Dat zou idd. geweldig nieuws zijnquote:
quote:
quote:Op donderdag 26 maart 2009 14:03 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Mén! Dan luister je toch niet.
Te triestquote:
Ik was nog niet eens aan het kankeren joh!quote:
dan zou ik het bijna erg voor jullie vinden dat jullie dan een spannend muziekje moeten opzettenquote:Op donderdag 26 maart 2009 14:32 schreef alwaysleft het volgende:
[..]
Dat zou idd. geweldig nieuws zijn![]()
![]()
![]()
Wat heeft dat er mee te maken?quote:Op donderdag 26 maart 2009 14:34 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik was nog niet eens aan het kankeren joh!
Let Me Know is trouwens helemaal niet in de statistieken terug te vinden.quote:Op donderdag 26 maart 2009 14:23 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
In dat tijdsbestek moest natuurlijk Adele of RHCP gedraaid worden.
ja heel passief lopen kijkenquote:Op donderdag 26 maart 2009 14:30 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik doelde meer op "lopen kijken".
Die vergelijking gaat toch wel heul erg krom hoorquote:Op donderdag 26 maart 2009 14:36 schreef Dandelion het volgende:
[..]
Wat heeft dat er mee te maken?
Net als ik niet naar Timur hoef te luisteren, hoef jij toch niet naar U2 e luisteren? jouw voordeel is dat je maar 3 minuten niet hoeft te luisteren.
Ongesteld?quote:Op donderdag 26 maart 2009 14:40 schreef TheZapster het volgende:
Leuke discussie Dandelion en Da_Sandman [ afbeelding ]
Hoerenjong!quote:Op donderdag 26 maart 2009 14:43 schreef TIM-846 het volgende:
Cos, Hans, Roel, Springen![]()
was ik verdomme bijna te laat
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 26 maart 2009 14:43 schreef themauster het volgende:
Jeej ik mag naar huis er was geen reet meer te doen dus ik heb nu weekend
Gun mij dat moment van opluchting ff.quote:Op donderdag 26 maart 2009 14:38 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Die vergelijking gaat toch wel heul erg krom hoor.
Ik ga toch niet voor elk nummer wat ik niet leuk vind de radio overzetten. En hier neerplempen dat ik het GODVERDOMME DEUTSCHLAND KUT vind.
De essentie is hetzelfde. Ik klaag ergens over --> zet het dan uit. Jij klaagt ergens over --> zet het dan uit.quote:Op donderdag 26 maart 2009 14:38 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Die vergelijking gaat toch wel heul erg krom hoor.
Dat kan. Het mag overigens wel. Dit topic is nl om over 3fm te lullen. Niet alleen over wat geweldig is.quote:Ik ga toch niet voor elk nummer wat ik niet leuk vind de radio overzetten. En hier neerplempen dat ik het GODVERDOMME DEUTSCHLAND KUT vind.
Geile tieten zeg.quote:Op donderdag 26 maart 2009 14:43 schreef TIM-846 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik klaag niet eensquote:Op donderdag 26 maart 2009 14:45 schreef Dandelion het volgende:
[..]
De essentie is hetzelfde. Ik klaag ergens over --> zet het dan uit. Jij klaagt ergens over --> zet het dan uit.
[..]
Dat kan. Het mag overigens wel. Dit topic is nl om over 3fm te lullen. Niet alleen over wat geweldig is.
ik ookquote:Op donderdag 26 maart 2009 14:46 schreef Dandelion het volgende:
ik vind dit best een geinig plaatje eigenlijk...
quote:Op donderdag 26 maart 2009 14:47 schreef Da_Sandman het volgende:
Totdat 50 cent zijn mond half open doet...
quote:
Whehequote:Op donderdag 26 maart 2009 14:43 schreef TIM-846 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 26 maart 2009 14:50 schreef TIM-846 het volgende:
DIt is pas ruk![]()
![]()
Dichterbijer heb je een emmertje of 3?
Die van Eminem? Ja, vette plaat inderdaadquote:Op donderdag 26 maart 2009 14:46 schreef Dandelion het volgende:
ik vind dit best een geinig plaatje eigenlijk...
2 voor mijquote:Op donderdag 26 maart 2009 14:51 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
ah, een pallet 3F-emmersquote:Op donderdag 26 maart 2009 14:51 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Wat stond er op het menu?quote:Op donderdag 26 maart 2009 14:52 schreef -Hans- het volgende:
[..]
McDonalds menu heeft er hard ingehakt, geloof ik
Dat duurt nog evenquote:Op donderdag 26 maart 2009 14:52 schreef naatje_1 het volgende:
wie opent de nieuwe*ik heb geen inspiratie voor TT*
quote:
Hehe. Wacht je moet het topic nog sluitenquote:Op donderdag 26 maart 2009 14:55 schreef -Hans- het volgende:
Ik vlucht even snel het serverhok uit want bij zo'n plaat horen temperaturen van + 20 !
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |