ben ik wel met je eens, ik ben dit jaar naar real-valencia geweest. Real Madrid is echt zo'n club waar meer dan de helft bestaat uit dagjes mensen en toeristen. Ondanks dat het een schitterend stadion is, is het net een theater, iedereen die zit netjes, je wordt gelijk aangetikt als je te lang staat etc. Enige gedeelte waar nog enigzins geluid vandaan komt is dat ultravakje. Alles draait allang niet meer om het voetbal en de supporters, de commercie voel je daar gewoon overal. Nou is dat overal wel tegenwoordigquote:Op woensdag 25 maart 2009 22:28 schreef Cyberia18 het volgende:
Kut beleid, kut supporters, de laatste jaren totaal geen rol gespeeld in de CL, kut Madrilenen.
Inderdaad, Real is een kutclub.
Denk het niet neequote:Op donderdag 26 maart 2009 11:06 schreef sjimz het volgende:
Ben het er wel mee eens dat Sulejmani even wat vertrouwen moet tanken in het 2e, maar of hij dat ook zo zou zien is nog maar de vraag.
quote:Op donderdag 26 maart 2009 11:22 schreef Breach het volgende:
[..]
Denk het niet nee![]()
Transfer van 16 miljoen en dan in de jeugdcompetitie moeten opdravenniet presteren
quote:
Je doet het erom hé.......quote:Op donderdag 26 maart 2009 11:28 schreef versteegrob het volgende:
Wat fokking sneu zeg.quote:Op donderdag 26 maart 2009 11:16 schreef Frankz0rz het volgende:
Ik kom net dit tegen op youtube:
"Hey gappie, doe dat shirt eens snel uit!"
Ze waren een docu aan het maken.quote:Op donderdag 26 maart 2009 11:48 schreef Kriegel het volgende:
Oh, en waarom hoor je die stemmen zo goed? Heeft er eentje naastgelopen met een microfoon soms?
De ArenA heeft een perfecte akoestiek. Vandaar dat er ook zoveel concerten worden gehouden.quote:Op donderdag 26 maart 2009 11:55 schreef Kriegel het volgende:
Ja, dat had ik begrepen, maar zij lopen honderd meter van de enige camera af. Dus of iedereen (inclusief die Feyenoorder) heeft een oortje in z'n trui hangen, of dit kan helemaal niet.
Meestal ben ik het in zulke gevallen wel eens met de kritiek, maar de enige IQ-loze kneus in dit hele filmpje is degene die doelbewust een f'noord shirt in de Arena aantrekt.quote:Op donderdag 26 maart 2009 11:48 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Wat fokking sneu zeg.![]()
Natuurlijk moet die gast niet met een Feyenoord shirt gaan rondlopen in notabene de Arena, maar met vier tegen één ofzo meteen een potje gaan zitten dreigen tegen iemand die gewoon op een bedrijfsuitje is is echt triest. Je kunt 'm ook normaal vragen of ie z'n shirt uit wil doen, maar goed, dat zal wel het 'ware supportershart' zijn dat dit veroorzaakt. Gewoon IQ-loze kneuzen dus, maar je moet je toch ergens aan vasthouden.
Oh, en waarom hoor je die stemmen zo goed? Heeft er eentje naastgelopen met een microfoon soms?
Als hij een beetje karakter heeft wel. Want hij moet zeg maar in een flow komen . Dat doe je niet in de hoogste versnelling. Je begint laag en je werkt langzaam naar een hoger niveau en dan is het vertrouwen krijgen daardoor toch goed.quote:Op donderdag 26 maart 2009 11:06 schreef sjimz het volgende:
Ben het er wel mee eens dat Sulejmani even wat vertrouwen moet tanken in het 2e, maar of hij dat ook zo zou zien is nog maar de vraag.
Jammer alleen dat veel dingen die wij hier duidelijk zien, niet of anders gezien worden door Marco.quote:Op donderdag 26 maart 2009 12:01 schreef Chadi het volgende:
[..]
Als hij een beetje karakter heeft wel. Want hij moet zeg maar in een flow komen . Dat doe je niet in de hoogste versnelling. Je begint laag en je werkt langzaam naar een hoger niveau en dan is het vertrouwen krijgen daardoor toch goed.
Eens hoor, maar nogmaals geen reden om maar stoer te blijven blaten dat je die kerel wel even "z'n kop eraf gaat trekken", maar natuurlijk "niet hier want er zijn zoveel mensen". Sure, verkoop 'm dan meteen een beuk als je echt zo mans bent, en dan zonder je maten erbij.quote:Op donderdag 26 maart 2009 11:58 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Meestal ben ik het in zulke gevallen wel eens met de kritiek, maar de enige IQ-loze kneus in dit hele filmpje is degene die doelbewust een f'noord shirt in de Arena aantrekt.
Want dat is ook gewoon stoerdoenerij.
quote:Op donderdag 26 maart 2009 12:08 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Eens hoor, maar nogmaals geen reden om maar stoer te blijven blaten dat je die kerel wel even "z'n kop eraf gaat trekken", maar natuurlijk "niet hier want er zijn zoveel mensen". Sure, verkoop 'm dan meteen een beuk als je echt zo mans bent, en dan zonder je maten erbij.![]()
Trouwens, voor hetzelfde geld heeft die gast er niet eens bij nagedacht. En ja, dat is heel erg dom.
Die kunnen we best gebruiken hier. Kop sterk fysiek niet de minste en voetballend zit het wel goed.quote:Op donderdag 26 maart 2009 11:43 schreef Dr.Daggla het volgende:
Engelaar mag weg bij Schalke.. Is te hopen dat ie niet naar psv gaat en daar z'n oude vorm terugvindt.
Is er eigenlijk al wat aan geruchten? Ben de laatste tijd alleen maar met werk bezig.
\'PSV richt pijlen op Engelaar\'quote:Op donderdag 26 maart 2009 11:43 schreef Dr.Daggla het volgende:
Engelaar mag weg bij Schalke.. Is te hopen dat ie niet naar psv gaat en daar z'n oude vorm terugvindt.
Is er eigenlijk al wat aan geruchten? Ben de laatste tijd alleen maar met werk bezig.
En dat is misschien wel het ergste, als dat zo is. Waarom die blinde haat altijd naar "hullie"? Van alle kanten trouwens. Ben ik nou zo gek dat ik daar geen kut van snap? Sommigen van dat soort die-hards hebben dan zelfs nog het gore lef om te beweren dat je dan geen echte supporter bent, ik bedoel wtf man, dan ben ik het toch lekker niet. Mij een zorg.quote:Op donderdag 26 maart 2009 12:11 schreef BoNi het volgende:
[..]Wees niet bang, dit is géén stoerdoenerij...
Wat dacht je van een microfoon + zender, die je in je broekzak doet?quote:Op donderdag 26 maart 2009 11:48 schreef Kriegel het volgende:
Oh vind het niet erg om naar Oranje te kijken hoor, maar Ajax draait eindelijk een keer een beetje goed en wat moet ik dan kijken om 19.00 op de zondag?quote:
Je bent toch gewoon een sukkel als je een Feyenoordshirt aandoet naar de Arena.quote:Op donderdag 26 maart 2009 12:20 schreef Kriegel het volgende:
[..]
En dat is misschien wel het ergste, als dat zo is. Waarom die blinde haat altijd naar "hullie"? Van alle kanten trouwens. Ben ik nou zo gek dat ik daar geen kut van snap? Sommigen van dat soort die-hards hebben dan zelfs nog het gore lef om te beweren dat je dan geen echte supporter bent, ik bedoel wtf man, dan ben ik het toch lekker niet. Mij een zorg.
Maar goed, ik wil het topic verder niet verneuken.
quote:Op donderdag 26 maart 2009 12:32 schreef JeroenV het volgende:
Engelaar wordt in Duitsland als veel te traag gezien. Hebben we niet genoeg middenvelders inmiddels?
Ik reageer op Daggla.quote:Op donderdag 26 maart 2009 12:35 schreef NoizEkick het volgende:
[..]
Waar heb je 't over? Hij komt toch niet naar Ajax?
quote:Op donderdag 26 maart 2009 11:43 schreef Dr.Daggla het volgende:
Zeg vriend, wat moet jij in Londen dan?quote:Op donderdag 26 maart 2009 12:16 schreef w00h00 het volgende:
Ik was gisteren in Londen, en ik las daar in de Guardian dat Hiddink Van der Zee naar Chelsea wilt halen. Welke spelers heeft hij eigenlijk naar Ajax gehaald, Cvitanich?
bier drinkenquote:Op donderdag 26 maart 2009 12:50 schreef fathank het volgende:
[..]
Zeg vriend, wat moet jij in Londen dan?
Ik bedoel dat Engelaar van mij best naar PSV mag, aangezien wij al genoeg middenvelders hebben en hij in Duitsland ook door de mand valtquote:Op donderdag 26 maart 2009 12:50 schreef NoizEkick het volgende:
[..]
Maar hoezo hebben we dan "wel genoeg middenvelders"? Ik snap het verband niet helemaal.
Hij IS van der Zeequote:Op donderdag 26 maart 2009 12:50 schreef fathank het volgende:
[..]
Zeg vriend, wat moet jij in Londen dan?
engels bierquote:
Ah, vandaar. OK.quote:Op donderdag 26 maart 2009 12:59 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Ik bedoel dat Engelaar van mij best naar PSV mag, aangezien wij al genoeg middenvelders hebben en hij in Duitsland ook door de mand valt
Er stond overigens ook bij dat Rijkaard hoofdcoach zou worden, Hiddink een beetje de godfather daarboven en Van der Zee voor de scouting, maar dat terzijdequote:Op donderdag 26 maart 2009 12:59 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
engels bier![]()
Maarre Van der Zee staat bekend als een meesterscout maar er is nog weinig uit zn hoed getoverd. Dat hij naar Chelsea kan komt vooral door zijn connecties met Lemic en de Visser en Hiddink.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |