In dat tijdsbestek moest natuurlijk Adele of RHCP gedraaid worden.quote:Op donderdag 26 maart 2009 14:22 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Jammer dat Movie Star (op 3 draaibeurten na) niet door 3FM is opgepikt
Ochtendgymnastiek?quote:Op donderdag 26 maart 2009 14:23 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Gistermiddag nog lopen kijken, het was erg
en uitgerekend door de 3 programma's van nieuwe muziekquote:Op donderdag 26 maart 2009 14:22 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Jammer dat Movie Star (op 3 draaibeurten na) niet door 3FM is opgepikt
Ik heb al lange tijd geen RabRadio meer gehoord, maar meteen hoor ik Paul weer een anekdote verkeerd vertellen.
Denk dat die nog vaak van pas gaat komenquote:Op donderdag 26 maart 2009 14:24 schreef Dichterbijer het volgende:
Speciaal voor Roel_Jewel en alle anderen die hem willen gebruiken de:
[ afbeelding ]
Mag ik 'm na jou?quote:Op donderdag 26 maart 2009 14:26 schreef naatje_1 het volgende:
[ afbeelding ]
dank jeik zal em nodig hebben
Daar is ie ook voor bedoeldquote:Op donderdag 26 maart 2009 14:26 schreef naatje_1 het volgende:
[ afbeelding ]
dank jeik zal em nodig hebben
quote:Op donderdag 26 maart 2009 14:24 schreef Dichterbijer het volgende:
[ afbeelding ]
Mag ik er 5?quote:Op donderdag 26 maart 2009 14:24 schreef Dichterbijer het volgende:
[ afbeelding ]
Ik doelde meer op "lopen kijken"quote:Op donderdag 26 maart 2009 14:29 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Nee quiz over diertjes met kinderen van 6 jaar
Dank u!quote:Op donderdag 26 maart 2009 14:29 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
quote:Op donderdag 26 maart 2009 14:30 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik doelde meer op "lopen kijken".
Dat zou idd. geweldig nieuws zijnquote:
quote:
quote:Op donderdag 26 maart 2009 14:03 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Mén! Dan luister je toch niet.
Te triestquote:
Ik was nog niet eens aan het kankeren joh!quote:
dan zou ik het bijna erg voor jullie vinden dat jullie dan een spannend muziekje moeten opzettenquote:Op donderdag 26 maart 2009 14:32 schreef alwaysleft het volgende:
[..]
Dat zou idd. geweldig nieuws zijn![]()
![]()
![]()
Wat heeft dat er mee te maken?quote:Op donderdag 26 maart 2009 14:34 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik was nog niet eens aan het kankeren joh!
Let Me Know is trouwens helemaal niet in de statistieken terug te vinden.quote:Op donderdag 26 maart 2009 14:23 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
In dat tijdsbestek moest natuurlijk Adele of RHCP gedraaid worden.
ja heel passief lopen kijkenquote:Op donderdag 26 maart 2009 14:30 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik doelde meer op "lopen kijken".
Die vergelijking gaat toch wel heul erg krom hoorquote:Op donderdag 26 maart 2009 14:36 schreef Dandelion het volgende:
[..]
Wat heeft dat er mee te maken?
Net als ik niet naar Timur hoef te luisteren, hoef jij toch niet naar U2 e luisteren? jouw voordeel is dat je maar 3 minuten niet hoeft te luisteren.
Ongesteld?quote:Op donderdag 26 maart 2009 14:40 schreef TheZapster het volgende:
Leuke discussie Dandelion en Da_Sandman [ afbeelding ]
Hoerenjong!quote:Op donderdag 26 maart 2009 14:43 schreef TIM-846 het volgende:
Cos, Hans, Roel, Springen![]()
was ik verdomme bijna te laat
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 26 maart 2009 14:43 schreef themauster het volgende:
Jeej ik mag naar huis er was geen reet meer te doen dus ik heb nu weekend
Gun mij dat moment van opluchting ff.quote:Op donderdag 26 maart 2009 14:38 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Die vergelijking gaat toch wel heul erg krom hoor.
Ik ga toch niet voor elk nummer wat ik niet leuk vind de radio overzetten. En hier neerplempen dat ik het GODVERDOMME DEUTSCHLAND KUT vind.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |