Ik ookquote:Op donderdag 26 maart 2009 17:53 schreef w00h00 het volgende:
[..]
District oost present.![]()
Ik kreeg 'm ook inderdaad, ik vroeg het me ook al af.
Inderdaad. Daar verbaasde ik me ook altijd over, helemaal omdat hij niet lang bij de selectie zat en direct mee mocht doen toen we voor het 'eggie' gingen voetballen. In zijn wedstrijd tegen rusland was het dan ook nait best. PSV mag hem hebbenquote:Op donderdag 26 maart 2009 20:45 schreef Dvm86 het volgende:
Die Engelaar mag van mij naar PSV, heb nooit begrepen waarom hij bij Oranje werd gehaald.
Nou en? Machlas deed het ook heel goed bij Vitesse. En Sulejmani deed het ook vrij aardig bij Heerenveen en Sonck deed het ook aardig in Belgie.quote:Op donderdag 26 maart 2009 21:05 schreef peaceman het volgende:
Zul je net zien dat Orlando het heel goed gaat doen bij PSV....
Ik wil volgend jaar eindelijk wel weer eens kampioen worden, dus hoe slechter het gaat bij de concurrentie hoe beter.quote:Op donderdag 26 maart 2009 21:13 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Nou en? Machlas deed het ook heel goed bij Vitesse. En Sulejmani deed het ook vrij aardig bij Heerenveen en Sonck deed het ook aardig in Belgie.
ik vond hem op het ek alleen goed tegen italie; tegen frankrijk en rusland was hij afschuwelijk.quote:Op donderdag 26 maart 2009 20:45 schreef Dvm86 het volgende:
Die Engelaar mag van mij naar PSV, heb nooit begrepen waarom hij bij Oranje werd gehaald.
Ben het wel met je eens. We hebben een meer échte centrum spits nodig, jammer nog steeds dat er voor hunterlaar niet een directe versterking is gekomen.quote:Op donderdag 26 maart 2009 21:22 schreef N.i.c.k het volgende:
de posities die nog niet dubbelbezet zijn imo:
- een van de twee flanken. Leo behouden is daarom handig. Sarpong heeft me niet kunnen overtuigen. Misschien maar zelfs overwegen bakicioglu te handhaven. Ik zou op dit moment geen andere betaalbare versterking kunnen bedenken, die genoegen neemt met het spelen van de 2e viool.
- Centrumspits. Bodul is erg jong en ik weet niet wat zijn absolute talentenstatus is. Hij is contractvrij van Heereveen weggehaald meen ik.
- Een man achter Aissati. Al vind ik dat Siem de Jong nog wel een jaar de kans mag krijgen zich hier te bewijzen. Misschien nog een jong talent scouten, zoals die jongen van G Beerschot.
- Een back. Zowel links als rechts is er niets. Voordeel is dat onze verdedigers multifuntioneel inzetbaar zijn. Maar Olegeur op rechts is toch minder. Slijngaard op links, ik weet het niet. Is er iets in de jeugd, kan Blind als het moet op linksback ?
4 spelers halen is ook weer overdreven. Bij invulling van 2 open posities ben ik tevreden. Rest van het kapitaal moet maar gebruikt worden de selectie voor zo lang mogelijk bijeen te houden.
T komt ook wel goed uit,quote:Op donderdag 26 maart 2009 21:38 schreef Houniet het volgende:
Ik vind dat het wel goed uitkomt, die interlands.
Ja, dat die B garnituur weg mag leek me al evident. Ik doelde met selectie op de selectiewaardige spelers.quote:Op donderdag 26 maart 2009 21:34 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Ben het wel met je eens. We hebben een meer échte centrum spits nodig, jammer nog steeds dat er voor hunterlaar niet een directe versterking is gekomen.
Backs zijn ook nodig, als je ziet wat we hadden met trabelsi + maxwell en waar we nu zitten zijn we ver afgedwaald.
Al ben ik het niet met je eens dat we het geld maar moeten houden om de selectie zo lang mogelijk bij elkaar te houden. Ik denk dat het juist verstandiger is een om een hele lading er uit te gooien zoals leonardo en sno misschien.
Was toch al van plan even mailtje te sturen hoe en wat, doe ik morgen wel even.quote:Op donderdag 26 maart 2009 19:20 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Ik ook!
Haal zelf wel kaartjes.. Vertrouw dat zaakje niet! Ga jij dr ff achteraan Silaz
!
Inderdaad, als ik de wedstrijden tegen HSV, PSV, Marseille, NAC en nog een stel anderen zie, dan zie ik veel potentie. Als je een team lang bij elkaar houdt dan krijg je automatismen en een echt teamgevoel, en dát is de basis voor succes. Niet "kom we gooien er 30 miljoen tegenaan en we kopen leuke spelers". Ik hoop dat we een AZ scenario krijgen, en volgend seizoen met een (bijna) ongewijzigd elftal spelen. Zie trouwens ook Feyenoord, die spelen met een hoop jeugdspelers en doen het nu best aardig omdat ze ingespeeld zijn. Zoveel heb je niet aan individuen.quote:Op donderdag 26 maart 2009 21:34 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Al ben ik het niet met je eens dat we het geld maar moeten houden om de selectie zo lang mogelijk bij elkaar te houden. Ik denk dat het juist verstandiger is een om een hele lading er uit te gooien zoals leonardo en sno misschien.
Onder welke steen heb jij dan gezeten met het EK?quote:Op donderdag 26 maart 2009 20:45 schreef Dvm86 het volgende:
Het is natuurlijk ook maar net hoe je de recente vorm van AZ ziet t.o.v de rest van Nederland. Mijn inziens komt het niet door de sterkte van AZ maar meer door de wissevalligheid van Ajax en PSV dat AZ nu dit jaar kampioen is geworden.quote:Op donderdag 26 maart 2009 23:12 schreef finsdefis het volgende:
[..]
Inderdaad, als ik de wedstrijden tegen HSV, PSV, Marseille, NAC en nog een stel anderen zie, dan zie ik veel potentie. Als je een team lang bij elkaar houdt dan krijg je automatismen en een echt teamgevoel, en dát is de basis voor succes. Niet "kom we gooien er 30 miljoen tegenaan en we kopen leuke spelers". Ik hoop dat we een AZ scenario krijgen, en volgend seizoen met een (bijna) ongewijzigd elftal spelen. Zie trouwens ook Feyenoord, die spelen met een hoop jeugdspelers en doen het nu best aardig omdat ze ingespeeld zijn. Zoveel heb je niet aan individuen.
Leonardo moet je gewoon naar Panathinaikos laten gaan, en ook Bakircioglu moet je laten gaan als je de kans krijgt.quote:Op donderdag 26 maart 2009 21:22 schreef N.i.c.k het volgende:
de posities die nog niet dubbelbezet zijn imo:
- een van de twee flanken. Leo behouden is daarom handig. Sarpong heeft me niet kunnen overtuigen. Misschien maar zelfs overwegen bakicioglu te handhaven. Ik zou op dit moment geen andere betaalbare versterking kunnen bedenken, die genoegen neemt met het spelen van de 2e viool.
Sowieso al een uur minder door de zomertijd, dus ff flink wezen.quote:Op donderdag 26 maart 2009 21:54 schreef Noshiba het volgende:
[..]
T komt ook wel goed uit,
maar wtf moet ik zondag nou doen![]()
waarom ook nietquote:Dat blijkt echter reuze mee te vallen. De in Osdorp geboren voetballer had op het vwo anderhalf jaar Grieks en Latijn in zijn pakket. Hij koopt hemden bij de Zeeman. Heeft drie jongere zussen, wil piano leren spelen en droomt ervan Daniel Alves van Barcelona achterna te gaan.
,,Als ik zo’n Zeeman-winkel binnenloop, zie je mensen wel kijken,’’ zegt hij. ,,Maar dat maakt me geen bal uit. Ze hebben er prima hemden. Zoek ik iets van een duur merk, dan kan ik het vaak nergens vinden.’’
Dat wilde ik laatst nog zeggen ja, ik kijk elke week die samenvattingen en die gast is echt een goede spelerquote:Op vrijdag 27 maart 2009 00:25 schreef Radegast het volgende:
[..]
Leonardo moet je gewoon naar Panathinaikos laten gaan, en ook Bakircioglu moet je laten gaan als je de kans krijgt.
En je moet geen spelers halen voor de bank, je moet gewoon altijd spelers halen waarvan je denkl dat ze een versterking zijn voor de basiself. Laat de spelers het dan maar uitvechten wie er gaat spelen.
Ik zou Bryan Ruiz van KAA Gent wel een welkome versterking vinden voorin. Mooie technische speler.
Mooi gesproken.quote:,,Als rechtsback voel ik me steeds prettiger. Ik heb altijd centraal gespeeld, maar daar hoef ik niet zo nodig terug te keren. Ik ben open over mijn ambities: ik speel niet om een leuke carrière in de eredivisie op te bouwen, ik wil álles doen om de Europese top te halen en als centrumverdediger ga ik dat niet redden. Het zijn meestal beren van kerels die centraal staan. Ik ben dat niet. Rechtsback biedt mij de beste kansen.’’
Gregory moet nog veel verbeteren. voetballend zit het wel goed maar verdedigend is het vaak drama.. een manco die veel backs hebben.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 01:20 schreef Cyberia18 het volgende:
Leuk stukje met Gregory zeg.
[..]
Mooi gesproken.
Neequote:Op vrijdag 27 maart 2009 02:45 schreef Jojoortje het volgende:
Ja
Welke positie speelt die?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 00:40 schreef Jasza het volgende:
[..]
Dat wilde ik laatst nog zeggen ja, ik kijk elke week die samenvattingen en die gast is echt een goede speler
Hij is bijna 2.00 meter lang.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 09:47 schreef fathank het volgende:
Laat hem lekker in Duitsland. Komt tekort.
Ik vind hem juist minder als back. Als hij een directe tegenstander heeft dan heeft hij het standaard moeilijk.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 01:20 schreef Cyberia18 het volgende:
Leuk stukje met Gregory zeg.
[..]
Mooi gesproken.
Zo kan ik er nog meer invullenquote:Op vrijdag 27 maart 2009 09:50 schreef Trystar het volgende:
Sulejmani deed het leuk bij Heerenveen maar bij Ajax is het helemaal niets.
Wat een mongool die van Nijatten. Stekelenburg is een goeie gast in de groep zal niet voor niks aanvoerder zijn geweest. Die is gewoon teleurgesteld(en terecht) trouwens maar dat doet niks af aan zijn karakter.quote:
Dat hij dat toen zei was ook nog in de eerste emotie van de teleurstelling. Daar gaat hij ook totaal aan voorbij.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 11:18 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Wat een mongool die van Nijatten. Stekelenburg is een goeie gast in de groep zal niet voor niks aanvoerder zijn geweest. Die is gewoon teleurgesteld(en terecht) trouwens maar dat doet niks af aan zijn karakter.
Ik vind van Nijatten normaal wel redelijke columns hebben maar deze is wel heel kort door de bocht. Heel het stuk slaat eigenlijk nergens op. Hij rechtvaardigt de keuze van Van Basten omdat Stekelenburg teleurgesteld is en niet op voetballende grond. Beetje raar.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 11:21 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Dat hij dat toen zei was ook nog in de eerste emotie van de teleurstelling. Daar gaat hij ook totaal aan voorbij.
Het is niet noodzakelijk. Maar ik zie het wel gebeuren met Marco aan het roer. Beetje body zou niet mistaan in dit team trouwens.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 11:26 schreef Nashje het volgende:
Engelaar? Net of we niet genoeg verdedigende middenvelders hebben. Kom op zeg.
We hadden hem dit seizoen geweldig goed kunnen gebruiken op tien.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 11:26 schreef Nashje het volgende:
Engelaar? Net of we niet genoeg verdedigende middenvelders hebben. Kom op zeg.
Enoh is gewoon een domme voetballer. Altijd zijn overtredingen nodig, en vaak op het randje van een rode kaart.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 11:36 schreef TimmyAsd het volgende:
Engelaar is welkom. Iemand met body op het middenveld en wel volwassen is in zijn spel. Enoh schiet vooral daarin nog enorm tekort.
Ja echt he, Oleguer is dan ook een opbouwer.quote:Op donderdag 26 maart 2009 14:36 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Klopt, ik stond al bij Ryanair aan de balie, maar ik ben nog steeds geen fan van hem hoor.
Het verdedigen gaat hem best redelijk af, maar opbouwend vind ik hem echt matig. Het is allemaal te traag en hij toont te weinig initiatief om op te bouwen.
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 11:39 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Enoh is gewoon een domme voetballer. Altijd zijn overtredingen nodig, en vaak op het randje van een rode kaart.
Nou inderdaad, wat een domme opmerking he Nashje?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 11:40 schreef Nashje het volgende:
[..]
Ja echt he, Oleguer is dan ook een opbouwer..
Dom niet, roekeloos en onvolwassen. Je tweede zin klopt wel.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 11:39 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Enoh is gewoon een domme voetballer. Altijd zijn overtredingen nodig, en vaak op het randje van een rode kaart.
Als je 23 bent en je moet nog steeds constant je foute corrigeren met overtredingen dan ben je geen Ajax materiaal. En zeker niet de nieuwe Davids zoals sommige hem noemen.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 11:44 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Dom niet, roekeloos en onvolwassen. Je tweede zin klopt wel.
Dat ben ik met je eens hoor, maar ruim dan meteen wat spelers op.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 11:28 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Het is niet noodzakelijk. Maar ik zie het wel gebeuren met Marco aan het roer. Beetje body zou niet mistaan in dit team trouwens.
Dat zeg ik ook niet. Maar iedereen komt terug van blessures, en in dat blessurelijstje staan nog een stuk of 20 middenvelders. Helaas kunnen ze niet allemaal tegelijk spelen.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 11:30 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
We hadden hem dit seizoen geweldig goed kunnen gebruiken op tien.
Je moet niet alles baseren op 1 wedstrijd tegen Feyenoord, Biseswar is toch ook verder in de competitie geen topspeler gebleken?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 09:51 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ik vind hem juist minder als back. Als hij een directe tegenstander heeft dan heeft hij het standaard moeilijk.
Nee, ik hoor bij de groep die hem de nieuwe Vieira noemt.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 11:46 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Jij hoort zeker ook bij de groep die hem de nieuwe Davids noemt?
Ik zie dat je tijdens je ban wel hebt meegelezen, als je goed had gelezen had je gezien dat de 1 of 2 mensen die het zeiden, dat ze het over Anita hadden.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 11:49 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Als je 23 bent en je moet nog steeds constant je foute corrigeren met overtredingen dan ben je geen Ajax materiaal. En zeker niet de nieuwe Davids zoals sommige hem noemen.
Is baseer het niet alleen tegen Feyenoord. Tegen Heerenveen en Twente zakte hij ook door het ijs.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 11:52 schreef denthemen het volgende:
[..]
Je moet niet alles baseren op 1 wedstrijd tegen Feyenoord, Biseswar is toch ook verder in de competitie geen topspeler gebleken?
Daarom heeft hij slechts één keer geel gepakt in de competitie ondanks al die overtredingen.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 11:39 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Nee, dat is een maand of 2 geleden al gezegd.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 11:53 schreef denthemen het volgende:
[..]
Ik zie dat je tijdens je ban wel hebt meegelezen, als je goed had gelezen had je gezien dat de 1 of 2 mensen die het zeiden, dat ze het over Anita hadden.
Ik zou even nazoeken welke wedstrijden Enoh ook daadwerkelijk heeft gespeeld.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 11:54 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Is baseer het niet alleen tegen Feyenoord. Tegen Heerenveen en Twente zakte hij ook door het ijs.
Edit: En tegen Hakola had hij het ook enorm lastig. En tegen Vitesse (al had heel Ajax het daar moeilijk). En de eerste helft tegen Nac.
Het gaat over van der Wielquote:Op vrijdag 27 maart 2009 12:01 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Ik zou even nazoeken welke wedstrijden Enoh ook daadwerkelijk heeft gespeeld.
Klopt, kunnen we meteen beginnen met Snoquote:Op vrijdag 27 maart 2009 11:51 schreef Nashje het volgende:
[..]
Dat ben ik met je eens hoor, maar ruim dan meteen wat spelers op.
Wees eens duidelijker dan.quote:
Eens. Dat zou wel mooi zijn natuurlijk: Sno out, Engelaar in.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 12:03 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Klopt, kunnen we meteen beginnen met Sno
Duidelijker? Hoe duidelijk wil je het hebben. Ik quote een bericht over van der Wielquote:Op vrijdag 27 maart 2009 12:04 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Wees eens duidelijker dan.
Feyenoord en SCH is in het geval van Van der Wiel nogal enige tijd geleden.
Maar Enoh is toch de nieuwe Davids?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 12:36 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Een bericht vol onzin. Ik ga er niet eens op in.
Volgens mij bedoelt DK Anita of toch niet?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 12:45 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Maar Enoh is toch de nieuwe Davids?
Of heb je het nu over Van der Wiel?![]()
Ik snapte er ook al niets van.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 12:54 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Volgens mij bedoelt DK Anita of toch niet?
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 11:39 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ik quote een bericht van van der Wiel. Ik zeg dat ik hem tegen een directe tegenstander op rechtsback niet super vind. Dan lijkt het me toch dat ik het over van der Wiel heb.quote:
Hij reageert geen eens op mijn post. Weer uitgeluld.quote:
Welke post?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 13:01 schreef RayMania het volgende:
[..]
Hij reageert geen eens op mijn post. Weer uitgeluld.
Anders die van 'jouw' wel.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 13:01 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Maar goed, jou niveau is nu ook weer duidelijk.
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 13:01 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ik quote een bericht van van der Wiel. Ik zeg dat ik hem tegen een directe tegenstander op rechtsback niet super vind. Dan lijkt het me toch dat ik het over van der Wiel heb.
En de naam Anita heb ik in dit topic nog geen enkele keer genoemd of gequote. Lijkt me niet dat ik het dan over Anita heb.
Maar goed, jou niveau is nu ook weer duidelijk.
Dit gaat toch zeker over Anita?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 11:46 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Jij hoort zeker ook bij de groep die hem de nieuwe Davids noemt?
Er is er maar één in dit topic.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 13:01 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Welke post?
Dus je had het over Enoh toen je het over "de nieuwe Davids" had.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 13:01 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
En de naam Anita heb ik in dit topic nog geen enkele keer genoemd of gequote. Lijkt me niet dat ik het dan over Anita heb.
Dan moet je dus weer even gaan oefenen met lezen, want niemand heeft Enoh een nieuwe Davids genoemd, dat ging over Anita.quote:
Maar het zei vooral iets over mijn niveau, hoor. Aldus DK.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 13:04 schreef NoizEkick het volgende:
[..]
Dus je had het over Enoh toen je het over "de nieuwe Davids" had.
Volgens mij heeft hij veel meer kaarten gepakt dit seizoen. FF kijken waar ik dat kan vinden.quote:
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 13:05 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Dus jij vind Enoh de nieuwe Davids? Beetje rare vergelijking hoor.
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 11:49 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Als je 23 bent en je moet nog steeds constant je foute corrigeren met overtredingen dan ben je geen Ajax materiaal. En zeker niet de nieuwe Davids zoals sommige hem noemen.
Je zit er weer eens naast:quote:Op vrijdag 27 maart 2009 13:05 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Volgens mij heeft hij veel meer kaarten gepakt dit seizoen. FF kijken waar ik dat kan vinden.
Dan zit Raymania ernaastquote:Op vrijdag 27 maart 2009 13:07 schreef sjimz het volgende:
[..]
Je zit er weer eens naast:
http://ajax.netwerk.to/statistieken/kaarts.php
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 11:57 schreef RayMania het volgende:
[..]
Daarom heeft hij slechts één keer geel gepakt in de competitie ondanks al die overtredingen.
Geef nou eens antwoord, wie heeft er hier gezegd dat Enoh de nieuwe Davids is?quote:
Ga lekker op je strepen staan oom agent. Hij heeft er dit seizoen 3 gepakt. Klaar.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 13:10 schreef sjimz het volgende:
[..]
Jij vindt lezen echt te moeilijk?
Ray heeft hier toch echt gelijk hoor
Waar slaat deze reactie nou weer op?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 13:12 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ga lekker op je strepen staan oom agent. Hij heeft er dit seizoen 3 gepakt. Klaar.
Dat doet niks af op het feit dat hij zijn fouten moet corrigeren met overtredingen.
Fouten? Wat maakt het aantal gele kaarten nou uit in deze discussie? Het ging er om dat hij veel overtredingen nodig heeft.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 13:13 schreef sjimz het volgende:
[..]
Waar slaat deze reactie nou weer op?
Je vind het nogal moeilijk om je eigen fouten toe te geven he
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 13:16 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Fouten? Wat maakt het aantal gele kaarten nou uit in deze discussie? Het ging er om dat hij veel overtredingen nodig heeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |