zegt mij niets eigenlijk...quote:Op donderdag 26 maart 2009 13:53 schreef cattie het volgende:
Geweldige serie. Kent hier trouwens iemand de wuzzels? Ook erg leuk, maar bijna niemand kent het (mijn man beweert dat ik het verzonnen heb.![]()
)
wuzzels? zegt me nietsquote:Op donderdag 26 maart 2009 13:53 schreef cattie het volgende:
Geweldige serie. Kent hier trouwens iemand de wuzzels? Ook erg leuk, maar bijna niemand kent het (mijn man beweert dat ik het verzonnen heb.![]()
)
beestjes komen me bekend voor..quote:
aaah jewel die ken ik welquote:Op donderdag 26 maart 2009 13:55 schreef cattie het volgende:
Het plaatje hierboven dat zijn de wuzzels. Door elkaar gehusselde dieren zijn het.
quote:Op donderdag 26 maart 2009 14:03 schreef p_iglet het volgende:
Ik heb mijn afstudeer onderzoek afgerond met een 8!!!
quote:Op donderdag 26 maart 2009 14:03 schreef p_iglet het volgende:
Ik heb mijn afstudeer onderzoek afgerond met een 8!!!
Och, arme saar!quote:Op donderdag 26 maart 2009 14:03 schreef Ynske het volgende:
[..]
hier wat minder, Saar is ziek, en moet maandag geopereerd worden, dan is ze een lege doos
dat heb ik met buurman Bollequote:Op donderdag 26 maart 2009 13:53 schreef cattie het volgende:
)
ze moet gesteriliseerd worden, dr baarmoeder is lastig aan t doen, daardoor heeft ze nu pijn en wil niet eten. zitten nu dus aan de AB, darmstimulatiemiddel, vocht en dwangvoeding. zielige nijnquote:Op donderdag 26 maart 2009 14:06 schreef freecell het volgende:
[..]
Och, arme saar!
Maar lege doos? mis ik iets?
knijnquote:Op donderdag 26 maart 2009 14:08 schreef freecell het volgende:
Och
Dat het een poezel was had ik al door inderdaadPoezen zijn zielig als ze ge-expoest worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |