abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_67439988
quote:
Op donderdag 26 maart 2009 17:53 schreef w00h00 het volgende:

[..]

District oost present.

Ik kreeg 'm ook inderdaad, ik vroeg het me ook al af.
Ik ook !

Haal zelf wel kaartjes.. Vertrouw dat zaakje niet ! Ga jij dr ff achteraan Silaz !
A.F.C.A.
Op woensdag 13 juni 2007 09:49 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
knuffelnegertje van de SC! ^O^
pi_67442946
Die Engelaar mag van mij naar PSV, heb nooit begrepen waarom hij bij Oranje werd gehaald.
pi_67443465
quote:
Op donderdag 26 maart 2009 20:45 schreef Dvm86 het volgende:
Die Engelaar mag van mij naar PSV, heb nooit begrepen waarom hij bij Oranje werd gehaald.
Inderdaad. Daar verbaasde ik me ook altijd over, helemaal omdat hij niet lang bij de selectie zat en direct mee mocht doen toen we voor het 'eggie' gingen voetballen. In zijn wedstrijd tegen rusland was het dan ook nait best. PSV mag hem hebben
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
  donderdag 26 maart 2009 @ 21:05:40 #204
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_67443682
Zul je net zien dat Orlando het heel goed gaat doen bij PSV....
pi_67443942
quote:
Op donderdag 26 maart 2009 21:05 schreef peaceman het volgende:
Zul je net zien dat Orlando het heel goed gaat doen bij PSV....
Nou en? Machlas deed het ook heel goed bij Vitesse. En Sulejmani deed het ook vrij aardig bij Heerenveen en Sonck deed het ook aardig in Belgie.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
  donderdag 26 maart 2009 @ 21:16:30 #206
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_67444050
quote:
Op donderdag 26 maart 2009 21:13 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Nou en? Machlas deed het ook heel goed bij Vitesse. En Sulejmani deed het ook vrij aardig bij Heerenveen en Sonck deed het ook aardig in Belgie.
Ik wil volgend jaar eindelijk wel weer eens kampioen worden, dus hoe slechter het gaat bij de concurrentie hoe beter.
pi_67444303
de posities die nog niet dubbelbezet zijn imo:

- een van de twee flanken. Leo behouden is daarom handig. Sarpong heeft me niet kunnen overtuigen. Misschien maar zelfs overwegen bakicioglu te handhaven. Ik zou op dit moment geen andere betaalbare versterking kunnen bedenken, die genoegen neemt met het spelen van de 2e viool.

- Centrumspits. Bodul is erg jong en ik weet niet wat zijn absolute talentenstatus is. Hij is contractvrij van Heereveen weggehaald meen ik.

- Een man achter Aissati. Al vind ik dat Siem de Jong nog wel een jaar de kans mag krijgen zich hier te bewijzen. Misschien nog een jong talent scouten, zoals die jongen van G Beerschot.

- Een back. Zowel links als rechts is er niets. Voordeel is dat onze verdedigers multifuntioneel inzetbaar zijn. Maar Olegeur op rechts is toch minder. Slijngaard op links, ik weet het niet. Is er iets in de jeugd, kan Blind als het moet op linksback ?

4 spelers halen is ook weer overdreven. Bij invulling van 2 open posities ben ik tevreden. Rest van het kapitaal moet maar gebruikt worden de selectie voor zo lang mogelijk bijeen te houden.
pi_67444351
Pfff wat moet je nou met een lange brede slungel op het middenveld. We hebben Sno al, waardeloze voetbal types.
pi_67444431
quote:
ik vond hem op het ek alleen goed tegen italie; tegen frankrijk en rusland was hij afschuwelijk.
pi_67444719
quote:
Op donderdag 26 maart 2009 21:22 schreef N.i.c.k het volgende:

- een van de twee flanken. Leo behouden is daarom handig. Sarpong heeft me niet kunnen overtuigen. Misschien maar zelfs overwegen bakicioglu te handhaven. Ik zou op dit moment geen andere betaalbare versterking kunnen bedenken, die genoegen neemt met het spelen van de 2e viool.

- Centrumspits. Bodul is erg jong en ik weet niet wat zijn absolute talentenstatus is. Hij is contractvrij van Heereveen weggehaald meen ik.

- Een man achter Aissati. Al vind ik dat Siem de Jong nog wel een jaar de kans mag krijgen zich hier te bewijzen. Misschien nog een jong talent scouten, zoals die jongen van G Beerschot.

- Een back. Zowel links als rechts is er niets. Voordeel is dat onze verdedigers multifuntioneel inzetbaar zijn. Maar Olegeur op rechts is toch minder. Slijngaard op links, ik weet het niet. Is er iets in de jeugd, kan Blind als het moet op linksback ?

4 spelers halen is ook weer overdreven. Bij invulling van 2 open posities ben ik tevreden. Rest van het kapitaal moet maar gebruikt worden de selectie voor zo lang mogelijk bijeen te houden.
Ben het wel met je eens. We hebben een meer échte centrum spits nodig, jammer nog steeds dat er voor hunterlaar niet een directe versterking is gekomen.

Backs zijn ook nodig, als je ziet wat we hadden met trabelsi + maxwell en waar we nu zitten zijn we ver afgedwaald.

Al ben ik het niet met je eens dat we het geld maar moeten houden om de selectie zo lang mogelijk bij elkaar te houden. Ik denk dat het juist verstandiger is een om een hele lading er uit te gooien zoals leonardo en sno misschien.
  donderdag 26 maart 2009 @ 21:38:18 #211
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_67444828
Ik vind dat het wel goed uitkomt, die interlands.
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_67445444
quote:
Op donderdag 26 maart 2009 21:38 schreef Houniet het volgende:
Ik vind dat het wel goed uitkomt, die interlands.
T komt ook wel goed uit,

maar wtf moet ik zondag nou doen
Verdomde eigenwijs
Viva la afca
pi_67445593
quote:
Op donderdag 26 maart 2009 21:34 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Ben het wel met je eens. We hebben een meer échte centrum spits nodig, jammer nog steeds dat er voor hunterlaar niet een directe versterking is gekomen.

Backs zijn ook nodig, als je ziet wat we hadden met trabelsi + maxwell en waar we nu zitten zijn we ver afgedwaald.

Al ben ik het niet met je eens dat we het geld maar moeten houden om de selectie zo lang mogelijk bij elkaar te houden. Ik denk dat het juist verstandiger is een om een hele lading er uit te gooien zoals leonardo en sno misschien.
Ja, dat die B garnituur weg mag leek me al evident. Ik doelde met selectie op de selectiewaardige spelers.

De centrumspits en back zie ik ook alleen als back up. Cvitanich kan het wel klaren, zoniet is dat een miskoop geweest. Hij heeft nog nauwelijks een volledige wedstrijd gespeeld. Hij mag de laatste 2 wedstrijden eens laten zien wat hij werkelijk in zijn mars heeft.
het type speler dat ik in mind heb heeft toch erg veel weg van een Koevermans. Non nonsense spits, rustig, nederlands, en een echte 'box'-spits

Van de Wiel vind ik ook voldoen. Heeft zich enorm ontwikkeld. (goed, een mindere wedstrijd tegen NAC). Hij kreeg niet voor niets vanaf het eerste moment de voorkeur van Van Basten.
Vermaelen speelt er pas, en zal nooit een Maxwell worden. Maar het halve forum loopt al jaren te schreeuwen dat we gaan opkomende backs hoeven, als ze maar kunnen verdedigen.
  donderdag 26 maart 2009 @ 22:31:22 #214
175985 Silaz
drie bier
pi_67446907
quote:
Op donderdag 26 maart 2009 19:20 schreef Roycoooooo het volgende:

[..]

Ik ook !

Haal zelf wel kaartjes.. Vertrouw dat zaakje niet ! Ga jij dr ff achteraan Silaz !
Was toch al van plan even mailtje te sturen hoe en wat, doe ik morgen wel even.
Bobby Haarms: "Ik ben niet bang voor de dood. Misschien zit onze Lieve Heer wel te wachten op een hersteltraining. Nou, dan kan ie behoorlijk aan de bak." AFCA
  donderdag 26 maart 2009 @ 23:12:39 #215
219855 finsdefis
I.. I got authoritah?
pi_67448399
quote:
Op donderdag 26 maart 2009 21:34 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Inderdaad, als ik de wedstrijden tegen HSV, PSV, Marseille, NAC en nog een stel anderen zie, dan zie ik veel potentie. Als je een team lang bij elkaar houdt dan krijg je automatismen en een echt teamgevoel, en dát is de basis voor succes. Niet "kom we gooien er 30 miljoen tegenaan en we kopen leuke spelers". Ik hoop dat we een AZ scenario krijgen, en volgend seizoen met een (bijna) ongewijzigd elftal spelen. Zie trouwens ook Feyenoord, die spelen met een hoop jeugdspelers en doen het nu best aardig omdat ze ingespeeld zijn. Zoveel heb je niet aan individuen.
The strong do what they can and the weak suffer what they must.
- Thucydides
  donderdag 26 maart 2009 @ 23:21:40 #216
51286 w00h00
Digital man!
pi_67448697
quote:
Onder welke steen heb jij dan gezeten met het EK?
pi_67449861
quote:
Op donderdag 26 maart 2009 23:12 schreef finsdefis het volgende:

[..]

Inderdaad, als ik de wedstrijden tegen HSV, PSV, Marseille, NAC en nog een stel anderen zie, dan zie ik veel potentie. Als je een team lang bij elkaar houdt dan krijg je automatismen en een echt teamgevoel, en dát is de basis voor succes. Niet "kom we gooien er 30 miljoen tegenaan en we kopen leuke spelers". Ik hoop dat we een AZ scenario krijgen, en volgend seizoen met een (bijna) ongewijzigd elftal spelen. Zie trouwens ook Feyenoord, die spelen met een hoop jeugdspelers en doen het nu best aardig omdat ze ingespeeld zijn. Zoveel heb je niet aan individuen.
Het is natuurlijk ook maar net hoe je de recente vorm van AZ ziet t.o.v de rest van Nederland. Mijn inziens komt het niet door de sterkte van AZ maar meer door de wissevalligheid van Ajax en PSV dat AZ nu dit jaar kampioen is geworden.
Zo bijzonder sterk vind ik AZ niet maar zo vind Ajax en PSV veel te wisselvallig zelfs met voorgaande jaren.
pi_67450392
quote:
Op donderdag 26 maart 2009 21:22 schreef N.i.c.k het volgende:

Leonardo moet je gewoon naar Panathinaikos laten gaan, en ook Bakircioglu moet je laten gaan als je de kans krijgt.

En je moet geen spelers halen voor de bank, je moet gewoon altijd spelers halen waarvan je denkl dat ze een versterking zijn voor de basiself. Laat de spelers het dan maar uitvechten wie er gaat spelen.

Ik zou Bryan Ruiz van KAA Gent wel een welkome versterking vinden voorin. Mooie technische speler.
  vrijdag 27 maart 2009 @ 00:29:44 #219
165720 Aanvoerder
Fascist Jew!
pi_67450484
quote:
Op donderdag 26 maart 2009 21:54 schreef Noshiba het volgende:

[..]

T komt ook wel goed uit,

maar wtf moet ik zondag nou doen
Sowieso al een uur minder door de zomertijd, dus ff flink wezen.
AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
pi_67450505
http://www.sportwereld.nl(...)ersie_zijnrsquo.html

artikel over vd wiel. leuk om te lezen!
quote:
Dat blijkt echter reuze mee te vallen. De in Osdorp geboren voetballer had op het vwo anderhalf jaar Grieks en Latijn in zijn pakket. Hij koopt hemden bij de Zeeman. Heeft drie jongere zussen, wil piano leren spelen en droomt ervan Daniel Alves van Barcelona achterna te gaan.

,,Als ik zo’n Zeeman-winkel binnenloop, zie je mensen wel kijken,’’ zegt hij. ,,Maar dat maakt me geen bal uit. Ze hebben er prima hemden. Zoek ik iets van een duur merk, dan kan ik het vaak nergens vinden.’’
waarom ook niet
pi_67450676
Volgend jaar btw lekker Ooijer weer de tering inschelden bij Ajax-psv

Vervelende teringopa dat het is.
pi_67450687
quote:
Op vrijdag 27 maart 2009 00:25 schreef Radegast het volgende:

[..]

Leonardo moet je gewoon naar Panathinaikos laten gaan, en ook Bakircioglu moet je laten gaan als je de kans krijgt.

En je moet geen spelers halen voor de bank, je moet gewoon altijd spelers halen waarvan je denkl dat ze een versterking zijn voor de basiself. Laat de spelers het dan maar uitvechten wie er gaat spelen.

Ik zou Bryan Ruiz van KAA Gent wel een welkome versterking vinden voorin. Mooie technische speler.
Dat wilde ik laatst nog zeggen ja, ik kijk elke week die samenvattingen en die gast is echt een goede speler
pi_67451170
Leuk stukje met Gregory zeg.
quote:
,,Als rechtsback voel ik me steeds prettiger. Ik heb altijd centraal gespeeld, maar daar hoef ik niet zo nodig terug te keren. Ik ben open over mijn ambities: ik speel niet om een leuke carrière in de eredivisie op te bouwen, ik wil álles doen om de Europese top te halen en als centrumverdediger ga ik dat niet redden. Het zijn meestal beren van kerels die centraal staan. Ik ben dat niet. Rechtsback biedt mij de beste kansen.’’
Mooi gesproken.
pi_67451193
quote:
Op vrijdag 27 maart 2009 01:20 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]

Mooi gesproken.
Gregory moet nog veel verbeteren. voetballend zit het wel goed maar verdedigend is het vaak drama.. een manco die veel backs hebben.
pi_67452111
Ja
Noot noot.
pi_67452347
quote:
Op vrijdag 27 maart 2009 02:45 schreef Jojoortje het volgende:
Ja
Nee
AFCA | Celtic FC | Nottingham Forrest FC | Last.fm
George St. Pierre, Lance Armstrong, Kanye West, Steven Gerrard, Mark Cavendish, Wanderlei Silva, Calvin Harris _O_
pi_67453895
Whehe Gregory bij de Zeeman. Als hij bij Ajax tv verschijnt heeft ie vaak een Dsquared shirt aan, die koop je echt niet bij de Zeeman !
A.F.C.A.
Op woensdag 13 juni 2007 09:49 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
knuffelnegertje van de SC! ^O^
pi_67453923
quote:
Op vrijdag 27 maart 2009 00:40 schreef Jasza het volgende:

[..]

Dat wilde ik laatst nog zeggen ja, ik kijk elke week die samenvattingen en die gast is echt een goede speler
Welke positie speelt die?
  vrijdag 27 maart 2009 @ 09:07:38 #229
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_67454259
Ik snap hier die verheerlijking van Maxwell als linksback niet. Die kwam verdedigend ook tekort. En 90 minuten lang geconcentreerd voetballen op de linksbackpositie was ook lang niet altijd aan hem besteed.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_67454639
Best logisch eigenlijk Engelaar naar Ajax. Van Basten heeft hem toch wel gemaakt in Oranje
  vrijdag 27 maart 2009 @ 09:47:38 #231
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_67455199
Laat hem lekker in Duitsland. Komt tekort.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_67455256
quote:
Op vrijdag 27 maart 2009 09:47 schreef fathank het volgende:
Laat hem lekker in Duitsland. Komt tekort.
Hij is bijna 2.00 meter lang.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
pi_67455270
Engelaar deed het leuk bij Twente maar bij Schalke is het helemaal niets.
pi_67455312
quote:
Op vrijdag 27 maart 2009 01:20 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]

Mooi gesproken.
Ik vind hem juist minder als back. Als hij een directe tegenstander heeft dan heeft hij het standaard moeilijk.
pi_67455327
quote:
Op vrijdag 27 maart 2009 09:50 schreef Trystar het volgende:
Sulejmani deed het leuk bij Heerenveen maar bij Ajax is het helemaal niets.
Zo kan ik er nog meer invullen
pi_67455587
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
  vrijdag 27 maart 2009 @ 10:05:28 #237
194154 BigKahuna
De Eindbaars.
pi_67455630
- Onzin -

[ Bericht 98% gewijzigd door RayMania op 27-03-2009 11:52:47 ]
><(({°>
pi_67456835
quote:
--- Gabri ---- Engelaar ---
---------- Aissati ----------
Kan best mooi zijn toch?
  vrijdag 27 maart 2009 @ 11:05:44 #239
51286 w00h00
Digital man!
pi_67456989
quote:
Op vrijdag 27 maart 2009 10:59 schreef TIM-846 het volgende:

[..]

Kan best mooi zijn toch?
eens.
  vrijdag 27 maart 2009 @ 11:18:31 #240
166976 DuvelDuvel
Altijd heet en altijd hype
pi_67457295
quote:
Wat een mongool die van Nijatten. Stekelenburg is een goeie gast in de groep zal niet voor niks aanvoerder zijn geweest. Die is gewoon teleurgesteld(en terecht) trouwens maar dat doet niks af aan zijn karakter.
#FreeHat
pi_67457358
quote:
Op vrijdag 27 maart 2009 11:18 schreef DuvelDuvel het volgende:

[..]

Wat een mongool die van Nijatten. Stekelenburg is een goeie gast in de groep zal niet voor niks aanvoerder zijn geweest. Die is gewoon teleurgesteld(en terecht) trouwens maar dat doet niks af aan zijn karakter.
Dat hij dat toen zei was ook nog in de eerste emotie van de teleurstelling. Daar gaat hij ook totaal aan voorbij.
  vrijdag 27 maart 2009 @ 11:24:56 #242
166976 DuvelDuvel
pi_67457456
quote:
Op vrijdag 27 maart 2009 11:21 schreef kevin6188 het volgende:

[..]

Dat hij dat toen zei was ook nog in de eerste emotie van de teleurstelling. Daar gaat hij ook totaal aan voorbij.
Ik vind van Nijatten normaal wel redelijke columns hebben maar deze is wel heel kort door de bocht. Heel het stuk slaat eigenlijk nergens op. Hij rechtvaardigt de keuze van Van Basten omdat Stekelenburg teleurgesteld is en niet op voetballende grond. Beetje raar.
#FreeHat
pi_67457506
Engelaar? Net of we niet genoeg verdedigende middenvelders hebben . Kom op zeg.
pi_67457563
quote:
Op vrijdag 27 maart 2009 11:26 schreef Nashje het volgende:
Het is niet noodzakelijk. Maar ik zie het wel gebeuren met Marco aan het roer. Beetje body zou niet mistaan in dit team trouwens.
  vrijdag 27 maart 2009 @ 11:30:53 #245
166976 DuvelDuvel
pi_67457646
quote:
Op vrijdag 27 maart 2009 11:26 schreef Nashje het volgende:
We hadden hem dit seizoen geweldig goed kunnen gebruiken op tien.
#FreeHat
pi_67457716
Laat Engelaar maar komen, kan Sno er mooi weer uit...
Je hebt iemand nodig, stil en oprecht
die als het er op aan komt met je sms't en met je chat
Pas als je iemand hebt die met je skypet en met je mailt
dan pas kun je zeggen: ik heb een vriend die zich verveelt
  vrijdag 27 maart 2009 @ 11:36:44 #247
45511 TimmyAsd
Raise your hands motherfuckers
pi_67457798
Engelaar is welkom. Iemand met body op het middenveld en wel volwassen is in zijn spel. Enoh schiet vooral daarin nog enorm tekort.
pi_67457881
quote:
Op vrijdag 27 maart 2009 11:36 schreef TimmyAsd het volgende:
Engelaar is welkom. Iemand met body op het middenveld en wel volwassen is in zijn spel. Enoh schiet vooral daarin nog enorm tekort.
Enoh is gewoon een domme voetballer. Altijd zijn overtredingen nodig, en vaak op het randje van een rode kaart.
pi_67457912
quote:
Op donderdag 26 maart 2009 14:36 schreef w00h00 het volgende:

[..]

Klopt, ik stond al bij Ryanair aan de balie, maar ik ben nog steeds geen fan van hem hoor.

Het verdedigen gaat hem best redelijk af, maar opbouwend vind ik hem echt matig. Het is allemaal te traag en hij toont te weinig initiatief om op te bouwen.
Ja echt he, Oleguer is dan ook een opbouwer.

.
pi_67457967
quote:
Op vrijdag 27 maart 2009 11:39 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Enoh is gewoon een domme voetballer. Altijd zijn overtredingen nodig, en vaak op het randje van een rode kaart.
!
pi_67457977
quote:
Op vrijdag 27 maart 2009 11:40 schreef Nashje het volgende:

[..]

Ja echt he, Oleguer is dan ook een opbouwer.

.
Nou inderdaad, wat een domme opmerking he Nashje?

Je hebt iemand nodig, stil en oprecht
die als het er op aan komt met je sms't en met je chat
Pas als je iemand hebt die met je skypet en met je mailt
dan pas kun je zeggen: ik heb een vriend die zich verveelt
  vrijdag 27 maart 2009 @ 11:44:17 #252
45511 TimmyAsd
Raise your hands motherfuckers
pi_67458027
quote:

[..]

Dom niet, roekeloos en onvolwassen. Je tweede zin klopt wel.
pi_67458095
quote:
Op vrijdag 27 maart 2009 11:42 schreef Nashje het volgende:

[..]

!
Jij hoort zeker ook bij de groep die hem de nieuwe Davids noemt?
  vrijdag 27 maart 2009 @ 11:47:20 #254
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_67458123
Ik ben niet per definitie tegen zijn komst, maar dan moet het wel <7 miljoen zijn.
Ben het eens dat we wel wat body op het middenveld nodig hebben.
-
  vrijdag 27 maart 2009 @ 11:48:37 #255
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_67458149
- Niet nodig -

[ Bericht 95% gewijzigd door RayMania op 27-03-2009 11:51:49 ]
-
pi_67458175
quote:
Op vrijdag 27 maart 2009 11:44 schreef TimmyAsd het volgende:

[..]

Dom niet, roekeloos en onvolwassen. Je tweede zin klopt wel.
Als je 23 bent en je moet nog steeds constant je foute corrigeren met overtredingen dan ben je geen Ajax materiaal. En zeker niet de nieuwe Davids zoals sommige hem noemen.
pi_67458245
quote:
Op vrijdag 27 maart 2009 11:28 schreef TIM-846 het volgende:

[..]

Het is niet noodzakelijk. Maar ik zie het wel gebeuren met Marco aan het roer. Beetje body zou niet mistaan in dit team trouwens.
Dat ben ik met je eens hoor, maar ruim dan meteen wat spelers op.
quote:
Op vrijdag 27 maart 2009 11:30 schreef DuvelDuvel het volgende:

[..]

We hadden hem dit seizoen geweldig goed kunnen gebruiken op tien.
Dat zeg ik ook niet. Maar iedereen komt terug van blessures, en in dat blessurelijstje staan nog een stuk of 20 middenvelders. Helaas kunnen ze niet allemaal tegelijk spelen.
pi_67458251
quote:
Op vrijdag 27 maart 2009 09:51 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Ik vind hem juist minder als back. Als hij een directe tegenstander heeft dan heeft hij het standaard moeilijk.
Je moet niet alles baseren op 1 wedstrijd tegen Feyenoord, Biseswar is toch ook verder in de competitie geen topspeler gebleken?
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
pi_67458279
quote:
Op vrijdag 27 maart 2009 11:46 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Nee, ik hoor bij de groep die hem de nieuwe Vieira noemt.
pi_67458286
quote:
Op vrijdag 27 maart 2009 11:49 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Als je 23 bent en je moet nog steeds constant je foute corrigeren met overtredingen dan ben je geen Ajax materiaal. En zeker niet de nieuwe Davids zoals sommige hem noemen.
Ik zie dat je tijdens je ban wel hebt meegelezen, als je goed had gelezen had je gezien dat de 1 of 2 mensen die het zeiden, dat ze het over Anita hadden.
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
pi_67458316
quote:
Op vrijdag 27 maart 2009 11:52 schreef denthemen het volgende:

[..]

Je moet niet alles baseren op 1 wedstrijd tegen Feyenoord, Biseswar is toch ook verder in de competitie geen topspeler gebleken?
Is baseer het niet alleen tegen Feyenoord. Tegen Heerenveen en Twente zakte hij ook door het ijs.

Edit: En tegen Hakola had hij het ook enorm lastig. En tegen Vitesse (al had heel Ajax het daar moeilijk). En de eerste helft tegen Nac.
pi_67458324
Enoh is een held.
Koning.
pi_67458378
quote:

[..]

Daarom heeft hij slechts één keer geel gepakt in de competitie ondanks al die overtredingen.

Op het randje van rood kan je dus niet zitten als je geen geel hebt. En als het geen direct rood is, dan is het raar dat hij geen eens geel krijgt voor een overtreding hè.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_67458472
quote:
Op vrijdag 27 maart 2009 11:53 schreef denthemen het volgende:

[..]

Ik zie dat je tijdens je ban wel hebt meegelezen, als je goed had gelezen had je gezien dat de 1 of 2 mensen die het zeiden, dat ze het over Anita hadden.
Nee, dat is een maand of 2 geleden al gezegd.
pi_67458478
quote:
Op vrijdag 27 maart 2009 11:54 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Is baseer het niet alleen tegen Feyenoord. Tegen Heerenveen en Twente zakte hij ook door het ijs.

Edit: En tegen Hakola had hij het ook enorm lastig. En tegen Vitesse (al had heel Ajax het daar moeilijk). En de eerste helft tegen Nac.
Ik zou even nazoeken welke wedstrijden Enoh ook daadwerkelijk heeft gespeeld.
pi_67458495
quote:
Op vrijdag 27 maart 2009 12:01 schreef kevin6188 het volgende:

[..]

Ik zou even nazoeken welke wedstrijden Enoh ook daadwerkelijk heeft gespeeld.
Het gaat over van der Wiel

pi_67458519
quote:
Op vrijdag 27 maart 2009 11:51 schreef Nashje het volgende:

[..]

Dat ben ik met je eens hoor, maar ruim dan meteen wat spelers op.

Klopt, kunnen we meteen beginnen met Sno
pi_67458534
quote:
Op vrijdag 27 maart 2009 12:02 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Het gaat over van der Wiel

Wees eens duidelijker dan.

Feyenoord en SCH is in het geval van Van der Wiel nogal enige tijd geleden.
pi_67458835
-begin nou gewoon met normaal reageren-

[ Bericht 40% gewijzigd door BliksemSchigt op 27-03-2009 12:49:04 ]
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
  vrijdag 27 maart 2009 @ 12:20:44 #270
100696 NoizEkick
of iets dergelijks
pi_67458970
Enoh de nieuwe Davids. _!
pi_67459028
quote:
Op vrijdag 27 maart 2009 12:03 schreef TIM-846 het volgende:

[..]

Klopt, kunnen we meteen beginnen met Sno
Eens. Dat zou wel mooi zijn natuurlijk: Sno out, Engelaar in.

Maargoed, dan nog mogen er wel wat spelers vertrekken/worden verhuurd. De Jong, Sarpong...
pi_67459344
quote:
Op vrijdag 27 maart 2009 12:04 schreef kevin6188 het volgende:

[..]

Wees eens duidelijker dan.

Feyenoord en SCH is in het geval van Van der Wiel nogal enige tijd geleden.
Duidelijker? Hoe duidelijk wil je het hebben. Ik quote een bericht over van der Wiel
pi_67459368
-reactie op edit-

[ Bericht 97% gewijzigd door BliksemSchigt op 27-03-2009 12:49:30 ]
pi_67459620
quote:
Op vrijdag 27 maart 2009 12:36 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Een bericht vol onzin. Ik ga er niet eens op in.
Maar Enoh is toch de nieuwe Davids?

Of heb je het nu over Van der Wiel?
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
  vrijdag 27 maart 2009 @ 12:54:44 #275
166976 DuvelDuvel
pi_67459862
quote:
Op vrijdag 27 maart 2009 12:45 schreef _Mike_ het volgende:

[..]

Maar Enoh is toch de nieuwe Davids?

Of heb je het nu over Van der Wiel?
Volgens mij bedoelt DK Anita of toch niet?
#FreeHat
pi_67459916
quote:
Op vrijdag 27 maart 2009 12:54 schreef DuvelDuvel het volgende:

[..]

Volgens mij bedoelt DK Anita of toch niet?
Ik snapte er ook al niets van.
pi_67459986
quote:

[..]

pi_67460032
quote:
Op vrijdag 27 maart 2009 12:56 schreef kevin6188 het volgende:

[..]

Ik snapte er ook al niets van.
Ik quote een bericht van van der Wiel. Ik zeg dat ik hem tegen een directe tegenstander op rechtsback niet super vind. Dan lijkt het me toch dat ik het over van der Wiel heb.

En de naam Anita heb ik in dit topic nog geen enkele keer genoemd of gequote. Lijkt me niet dat ik het dan over Anita heb.

Maar goed, jouw niveau is nu ook weer duidelijk.
pi_67460047
quote:
Op vrijdag 27 maart 2009 12:59 schreef sjimz het volgende:

[..]

Hij reageert geen eens op mijn post. Weer uitgeluld.
pi_67460056
quote:
Op vrijdag 27 maart 2009 13:01 schreef RayMania het volgende:

[..]

Hij reageert geen eens op mijn post. Weer uitgeluld.
Welke post?

edit: over de overtredingen van Enoh.
  vrijdag 27 maart 2009 @ 13:02:23 #281
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_67460077
quote:
Op vrijdag 27 maart 2009 13:01 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Maar goed, jou niveau is nu ook weer duidelijk.
Anders die van 'jouw' wel.
Gourmetten of steengrillen?
pi_67460105
quote:

[..]

Ik quote een bericht van van der Wiel. Ik zeg dat ik hem tegen een directe tegenstander op rechtsback niet super vind. Dan lijkt het me toch dat ik het over van der Wiel heb.

En de naam Anita heb ik in dit topic nog geen enkele keer genoemd of gequote. Lijkt me niet dat ik het dan over Anita heb.

Maar goed, jou niveau is nu ook weer duidelijk.
quote:
Op vrijdag 27 maart 2009 11:46 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Dit gaat toch zeker over Anita?
pi_67460114
quote:
Welke post?
Er is er maar één in dit topic.
pi_67460118
quote:
Op vrijdag 27 maart 2009 13:03 schreef _Mike_ het volgende:

[..]

[..]

Dit gaat toch zeker over Anita?
Nee, over Enoh.

[ Bericht 1% gewijzigd door RayMania op 27-03-2009 13:03:57 ]
  vrijdag 27 maart 2009 @ 13:04:29 #285
100696 NoizEkick
of iets dergelijks
pi_67460139
quote:

Dus je had het over Enoh toen je het over "de nieuwe Davids" had.
pi_67460156
quote:
Op vrijdag 27 maart 2009 13:03 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Nee, over Enoh.
Dan moet je dus weer even gaan oefenen met lezen, want niemand heeft Enoh een nieuwe Davids genoemd, dat ging over Anita.
pi_67460161
quote:
Op vrijdag 27 maart 2009 13:04 schreef NoizEkick het volgende:

[..]

Dus je had het over Enoh toen je het over "de nieuwe Davids" had.
Maar het zei vooral iets over mijn niveau, hoor. Aldus DK.
  vrijdag 27 maart 2009 @ 13:05:38 #288
166976 DuvelDuvel
pi_67460182
quote:
Op vrijdag 27 maart 2009 13:03 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Nee, over Enoh.
Dus jij vind Enoh de nieuwe Davids? Beetje rare vergelijking hoor.
#FreeHat
pi_67460185
quote:
Op vrijdag 27 maart 2009 13:03 schreef RayMania het volgende:

[..]

Er is er maar één in dit topic.
Volgens mij heeft hij veel meer kaarten gepakt dit seizoen. FF kijken waar ik dat kan vinden.

Edit: volgens voetbalnext heeft hij er al 3 te pakken dit seizoen.
pi_67460216
quote:
Op vrijdag 27 maart 2009 13:05 schreef DuvelDuvel het volgende:

[..]

Dus jij vind Enoh de nieuwe Davids? Beetje rare vergelijking hoor.
quote:
Op vrijdag 27 maart 2009 11:49 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

pi_67460226
quote:
Op vrijdag 27 maart 2009 13:05 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Volgens mij heeft hij veel meer kaarten gepakt dit seizoen. FF kijken waar ik dat kan vinden.
Je zit er weer eens naast:

http://ajax.netwerk.to/statistieken/kaarts.php
pi_67460291
quote:
Op vrijdag 27 maart 2009 13:07 schreef sjimz het volgende:

[..]

Je zit er weer eens naast:

http://ajax.netwerk.to/statistieken/kaarts.php
Dan zit Raymania ernaast
quote:
Op vrijdag 27 maart 2009 11:57 schreef RayMania het volgende:

[..]

Daarom heeft hij slechts één keer geel gepakt in de competitie ondanks al die overtredingen.
pi_67460322
quote:
Op vrijdag 27 maart 2009 13:09 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Dan zit Raymania ernaast
[..]
Jij vindt lezen echt te moeilijk?
Ray heeft hier toch echt gelijk hoor
  vrijdag 27 maart 2009 @ 13:11:18 #294
100696 NoizEkick
of iets dergelijks
pi_67460341
quote:
Op vrijdag 27 maart 2009 13:09 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Dan zit Raymania ernaast
[..]
pi_67460348
quote:
Op vrijdag 27 maart 2009 13:06 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

[..]

Geef nou eens antwoord, wie heeft er hier gezegd dat Enoh de nieuwe Davids is?

Quote even het bericht aub.
pi_67460374
quote:
Op vrijdag 27 maart 2009 13:10 schreef sjimz het volgende:

[..]

Jij vindt lezen echt te moeilijk?
Ray heeft hier toch echt gelijk hoor
Ga lekker op je strepen staan oom agent. Hij heeft er dit seizoen 3 gepakt. Klaar.
Dat doet niks af op het feit dat hij zijn fouten moet corrigeren met overtredingen.
pi_67460410
quote:
Op vrijdag 27 maart 2009 13:12 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Ga lekker op je strepen staan oom agent. Hij heeft er dit seizoen 3 gepakt. Klaar.
Dat doet niks af op het feit dat hij zijn fouten moet corrigeren met overtredingen.
Waar slaat deze reactie nou weer op?
Je vind het nogal moeilijk om je eigen fouten toe te geven he
pi_67460465
En weer negeert Dirk een post waar hij geen antwoord op kan geven.
pi_67460484
quote:
Op vrijdag 27 maart 2009 13:13 schreef sjimz het volgende:

[..]

Waar slaat deze reactie nou weer op?
Je vind het nogal moeilijk om je eigen fouten toe te geven he
Fouten? Wat maakt het aantal gele kaarten nou uit in deze discussie? Het ging er om dat hij veel overtredingen nodig heeft.
pi_67460502
quote:
Op vrijdag 27 maart 2009 13:16 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Fouten? Wat maakt het aantal gele kaarten nou uit in deze discussie? Het ging er om dat hij veel overtredingen nodig heeft.
Lekker boeiend als hij kleine overtredingen maakt, dat doen Schaars en de Zeeuw ook perfect bij AZ zolang de kaarten uitblijven is er niets aan de hand.

En geef nou eens antwoord op post 295
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')