zegt mij niets eigenlijk...quote:Op donderdag 26 maart 2009 13:53 schreef cattie het volgende:
Geweldige serie. Kent hier trouwens iemand de wuzzels? Ook erg leuk, maar bijna niemand kent het (mijn man beweert dat ik het verzonnen heb.![]()
)
wuzzels? zegt me nietsquote:Op donderdag 26 maart 2009 13:53 schreef cattie het volgende:
Geweldige serie. Kent hier trouwens iemand de wuzzels? Ook erg leuk, maar bijna niemand kent het (mijn man beweert dat ik het verzonnen heb.![]()
)
beestjes komen me bekend voor..quote:
aaah jewel die ken ik welquote:Op donderdag 26 maart 2009 13:55 schreef cattie het volgende:
Het plaatje hierboven dat zijn de wuzzels. Door elkaar gehusselde dieren zijn het.
quote:Op donderdag 26 maart 2009 14:03 schreef p_iglet het volgende:
Ik heb mijn afstudeer onderzoek afgerond met een 8!!!
Och, arme saar!quote:Op donderdag 26 maart 2009 14:03 schreef Ynske het volgende:
[..]
hier wat minder, Saar is ziek, en moet maandag geopereerd worden, dan is ze een lege doos
dat heb ik met buurman Bollequote:Op donderdag 26 maart 2009 13:53 schreef cattie het volgende:
)
ze moet gesteriliseerd worden, dr baarmoeder is lastig aan t doen, daardoor heeft ze nu pijn en wil niet eten. zitten nu dus aan de AB, darmstimulatiemiddel, vocht en dwangvoeding. zielige nijnquote:Op donderdag 26 maart 2009 14:06 schreef freecell het volgende:
[..]
Och, arme saar!
Maar lege doos? mis ik iets?
knijnquote:Op donderdag 26 maart 2009 14:08 schreef freecell het volgende:
Och
Dat het een poezel was had ik al door inderdaadPoezen zijn zielig als ze ge-expoest worden
nee ik was t vergeten te zeggenquote:
* Macka66 zingt "Kijk uit malloot, een kokosnoot!"quote:Op donderdag 26 maart 2009 14:00 schreef Ynske het volgende:
ja Candy Candy[ afbeelding ]
en later Ovide en zijn Vrienden[ afbeelding ]
My Secret Valleyquote:Op donderdag 26 maart 2009 14:16 schreef debuurvrouw het volgende:
Gefeliciteerd P_iglet!![]()
Al die oude series. Zo kee kik vroeger graag naar My secret valley.Dat intro kan ik nog zó zingen, maar nergens te vinden hè
* Vicky ook!!quote:Op donderdag 26 maart 2009 14:17 schreef Brighteyes het volgende:
Ik mis nog iets!
[ afbeelding ]
* Brighteyes was verslaafd aan Sky Channel's Fun Factory in het weekend!
jaaaaquote:Op donderdag 26 maart 2009 14:17 schreef Brighteyes het volgende:
Ik mis nog iets!
[ afbeelding ]
nog niet af?!quote:Op donderdag 26 maart 2009 14:18 schreef innepin het volgende:
Go p_iglet!Netjes hoor!
which reminds me, ik moet ook nog es aan m'n scriptie werken...
Ik ook! Ik wist (en weet nog steeds) niet wat ze zongen, dus zong ik altijd:quote:Op donderdag 26 maart 2009 14:17 schreef Brighteyes het volgende:
ik schiet ook vol hoor bij die eerste foto's :d dan lijkt ze nu al zo grootquote:Op donderdag 26 maart 2009 14:28 schreef cattie het volgende:
De vliegende schoolbus!Leuk!
Fee slaapt en ik moet van mezelf de foto's van haar van 0 tot nu uit gaan zoeken. Maar ik vind dat zo emotioneel, die eerste foto's van na de geboorte. Mijn lieve kleine ukje, nog maar een paar minuten oud. Ik ben een sentimentele doos.
Kijk eens wat ik vind via google?quote:Op donderdag 26 maart 2009 14:26 schreef Memmel het volgende:
[..]
Ik ook! Ik wist (en weet nog steeds) niet wat ze zongen, dus zong ik altijd:
En tibelits de fun fun fuuuuun factory fuuuuun factory
quote:Op donderdag 26 maart 2009 14:34 schreef Memmel het volgende:
Ik denk dat mijn tibelits dan betekent: talking about.
Zo, weer een mysterie de wereld uit!
Je bent een lieve moeder.quote:Op donderdag 26 maart 2009 14:28 schreef cattie het volgende:
De vliegende schoolbus!Leuk!
Fee slaapt en ik moet van mezelf de foto's van haar van 0 tot nu uit gaan zoeken. Maar ik vind dat zo emotioneel, die eerste foto's van na de geboorte. Mijn lieve kleine ukje, nog maar een paar minuten oud. Ik ben een sentimentele doos.
Zou je met een roze angelsound alleen maar meisjeshartjes horen?quote:
nah ik heb t over de slagen..ze zeggen toch dat die van meissjes sneller gaanquote:Op donderdag 26 maart 2009 14:46 schreef RockabeIIa het volgende:
Awww cattie <3 wat klein en wat wordt ik er hebberig van!
Dakota, het ding hij
Hij/zij baby is nog niet aan de orde!
Het probleem is niet zo zeer dat het niet af is, het probleem is dat ik moet beginnen.quote:
die knuistjesquote:Op donderdag 26 maart 2009 14:50 schreef RockabeIIa het volgende:![]()
Ik ook laten zien!
Brent een paar uurtjes oud (en ik nog met wateropgezwollen hoofd)
[ afbeelding ]
Ojaquote:Op donderdag 26 maart 2009 14:59 schreef Brighteyes het volgende:
Mijn meest bijzondere foto van toen hij er net was is de foto van F. met hem. Ik zat er net naar te kijken en ik krijg weer tranen in mijn ogen. Zo mooi!De emotie op zijn gezicht.
Die van mij met Sasha is van vrij ver weg, dan zou ik thuis moeten croppen om het dichterbij te krijgen.
Lig je daar nou met oogschaduw en lippenspul op?quote:Op donderdag 26 maart 2009 14:59 schreef Dakota het volgende:
[ afbeelding ]
ik ook, elin 4 minuutjes oud
Ik wist wel dat die reactie nog een keer zou komen, hahaquote:Op donderdag 26 maart 2009 15:14 schreef Jarno het volgende:
[..]
Lig je daar nou met oogschaduw en lippenspul op?!
Oh sorry!quote:Op donderdag 26 maart 2009 15:16 schreef Estrys het volgende:
[..]
Ik wist wel dat die reactie nog een keer zou komen, haha
Valt mee hoorquote:Op donderdag 26 maart 2009 15:17 schreef Jarno het volgende:
[..]
Oh sorry!. Het viel me gewoon op.
. Maar als ik iets oprakel heb ik niks gezegd hoor!
nou..de oogschaduw zat er nog op van die dag, ik was nou niet echt in staat om mijn gezicht te wassen tijdens de bevallingquote:Op donderdag 26 maart 2009 15:17 schreef Jarno het volgende:
[..]
Oh sorry!. Het viel me gewoon op.
. Maar als ik iets oprakel heb ik niks gezegd hoor!
quote:Op donderdag 26 maart 2009 15:22 schreef Dakota het volgende:
'tijdens de persweeen: SCHAAAAAAAAAT kan je me ff opmaken? Ik moet zo op de foto'
De pijn was er wel, maar daar had ik even helemaal geen aandacht voor. En het deed toch een stuk minder pijn dan de bevalling. Ik sta overal met een soort van vermoeid gelukkige blik op.quote:Op donderdag 26 maart 2009 15:24 schreef Estrys het volgende:
Op de foto's van net na de bevalling kijk ik niet eens naar Seb maar ben ik meer in een soort van shocktoestand een beetje zo:en dan in combinatie met een van pijn vertrokken gezicht. Als er nog ooit iemand zegt dat zodra het kind eruit is je geen pijn meer hebt/voelt dan sla ik hem/haar in elkaar
Dat was wel eens bij De bevalling op tvquote:Op donderdag 26 maart 2009 15:22 schreef Jarno het volgende:
Oh ok.. Niet dat het me verder wat aangaat natuurlijk, al lig je daar met KISS makeup. Maar ik had al visioenen van vrouwen die ff snel de boel weer gingen aansmeren voor de foto enzo.
.
.
Echt?quote:Op donderdag 26 maart 2009 15:42 schreef moussy het volgende:
[..]
Dat was wel eens bij De bevalling op tv"U mag persen!" Persmevrouw smeerde nog even een dot knalrode lippenstift op!
Oi, kan ik me goed voorstellen inderdaad!quote:Op donderdag 26 maart 2009 15:48 schreef debuurvrouw het volgende:
Oh ja, die versgebakken foto'sIk heb dat met foto's die ik in het oudebuikentopic heb gepost.
Ik ben dan meteen weer in dat moment, compleet verliefd en ook een oh ja, jij was het al die tijd
![]()
oh en freec, ik had wel dik zweet en rood aangelopen ondanks 2 minuten persenHet is gewoon hard werken, geboren worden en geboren laten worden.
![]()
Ik vond de vingerafdrukken in de achterkant van mijn been wel ontluisterend.nou word ik wel heel snel blauw maar toch....
En het mooiste moment is helaas niet op foto vastgelegd. Dat was toen mijn man binnen kwam lopen met onze oudste die even naar de reanimatietafel moest.() Heel voorzichtig, superonhandig maar zo trots. En ik ook! mijn twee mannen
schiet nu ik er aan denk weer helemaal vol.
Ja echt hoor, de hele familie zat er ook nog eens om heen, zal me niks verbazen als alle buurmeisjes er ook zatenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo snel als dat veranderd hè. Ik scan er wel eens een paar, maar ze zitten nog gewoon ouderwets in een boek geplakt.quote:Op donderdag 26 maart 2009 16:13 schreef Maneki.Neko het volgende:
Ik heb alleen maar jankfoto`s van mezelf na de bevalling van Saartje
Van de jongens heb ik geen foto`s digitaal..dat was toen nog niet
Ik heb speciaal voor deze foto toen mijn shirt even naar beneden gedaan, maar verder lag ze ook lekker op m'n huid, heerlijkquote:Op donderdag 26 maart 2009 16:17 schreef cattie het volgende:
Ik wilde Fee net als Ive direct op mijn blote huid hebben en beide keren had ik het t-shirt (te) hoog opgetrokken zodat op alle pas geboren foto's (de eerste minuten) mijn borsten en tepels staan.Niet geschikt voor internet dus....
Ik was helemaal hyperdepieper! Het ging ook zo snel toen (iets minder dan 2 uur).quote:Op donderdag 26 maart 2009 16:22 schreef freecell het volgende:
Fuente jij zag er anders ook lekker wakker uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |