Ben ik toch niet zo goed in hoofdrekenen dusquote:Op donderdag 26 maart 2009 11:48 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
17. Ik was 21 toen ik klaar was met HEAO.
Ik ben via assistent-accountant en assistent-controller uiteindelijk business-controller gewordenquote:Op donderdag 26 maart 2009 11:52 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Ben ik toch niet zo goed in hoofdrekenen dus
Wat voor functie heb jij nou ook alweer als je HEAO hebt gedaan?
En wat kan ik verstaan onder business-controller?quote:Op donderdag 26 maart 2009 11:53 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik ben via assistent-accountant en assistent-controller uiteindelijk business-controller geworden.
Rapportage van veel verschillende gegevens (omzet/kosten/kwartaalverslagen/jaarrapporten) en interne controle/fraudebestrijding in brede zinquote:Op donderdag 26 maart 2009 11:54 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
En wat kan ik verstaan onder business-controller?
En laat.quote:Op donderdag 26 maart 2009 11:55 schreef -Hans- het volgende:
Lily Allen dus de nieuwe Megahit?! zou vet zijn
Ah ok. Dus veel cijferwerk?quote:Op donderdag 26 maart 2009 11:56 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Rapportage van veel verschillende gegevens (omzet/kosten/kwartaalverslagen/jaarrapporten) en interne controle/fraudebestrijding in brede zin.
Oneensquote:Op donderdag 26 maart 2009 11:55 schreef -Hans- het volgende:
Lily Allen dus de nieuwe Megahit?! zou vet zijn
Mwah. Vooral het interpreteren van cijfers. Consolidatie en boeken van facturen doen anderenquote:
Dweill jij even?quote:Op donderdag 26 maart 2009 12:00 schreef Brennel het volgende:
De stem van Corton als hij "NOS headlines" zegt
Doekjequote:Op donderdag 26 maart 2009 12:00 schreef Brennel het volgende:
De stem van Corton als hij "NOS headlines" zegt
Okee. Maar HEAO is toch redelijk breed of niet? En jij bent dus de accountkant op gegaan?quote:Op donderdag 26 maart 2009 11:57 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Mwah. Vooral het interpreteren van cijfers. Consolidatie en boeken van facturen doen anderen.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |