Ik heb toen voor de accountancy-richting gekozen idd. HEAO is het eerste gedeelte van de opleiding tot registeraccountant. Daarna nog twee jaar op Nyenrode vervolg gedaan, maar niet afgemaakt (omdat ik uit de accountancy ging).quote:Op donderdag 26 maart 2009 12:03 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Okee. Maar HEAO is toch redelijk breed of niet? En jij bent dus de accountkant op gegaan?
Oke. Maar daarna toch weer terug de accountancy in?quote:Op donderdag 26 maart 2009 12:09 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik heb toen voor de accountancy-richting gekozen idd. HEAO is het eerste gedeelte van de opleiding tot registeraccountant. Daarna nog twee jaar op Nyenrode vervolg gedaan, maar niet afgemaakt (omdat ik uit de accountancy ging).
Haha.. Roep er maar een modje bijquote:Op donderdag 26 maart 2009 12:10 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
Ik zat weer niet op te letternIrritant dat we dat zelf niet kunnen aanpassen
Nope. Ik zit nu in de controlling. Da's net de andere kant van de tafel, zeg maarquote:Op donderdag 26 maart 2009 12:10 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Oke. Maar daarna toch weer terug de accountancy in?
Ik vind het wel goed klinken, live is ze trouwens ook erg lekker om te horenquote:Op donderdag 26 maart 2009 12:10 schreef Dandelion het volgende:
[..]
wel een beetje zeurplaat. Net als de vorge trouwens.
Ah okee. Dan snap ik het een heel klein beetjequote:Op donderdag 26 maart 2009 12:11 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Nope. Ik zit nu in de controlling. Da's net de andere kant van de tafel, zeg maar. Accountants stellen nu aan o.a. mij vragen over cijfers/toelichting etc.
.
Leuk uitzicht?quote:Op donderdag 26 maart 2009 12:12 schreef Sirolf het volgende:
De aankomend-nieuwe vrouwelijke 3FM komt hier net binnenlopen... nog ongeveer een week tot ze begint.
En te zien.quote:Op donderdag 26 maart 2009 12:12 schreef MutZ het volgende:
[..]
Ik vind het wel goed klinken, live is ze trouwens ook erg lekker om te horen
Als ze zingt welquote:Op donderdag 26 maart 2009 12:12 schreef MutZ het volgende:
[..]
Ik vind het wel goed klinken, live is ze trouwens ook erg lekker om te horen
quote:Op donderdag 26 maart 2009 12:12 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Ah okee. Dan snap ik het een heel klein beetje
Lekker ding hequote:Op donderdag 26 maart 2009 12:12 schreef Sirolf het volgende:
De aankomend-nieuwe vrouwelijke 3FM komt hier net binnenlopen... nog ongeveer een week tot ze begint.
Terugdenken aan SR08 en alles aan haar is leuk.quote:Op donderdag 26 maart 2009 12:13 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Als ze zingt welAls ze praat is ze soms een beetje dom
Maar het zij haar vergeven.
Waar gaat dit over??quote:Op donderdag 26 maart 2009 12:15 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Heb d'r alleen nog nooit radio horen maken, dus dat is nog even afwachten.
JAAAAA! Eindelijkquote:Op donderdag 26 maart 2009 12:17 schreef Roel_Jewel het volgende:
Langverwacht Green Day-album op 15 mei uit
quote:Op donderdag 26 maart 2009 12:21 schreef themauster het volgende:
jaaaaaaaaaaaaaaaamijn avater onderschrift
Kristel, nieuwe DJquote:
Eens! volgens mij is het dan ook meer om te compenseren dat The Fear nooit megahit is geworden.quote:
Ben geen Milow-fan, maar wel top dat ze kiezen voor een 'echt' nieuwe plaatquote:Ik zou voor Milow gaan. Die heeft ook wat 'nieuws' uitgebracht. Naar 't schijnt.
quote:Op donderdag 26 maart 2009 12:14 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Terugdenken aan SR08 en alles aan haar is leuk.
Ik ga ook lunchen.. Geen Mac voor mij helaasquote:Op donderdag 26 maart 2009 12:23 schreef -Hans- het volgende:
zo, even wat geld scoren en dan richting de mac
Dat het werkt.quote:Op donderdag 26 maart 2009 12:29 schreef naatje_1 het volgende:
Kan iemand mij uitleggen wat er beter is aan een mac in vergelijking met vista
[edit]quote:
Lunch ze! de mac zit op een paar minuten afstand dus dat is wel coolquote:Op donderdag 26 maart 2009 12:27 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Ik ga ook lunchen.. Geen Mac voor mij helaas
quote:Op donderdag 26 maart 2009 12:12 schreef Sirolf het volgende:
Ik ben het met je eens dat xp misschien niet helemaal meewerkt, mja dat van die programma's is idd wel handig... Hoe zit het met browsersquote:Op donderdag 26 maart 2009 12:35 schreef Dandelion het volgende:
[..]
[edit]
Nee dat is flauw.
Ik heb nog nooit gewerkt met Vista, ben na winXP overgestapt op linux.
Nu sinds een maand of 3 een macbook en ben daar zeer blij mee. Het is even wennen, maar alles werkt gewoon lekker en soepel. Lekker logisch allemaal. Programma installeren, sleep naar je map Programma's en klaar. Programma verwijderen? Sleep maar naar de prullenbak. etc etc.
Nee *dat mogen mn ouders beslissenquote:Op donderdag 26 maart 2009 12:37 schreef Dandelion het volgende:
[..]
Waarom wil je het weten? Overweeg je een overstap?
Geen idee. Draai hier Firefox op. Maar safari staat er ook nog op. Nooit geprobeerd om safari te verwijderen.quote:Op donderdag 26 maart 2009 12:39 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens dat xp misschien niet helemaal meewerkt, mja dat van die programma's is idd wel handig... Hoe zit het met browsersOp vista enz kan je IE er niet afhalen
tja, safari is natuurlijk veul beter *werkt in safari*, dus ik zou hem dr ook niet af willen halenquote:Op donderdag 26 maart 2009 12:40 schreef Dandelion het volgende:
[..]
Geen idee. Draai hier Firefox op. Maar safari staat er ook nog op. Nooit geprobeerd om safari te verwijderen.
Ja, da's niet echt heel fijn, die browser.quote:Op donderdag 26 maart 2009 12:42 schreef vanderploeg het volgende:
Firefox werkt goed toch, Overstappen hmmm , probeer anders ( google chrome ) Ooo nee dat is waaaaaaaanhopig
Ah okay. Tja ik vind het moeilijk. Ik ben nu eenmaal iemand die wel "valt" voor Apple, dus misschien ben ik niet objectief.quote:Op donderdag 26 maart 2009 12:40 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Nee *dat mogen mn ouders beslissen*, maar iedereen is heel enthousiast over mac en ik heb geen idee waarom
ik heb beta versiequote:Op donderdag 26 maart 2009 12:42 schreef vanderploeg het volgende:
Firefox werkt goed toch, Overstappen hmmm , probeer anders ( google chrome ) Ooo nee dat is waaaaaaaanhopig
Dat dus. En programma's werken prima met elkaar samen. Foto's uit iPhoto zijn simpel in bijvoorbeeld Aperture te gebruiken en andersom.quote:Op donderdag 26 maart 2009 12:35 schreef Dandelion het volgende:
[..]
[edit]
Nee dat is flauw.
Ik heb nog nooit gewerkt met Vista, ben na winXP overgestapt op linux.
Nu sinds een maand of 3 een macbook en ben daar zeer blij mee. Het is even wennen, maar alles werkt gewoon lekker en soepel. Lekker logisch allemaal. Programma installeren, sleep naar je map Programma's en klaar. Programma verwijderen? Sleep maar naar de prullenbak. etc etc.
Is ook niet nodigquote:Op donderdag 26 maart 2009 12:40 schreef Dandelion het volgende:
[..]
Geen idee. Draai hier Firefox op. Maar safari staat er ook nog op. Nooit geprobeerd om safari te verwijderen.
quote:Op donderdag 26 maart 2009 12:51 schreef Marc63 het volgende:
Zou dat nou nog moeilijk zijn voor Rob? Steeds slechtere spelletjes bedenken?
Begint een trend te worden. Op jonge leeftijd stoppen om op iets minder jonge (maar nog steeds jonge) leeftijd een comeback te maken.quote:Op donderdag 26 maart 2009 12:53 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://www.sporza.be/cm/sporza.be/tennis/090325_clijsters_pc_live
Yup. Op zich zonde dat ze zo vroeg stoppen, maar gelukkig komen ze zelf daar op een bepaald moment ook achterquote:Op donderdag 26 maart 2009 12:56 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Begint een trend te worden. Op jonge leeftijd stoppen om op iets minder jonge (maar nog steeds jonge) leeftijd een comeback te maken.
quote:Op donderdag 26 maart 2009 12:46 schreef naatje_1 het volgende:
is etenga zo maar is wat ressensies op web bekijken van mac
Niet altijd even succesvolquote:Op donderdag 26 maart 2009 12:56 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Begint een trend te worden. Op jonge leeftijd stoppen om op iets minder jonge (maar nog steeds jonge) leeftijd een comeback te maken.
Echt niet idd.quote:Op donderdag 26 maart 2009 13:12 schreef TIM-846 het volgende:
Dit is niet echt een goed begin na de lunch
Denk dat het nu duidelijk isquote:Op donderdag 26 maart 2009 13:14 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://www.3fmfan.nl/page/muziekstats/trackinfo/4534
quote:Op donderdag 26 maart 2009 13:09 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
Laat jij die hits even afvallen?
Eerst Adele maar es dan.quote:Op donderdag 26 maart 2009 13:09 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
Laat jij die hits even afvallen?
Je moet eens de meest gedraaide liedjes op 3FM van het afgelopen jaar naast de Sky Radio Hits leggen, benieuwd of je de overeenkomsten herkendquote:Op donderdag 26 maart 2009 13:14 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://www.3fmfan.nl/page/muziekstats/trackinfo/4534
't is allemaal net te gemakkelijk ofzo. Ik weet 't ook niet met dit nummer. Veel herrie, weinig inhoud ofzo.quote:Op donderdag 26 maart 2009 13:21 schreef Againzender het volgende:
Ik ben nog steeds niet kapot van dat album van de Killers. En die hoge frequentie van twee nummers op de radio helpt ook niet echt....
quote:Op donderdag 26 maart 2009 13:23 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Je moet eens de meest gedraaide liedjes op 3FM van het afgelopen jaar naast de Sky Radio Hits leggen, benieuwd of je de overeenkomsten herkend
ah thanks!quote:Op donderdag 26 maart 2009 13:21 schreef MutZ het volgende:
Dandelion, nog even op een eerdere vraag van jou: http://www.3fmfan.nl/page/nieuws/msg/55
2 dan.quote:Op donderdag 26 maart 2009 13:24 schreef Roel_Jewel het volgende:
Lastige keuze. Had liever 2 of 3 gehoord.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |