kopen voor je perineum, die moet je dan iedere avond inmasseren. Dat kan helpen voor/tegen het uitscheuren. Een collega vroeg me of ik dat niet had gedaan, ik wist een dag na de bevalling pas dat dat stukje een naam had: perineum. " Peri-wattes?" (ik dacht dat ze het over de Pyreneeën hadden)
Ja, ehmmm zo helder was ik nog nietquote:
kan het me wel voorstellenquote:Op donderdag 26 maart 2009 18:04 schreef Saffier het volgende:
[..]
Ja, ehmmm zo helder was ik nog niet
Thanks!!
Nee, de tweede hoefde het geheel alleen maar open te ritsen zekerquote:
eet smakelijk straks. hoe is het eigenlijk met je?quote:Op donderdag 26 maart 2009 18:16 schreef Mibos2 het volgende:
Ja flauw he??? Ben een beetje melig aan het worden. Ga maar eens voor het eten zorgen denk ik... Eetse allemaal alvast.
Geef mij die auto dan maar, als die toch niet belangrijk is!quote:Macka66 schreef het volgende:
en we hebben ook nog een superdeluxe tweedehandsauto cadeau gekregen van m'n schoonouders, maar daar heb ik even totaal geen aandacht voor![]()
veel plezierquote:Op donderdag 26 maart 2009 18:57 schreef Fuente het volgende:
Ik ga zo lekker House en The Mentalist bij m'n paps kijken!
Tot morgen allemaal weer
Die zijn toch net zo waardevol? Het zijn toch hoe dan ook de foto's van toen jij je zoon voor het eerst vast hield?quote:Op donderdag 26 maart 2009 18:59 schreef Reinhilde het volgende:
Ik heb niet van die foto's van net een paar minuutjes oud![]()
Ik kreeg Thomas pas na 1,5 uur bij me
Je hebt helemaal gelijk! Zo had ik 't nog niet bekeken.quote:Op donderdag 26 maart 2009 19:04 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Die zijn toch net zo waardevol? Het zijn toch hoe dan ook de foto's van toen jij je zoon voor het eerst vast hield?
Dankje. Het is ook heel erg geweldig van m'n schoonouders. Al had ik persoonlijk meer gehad aan een bakfietsquote:Op donderdag 26 maart 2009 18:22 schreef t_igger het volgende:
[..]
Geef mij die auto dan maar, als die toch niet belangrijk is!![]()
Grapje! Heel tof van je schoonouders! Geniet er van!
quote:Op donderdag 26 maart 2009 19:44 schreef Brighteyes het volgende:
MIni-ijsjes kopen en er dan alsnog 2 opeten schiet niet op he!![]()
quote:Op donderdag 26 maart 2009 19:49 schreef Vicky het volgende:
ik geloof dat ik vandaag heel vroeg naar bed ga... ik ben me een partij chagarijnig zeg.. niet normaal. Kind ligt op bed en M. is de deur uit... gelukkig maar.. anders was er een rel onstaan hier
whaha.. ach.. ik ben gewoon doodmoe..quote:Op donderdag 26 maart 2009 19:53 schreef huuphuup het volgende:
[..]![]()
*denk aan een prettig momeeeeeeent!! gekke mensen die je keeeeeeeeeent*![]()
laat je t weten als je opstijgt?![]()
quote:Op donderdag 26 maart 2009 20:32 schreef huuphuup het volgende:
Klinkt als een leuke dag Rocka
en ik vind je altijd klinken als zo'n lieve en trotse mama als je over je mannetje praat![]()
![]()
quote:Op donderdag 26 maart 2009 20:37 schreef RockabeIIa het volgende:Ik ben heel gek van hem. Het is ook wel heel makkelijk van hem te houden!Was echt een leuke, relaxte middag. Ben blij dat ik ondanks de regen toch ben gegaan.
Ik herken me er helemáál niet in tot nu toequote:Op donderdag 26 maart 2009 20:31 schreef Brighteyes het volgende:
Nu op NL 3 een programma over 30'ers. Stond vanmorgen iets over in de krant en het leek wel aardig.
Presentatie Ruben Nicolai en Chantal Janzen...
Hmmm, de eerste 5 minuten vind ik nogal irritant. Maar vooruit... het voordeel van de twijfel nog even...
maar jij bent toch ook heul nog laaang geen dertig?!quote:Op donderdag 26 maart 2009 20:41 schreef Maneki.Neko het volgende:
[..]
Ik herken me er helemáál niet in tot nu toe
Oh nee!quote:Op donderdag 26 maart 2009 20:45 schreef huuphuup het volgende:
[..]
maar jij bent toch ook heul nog laaang geen dertig?!![]()
Ik vind die Viktoria stom. Dat helpt ook niet.quote:Op donderdag 26 maart 2009 20:41 schreef Maneki.Neko het volgende:
[..]
Ik herken me er helemáál niet in tot nu toe
Een vreselijk mens ja. Bah.quote:Op donderdag 26 maart 2009 20:51 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik vind die Viktoria stom. Dat helpt ook niet.
Ned 3. Zóóó 30quote:Op donderdag 26 maart 2009 20:53 schreef Guuzewuus het volgende:
Wat kijken jullie dan? Al gevonden, even teruglezen Guuzewuus.
haha ja nou het is erg lief inderdaad, maar ze wonen in brabant, dus een huisje huren enkel en alleen om dírect na de bevalling aan mn bed te staan in plaats van anderhalf uur later is me wel een beetje fanatiekquote:Op donderdag 26 maart 2009 20:52 schreef Guuzewuus het volgende:
Ooh wat leuk Huuphuup, dat soort acties vind ik zo lief hè. Sowieso om te zien hoe bijzonder het ook voor hun is.
Tijdens die foto werd ik trouwens gehecht, en na tien minuten hebben we uren met mijn vader aan de telefoongehangen die van gekkigheid ook niet meer wist wat ie moest doen daar in het verre Aruba. Hij is toen maar opgebleven en heeft aan al hun vrienden daar een mail gestuurd met het grote nieuws
.
Viktoria Koblenko?quote:Op donderdag 26 maart 2009 20:51 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik vind die Viktoria stom. Dat helpt ook niet.
Dan ga ik het maar niet aan zetten denk ik. Ik bén echt oud.quote:
vertelquote:
vertelquote:Op donderdag 26 maart 2009 20:58 schreef RockabeIIa het volgende:
*zich beseft meer flexibel te zijn dan menig jongere mama*
oh het maakt me ook niet uit hoor, ik vind het wel schattig, zo fanatiek haha. Maar ik vraag me af of ze zich beseffen dat ze dan drie weken hier zitten (bijvoorbeeld) en dat er gewoon helemaal niets gebeurdquote:Op donderdag 26 maart 2009 20:59 schreef Guuzewuus het volgende:
Oh ja, huuphuup, haha, das wel heel ehm... fanatiek inderdaad. Maar goed plan, boodschappen moeten toch gedaan worden, net zoals het huishouden, koken,...
.
BE, bij mij heeft de verloskundige (volgens mij) heel veel van de foto's gemaakt. En mijn moeder ook een paar. Ik heb vooral als instructie gegeven "maak maar goed veel foto's, dan kan ik daarna zelf rustig uitzoeken en knippen enzo om er van te maken wat ik fijn en mooi vind".
De kraam, de vk, de gyn, de arts-assistent, de co-assistent, de verpleegster, de andere verpleegster...quote:Op donderdag 26 maart 2009 21:02 schreef huuphuup het volgende:
[..]
oh het maakt me ook niet uit hoor, ik vind het wel schattig, zo fanatiek haha. Maar ik vraag me af of ze zich beseffen dat ze dan drie weken hier zitten (bijvoorbeeld) en dat er gewoon helemaal niets gebeurdmisschien zonde van hun tijd. Heb ik liever dat ze een huisje huren de drie weken erna
kunnen ze lekker babygluren
Ja, weet je, dat vraag ik me dus altijd af als ik van die foto's zie van stelletjes met hun kind vlák na de bevalling, waar ze alledrie op staan. "wie heeft die foto dan gemaakt?"
ik ga voor de optie van Maneki!quote:Op donderdag 26 maart 2009 21:04 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
De kraam, de vk, de gyn, de arts-assistent, de co-assistent, de verpleegster, de andere verpleegster...
Take your pick!
mn lief vond het stom en hij wilde dat hij op beverly hills cop gingquote:Op donderdag 26 maart 2009 21:09 schreef pinquit het volgende:
al die foto's![]()
en keinieuwsgierig naar Lishe's foto
pm?
![]()
en ik kijk scoop![]()
ilovit
woody allen
scarlett johansson
echt bang ben ik er niet voor, en opzich kan ik nog wel werken, dus solliciteren is zo'n ramp niet en heb toch besloten om daarna een andere richting in te gaan.quote:Op donderdag 26 maart 2009 21:11 schreef Brighteyes het volgende:
Ah ok... dan snap ik het Bar...
Keuze dus. ben je niet bang dat je nu nog moet gaan solliciteren dan tot aan je verlof?
Oh, ja, dat lijkt me een succes gegarandeerd recept.quote:Op donderdag 26 maart 2009 21:16 schreef Reinhilde het volgende:
Ik heb net even een experimentje gedaan, iets met zelfrijzend bakmeel-suiker-boter-eieren-creme brulee siroop van de starbucks-slagroom-gesmolten pure belgische chocolade en nu staart het me aan....
Ja, ik zit ook mee te bleren hoor. Maar new kids on the block enzo.quote:Op donderdag 26 maart 2009 21:18 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Dat vind ik dan wel weer leuk!Sentiment!
klopt er waren grote plannen, maar dat was voor mijn eigen plannen.quote:Op donderdag 26 maart 2009 21:18 schreef RockabeIIa het volgende:
Reinhilde, Sonja schudt van Ja, mag wel!
Bar, ik snap het niet meer helemaal, geloof ik. Ze hadden toch grootse plannen met je?
quote:Op donderdag 26 maart 2009 21:19 schreef Brighteyes het volgende:
Reinhilde! Mijn heupen groeien bij het lezen alleen al!
Is echt heel lekker! 250 gram kost 1,39!quote:Op donderdag 26 maart 2009 21:41 schreef Memmel het volgende:
Nee! Wist ik niet!
Wat een hysterisch nieuws. Ga door en vertel meer!
* Memmel staart Rocka aan voor het volledige verhaal
quote:Op donderdag 26 maart 2009 21:41 schreef Memmel het volgende:
Nee! Wist ik niet!
Wat een hysterisch nieuws. Ga door en vertel meer!
* Memmel staart Rocka aan voor het volledige verhaal
zit ook wat mayo in... Maaaaaaaaar de komkommer is knapperig! En bij andere producten zo lif laf en slapjesquote:Op donderdag 26 maart 2009 21:51 schreef Memmel het volgende:
Is ie met mayo of niet? Ik vind de komkommersalade van mijn mams het allerlekkerst
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |