Het publiek iig niet!quote:Op dinsdag 31 maart 2009 10:53 schreef Damzkieee het volgende:toch zonde.
Maareh, gaat Roda nu nog alles op alles zetten om in de Eredivisie te blijven vraag ik me af
Wat mij betreft directe degradatie. Mooi van onderaf beginnen.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 10:53 schreef Damzkieee het volgende:toch zonde.
Maareh, gaat Roda nu nog alles op alles zetten om in de Eredivisie te blijven vraag ik me af
quote:
Niet voor FC Gedrocht!quote:
Wat mij betreft gaat dat zeker gebeuren en ik ben bereid er financieel aan bij te dragen.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 11:15 schreef pfaf het volgende:
Zijn er al plannen voor een nieuwe Roda? Een doorstart zou mijn volle sympathie genieten.
vrees dat het ijdele hoop is van TOFquote:31/03 TOF brengt hoop terug in Fortuna harten
31 March 2009
Draagkracht, geld en schuldensanering ontbreekt nog altijd!
Stichting TOF heeft afgelopen maanden al meerdere malen groen-gele harten sneller laten kloppen. N.a.v. de ontwikkelingen afgelopen avond (Stichting Roda JC stemt voor fusie) weigert TOF zich neer te leggen bij een op het eerste oog, niet te ontkomen fusie.
Op geheel eigen zienswijze laat TOF aan FortunaHome weten dat de strijd nog lang niet is gestreden!
TOF heeft vanaf begin af aan de pro-stemmen van het STAK en de Stichting Roda JC ingecalculeerd. Deze pro fusie stemmen zijn in Kerkrade tot tweemaal toe middels manipulatie en dwang tot stand gekomen wat iets zegt over de draagkracht in de Oostelijke Mijnstreek betreffende de fusie.
De draagkracht in de Westelijke Mijnstreek voor deze fusie is er geenszins. Roda gerelateerde Stichtingen kunnen dan wel onder druk hun goedkeuren uitspreken over een fusie en besturen kunnen hun intenties ondertekenen om te fuseren, dit is echter nog altijd iets anders dan daadwerkelijk fuseren!
Voor een fusie moeten twee partijen schuldenvrij samengaan, dient er geld en draagkracht te zijn. Juist deze drie aspecten ontbreken nog in zijn geheel! TOF stelt dan ook dat de gemanipuleerde en geforceerde stemmen van STAK en Stichting Roda JC niet bepalend zijn of een fusie daadwerkelijk tot stand zal komen. Schuldenvrij, geld en draagkracht bepalen of er gefuseerd wordt of niet.
Zolang de Stuurgroep geen passend antwoord heeft op hoe men bijvoorbeeld de schulden van Fortuna Sittard (en Roda JC) wil saneren komt er simpelweg geen fusie! De Gemeente Sittard-Geleen heeft tot driemaal toe aangegeven deze schuldensanering niet op zich te nemen.
De term 'loopplankfinanciering' kent vele vraagtekens. De Stuurgroep kan tot op heden nog altijd de vraag niet beantwoorden welke partij de schuldsanering van Fortuna Sittard op zich zal nemen. Ook blijven er grote vraagtekens zweven boven de begroting van de beoogde fusieclub. De Stuurgroep meent 6 tot 14 miljoen euro op te halen echter tot op heden is er nog geen cent overgemaakt! Er zijn ook nog geen contracten gesloten, het hele businessplan is één op papier gezette farce!
> Zonder draagkracht, geen geld, geen fusie.
> Zonder schuldensanering, geen fusie.
TOF beseft dat het onder druk en bedrog instemmen met een fusie (STAK en Stichting) als een klap aankomt in vele supportersgezichten, de stemmen zijn volgens TOF echter niet bepalend of een fusie daadwerkelijk zal plaatsvinden. Boven het dossier FC Limburg hangen volgens TOF teveel vraagtekens die ook komende maand NIET beantwoord zullen worden.
Bron: FH
Ik ben bang dat de tegenstemmers ook wel met dwang te maken hebben gehad. Bedreigingen aan pro-fusie hoge heren waren toch aan de orde van de dag, niet?quote:TOF heeft vanaf begin af aan de pro-stemmen van het STAK en de Stichting Roda JC ingecalculeerd. Deze pro fusie stemmen zijn in Kerkrade tot tweemaal toe middels manipulatie en dwang tot stand gekomen wat iets zegt over de draagkracht in de Oostelijke Mijnstreek betreffende de fusie.
dat werd zwaar overdreven. Dat van Kuijer is bijv helemaal niet waar, er zou een plattegrond van zijn huis zijn waar de bedreigers over beschikten. Alleen is hiervoor zover ik weet nooit iemand opgepakt en een plattegrond van iemands huis is lachwekkend, waarschijnlijk had iemand t eens met google earth bekeken... Pure propaganda. Uit onderzoeken is gebleken dat behalve de heren bestuurders, er vrijwel geen voorstanders zijn!quote:Op dinsdag 31 maart 2009 11:24 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Ik ben bang dat de tegenstemmers ook wel met dwang te maken hebben gehad. Bedreigingen aan pro-fusie hoge heren waren toch aan de orde van de dag, niet?
Count me inquote:Op dinsdag 31 maart 2009 11:15 schreef pfaf het volgende:
Zijn er al plannen voor een nieuwe Roda? Een doorstart zou mijn volle sympathie genieten.
Wat wil je nou? Straks helemaal geen stadion of zo? Denk je nou dat Roda het redt met dat handjevol supporters? Ja als je hoofdklasse zondag wil spelen over 2 jaar moet je vooral tegen fusie zijn.quote:
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 11:39 schreef Chadi het volgende:
[..]
Wat wil je nou? Straks helemaal geen stadion of zo? Denk je nou dat Roda het redt met dat handjevol supporters? Ja als je hoofdklasse zondag wil spelen over 2 jaar moet je vooral tegen fusie zijn.
Hoe kom je daar nou bij? Er is een groep geweest die het onderzocht heeft en die zegt dat er een fusie MOET komen wil er uberhaupt betaald voetbal gespeeld worden in die regio.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 11:42 schreef planethugo het volgende:
[..]
het punt is dat er met een fusie juist slechtere perspectieven zijn dan betere
overigens:
nog nooit zo een draaikont aan het woord gehoord als die Jos Muller. Op L1 radio
het komt er eigenlijk op neer dat de stichting totaal geen eisen hoeft te stellen want dat doet de directie van roda wel.... wat een idioten
Ja en dat was me toch een fantastisch onderbouwd onderzoekquote:Op dinsdag 31 maart 2009 11:47 schreef Chadi het volgende:
[..]
Hoe kom je daar nou bij? Er is een groep geweest die het onderzocht heeft en die zegt dat er een fusie MOET komen wil er uberhaupt betaald voetbal gespeeld worden in die regio.
Lieverd, als een fusie ervoor zou zorgen dat de club substantieel sterker zou worden dan zouden véél meer mensen (waaronder ik) voor zijn. Dan was het hele proces een stuk soepeler gelopen. Maar dat is het dus niet. Men heeft een ridicule plan opgesteld waarin sporting er nog slechter voorstaat dan Roda nu. (En Roda staat er helemaal niet zo slecht voor trouwens).quote:Op dinsdag 31 maart 2009 11:39 schreef Chadi het volgende:
[..]
Wat wil je nou? Straks helemaal geen stadion of zo? Denk je nou dat Roda het redt met dat handjevol supporters? Ja als je hoofdklasse zondag wil spelen over 2 jaar moet je vooral tegen fusie zijn.
Je bedoelt de 14.000 toeschouwers gemiddeld?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 11:39 schreef Chadi het volgende:
Denk je nou dat Roda het redt met dat handjevol supporters?
Hij wordt warm van de 7000 die er in augustus op de bank zitten, en waar er met kerst nog 3000 van over zijn omdat de resultaten uitblijven.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 11:58 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Je bedoelt de 14.000 toeschouwers gemiddeld?
Wat een gelul over lijkenpikkers alsof er iemand staat te juichen als Roda ondergaat.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 11:48 schreef Zemi77 het volgende:
[..]
Lieverd, als een fusie ervoor zou zorgen dat de club substantieel sterker zou worden dan zouden véél meer mensen (waaronder ik) voor zijn. Dan was het hele proces een stuk soepeler gelopen. Maar dat is het dus niet. Men heeft een ridicule plan opgesteld waarin sporting er nog slechter voorstaat dan Roda nu. (En Roda staat er helemaal niet zo slecht voor trouwens).
Maar goed mijn club is weg. Wat er met de lijkenpikkers gebeurt interesseert me niet. Ik hoop oprecht voor je dat je er veel plezier aan beleeft. Zo ben ik dan ook wel weer.
En nu inhoudelijk? Wat denk je dat Sporting meer gaat brengen dan Roda?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 12:54 schreef Chadi het volgende:
[..]
Wat een gelul over lijkenpikkers alsof er iemand staat te juichen als Roda ondergaat.
Het feit dat de begroting met tekort lager wordt dan die van Roda nu zegt eigenlijk al genoeg over de betrouwbaarheid van dat onderzoekquote:Op dinsdag 31 maart 2009 11:47 schreef Chadi het volgende:
[..]
Hoe kom je daar nou bij? Er is een groep geweest die het onderzocht heeft en die zegt dat er een fusie MOET komen wil er uberhaupt betaald voetbal gespeeld worden in die regio.
oh jeejquote:Op dinsdag 31 maart 2009 13:17 schreef TheVotary het volgende:
[..]
Donder toch op stakker, clubliefde is iets wat jij dus nooit zult begrijpen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |